Redbull?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
wodka redbull
nu slaap ik vast weeer niet voor 4uur, en ik heb zo'n tof koopje op mn werk gescoord
Dat zeg ik! (en Jason)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit in mijn tuin, hangend in een lounge-bank met dikke kussens, omgeven door talloze felgekleurde kaarsjes, draadloos te FOK!ken. En zometeen ga ik bedenken in welke witte wijn ik het meeste zin heb.
Wat is het leven toch goed (als je genadeloze mazzel hebt)
Ik hou dus juist van dat bittere in wijn. Hoewel ik dankzij de proeverijen her en der langzaamaan iets leer over het genot van zoete dessertwijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:56 schreef Oblivion het volgende:
Grappig ben in ieder geval consequent!![]()
[CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!![]()
Is gewoon ordinaire pruimen wijn, dude...![]()
Te krijgen bij toko's.
Zoet, zoet en zoet!
Maar anders dat zoete witte wijn...![]()
Nah, nog 1 sigaretje dan...
Werkse Isa, in Assenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker voor iedereen die naar bed gaat!
Truste Bluezzquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat wonderful slapen, trusten dudes
Werkze Isa
Nou ja, wijn heeft nogal wat schakeringen. Een chardonnay drink je (desnoods met wat ijs) heerlijk weg op een terras. Vergelijk het met een witbiertje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik vind wijn bij het eten lekker, maar om gewoon zomaar als drankje tussendoor te drinken vind ik het niets.
Dan blijf ik consequent toch maar aan de frisdrank of de whisky.
Trusteh, Obli.quote:
Nou, ik was met mijn collega's aan het kletsen over alternatieve geneeswijzen...quote:
quote:
Je kent het welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:53 schreef Isabeau het volgende:maar eh, wat doen jullie nog/al wakker? Hobje weer in Arnhem?
Hier fluiten de vogeltjes al vanaf 3:45 en de zon schijnt prachtig.quote:Maaltijdsalade met worst
Ingrediënten
1 ui
150 gram runderbraadworst of -saucijsjes
1 pakje voorgekookte aardappelpartjes of krieltjes (±450 gram)
kleine krop andijvie (± 250 gram)
1 bos radijs
1-2 eetlepels azijn
2 theelepels mosterd
peper
Bereiding
Maak de ui schoon en snijd hem in snippers.
Snijd de worst in plakken van ca. 2 cm.
Verwarm een koekenpan met een anti aanbakbodem en doe er de worst in.
Voeg als er wat vet uitsmelt, de ui en de aardappelpartjes bij. Bak de aardappelpartjes en de worst onder af en toe omscheppen in ca. 8 minuten gaar en bruin.
Was de andijvie en snijd de groente in smalle reepjes.
Maak de radijs schoon en snijd ze in plakken.
Meng de groente en verdeel het over 2 borden.
Schep er het aardappel-worstmengsel op.
Roer 4 eetlepels water, wat azijn en de mosterd in de koekenpan en roer het aanbaksel los. Voeg eventueel nog wat peper toe.
Schep deze dressing over de salade. Eet de salade lauw.
Iedereen rijdt gewoon door en gaat verder met waar hij mee bezig was.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn mensen soms toch eigenaardige wezens...dit is een week geleden gebeurd en ik kan me niet voorstellen dat ik zo zou reageren (lees: niet reageren).
Mee eens, leuk zo'n berichtje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:14 schreef Oblivion het volgende:
Hatsjoe!
Goedemorgen!![]()
Isa, dat dag menu is...![]()
En dat filmpje is helemaal schandalig! Geen woorden voor.
Wel leuk de weetjes en het weer!
Dank daarvoor!
Euh, een ondersteboven erin gephotoshoppede (quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:18 schreef latislos het volgende:
waar kijkt die jongen nou naar?![]()
[ afbeelding ]
Ja, was over nagedacht!quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euh, een ondersteboven erin gephotoshoppede () PP?
Echt?quote:
Geen plannen vandaag. Ik moet nog studeren en Bert gaat zo boodschappen doen en daarna vliegeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, was over nagedacht!![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Moet je dan weer boodschappen doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:55 schreef Pheno het volgende:
Zuurdesembrood met brie en honing. En dan is het op
Ja, zo rond 18.00 zal het heerlijk rustig zijn.quote:
Ik ga het zien. Hoewel het eigenlijk geen ontbijt meer is nu. Ben al wel even wakker.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo rond 18.00 zal het heerlijk rustig zijn.
