lopen doe ik voldoende, ook als ik boodschappen doe sta ik onderweg geregeld stil, douchen kan mij niet heet genoeg zijn ( rond de 45 a 50 graden ofzo) bukken probeer ik te vermijden en slapen doe ik maar op mijn rechterzij in foetushouding dat ligt nog het gemakkelijkste ..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Slapen op je buik zou sowieso al snel niet meer kunnen
Ik heb vooral moeite met bepaalde bewegingen en steeds meer met omdraaien in bed. Omdraaien is echt drama!
Wat helpt? Uhm... soms helpt warm douchen, maar over het algemeen helpt bij mij: wel een beetje in beweging blijven (dus niet de hele dag stil op je kont gaan zitten) maar wel tussendoor vaak genoeg even uitrusten. Dus even gaan zitten tijdens een wandeling en dergelijke.
ik dacht bevrucjting, maar dat weet ik niet zeker, mijn menstruatie was ook nogal vaag dus ik denk dat ze van het moment van de bevruchting uitgaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Afgelopen maandag de eerste echo laten maken
volgens de echoscopist is het vruchtje nu 7 weken en 5 dagen, en 11,3mm. Ook hoorde we de hartslag![]()
![]()
en die was 145p/m en dus goed volgens de echoscopist
Maar nu zit ik me dus af te vragen die 7 weken 5 dagen is dat het moment van bevruchting of is dat het moment van de laatste menstruatie? Want dat zou niet kloppen dan....
Oja de geboortedatum is veranderd naar 21 januari dus de OP mag veranderd worden
Ja, dat scheelt inderdaad. Ik vind het ook al dragelijk omdat ik weet dat het over drie maanden gewoon over is. Als iets een einde heeft waar je naar uit kan kijken is het al een stuk minder vervelendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
lopen doe ik voldoende, ook als ik boodschappen doe sta ik onderweg geregeld stil, douchen kan mij niet heet genoeg zijn ( rond de 45 a 50 graden ofzo) bukken probeer ik te vermijden en slapen doe ik maar op mijn rechterzij in foetushouding dat ligt nog het gemakkelijkste ..
neemt niet weg dat ik alles voor lief neem omdat we over 6 maanden een klein wondertje mogen bewonderen![]()
Hier wilde een aantal heren niet weten wat het zou worden, maar dan heb je altijd van die dames die nog geen 5 seconden hun mond kunnen houdenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Goed dat de gyn aardiger was nu bla_bla! Volgende week wordt dan gepland wanneer jullie kindje geboren wordt?
Ik vind het niet erg dat vreemden of mensen die veraf staan het geslacht weten, maar dichte vrienden en ouders, die probeer ik nog zo lang mogelijk in spanning te houden!
En lukt het je nog om gezond te leven?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef DJMO het volgende:
@Llewella : wij willen het juist wel weten (stiekem hopen we op een jochie, de naam daarvoor weten we ook al) en ons maakt het niet uit of de rest van familie en schoonfamilie het weten. ik heb uit een eerdere relatie al een dochter van nu negen jaar, en die hoopt op een zusje
maar een knul lijkt me gewoon leuker dit keer
ja primaquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En lukt het je nog om gezond te leven?
Ja, was echt heel bijzonder....!! Hoe is het met jou Marie?quote:
Oooh stoppen met werken, u lucky bastardquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
Ik zie dat het ook voordelen heeft dat wij het zélf niet weten. Kan je je mond ook niet voorbij praten
Net naar de verloskundige geweest en ik ben nu op haar advies toch maar gestopt met werken (had anders nog maar 7 halve diensten moeten draaien, dus een drama is het niet voor mijn werk).
Het voelt wel raar, maar aan de andere kant: héérlijk dat ik er morgen niet om 5:50 uit hoef
Mijn bloeddruk was 100/45Gaat weer lekker!
Voor de rest alles goed. Baby groeit en beweegt goed, hartje was primaAlles top
Ja, dat is inderdaad het belangrijkstequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:26 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Oooh stoppen met werken, u lucky bastard. Kan me wel voorstellen dat het behoorlijk zwaar werd! Is het nu gewoon helemaal gedaan met werken tot de baby er is en je zwangerschapsverlof om is
?
Lekker lage bloeddruk, gelukkig alles goed met de baby, da's het belangrijkste, toch?
Jups, ik werkte ook nog 20 uur per week en dan een uur of 15 minimaal mijn gastouder-ukkie. Het werd ook wel wat zwaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Diaan73: inderdaad vanaf een week of 20. Als het een forse jongen is soms zelfs sneller.
Freecell, gastouderkindjes zijn waarschijnlijker toch net iets rustiger dan én je job én je gastouderkindjes.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Jups, ik werkte ook nog 20 uur per week en dan een uur of 15 minimaal mijn gastouder-ukkie. Het werd ook wel wat zwaar
En als ik dan straks een eigen uk heb, moet ik helemaal niet denken aan die combi
Maarja, nu zit ik dus voorlopig thuis
* freecell moet maar eens gaan leren naaien ofzo
Whehe, toe nou!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef DJMO het volgende:
[..]uit dat laatste is je eigen uk voortgekomen dus dat kan je al
sorry, inkoppertje
ik ben dan wel "nieuw" hier, maar als je een backup nodig hebt om het hier te laten weten? ik ben nog niet zover, en mijn pc staat dag en nacht aan (downloadfreak) dus ik hoef alleen mijn monitor maar aan te zetten om te kunnen postenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:06 schreef mrien het volgende:
Sms dienst is geregeldMits LovelyLady dan zelf nog niet bevallen is laat ze het jullie weten
Net toch nog maar even naar de stad gegaan, bij de Xenos hebben ze leuke geboortestickers voor het raam, en die wilde ik toch wel even halen
Wilde iets te optimistisch ook maar gelijk boodschappen halen, maar toch maar besloten dat dat niet zo handig zou zijn..
