abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 juni 2008 @ 23:37:18 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59293779
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Slapen op je buik zou sowieso al snel niet meer kunnen
Ik heb vooral moeite met bepaalde bewegingen en steeds meer met omdraaien in bed. Omdraaien is echt drama!
Wat helpt? Uhm... soms helpt warm douchen, maar over het algemeen helpt bij mij: wel een beetje in beweging blijven (dus niet de hele dag stil op je kont gaan zitten) maar wel tussendoor vaak genoeg even uitrusten. Dus even gaan zitten tijdens een wandeling en dergelijke.
lopen doe ik voldoende, ook als ik boodschappen doe sta ik onderweg geregeld stil, douchen kan mij niet heet genoeg zijn ( rond de 45 a 50 graden ofzo) bukken probeer ik te vermijden en slapen doe ik maar op mijn rechterzij in foetushouding dat ligt nog het gemakkelijkste ..

neemt niet weg dat ik alles voor lief neem omdat we over 6 maanden een klein wondertje mogen bewonderen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59294460
Afgelopen maandag de eerste echo laten maken
volgens de echoscopist is het vruchtje nu 7 weken en 5 dagen, en 11,3mm. Ook hoorde we de hartslag en die was 145p/m en dus goed volgens de echoscopist

Maar nu zit ik me dus af te vragen die 7 weken 5 dagen is dat het moment van bevruchting of is dat het moment van de laatste menstruatie? Want dat zou niet kloppen dan....

Oja de geboortedatum is veranderd naar 21 januari dus de OP mag veranderd worden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 00:25:40 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59294899
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Afgelopen maandag de eerste echo laten maken
volgens de echoscopist is het vruchtje nu 7 weken en 5 dagen, en 11,3mm. Ook hoorde we de hartslag en die was 145p/m en dus goed volgens de echoscopist

Maar nu zit ik me dus af te vragen die 7 weken 5 dagen is dat het moment van bevruchting of is dat het moment van de laatste menstruatie? Want dat zou niet kloppen dan....

Oja de geboortedatum is veranderd naar 21 januari dus de OP mag veranderd worden
ik dacht bevrucjting, maar dat weet ik niet zeker, mijn menstruatie was ook nogal vaag dus ik denk dat ze van het moment van de bevruchting uitgaan
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59296500
@ Admiraal_anaal:

Volgens mij is het het moment van bevruchting plus 2 weken. Dat zou wel ongeveer bij je laatste menstruatie in de buurt moeten uitkomen, maar inderdaad niet altijd precies
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:37 schreef DJMO het volgende:

[..]

lopen doe ik voldoende, ook als ik boodschappen doe sta ik onderweg geregeld stil, douchen kan mij niet heet genoeg zijn ( rond de 45 a 50 graden ofzo) bukken probeer ik te vermijden en slapen doe ik maar op mijn rechterzij in foetushouding dat ligt nog het gemakkelijkste ..

neemt niet weg dat ik alles voor lief neem omdat we over 6 maanden een klein wondertje mogen bewonderen
Ja, dat scheelt inderdaad. Ik vind het ook al dragelijk omdat ik weet dat het over drie maanden gewoon over is. Als iets een einde heeft waar je naar uit kan kijken is het al een stuk minder vervelend
pi_59296911
Gefeliciteerd DJMO!

En fijn dat de echo goed was Admiraal_anaal!

Succes vandaag bij de gyn Bla, hopelijk is die in een beter humeur dan vorige week!

Ik kruip m'n bed maar weer lekker in, te vroeg wakker, net last van nesteldrang als in, controleren of ik alles wel in ziekenhuiskoffer heb zitten, was opvouwen en wasmachine aanzetten
Vanmorgen ook een tijdje krampen, maar dat is nu geloof ik weer opgehouden..
We zien wel

Vandaag 39 weken

Owja, is er nog iemand die ik eventueel kan sms-sen als de baby geboren is? M'n computer staat nu op zolder en ik denk niet dat ik daar snel dan even naar toe loop om te melden
pi_59297287
* LovelyLady meldt zich aan als vrijwilligster....

pm maar mocht het nodig zijn

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2008 08:54:50 ]
pi_59297702
Goedemorgen!

Na 2 nachten eindelijk weer eens redelijk te hebben geslapen (wel meerdere keren eruit om te plassen, en paar keer wakker om om te draaien) vannacht weer zo vroeg, ben al vanaf 3:45 wakker Mezelf nog geprobeerd in slaap te laten vallen tot 5:15, toen maar beetje tutten, ontbijten, de klusjesman is intussen langsgeweest, ben begonnen met kraambedankjes te maken en roomsoesjes met muisjes te dippen etc.

Het zou wel fijn zijn als ik weer eens ongestoord echt lekker een nacht kan slapen

Denk dat ik vandaag maar eens aan m'n draagdoek ga beginnen met maken.

En vanmiddag naar de verloskundige weer.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:30:08 #108
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59297797
Welkom en gefeliciteerd DJMO

admiraal fijn dat jullie een goede echo hebben gehad

blabla en llewela succes vandaag bij gyn of vk...
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:36:36 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59297910
@DJMO: volgens mij is heet douchen niet zo goed voor je kleintje. Dat meen ik mij tenminste te herinneren..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:48:10 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59298139
Welkom DJMO!

En admiraal, wat fijn dat jullie een goede echo hadden Die 7 weken en 5 dagen is vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie dan.... Ook gezien de grootte van het vruchtje zal je vriendin niet langer zwanger zijn dan die 7 weken en 5 dagen...
Make love, not war ☮
pi_59298255
Heb even een foto gemaakt van mijn voetjes.....maar op de foto vind ik dat je het niet zo goed kan zien

Welkom DJMO en admiraal wat vond je van zo'n eerste echo? Spannend?
Succes vandaag Blabla bij de Gyn en Llewella bij de vlos.
Kom maar met goede berichten thuis

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2008 09:58:08 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:55:34 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59298283
Welkom DJMO!