Ooit kan ik dit ook zeggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef Tezz het volgende:
Koekjes bakken met dochterlief it is vandaag.
Maak kroketten!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef Tezz het volgende:
Koekjes bakken met dochterlief it is vandaag.
Brunch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga het zien. Hoewel het eigenlijk geen ontbijt meer is nu. Ben al wel even wakker.
Nee, dat heeft meer met de toestand van mijn darmen te maken. Ik eet het al een half jaar, als ik normaal brood eet, nou ja, laat ik maar niet in gore details tredenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Vandaar dat je zuurdesembrood eet..
Vandaar dequote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heeft meer met de toestand van mijn darmen te maken. Ik eet het al een half jaar, als ik normaal brood eet, nou ja, laat ik maar niet in gore details treden
Oh interessant. Ik kan alleen nog tegen 1 bepaald licht meergranenbrood en dan alleen als ik het niet te vaak eet, de rest gaat mis. Dus ik ben hard op zoek naar alternatieven.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heeft meer met de toestand van mijn darmen te maken. Ik eet het al een half jaar, als ik normaal brood eet, nou ja, laat ik maar niet in gore details treden
Met je nieuwe spulletjes van IKEA?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het in ieder geval leuk om te maken die rijst. Ik houd ervan om dingen heel dun te snijden.
quote:
magneetjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Leuk kastje M-M! Je zou heb eventueel ook nog kunnen pimpen, dan zie je helemaal niks meer van die krasjes.
Of kaal schuren met een staalborstel.quote:
Truttebosje?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of kaal schuren met een staalborstel.Dat heeft hoe-heet-ze-ook-alweer-uit-K&W (SOL? Help eens.) ook gedaan en dat gaf een heel leuk effect.
En gij geleufd dat?quote:
afval-wattes?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:02 schreef SHE het volgende:
afval-trutto's
echt, ik haat ze. En op fok! zijn ze zeker het allerdomst.
Dus.
Mooi weer vandaag
Waarom vraag je het dan?quote:
En daar ben ik ook ongeveer weer opgehouden met lezen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:16 schreef Oblivion het volgende:
Vanaf hier lezen:
Slank de zomer in # 166: Waar mensen naar de EO kijken
En dan is het ook nog eens niet te vreten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:20 schreef Oblivion het volgende:
Ik had die jawbreaker beter niet kunnen eten...
Heb gelijk een hartslag van heb ik jouw daar...
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:21 schreef Vork het volgende:
[..]
En daar ben ik ook ongeveer weer opgehouden met lezen.
Nee, het is gewoon lekker "smerig"....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:22 schreef Vork het volgende:
[..]
En dan is het ook nog eens niet te vreten.
WIE, WAT, WAAR?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, die duiken hier ook altijd massaal op als ik er even niet ben. Of andersom natuurlijk.
Just making conversation.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?
Wil je me weg hebben? Ja he? Zeg het nou maar!
Hmmm, vind dat wel meevallen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Kibbelende vrouwen, hier, als ik er niet ben.
Das goed om te horen, al maakte ik natuurlijk een geintje...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Just making conversation.
En jij bent mijn Kookgodin en moeder-op-een-voetstuk dus nee, ik wil je niet weghebben schatje!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:18 schreef Oblivion het volgende:
Hoe waren de koekjes, Tezz?
Hebben jullie je vermaakt?
Och, wat een prinsesje!quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:28 schreef Vork het volgende:
Ik ben een banoffee pie aan het maken. En dat is jullie schuld. Jullie van hier.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Och, wat een prinsesje!![]()
KOEKJES BAKKEN MET MAMA IS THE BEST!!!!![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
En nu is ze samen met papa en haar trommeltje koekjes naar de oma's toe.
Vraag nooit, Nooit, NOOIT naar het recept Obli.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Ken het niet, wil niet weten wat het is ook..![]()
Volgens mij kan je dat beter meteen op de heupen plakken...
Ja ik probeer haar dat echt wel bij te brengen ja, op het irritante af af en toe.quote:
Geen last van, Tezz...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vraag nooit, Nooit, NOOIT naar het recept Obli.
Echt waar.
Dit is een taart from hell: goddelijk lekker, zodat je gewoon drie stukken neemt en dan, tja dan.........pfff.....die weegschaal he.....
Dan doe je toch iets goed, ze is aan het delen!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik probeer haar dat echt wel bij te brengen ja, op het irritante af af en toe.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen last van, Tezz...