Dat is vorige keer al geplannedquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Goed dat de gyn aardiger was nu bla_bla! Volgende week wordt dan gepland wanneer jullie kindje geboren wordt?
wij weten het wel. zowel geslacht als naam dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:15 schreef Llewella het volgende:
bla; gelukkig dat het nu beter ging bij de gyn!
mrien; ik had 2 weken geleden slingers en alles gehaald bij de prenetal, roze, en die man van dat wordt vast een jongetje
Het geslacht is hier geen geheim, maar de naam wel voor een groot gedeelte, maar vriendlief verspreekt zich nog steeds (noemt haar bij de naam) en ook m'n schoonzusje had het laatst dus open en bloot op hyves gepost (ze schaamde zich wel dood, had het zich niet beseft).
Nee, voorlopig heb ik even genoeg plezier van het genieten langs de zijlijn!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, voorlopig heb ik even genoeg plezier van het genieten langs de zijlijn!
ik ben pas twaalf weken en pas alleen nog in mijn trainingsbroekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
KD, wat fijn dat het goed is met je schoonvader.
Freecell, ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om te stoppen met werken nu.
Zelf hoop ik dit keer wel tot 6 weken voor de datum te kunnen doorwerken. Maar ik reken maar nergens op. De vorige keer zat ik vanaf 23 weken thuis en dat was niet leuk. Ik ga er dit keer alles aan doen om zo lang mogelijk als verantwoord is door te werken.
Het bloedverlies is gestopt!![]()
Vandaag heb ik een positiebroek gekocht, ik pas namelijk nog maar 2 broeken. Als ik die positiebroek aan heb, is het wel heel duidelijk dat ik zwanger ben!Het geeft hetzelfde effect als zwanger op mijn voorhoofd schrijven volgens mij.
![]()
ik kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap een broek van mijn vader, een spijkerbroek met elastieken voorkant, heb ik de hele zwangerschap gedragen en die zat zalig.. ik wil kijken of ik er weer zo eentje kan vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
1 tip, zeker als je nog in de eerste helft van de zwangerschap zit, koop niet te veel broeken. Grote kans dat je er met een aantal weken al bent uitgegroeid, want ondanks dat het positiebroeken zijn kunnen ze ook te straks gaan zitten naar mate de zwangerschap vordert.
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niksquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Och blabla, het zal allemaal wel goedkomen, toch? Maar ik kan me best wel voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent. Zeker omdat je weet wanneer het gaat gebeuren....
Ach meid, het hoort erbij, gooi het desnoods maar op de hormonen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja hoor, komt ook allemaal wel goed, moet gewoon afleren om te stressen om niks
We gaan dadelijk bespreken of het een goede mogenlijkheid is, ik mag het zelf kiezen dus en ik weet zelf nog niet wat ik kies.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:28 schreef Lishe het volgende:
KD, je zou vandaag toch gestript worden (mocht het nog nodig zijn?) ?
Ik heb er juist erg goede ervaring mee, dus hou de moed erin!!! om 11 uur gestript bij 3 cm ontsluitng. Om 14 uur het echte werk, om 16.20 een prachtexemplaar.![]()
Zet 'm op moeders!!!
Ja precies, ik heb ook besloten dat ik dat gewoon ga aangeven als er nog meer mensen komen die langs willen komen enzo. En ik ga denk ik ook gewoon niet meer langs mijn werk om de pasjes in te leveren, die dingen lopen niet weg en anders laat ik mijn vriend wel langs rijdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
Bla, juist nu wil je ook tijd voor jezelf denk ik maar zo. Althans, dat had ik wel heel erg. en zenuwen ook, en dan moest ik nog wel 5 weken.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef Webkim het volgende:
Llewella, creativo: bedankjes, een draagdoek, details graag, of foto's.![]()
Kindertjees die op 13 juni worden geboren zijn enorm lief en leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef KD-fotografie het volgende:
en ik ben niet gestript, waarom niet?
Omdat alles al in werking is gezet en ze zelf voelde dat ik al wat weeënactiviteit heb.
Dus hopenlijk zet het nu toch snel uit zichzelf helemaal door!
mrien, lastig is dat he, dat onregelmatige, hopenlijk zet het toch snel door bij je in het echte werk!
Ja, jammer alleen dat het vandaag weer begonnen is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
(...)
Cattie fijn dat het bloedverlies is gestopt, zal wel een opluchting zijn of niet?!!
(...)
Gefeliciteerd met je kleine gezonde meisje!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:35 schreef geppie het volgende:
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, een iets uitgebreidere vanwege afwijkingen aan beide kanten (hart/nieren) alles was okéen we verwachten een meisje
![]()
![]()
![]()
Ben zóó blij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |