abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59972232
Ahaaaaaaa, daar waren jullie gebleven
Sweet and innocent...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:43:04 #102
62913 Blik
The one and Only!
pi_59972444
Er is al geopperd om de 2 topics te mergen, helemaal omdat er in dit topic haast niks meer gepost wordt
pi_59973757
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:43 schreef Blik het volgende:
Er is al geopperd om de 2 topics te mergen, helemaal omdat er in dit topic haast niks meer gepost wordt
De echt fanatieke lopers melden zich hier eigenlijk alleen als ze weer een PR gelopen hebben in wedstrijden en zo, die liggen nu (vrijwel) stil.
Ik (kneusje) heb gisteren in de regen een interval training gedaan. Vond mezelf vanwege het beroerde weer best stoer, maar het resultaat was niet de moeite van het posten waard
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:13:07 #104
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_59981848
Ik ben voor mergen, ik snap eigenlijk sowieso niet waarom dat topic apart geopend is..
Ik ga morgen hopelijk hier in budapest een rondje lopen (als het niet te gestoord warm is), hopelijk kan ik net als vorig jaar in iedere stad waar ik ben lopen, lijkt me cool.
I'm just a girl in the world.
pi_59981992
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

De echt fanatieke lopers melden zich hier eigenlijk alleen als ze weer een PR gelopen hebben in wedstrijden en zo, die liggen nu (vrijwel) stil.
Ik (kneusje) heb gisteren in de regen een interval training gedaan. Vond mezelf vanwege het beroerde weer best stoer, maar het resultaat was niet de moeite van het posten waard
nou ik vind doelloos lullen (over hardlopen) ook best gezellig hoor .
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:47:39 #106
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59982663
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef annoh het volgende:
Ik ben voor mergen, ik snap eigenlijk sowieso niet waarom dat topic apart geopend is..
Ik ga morgen hopelijk hier in budapest een rondje lopen (als het niet te gestoord warm is), hopelijk kan ik net als vorig jaar in iedere stad waar ik ben lopen, lijkt me cool.
Dat is zo ontzettend cool!
Ik heb pas in Central Park rondjes gerend. Het voelde gewoon zo onwijs cool om daar te rennen. Absolute aanrader.
pi_59985041
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:47 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat is zo ontzettend cool!
Ik heb pas in Central Park rondjes gerend. Het voelde gewoon zo onwijs cool om daar te rennen. Absolute aanrader.
Scheveningen is ook best cool hoor.
pi_59985334
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef annoh het volgende:
De Tom-tom mee?
That's all folks!
pi_59985350
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:24 schreef Blik het volgende:

[..]

Hardloopschema op je mp3-speler #9: Met meer nieuwe lopers!

Bij de sportband zit een sensor bij
Dit sportband wil ik misschien ook nog wel eens een keer kopen, omdat die Nike+ iPod sportband altijd te los zit en eigenlijk altijd iemand nodig heb om het goed vast te krijgen.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:13:20 #110
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_59992448
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

De Tom-tom mee?
Haha, ik denk dat ik wel een kaart bij me steek. Ik weet trouwens niet of het nog gaat lukken, want we hebben gisteren een beetje fanatiek gezwommen en gewandeld, dus spierpijn! Daarnaast is het ook nog eens heel warm nu. Maar ik sleep die hardloopschoenen mee, dus er zal gelopen worden!
I'm just a girl in the world.
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:03:50 #111
62913 Blik
The one and Only!
pi_59995277
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef annoh het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat ik wel een kaart bij me steek. Ik weet trouwens niet of het nog gaat lukken, want we hebben gisteren een beetje fanatiek gezwommen en gewandeld, dus spierpijn! Daarnaast is het ook nog eens heel warm nu. Maar ik sleep die hardloopschoenen mee, dus er zal gelopen worden!
Dat dacht ik in Madrid ook, in 5 dagen veel eten en drinken moet ook minimaal één keer gelopen worden. Tijdens de stedentrip liepen we echter iedere dag zoveel kilometers dat we echt moe waren in onze benen. Daarbij was het ook nog eens veel te warm om te lopen. Uiteindelijk dus alle spullen voor niks meegenomen.
pi_59995673
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:03 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat dacht ik in Madrid ook, in 5 dagen veel eten en drinken moet ook minimaal één keer gelopen worden. Tijdens de stedentrip liepen we echter iedere dag zoveel kilometers dat we echt moe waren in onze benen. Daarbij was het ook nog eens veel te warm om te lopen. Uiteindelijk dus alle spullen voor niks meegenomen.
In Nice zie je ontzettend veel hardlopers langs de boulevard, had wel spijt dat ik geen hardloopspullen bij me had. Maar ik heb alleen van heuvel op/heuvel af wandelen daar al een kuitblessure opgelopen
pi_60000513
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dit sportband wil ik misschien ook nog wel eens een keer kopen, omdat die Nike+ iPod sportband altijd te los zit en eigenlijk altijd iemand nodig heb om het goed vast te krijgen.
Heb 'm gisteren gekocht! Ga 'm zo 's proberen. Kan ik eindelijk echt op snelheid gaan trainen, dat gaat nogal lastig als je niet weet hoe hard je loopt
Sweet and innocent...
pi_60000622