Ben niet gek op taarten.
*hard weg rent....
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Toen ik nog een kleine Tezz was (maar wel op een leeftijd dat mijn moeder me de keuken toe vertrouwde) deed ik iedere zaterdagmiddag iets bakken. Koekjes, taarten, boterkoek noem maar op. Iedere zaterdag was het feest in huis, want dan zat ik 's morgens in mijn moeders kook- en bakboeken te neuzen, mocht ik op mijn fietsje zelf naar de supermarkt en gign ik heerlijk bakken.
Daar heb ik verdorie wel een taarten-fetisch aan over gehouden.
Grr.
THANKS MUM.
zoetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Ken het niet, wil niet weten wat het is ook..![]()
Volgens mij kan je dat beter meteen op de heupen plakken...
Want jij koopt/bakt nooit taarten op verjaardagsfeestjes thuis?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:51 schreef Oblivion het volgende:
Pppffieuw!
Vind het juist een origineel kado...
maar hebben mensen al niet vaak eerder op de dag een taart gekocht?
Of ze moeten in dit gezin wonen...
De persoon in kwestie heeft na aanleiding van geen idee meer een paar weken terug geroepen dat ik dan wel zo'n taart voor haar kon pakken wanneer ze d'r verjaardag zou vieren. Ik gok dat ze het is vergeten, dus er zal wel genoeg taart zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:51 schreef Oblivion het volgende:
Pppffieuw!
Vind het juist een origineel kado...
maar hebben mensen al niet vaak eerder op de dag een taart gekocht?
Of ze moeten in dit gezin wonen...
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*vingers in oren stopt: LLALALALALLALALALALALLALALALALALA...
Zei ik toch net?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Want jij koopt/bakt nooit taarten op verjaardagsfeestjes thuis?
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:56 schreef Tezz het volgende:
Hmm.
Kind is bij oma.
Man zit voor de tv.
Hond ligt in zijn mand.
Hmm.
Tezz gaat in haar bubbelbadje liggen!!!!!!![]()
Gedaan!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:02 schreef Liejannuh het volgende:
Hebben jullie nog briljante recepten?
Geniet van je bad Tezz.![]()
Ik ga zo maar eens stofzuigen ofzo.
Is er SHEromaan actief?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ZO bij SHE is een grote brand in de buurt
Mjah, zou jij dan 20 meter van je huis een ander huis in de fik steken?quote:
Tuurlijk, dan valt het niet opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mjah, zou jij dan 20 meter van je huis een ander huis in de fik steken?
Mensen die aan de Oudegracht wonen
quote:
Ik gok op je werk en voor de pie eh, hier om de hoekquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Vork, banoffeepiewaar moet ik vanavond zijn?
Ik gok ook op mijn werkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:39 schreef Vork het volgende:
Ik gok op je werk en voor de pie eh, hier om de hoek
Ik ga eens informeren. Is gratis voor houders van avondkaarten. Of had ik dat al gezegd?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef Liejannuh het volgende:
Een workshop Djembee klinkt tof Isa, vraag dan wel even of je niet per ongeluk je eigen Djembee mee moet nemen.Die heb ik namelijk niet. En jij ook niet volgens mij. En Pandorah en Octo ook niet.
Veel plezier vanavond Tezz!
Bente: "Naar welke oma moet ik vandaag?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:35 schreef Tezz het volgende:
Nu ga ik mezelf in een leuk pakkie hijsen, want manlief en ik gaan een borrel pakken vanavond! Hebben we ff nodig!
Kut zeg. Jullie onthouden ook altijd alles.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bente: "Naar welke oma moet ik vandaag?"
Enjoy!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook hier even snel een berichtje.
Heerlijke chill-dag gehad vandaag, er is verrukkelijk voor me gekookt door cnk, ik heb zelf pina-colada's gemaakt, damzz dat is lekker![]()
Nu weer even samen verder relaxen en kletsen
Ja, het zag er vrij heftig uit allemaal op de foto'squote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het bj SHE een beetje goed gaat
Had je al gezegd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga eens informeren. Is gratis voor houders van avondkaarten. Of had ik dat al gezegd?
Ook daar ga ik naar informerenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
Had je al gezegd.Moeten we dan ook al kaarten bestellen? Of dat nog net niet ?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef Tezz het volgende:
Nu zit ik hier in mijn mooie pakje, haartjes prachtig gefohnd, eyeliner op de oogjes, ligt mijn man te pitten.