Admiraal_A, ik heb je datum aangepast.

Lovelylady Het is 'best aardig' te zien hoor!
pi_59298329
Lovelylady het wel duidelijk te zien hoor dat je olifantenpootjes hebt Goed omhoog houden die voeten!
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:58:04 #114
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59298340
LL.... dat is goed te zien hoor! Misschien dat het in het echt erger is. Maar ik zie het, hoor!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:14:19 #115
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59298637
Ik sluit me compleet bij de andere dames aan
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:23:32 #116
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59298874
LovelyLady, zo loop ik er momenteel ook ongeveer bij
Maar ik kan het goed verdragen, gelukkig.

Ben net bij de huisarts geweest (ik ga afwisselend bij de huisarts en de gynaecoloog voor controle) en alles was goed! Hartje gehoord, baby lag goed, urine was goed.

Over twee weken weer naar de gyn. Ben dan ruim 39 weken.

Succes voor al diegenen die controle hebben vandaag!
pi_59298971
Llewella, creativo: bedankjes, een draagdoek, details graag, of foto's.
En Lovely, prachtige olifantspootjes, echt wel te zien hoor zo. Ik heb geen tijd om alles terug te lezen, maar een kussen onder het voeteneind van je matras wil nog wel eens helpen.

Heet douchen tijdens de zwangerschap kan niet zoveel kwaad, tenzij je er een hele dag onder blijft staan ofzo; in de sauna mag je ook als je dat al gewoon was. Maar heet water kan wel zwangerschapsjeuk in de hand werken, omdat je huid er droger van wordt.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:32:20 #118
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59299091
lovely zo zien mijn voeten er ook uit...

Hier dus al paar daagjes benauwd gevoel, samen met een kramptrekkend gevoel bovenaanbuik... die doortrekt naar onderen toe en zo naar mijn "doos" en rug doortrekt.. het trekt terug weg... maar dan komen de ongikrampen opzetten...
Voel me zo stom.. ben maandag nog bij gyn geweest en heb er toen wel iets over gezegd gehad.. maar had het toen nog niet zo duidelijk en dus niet verder over gehad... maar nu heb ik soms zo een druk vanonder precies of kleintje eruit wilt, maar dat baarmoedervlies nog in de weg zit....

Libel fijn dat alles goed was bij de controle... het gaat vlug hé... ik verschiet er soms zelf van dat we hier al in de 37ste week zitten...
pi_59299452
admiraal_anaal fijn dat alles goed was

Lovely ik mag zo te zien niet meer klagen over mijn voeten

Mrien begint spannend te worden he 39 weken
Je mag mij ook wel als sms dienst gebruiken...weet natuurlijk alleen niet zeker of dat wel zin heeft en of ik dan zelf wel bij een laptop in de buurt ben whehe.
Ik denk dat ik mijn vriendje wel ff iets laat melden als de kleine er is

Llewella pff wat een tijdstippen
Succes met creatief zijn

Luna mischien kun je even terugbellen om te vragen of ze even willen kijken?
Was kleintje al helemaal ingedaald of kan t zijn dat dat nu aan t gebeuren is bij jou?
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:02:14 #120
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59299827
KLeintje lag bij 32 weken al met hoofdje beweeglijk in bekken ingang (bibi) maar maandag heeft hij gewoon gevoeld en dus niet gekeken of ze nu helemaal was ingedaald... dus weet het niet...

Ik denk dat ik nog ff ga wachten tot schoonmoeder hier is.. dan voel ik me wat geruster... want zo alleen met mijn meisje is ook niks
pi_59299908
Libel fijn dat alles goed is. En ja die voetjes.... *zucht* tsja tis een ramp... voelt af en toe alsof me velletje barsten wil.
Wat nog wel eens helpt is gewoon me schoenen aandoen. dan kan het vocht ook niet naar me voeten lopen en heb ik 'savonds zwembandjes om mijn enkels, das een nog maffer gezicht

Mijn vriend zal denk ik ook wel wat posten als de beeb geboren is. Dat eis ik gewoon hihi, hij is tenslotte ook FoK!ker en dus wordt dit een echt FoK! kindje.. woeiiiii Bovendien hebben we een laptop die eindelijk goed werkt (en het hopelijk blijft doen) dus kan gewoon vanuit mijn kraambedje posten.... *zucht* was het maar zover

Luna ben benieuwd wie er van ons als eerste mag aangezien we dezelfde datum zijn uitgerekend. Spannend he?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2008 11:08:18 ]
pi_59300152
Welkom DJMO. Mooie echo al

Gebroken nachten, bah, llewella, vreselijk! Deze nacht getergerd door 1, één K*TMUG!!! Wat kunnen die beestjes rotirrintant zijn seg! En alles op mij gemunt, ipv op mijn man! En hoeveel bloed kunnen ze willen, denk dat ik wel 20 steken had op dat kleine stukje bloot dat boven de deken uitstak (en ondertussen lag ik me wel dood te zweten, maar wou niet helemaaaaaaal volstaan).

admiraal_anaal proficiat met het kloppend hartje, geweldig toch hé (en lijkt weer zo lang geleden hier, dat begin ).