[ Bericht 82% gewijzigd door Innocence op 09-07-2008 19:12:00 ]
Sweet and innocent...
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:17:12 #115
197786 Asics-DS
op naar de 1:08
pi_60001511
Vanwege het slechte weer en mijn haat tegen binnen trainen trek ik zo de loopschoenen weer eens aan. Ik ben benieuwd hoe kapot ik terug kom
pi_60002298
Grrrr, wil zo graag lopen, maar ben al een uur bezig die Nike+band met de sensor contact te laten maken. Snap echt niet wat ik fout doe

Daaag, ga wel zonder. Kloteding

[ Bericht 34% gewijzigd door Innocence op 09-07-2008 19:12:27 ]
Sweet and innocent...
pi_60004295
Heb nu weer een blessure aan mn heupgewricht, iemand daar toevallig bekend mee?
pi_60014691
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef Sport_Life het volgende:
Jep, heb ik ook gehad, kwam door overbelasting. Weet niet of het precies mijn heup was, maar wel daar in de buurt....(spieren)... Ik ben gewoon rustig doorgelopen, niet téveel (dus nog wel wat belasten) en het is weggegaan...
Love is in the air!
pi_60014950
quote:
Ja, bij mij was het inderdaad ook overbelasting (en mogelijk ook nog eens een verkeerde beweging gemaakt). Helaas wel 2 maanden niet pijnvrij kunnen hardlopen.
pi_60015961
quote:
hier ook heup, maar wel spieren en pezen , niet het gewricht
pi_60051501
Hallo, ik heb even een vraagje. Ik ben eigenlijk geen hardloper, want beoefen de sport normaal gesproken alleen in de zomermaanden als de voetbalcompetitie stil ligt. Ik loop dan meestal 5 tot 8 kilometer en heb daarvoor nooit echt schoenen gekocht. Omdat dit toch niet helemaal prettig loopt wil ik er graag wat gaan aanschaffen. Ik meen mij te herinneren te Asics goede kwaliteit aanbiedt, maar ik vraag mij af waar andere mensen hier op lopen? Het moet voor mij trouwens wel een beetje low-budget blijven. Iemand tips?
pi_60051916
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef Papadoupoulos het volgende:
Hallo, ik heb even een vraagje. Ik ben eigenlijk geen hardloper, want beoefen de sport normaal gesproken alleen in de zomermaanden als de voetbalcompetitie stil ligt. Ik loop dan meestal 5 tot 8 kilometer en heb daarvoor nooit echt schoenen gekocht. Omdat dit toch niet helemaal prettig loopt wil ik er graag wat gaan aanschaffen. Ik meen mij te herinneren te Asics goede kwaliteit aanbiedt, maar ik vraag mij af waar andere mensen hier op lopen? Het moet voor mij trouwens wel een beetje low-budget blijven. Iemand tips?
Ik loop op Nike Air Structure Triax +10, vanwege mijn redelijke smalle voet en manier van lopen. Het hangt sterk af wat voor type voet je hebt.. Nike's hardloopschoenen vallen nog al smal, Asics gemiddeld en Adidas juist weer heel breed. (Althans dat is bij mij de situatie.)

Maar wat is low-budget?
pi_60051974
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik loop op Nike Air Structure Triax +10, vanwege mijn redelijke smalle voet en manier van lopen. Het hangt sterk af wat voor type voet je hebt.. Nike's hardloopschoenen vallen nog al smal, Asics gemiddeld en Adidas juist weer heel breed. (Althans dat is bij mij de situatie.)

Maar wat is low-budget?
Ik heb een vrij brede voet geloof ik, dus dat zou dan Asics of Adidas worden. Wil er eigenlijk toch niet veel meer dan ¤ 100,- aan uitgeven.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:36:18 #124
62913 Blik
The one and Only!
pi_60052537
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:11 schreef Papadoupoulos het volgende:

[..]

Ik heb een vrij brede voet geloof ik, dus dat zou dan Asics of Adidas worden. Wil er eigenlijk toch niet veel meer dan ¤ 100,- aan uitgeven.
Wat mensen ook zeggen en waar mensen ook op lopen. Schoenen zijn heel persoonlijk, ligt ook heel erg aan je loopstijl. Ga dus naar een Runnersworld of Run2Day (niet naar Intersport ofzo) en laat je voeten opmeten. Als jij tegen ze zegt dat je budget maximaal 100 euro is zullen ze daar wel rekening mee houden en weet je zeker dat je met schoenen naar huis gaat waar jij goed op zult lopen
pi_60053198
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat mensen ook zeggen en waar mensen ook op lopen. Schoenen zijn heel persoonlijk, ligt ook heel erg aan je loopstijl. Ga dus naar een Runnersworld of Run2Day (niet naar Intersport ofzo) en laat je voeten opmeten. Als jij tegen ze zegt dat je budget maximaal 100 euro is zullen ze daar wel rekening mee houden en weet je zeker dat je met schoenen naar huis gaat waar jij goed op zult lopen
Haha, ja das precies het probleem, er zit niet meteen een Runnersworld of Run2day bij mij in de buurt. Maar zal eens kijken. Het is, zoals ik zei, ook niet voor heel intensief gebruik, alhoewel ik wel overweeg om ooit nog eens met wedstrijden mee te gaan lopen. Bedankt voor jullie advies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')