Het was op zich lekker maar ik weet wel dat ik het op de nuchtere maag als ontbijt niet weg zou kunnen krijgen. Maar zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef Isabeau het volgende:
MinderMutsig, hoe was je ontbijt? Er staat hier ook een pan met rijst op
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:58 schreef Tezz het volgende:
Hij is wakker en staat onder de douche!![]()
(de schop werkte MM!)
Bij jou ook al brand???quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:03 schreef ColdFeet het volgende:Ik ga zo even dozen uitpakken, de Mr has arrived... en er was twee huizen verder brand vandaag
Wat drink jij nou op zo'n avond?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:58 schreef Tezz het volgende:
Hij is wakker en staat onder de douche!![]()
(de schop werkte MM!)
We gaan nu naar een feestje bij mensen thuis, dus ik denk dat het een biertje wordt (qua wijn ben ik namelijk nogal kieskeurigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat drink jij nou op zo'n avond?
Niet de hoeveelheid, maar het drankje...?
Eu. Ik kom uit Brabant hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef Oblivion het volgende:
Ah, Tezz... Bier! Gewoon bier?
Isa, ja ik kan het niet eens aanzien.
Heb een keer bij een brand van de buren heel hard staan huilen, mensen dachten dat het mijn huis was...![]()
De emoties die los kwamen waren teveel... Heel vreemd.
Ben ook weg gegaan.
Het zal best, ik hoef het niet...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Eu. Ik kom uit Brabant hoor.
Een koud biertje is heerlijk!!!!!!!
Nee gewoon een pilsje! In de zomer vind ik trappist of rosebier ook wel lekker trouwens.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het zal best, ik hoef het niet...![]()
Maar gewoon bier dus, geen wit bier? Kersenbier? Donker bier?
Grote boerderij bij ons in de buurt toen ik kind was. De pony's die ik vaak kwam helpen verzorgen zijn toen alle twee in de vlammen omgekomen, van die lieve shetlandersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Tezz het volgende:
Heb je ooit iets meegemaakt Isa?? Tis natuurlijk altijd wel eng, maar als je zo'n angst er voor hebt kan dat natuurlijk ergens vandaan komen!
Oh bah..dat hakt erin ja...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grote boerderij bij ons in de buurt toen ik kind was. De pony's die ik vaak kwam helpen verzorgen zijn toen alle twee in de vlammen omgekomen, van die lieve shetlandersEn een oom van mij is als brandweerman om het leven gekomen bij de grote KOMAS brand in Hoogeveen, samen met een collega. Ik ben niet zo dol op vuur, nee
gezelliequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok ook op mijn werk
Samen met de beveiligingsmedewerkster.
Nee, niet lekker...quote:
Het viel erg mee hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Bij Coldfeet ook al brand in de buurtHopelijk niet van het kaliber bij SHE in de buurt.
* Isabeau is eigenlijk al sinds haar kindertijd heel erg bang voor brand. brrrr
Waar zit die?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het viel erg mee hoor.
En Lein heeft een cafeetje/winkeltje ontdekt waar ze 32 soorten warme chocolade verkopen. Witte chocolademelk met nougat of met bosvruchten, bijvoorbeeld
No prob, dat was me wel duidelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:17 schreef Den_Haag het volgende:
Beunksorry dat ik niet wat meer tijd had. beetje druk met alles.
Hoi rest! vandaag lekker 2,5 uur metop de motor gezeten. ze vond het super!
Vlakbij Rock Werchter.quote:
quote:
Ik weet dat Leintjeuh zich nu bevind in een niet nader te noemen plaats in Belgie, dus daar heeft ze vast die chocoladewinkel ontdekt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Is dat in die niet nader te noemen plaats in België? En zo ja, welke straat?
Ik kom daar met enige regelmaat dus dat wil ik wel eens proberen.
Dan wacht ik even rustig af tot de niet nader te noemen mensen in de niet nader te noemen plaats in België even laten weten waar dit niet nader te noemen etablissement zich bevindt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet dat Leintjeuh zich nu bevind in een niet nader te noemen plaats in Belgie, dus daar heeft ze vast die chocoladewinkel ontdekt.
Dat lijkt mij de enige gepaste oplossing.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan wacht ik even rustig af tot de niet nader te noemen mensen in de niet nader te noemen plaats in België even laten weten waar dit niet nader te noemen etablissement zich bevindt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:46 schreef Liejannuh het volgende:
Dat was inderdaad best wel heftig.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:12 schreef Oblivion het volgende:
He, gadverdamme golfer...![]()
De gedachte dat iemand levend verbrand is onder je...