Mrien! 39 weken! Wauw je bent er ineens al bijna! Spannendddd

Lovelylady = olifantenpootjes . Best wel vervelend! Hoog houden? Koel voetbadje? Ik vind de zwelling in m'n handen vervelender dan in m'n voeten, maar gelukkig duurt dat nooit lang .
En natuurlijk willen wij hier ASAP op de hoogte zijn van de geboorte van 't kleintje !!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 11:52:23 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59301133
bedankt allemaal

LL ik hoop niet dat ik er ook zo'n last krijg van mijn voeten krijg als wat ik bij jou zie

ik kom net bij huisarts vandaan, ik moet in beweging blijven, mag als de pijn te erg word wel een paracetamol maar meer niet. Ik mag ook geen foto's laten maken om te kijken of het te maken heeft met een ruggewervelsbeschading die ik op mijn 16e opliep door een scooter ongeluk wel mag ik warm douchen

degene die op knappen staan (ja sorry ik weet nog niet alle namen hoor ) sterkte

pi_59303037
Op knappen staan is wel een leuke uitspraak
Mijn vader een keer over mijn schoonzus: "mja, dan en dan kan ik waarschijnlijk niet, mijn schoondochter gaat rond die tijd werpen." Vond ik ook redelijk meesterlijk

Lovely: ik dacht dat ik dikke enkels had Maar die van jou zijn véél boller.
Zometeen naar de verloskundige. Even overleggen wat ik moet gaan doen met mijn werk.
pi_59303056
Sms dienst is geregeld Mits LovelyLady dan zelf nog niet bevallen is laat ze het jullie weten

Net toch nog maar even naar de stad gegaan, bij de Xenos hebben ze leuke geboortestickers voor het raam, en die wilde ik toch wel even halen
Wilde iets te optimistisch ook maar gelijk boodschappen halen, maar toch maar besloten dat dat niet zo handig zou zijn..
pi_59303150
Vanochtend toch nog maar even 2 uurtjes slaap erbij gepakt

mrien; ik zat ook al te denken die sticker te halen Maar weet nog niet of dat vandaag of morgen gaat worden, zo eerst even naar het winkelcentrum, dan zie ik wel weer
Heb wel al zo'n 3d ooievaar aangeschaft, en alle vlaggetjes en slingers en ballonnen zijn ook al in huis.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59303338
Ik vond hem wel grappig + dat de hele buurt oranje is momenteel, met het voetballen iedereen buiten staat en er dan dus ook gevraagd wordt of er al wat is ja/nee. Is het in 1 klap duidelijk
Ondanks dat ik weet wat het wordt wel allebei meegenomen (jongen/meisje), pas stond ik bij de kassa in de supermarkt met muisjes en toen vond de cassiere het zo leuk om te zeggen, ik weet wat het wordt (heel irritant)
Wilde ik niet nog eens hebben en wilde ook niet iemand tegen komen die ik kende
pi_59303649
Zo, net terug van de gyn, alles was oke en ze ligt nog steeds verkeerd om zoals verwacht.
Natuurlijk begon hij over het nieuwsbericht van afgelopen week, maar verbazingwekkend genoeg was hij dit x best aardig.

Hij zij ook dat ik t allemaal niet persoonlijk moest opvatten maar dat hij het gewoon rot vind dat iedereen tegenwoordig een mening heeft, van de buurvrouw tot journalisten terwijl ze niet eens precies weten hoe vanalles werkt...maar dat zwangere vrouwen zich daar toch door laten beinvloeden....en dat hij uiteindelijk degene is die er op aangesproken word.

Naja dat snap ik dan nog wel

Komende week mag in in elk geval nog 1 x terugkomen en dan heb ik ook een afspraak met de anestesist enzo.

Wat wel grappig was trouwens, er zat en vrouw in de wachtkamer die precies even ver was als mij, alleen was haar buik dubbel zo groot hihi...ze verwachtte dan ook een erg groot kindje en hoopte komende week al ingeleid te worden
pi_59306714
bla; gelukkig dat het nu beter ging bij de gyn!

mrien; ik had 2 weken geleden slingers en alles gehaald bij de prenetal, roze, en die man van dat wordt vast een jongetje
Het geslacht is hier geen geheim, maar de naam wel voor een groot gedeelte, maar vriendlief verspreekt zich nog steeds (noemt haar bij de naam) en ook m'n schoonzusje had het laatst dus open en bloot op hyves gepost (ze schaamde zich wel dood, had het zich niet beseft).
Amber Mae
pi_59307089
Goed dat de gyn aardiger was nu bla_bla! Volgende week wordt dan gepland wanneer jullie kindje geboren wordt?

Ik vind het niet erg dat vreemden of mensen die veraf staan het geslacht weten, maar dichte vrienden en ouders, die probeer ik nog zo lang mogelijk in spanning te houden !
pi_59307331
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Goed dat de gyn aardiger was nu bla_bla! Volgende week wordt dan gepland wanneer jullie kindje geboren wordt?

Ik vind het niet erg dat vreemden of mensen die veraf staan het geslacht weten, maar dichte vrienden en ouders, die probeer ik nog zo lang mogelijk in spanning te houden !
Hier wilde een aantal heren niet weten wat het zou worden, maar dan heb je altijd van die dames die nog geen 5 seconden hun mond kunnen houden
Mijn schoonvader wilde het niet weten en warempel, meteen m'n schoonmoeder die 20 keer jubelt van een meisje, en hezelfde geld voor m'n schoonzusje en haar vriend. Een tante wilde de naam niet weten en dat heeft m'n schoonvader weer verklapt (schoonfamilie is echt heel erg slecht in geheimpjes bewaren, m'n vriend heeft het niet van een vreemde, te enthousiast ).
Amber Mae
pi_59307713
Ik zie dat het ook voordelen heeft dat wij het zélf niet weten. Kan je je mond ook niet voorbij praten

Net naar de verloskundige geweest en ik ben nu op haar advies toch maar gestopt met werken (had anders nog maar 7 halve diensten moeten draaien, dus een drama is het niet voor mijn werk).
Het voelt wel raar, maar aan de andere kant: héérlijk dat ik er morgen niet om 5:50 uit hoef

Mijn bloeddruk was 100/45 Gaat weer lekker!

Voor de rest alles goed. Baby groeit en beweegt goed, hartje was prima Alles top
pi_59308106
Wij willen niet weten wat het wordt. Bij Sara wisten we het ook niet, en ik vond de verrassing ontzettend leuk toen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 16:08:35 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59308357
@Llewella : wij willen het juist wel weten (stiekem hopen we op een jochie, de naam daarvoor weten we ook al ) en ons maakt het niet uit of de rest van familie en schoonfamilie het weten. ik heb uit een eerdere relatie al een dochter van nu negen jaar, en die hoopt op een zusje maar een knul lijkt me gewoon leuker dit keer

woensdag 11 juni 2008 @ 16:14:38 #135
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59308526
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef DJMO het volgende:
@Llewella : wij willen het juist wel weten (stiekem hopen we op een jochie, de naam daarvoor weten we ook al ) en ons maakt het niet uit of de rest van familie en schoonfamilie het weten. ik heb uit een eerdere relatie al een dochter van nu negen jaar, en die hoopt op een zusje maar een knul lijkt me gewoon leuker dit keer
En lukt het je nog om gezond te leven?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 16:19:02 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59308641
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:14 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

En lukt het je nog om gezond te leven?
ja prima

woensdag 11 juni 2008 @ 16:21:22 #137
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59308725
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:55 schreef Marie79 het volgende:
José wat mooi he?
Ja, was echt heel bijzonder....!! Hoe is het met jou Marie?

Diaan, als jij nog 5 weken moet wachten op de echo... hoever ben je dan? Een week of 14? Het zou inderdaad wel erg leuk zijn als je eerder terecht zou kunnen!! Wij zijn dus geweest met 11w, 3d en er was echt al een compleet mensje te zien... zo lief... zo leuk... zo bijzonder... en dat groeit 'zomaar' in mij

KD... kwam even kijken of er al nieuws van jou was... hoe is het met je?
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_59308937
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
Ik zie dat het ook voordelen heeft dat wij het zélf niet weten. Kan je je mond ook niet voorbij praten

Net naar de verloskundige geweest en ik ben nu op haar advies toch maar gestopt met werken (had anders nog maar 7 halve diensten moeten draaien, dus een drama is het niet voor mijn werk).
Het voelt wel raar, maar aan de andere kant: héérlijk dat ik er morgen niet om 5:50 uit hoef

Mijn bloeddruk was 100/45 Gaat weer lekker!

Voor de rest alles goed. Baby groeit en beweegt goed, hartje was prima Alles top
Oooh stoppen met werken, u lucky bastard . Kan me wel vorostellen dat het behoorlijk zwaar werd! Is het nu gewoon helemaal gedaan met werken tot de baby er is en je zwangerschapsverlof om is ?

Lekker lage bloeddruk , gelukkig alles goed met de baby, da's het belangrijkste, toch?
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:27:51 #139
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59308979
Jose dan ben ik inderdaad 14 weken en 1 dag, de gyn vond eerder niet nodig..... op zich jammer maar ook wel een goed teken dat zij het niet nodig vond.

Wij willen wel graag weten wat het geslacht is en zullen daar ook niet geheimzinnig over doen... maar de naam blijft geheim. Mn moeder hoopt heftig op een kleindochter, ze heeft nu 3 kleinzonen en dus waarschijnlijk laatste kans op een kleindochter. We hebben boven mn buik gependeld en dat geeft een meisje aan en ook de chinese astrologie... nou we wachten maar gewoon de echo af. Bij hoeveel weken kunnen ze het geslacht zien eigenlijk?
Make love, not war ☮
pi_59309253
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:26 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Oooh stoppen met werken, u lucky bastard . Kan me wel voorstellen dat het behoorlijk zwaar werd! Is het nu gewoon helemaal gedaan met werken tot de baby er is en je zwangerschapsverlof om is ?

Lekker lage bloeddruk , gelukkig alles goed met de baby, da's het belangrijkste, toch?
Ja, dat is inderdaad het belangrijkste

En inderdaad, ik hoef niet meer naar mijn werk tot de uk er is En daarna is het contract afgelopen en ga ik daar dus ook niet meer heen terug. (ik krijg als de beeb er eenmaal is, mijn gastouder-uk ook nog en dan komt er nóg een gastouder-uk bij. Dus ik blijf voorlopig lekker thuis werken dan. )

Gelukkig heb ik nu ook nog een gastouderkindje thuis en die komt nog wel steeds 2 of 3 keer per week tot eind juni. Anders was het wel héél rustig in één keer nu.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 16:36:46 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59309254
Diaan73 ik meen vanaf twintig weken

pi_59309444
Diaan73: inderdaad vanaf een week of 20. Als het een forse jongen is soms zelfs sneller .

Freecell, gastouderkindjes zijn waarschijnlijker toch net iets rustiger dan én je job én je gastouderkindjes .
pi_59309863
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Diaan73: inderdaad vanaf een week of 20. Als het een forse jongen is soms zelfs sneller .

Freecell, gastouderkindjes zijn waarschijnlijker toch net iets rustiger dan én je job én je gastouderkindjes .
Jups, ik werkte ook nog 20 uur per week en dan een uur of 15 minimaal mijn gastouder-ukkie. Het werd ook wel wat zwaar
En als ik dan straks een eigen uk heb, moet ik helemaal niet denken aan die combi

Maarja, nu zit ik dus voorlopig thuis
* freecell moet maar eens gaan leren naaien ofzo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 17:01:10 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59309918
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Jups, ik werkte ook nog 20 uur per week en dan een uur of 15 minimaal mijn gastouder-ukkie. Het werd ook wel wat zwaar
En als ik dan straks een eigen uk heb, moet ik helemaal niet denken aan die combi

Maarja, nu zit ik dus voorlopig thuis
* freecell moet maar eens gaan leren naaien ofzo
uit dat laatste is je eigen uk voortgekomen dus dat kan je al

sorry, inkoppertje

pi_59310172
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

uit dat laatste is je eigen uk voortgekomen dus dat kan je al

sorry, inkoppertje
Whehe, toe nou!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 17:17:56 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59310284
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:06 schreef mrien het volgende:
Sms dienst is geregeld Mits LovelyLady dan zelf nog niet bevallen is laat ze het jullie weten

Net toch nog maar even naar de stad gegaan, bij de Xenos hebben ze leuke geboortestickers voor het raam, en die wilde ik toch wel even halen
Wilde iets te optimistisch ook maar gelijk boodschappen halen, maar toch maar besloten dat dat niet zo handig zou zijn..
ik ben dan wel "nieuw" hier, maar als je een backup nodig hebt om het hier te laten weten? ik ben nog niet zover, en mijn pc staat dag en nacht aan (downloadfreak) dus ik hoef alleen mijn monitor maar aan te zetten om te kunnen posten

pi_59310920
Kom net bij de verloskundige vandaan; was de tijd een beetje vergeten 10 minuutjes te laat, maar was geen enkel probleem.

Bloeddruk is weer lekker gedaald, 120/65, en het viel hem op dat ik 'kussentjes' had (gezwollen enkeltjes ). Maar dat dat dus niet eens met de bloeddruk te maken heeft.
Verder was ze rustig, ligt denk de hele middag al te slapen, maar zag en klonk allemaal prima. hij heeft nog even snel gekeken met echo-apparaat of het hoofdje ook nog steeds daadwerkelijk beneden ligt, en dat was dus het geval. (Dat we niet voor verrassingen komen te staan bij de bevalling).

Verder heb ik beneden dus een wii en laptop staan met internet aansluiting bij het kraambed, dus verwacht dat ik zelf wel kan posten als het zover is En anders stuur ik vriendlief er wel op af
Amber Mae
pi_59311244
De laptop probeer ik ook nog voor elkaar te krijgen, maar manlief probeert datzelfde met een nieuwe plasma tv..

Fijn dat alles goed was Llewella! Makkelijk trouwens, een vk met echo apparaat!

Kd, heb je je al gemeld vandaag? Hopelijk is je meisje d'r eindelijk!
pi_59311341
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Dat is vorige keer al geplanned

Freecell, lekker dat je nu al vrij hebt
pi_59314089
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:15 schreef Llewella het volgende:
bla; gelukkig dat het nu beter ging bij de gyn!

mrien; ik had 2 weken geleden slingers en alles gehaald bij de prenetal, roze, en die man van dat wordt vast een jongetje
Het geslacht is hier geen geheim, maar de naam wel voor een groot gedeelte, maar vriendlief verspreekt zich nog steeds (noemt haar bij de naam) en ook m'n schoonzusje had het laatst dus open en bloot op hyves gepost (ze schaamde zich wel dood, had het zich niet beseft).
wij weten het wel. zowel geslacht als naam dus
we hebben het alleen vorige maand toen we al wisten dat het slecht ging oma verteld, ik ben wel erg blij nu dat we dat gedaan hebben!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59315291
Hoe is het met KD

DMJO welkom en gefeliciteerd!

Wij hebben morgen de 20 weken echo en willen graag weten wat het wordt we gaan het ook gewoon vertellen want wij kunnen allebei slecht onze mond houden
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:33:33 #152
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59315942
hier nog niks hoor, alleen drukke dag gehad ivm operatie schoonvader en daar is gelukkig alles goed mee!!
pi_59316266
Ik heb voor mezelf misschien een extra echo geregeld als proefkonijn
(de opleiding MBRT hier vlakbij zocht proefkonijnen)
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:46:31 #154
108648 cattie
lieve moeder
pi_59316453
KD, wat fijn dat het goed is met je schoonvader.

Freecell, ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om te stoppen met werken nu.
Zelf hoop ik dit keer wel tot 6 weken voor de datum te kunnen doorwerken. Maar ik reken maar nergens op. De vorige keer zat ik vanaf 23 weken thuis en dat was niet leuk. Ik ga er dit keer alles aan doen om zo lang mogelijk als verantwoord is door te werken.

Het bloedverlies is gestopt!

Vandaag heb ik een positiebroek gekocht, ik pas namelijk nog maar 2 broeken. Als ik die positiebroek aan heb, is het wel heel duidelijk dat ik zwanger ben! Het geeft hetzelfde effect als zwanger op mijn voorhoofd schrijven volgens mij.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:53:12 #155
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59316671
Cattie, ik vind het zo leuk dat je weer zwanger bent!
En wat fijn dat het bloedverlies gestopt is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:54:50 #156
108648 cattie
lieve moeder
pi_59316729
Kom gezellig meedoen PM-girl!
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:56:25 #157
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59316785
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef cattie het volgende:
Nee, voorlopig heb ik even genoeg plezier van het genieten langs de zijlijn!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59316798
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef cattie het volgende:
Dat dus.
pi_59316803
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nee, voorlopig heb ik even genoeg plezier van het genieten langs de zijlijn!
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:59:12 #160
108648 cattie
lieve moeder
pi_59316892
Aaaah, toe PM...

Op mijn werk reageert iedereen heel positief! Daar ben ik erg blij om, ik werk namelijk nog maar 2,5 maand op deze afdeling en voelde me al haast schuldig dat het zo snel gelukt is.

Veel plezier geppie morgen bij de echo! Hopelijk is alles oke.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 21:00:14 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59316937
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
KD, wat fijn dat het goed is met je schoonvader.