Wow.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad best wel heftig.
Wat mij vooral van die nacht bijstaat is dat ik door het gebonk en geroep van de brandweer dus mijn nest uit was gegaan en nog wel de tegenwoordigheid van geest had om mijn belangrijkste verzekeringspapieren en mijn paspoort mee te nemen en samen met allemaal ander buren op de parkeerplaats van het complex werd opgevangen en daar stond te kijken naar de bluswerkzaamheden.
Riep opeens mijn naaste buurman dat hij nog iemand miste qua bewoners (hij had mij blijkbaar niet gezien) en zie ik opeens 2 brandweerlieden naar boven gaan en met geweld mijn eigen voordeur intrappen. Ze dachten dus blijkbaar dat ik er nog niet uit was.
Nadat de firma Savage alle schade had opgenomen en provisorisch had hersteld ben ik die dag meteen naar Utrecht gegaan en heb bij Bluezz een paar dagen vertoefd.
Ja, heerlijk is dat gevoelquote:[b]Op zaterdag 7 juni 2008 23:55 schreef Leuk hè, kruiden uit eigen tuin. Ik voel me er altijd zo 'óer' door, als ik met een schaar de tuin instap. Alsof ik een bizon ga schieten met pijl en boog.
Heeft best nog wel even doorgewerkt in mijn systeem inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, wat een verhaal. Had je daarna lang moeite de slaap te vatten?
Wow, wat een verhaal Golfer...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad best wel heftig.
Wat mij vooral van die nacht bijstaat is dat ik door het gebonk en geroep van de brandweer dus mijn nest uit was gegaan en nog wel de tegenwoordigheid van geest had om mijn belangrijkste verzekeringspapieren en mijn paspoort mee te nemen en samen met allemaal ander buren op de parkeerplaats van het complex werd opgevangen en daar stond te kijken naar de bluswerkzaamheden.
Riep opeens mijn naaste buurman dat hij nog iemand miste qua bewoners (hij had mij blijkbaar niet gezien) en zie ik opeens 2 brandweerlieden naar boven gaan en met geweld mijn eigen voordeur intrappen. Ze dachten dus blijkbaar dat ik er nog niet uit was.
Nadat de firma Savage alle schade had opgenomen en provisorisch had hersteld ben ik die dag meteen naar Utrecht gegaan en heb bij Bluezz een paar dagen vertoefd.
Wow!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:59 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat gevoel
Wij hebben dit jaar echt flink uitgebreid qua kruiden.
Ik heb nu de keus uit:
- rozemarijn
- 2 soorten tijm
- citroenmelisse
- koriander
- maggi
- bladpeterselie
- krulpeterselie
- oregano
- bonenkruid
- lavendel (waanzinnig lekker in een mooie runderstoofpot)
- dragon
- kervel
- bieslook
- peper (maar die is nog maar kortgeleden gepland en daar moeten we dus nog even op wachten)
Echt fantastisch, altijd supervers en spotgoedkoop.
Heftig om te lezen zeg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft best nog wel even doorgewerkt in mijn systeem inderdaad.
Ik heb het topic dat ik toen geopend heb erover terug gevonden: BRAND!!!!!! :(
Jeetje, alweer 7 jaar geleden dus.
Krijg het er koud vanquote:Op zondag 8 juni 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Heftig om te lezen zeg.
En wat verschrikkelijk voor die vrouw.
O ja, wij hebben ook nog munt en basilicum staan. Helemaal vergeten...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wow!Ik heb vooralsnog munt, basilicum, tijm, peterselie, dille en rozemarijn. En lavendel, maar dat heb ik nooit in een stoofschotel bedacht! Hoeveel doe je er daar dan van in?
En hoe heb je die pepers opgekweekt?
Verse munttheequote:Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef beunkster het volgende:
Ik moet zeggen dat ik munt eigenlijk niet gebruik. Jij wel?
Ik heb daarvoor altijd een soort draagbaar kluisje gehad en daar zitten mijn belangrijkste papieren in.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel knap van je dat je de tegenwoordigheid van geest had om je verzekeringspapieren etc mee uit je huis te nemen.
Lekker in water met een paar plakjes gember of een citroentje.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef beunkster het volgende:
[..]
O ja, wij hebben ook nog munt en basilicum staan. Helemaal vergeten...![]()
Lavendel moet je echt met mate gebruiken. Het is heel sterk van smaak en gaat heel snel overheersen.