Freecell, ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om te stoppen met werken nu.
Zelf hoop ik dit keer wel tot 6 weken voor de datum te kunnen doorwerken. Maar ik reken maar nergens op. De vorige keer zat ik vanaf 23 weken thuis en dat was niet leuk. Ik ga er dit keer alles aan doen om zo lang mogelijk als verantwoord is door te werken.

Het bloedverlies is gestopt!

Vandaag heb ik een positiebroek gekocht, ik pas namelijk nog maar 2 broeken. Als ik die positiebroek aan heb, is het wel heel duidelijk dat ik zwanger ben! Het geeft hetzelfde effect als zwanger op mijn voorhoofd schrijven volgens mij.
ik ben pas twaalf weken en pas alleen nog in mijn trainingsbroeken (of een broek die van mijn vriend is, maar dat staat ook voor geen meter ) dus ik zal er ook moeten geloven binnenkort.. nog tips toevallig waar je goedkoop positiebroeken kan aanschaffen??

woensdag 11 juni 2008 @ 21:02:24 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_59317029
H&M heeft wel schappelijke prijzen, maar bij de vorige zwangerschap vond ik de broeken van de H&M niet echt van goede kwaliteit. Sommigen hebben niet eens het einde van de zwangerschap gehaald en nadien heb ik ze allemaal weg moeten gooien, de gaten vielen er in. Prenatal gaat ook wel qua prijzen, die hebben sowieso vaak een rek met aanbiedingen, dat scheelt nogal wat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 21:06:10 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59317155
thnx cattie! ik heb (stomtoevallig) nog een waardebon liggen van H&M die niet verloopt (lang leve mijn vergeetachtigheid toen, kreeg de bon drie jaar geleden voor mijn verjaardag) daar heb ik nou wel een mooie bestemming voor

owja en cattie? 2 en halve maand lijkt snel maar met mijn ex heb ik het zes jaar geprobeerd en niets lukte, ruzie> uit elkaar> eigen huis, jeugdliefde terug, binnen vier maanden was het raak je moet je neit schuldig voelen, zeker niet als je collega's zo positief zijn

woensdag 11 juni 2008 @ 21:58:16 #164
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59319232
Ik ga morgen ook positiekleding kopen. Ik ben nu echt zover dat de broeken die eerst nog wel lekker zaten, nu gewoon niet lekker meer zitten. En mijn shirtjes worden allemaal wat kort, vreemd he Alleen bij ons het dorp is alleen de miss Etam outlet met 1 rekje zwangerschapskleding (en dat is nu vooral voorjaarskleding, dus dikkere broeken en shirts met lange mouwen) dus we gaan nu naar Hoorn (een kwartiertje rijden met de auto) en daar hopelijk wat meer keuze.
Ga nog niet alles kopen, want zaterdag ben ik jarig en dan krijg ik ook nog waardebonnen en ws. ook wel geld. Dus dan ga ik sowieso daarna ook nog wat kleding kopen!
pi_59320845
1 tip, zeker als je nog in de eerste helft van de zwangerschap zit, koop niet te veel broeken. Grote kans dat je er met een aantal weken al bent uitgegroeid, want ondanks dat het positiebroeken zijn kunnen ze ook te straks gaan zitten naar mate de zwangerschap vordert.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 22:45:08 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59321052
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
1 tip, zeker als je nog in de eerste helft van de zwangerschap zit, koop niet te veel broeken. Grote kans dat je er met een aantal weken al bent uitgegroeid, want ondanks dat het positiebroeken zijn kunnen ze ook te straks gaan zitten naar mate de zwangerschap vordert.
ik kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap een broek van mijn vader, een spijkerbroek met elastieken voorkant, heb ik de hele zwangerschap gedragen en die zat zalig.. ik wil kijken of ik er weer zo eentje kan vinden

pi_59326243
Goedemorgen dames

Cattie wat fijn dat t bloedverlies eindelijk is gestopt!

Kd fijn dat t goed is gegaan met je schoonvader, ik hoop dat ie snel opknapt!

Hier verder niet veel nieuws, al redelijk vroeg opgestaan ..werd wakker van vriendje die ging werken en vanmiddag komt mijn vader langs en wil nog t eea gedaan hebben qua poetsen voor hij er is.
Ik moet ook nog naar mijn werk voor ze de kleine gaan halen om pasjes in te leveren en was me gister in bed aan t bedenken dat t allemaal wel dichtbij komt en dat ik toch whehe ineens...stress
pi_59326717
Och blabla, het zal allemaal wel goedkomen, toch? Maar ik kan me best wel voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent. Zeker omdat je weet wanneer het gaat gebeuren....

Cattie fijn dat het bloedverlies is gestopt, zal wel een opluchting zijn of niet?!!

En KD, rommelt het nog steeds? Vandaag weer naar de VK? Ben benieuwd hoor, je laat ons allen wel in spanning zo. Vind wel knap dat je het zo lang vol houdt, lijkt me echt doodvermoeiend dat gerommel.
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:28:19 #169
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59327249
KD, je zou vandaag toch gestript worden (mocht het nog nodig zijn?) ?
Ik heb er juist erg goede ervaring mee, dus hou de moed erin!!! om 11 uur gestript bij 3 cm ontsluitng. Om 14 uur het echte werk, om 16.20 een prachtexemplaar.
Zet 'm op moeders!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:42:19 #170
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59327518
goedemorgend

Hier alles gelezen, maar ook weer alles vergeten sorry

Hier redelijk goed geslapen...

donderdag 12 juni 2008 @ 09:48:18 #171
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59327634
Faja, daar had ik het gisteravond ook nog met over. Dat als ik nu alles koop, dat ik dan met bijv. 30 weken niks meer pas! Dus ik doe nu wel een klein gedeelte, iig een paar broeken, een rok/jurk en wat langere shirts...

Ik ga zo eens kijken waar er hier zwangerschapsgym wordt gegeven en ik ga ook vandaag bellen voor de 20 weken echo
pi_59327651
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Och blabla, het zal allemaal wel goedkomen, toch? Maar ik kan me best wel voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent. Zeker omdat je weet wanneer het gaat gebeuren....
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niks
pi_59327836
voor de mensen die goedkoop zwangerschapskleding willen: ik heb goede ervaringen met internet discounters. het is geen kwaliteitsspul ofzo, maar wel lekker goedkoop. let wel op het volgende: vaak worden geen of weinig bezorgkosten berekend, maar als iets niet goed is en je wilt het terugsturen moet je dat wel betalen.

http://www.positiewinkel.nl/
http://www.bellyfashion.nl/
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59327921
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niks
Ach meid, het hoort erbij, gooi het desnoods maar op de hormonen.

Zo had ik laatst dus ruzie met het bedhemeltje/klamboe geval voor de beebiekamer.
Ben uiteindelijk in huilen uitgebarsten en me vriend had echt zo iets van HUH Waar gaat dit over... en heeft toen maar even geholpen.

Het voordeel dat je weet wanneer het gaat gebeuren, lijkt mij, is dat je je er een beetje op kan voorbereiden. Tuurlijk ben je zenuwachtig maar dat gevoel krijg je toch ook wel een beetje als de weëen beginnen of de vliezen zijn begonnen? Gewoon lekker rustig aan doen
pi_59329395
Hehe ja ik ken het, in huilen uitbarsten en een vriend die er niks van snapt

T is ook idd een voordeel dat je weet wanneer t gaat gebeuren, ik weet gewoon dat ik de dingen die ik nog wil/ moet doen voor die dag geregeld moet hebben en heb niet de "stress" erbij van het onverwachtte...

Denk dat t ook gewoon zenuwen zijn...en ineens wil iedereen me gezelschap komen houden/ op de koffie komen, en dat kost me voor mijn gevoel alleen maar tijd
klinkt egoistisch want ik weet dat ze t allemaal goed bedoelen en t voor hun ook spannend is...dus ik denk dat ik t idd maar lekker op de hormonen ga gooien
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:36:37 #176
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59330422
Bla, juist nu wil je ook tijd voor jezelf denk ik maar zo. Althans, dat had ik wel heel erg. en zenuwen ook, en dan moest ik nog wel 5 weken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:10:22 #177
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59331445
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:28 schreef Lishe het volgende:
KD, je zou vandaag toch gestript worden (mocht het nog nodig zijn?) ?
Ik heb er juist erg goede ervaring mee, dus hou de moed erin!!! om 11 uur gestript bij 3 cm ontsluitng. Om 14 uur het echte werk, om 16.20 een prachtexemplaar.
Zet 'm op moeders!!!
We gaan dadelijk bespreken of het een goede mogenlijkheid is, ik mag het zelf kiezen dus en ik weet zelf nog niet wat ik kies.
Bij Demi heeft het namenlijk niet geholpen en toen liep ik al overtijd en leverde het alleen maar veel pijn op.
Maar nu is het ook wel al veel meer aan het rommelen als bij Demi toen.
pi_59332359
Goedemiddag inmiddels al
Gisteravond hele avond gerommel, toen hield het op en begon het vanaf 3 uur weer. Van 3 tot half 6 dus niet geslapen, daarna in slaap gevallen op de bank (zodat manlief kon slapen, was om 4 uur maar uit bed gegaan) en toen was het weer rustig...
Vanmorgen dus maar in bed gekropen om de slaap een beetje in te halen...
Nu overigens ook weer rustig, met af en toe wat krampen..

Fijn dat het met je schoonvader goed gegaan is KD! Sterkte vandaag met beslissen bij de VK!
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:59:28 #179
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59332779
en ik ben niet gestript, waarom niet?
Omdat alles al in werking is gezet en ze zelf voelde dat ik al wat weeënactiviteit heb.

Dus hopenlijk zet het nu toch snel uit zichzelf helemaal door!

mrien, lastig is dat he, dat onregelmatige, hopenlijk zet het toch snel door bij je in het echte werk!
pi_59332824
Hoppa KD, eindelijk wat schot in de zaak!
pi_59332828
En dat is nr 2....
KD en Mrien... allebei aan het rommelen... wordt wel weer tijd voor een beebje...
Mijn schoonmoeder zegt dat traplopen helpt
dussuh dames... zet em op

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2008 13:03:18 ]
pi_59333862
KD & Mrien; sukses beiden!!!

Ik geloof dat de gebroken nachten mij eindelijk gaan opbreken (Vond nog dat ik lang fit bleef ).
Vanochtend weer om 4 uur wakker, beetje tv kijken, en uiteindelijk 6:15 naar beneden (ik ga liever niet eerder gezien mijn vriend daar op het kraambed slaapt om nog een beetje een goede nachtrust te hebben gezien hij gewoon weer te werk moet). Zat om half 7 weer achter de naaimachine vol frisse moed, maar halverwege voelde ik me steeds brakker worden. Uiteindelijk maar even op de bank in slaap gevallen, maar voel me nog niet helemaal lekker, brak.

Maar, heb net m'n ring-sling draagdoek afgemaakt, alhoewel ik hem nog wat wil opleuken, maar de basis is klaar. Zal even kijken of ik een fotootje kan maken. In dezelfde kleur als de luiertas, heb inmiddels een hello kitty applicatie patch via ebay besteld, kijken of ik die op de doek kan naaien voor een echte bijpassende doek
Amber Mae
pi_59336457
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
Bla, juist nu wil je ook tijd voor jezelf denk ik maar zo. Althans, dat had ik wel heel erg. en zenuwen ook, en dan moest ik nog wel 5 weken.
Ja precies, ik heb ook besloten dat ik dat gewoon ga aangeven als er nog meer mensen komen die langs willen komen enzo. En ik ga denk ik ook gewoon niet meer langs mijn werk om de pasjes in te leveren, die dingen lopen niet weg en anders laat ik mijn vriend wel langs rijden

KD en Mrien, spannend
Succes alle2
pi_59339213
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef Webkim het volgende:
Llewella, creativo: bedankjes, een draagdoek, details graag, of foto's.

(Komt nog kaartje aan vast).
Amber Mae
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:39:36 #185
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59339258
Snoepig <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59339517
Leuk hoor
pi_59339790
Pink is peautiful.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59342740
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef KD-fotografie het volgende:
en ik ben niet gestript, waarom niet?
Omdat alles al in werking is gezet en ze zelf voelde dat ik al wat weeënactiviteit heb.

Dus hopenlijk zet het nu toch snel uit zichzelf helemaal door!

mrien, lastig is dat he, dat onregelmatige, hopenlijk zet het toch snel door bij je in het echte werk!
Kindertjees die op 13 juni worden geboren zijn enorm lief en leuk

Zet hem op!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_59342768
KD spannend hopenlijk zet het door!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:34:37 #190
108648 cattie
lieve moeder
pi_59343576
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
(...)

Cattie fijn dat het bloedverlies is gestopt, zal wel een opluchting zijn of niet?!!

(...)
Ja, jammer alleen dat het vandaag weer begonnen is. Niet heel veel, maar leuk is anders.

KD en Mrien, succes!
pi_59343601
KD en Mrien succes

Cattie: hopen dat het bloeden snel weer stopt!!

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, een iets uitgebreidere vanwege afwijkingen aan beide kanten (hart/nieren) alles was oké en we verwachten een meisje
Ben zóó blij!!

[ Bericht 1% gewijzigd door geppie op 12-06-2008 22:25:14 ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:39:22 #192
108648 cattie
lieve moeder
pi_59343726
Gefeliciteerd met je goede echo Geppie!
pi_59343747
Ow, cattie balen zeg TOch vervelend zo'n extra stukje onzekerheid!
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:35 schreef geppie het volgende:

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, een iets uitgebreidere vanwege afwijkingen aan beide kanten (hart/nieren) alles was oké en we verwachten een meisje
Ben zóó blij!!
Gefeliciteerd met je kleine gezonde meisje!

Mijn moeder is hier vandaag geweest en heeft het hele huis voor me gesopt Stofzuigen, dweilen en allerlei andere dingen Zo lief van haar!
Iedereen wil me steeds helpen en aangezien ik rustig aan moet doen, moet ik dat dan ook maar aannemen

Mijn schoonstiefmoeder (jaja) is zelfs aan het gordijnen naaien geslagen voor me. NIet dat dat nu te zwaar voor me is, maar dat kan ik gewoon niet een lakentje naaien of iets dergelijks lukt nog wel, maar gordijnen zijn een stap te ver
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:44:37 #194
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59343878
KD dat het maar snel doorzet.

Cattie jakkes, ik hoop dat het snel weer ophoudt hoor.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:47:42 #195
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59343979
Geppie, wat fijn dat alles goed was.. wat zal het spannend zijn geweest als er aan beide kanten van de familie problemen in de familie voorkomen... Maar dit is dus goed nieuws!! En een meisje... leuk!

Mrien & KD... spannend hoor!! Zet'm op, he!

Diaan, dus jullie willen wel weten wat het wordt... zou wel leuk zijn als het een meisje zou worden zo te horen...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_59344081
Een meisje, wat leuk! En nog leuker dat alles er goed uitziet, natuurlijk.

KD, ik kom hier één keer per week en elke keer wens ik je weer succes. Dus. Volgende week wil ik je liever feliciteren

Hier weer een week verder, elke keer op donderdag kom ik even langspiepen hier omdat ik niet zoveel te vertellen heb. Ik ben erg in afwachting van de echo (nog drie weken...) maar de tijd gaat gelukkig weer net zo snel als voor de zwangerschap. Die drie weken zijn dus wel te overzien.

Hoe is het met de andere prille zwangeren? Fruppel, voel je al wat?

Nog een typisch zwangerschapskwaaltje: ik vind het altijd leuk om Allerhandes e.d. door te lezen (en te fantaseren over hoe ik dat allemaal ga koken als ik later groot ben, ik hou namelijk niet van koken en ik hoop dat dat verandert met de tijd) maar nu vind ik al die recepten die erin staan zó smerig! Normaal blader ik echt watertandend door zo'n blad heen maar nu is een plaatje van eten me al teveel. Laat staan het echte werk. Vooral warm eten, wat een vreselijke uitvinding. Ik kan me nog herinneren dat ik graag uit eten ging maar daar doe je me op dit moment absoluut geen plezier mee.
pi_59344373
KD en Mrien succes!

Geppie wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Cattie balen dat je weer gaat bloeden. Hopelijk stopt het ook weer snel.
pi_59346512
Geppie; fijn dat je een goede echo hebt gehad, en een meisje!

Cattie; hopen dat het bloeden weer snel over gaat! Sterkte ermee!

Nou; ik ben iig vandaag weer opnieuw oma geworden M'n andere kroost kruipt momenteel uit het ei, jonge slangetjes. Gek genoeg leefde ik daar de laatste dagen meer naartoe dan het feit dat ik zelf binnenkort mag (Ik wist dat ze vandaag nog weleens uit konden gaan komen, en zat dus goed met die gok ). De eerste 5 steken met hun koppie eruit
Amber Mae
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:17:55 #199
108648 cattie
lieve moeder
pi_59346658
Hahaha Llewella, dat is nog eens een ander soort bevalling!
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:23:18 #200
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59346839
Cattie Wanneer ga je weer naar de VK?

KD en Mrien, zet 'm op
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')