Op een stoofschotel voor 4 tot 5 personen doe ik 2 niet al te grote takjes. En dat is al netjes.
Ik moet zeggen dat ik munt eigenlijk niet gebruik. Jij wel?
Dat zou wel apart zijn geweestquote:Op zondag 8 juni 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Ik heb daarvoor altijd een soort draagbaar kluisje gehad en daar zitten mijn belangrijkste papieren in.
En ik had ook zoiets van 'het zal wel niet zo 'n vaart lopen' dus heb mij ook nog op mijn gemak aangekleed (ik slaap altijd naakt) om niet in mijn blootje daar naar buiten te rennen.
Dat is een goeiequote:
Dat klinkt het proberen waardquote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef MinderMutsig het volgende:
En munt is ook fantastisch in combinatie met kiwi.![]()
Kiwi pureren, munt fijnhakken en dat mengen en dan over een bolletje vanille-ijs gieten.
Owkee danquote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef MinderMutsig het volgende:
En munt is ook fantastisch in combinatie met kiwi.![]()
Kiwi pureren, munt fijnhakken en dat mengen en dan over een bolletje vanille-ijs gieten.
Ga ik eens proberen! Wel een beetje eng, vind ik. Ik heb dat nog nooit als smaakmaker gebruikt!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef beunkster het volgende:
[..]
O ja, wij hebben ook nog munt en basilicum staan. Helemaal vergeten...![]()
Lavendel moet je echt met mate gebruiken. Het is heel sterk van smaak en gaat heel snel overheersen.
Op een stoofschotel voor 4 tot 5 personen doe ik 2 niet al te grote takjes. En dat is al netjes.
Denk aan Tzatziki bijvoorbeeld. Maar wij hebben het voor de mojito'squote:Ik moet zeggen dat ik munt eigenlijk niet gebruik. Jij wel?
Ik las eens een topic hier op FOK! over pepers kweken en daar stopte de TS geloof ik gewoon een pepertje in de grond. Ik kan het niet meer vinden, helaas. Lijkt me zo leuk!quote:Die peper heb ik als plantje gekregen. Gewoon in de grond gezet op hoop van zegen... nu maar eens een tijdje afwachten of ie het gaat doen
Hij groeit al mooi, dat in ieder geval.
Inderdaad!quote:
Heb je huisdieren? Waarom weet ik dat niet?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou wel apart zijn geweestIk denk dat ik in paniek zou raken en zeker niet aan mijn papieren of foto's oid zou denken. Ik hoop dat ik aan mijn huisdieren denk
Gember in je water. Alweer zo'n goede tip! Hier gaan er standaard citroenschijfjes en een tak basilicum in.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lekker in water met een paar plakjes gember of een citroentje.
Gewoon proberen voor jullie zelf, als het dan té is, dan is het een goede les voor de volgende keerquote:Op zondag 8 juni 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga ik eens proberen! Wel een beetje eng, vind ik. Ik heb dat nog nooit als smaakmaker gebruikt!
Ik heb een konijn en een cavia. En tsja, wat moet je daar nou over vertellen.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb je huisdieren? Waarom weet ik dat niet?
Huisdiermensen praten altijd veel over hun huisdieren. Ik althans wel. Maar jou hoor ik nooit over je huisdieren. Of was er toen echt te veel wijn?![]()
O god, weet je dat ik wekelijks terugdenk aan die toetakeling?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een konijn en een cavia. En tsja, wat moet je daar nou over vertellen.![]()
Ik heb trouwens nog steeds een wazig souvernier van jouw huisdier
Ik ga het proberen! Jee. Ik heb nu al de neiging om mijn lavendel naar de kruiden-bak te verplaatsen!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:24 schreef beunkster het volgende:
[..]
Gewoon proberen voor jullie zelf, als het dan té is, dan is het een goede les voor de volgende keer
Het is net zoals met bijvoorbeeld jeneverbessen, je proeft niet echt dat er jeneverbes in zit, maar als het er niet in zit dan mis je iets.
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, weet je dat ik wekelijks terugdenk aan die toetakeling?
Ik vind het zo erg. Kan niet uitleggen hoe naar ik dat vind. Wat een rotbeest. Maar je kan het dan ook weer niet uit huis zetten of in therapie doen of zo.
Soms kan je beter kinderen hebben.![]()
Nogmaals excuses Isa.![]()
Littekens. Van een gestoorde kat.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
wa\t voor souvenir heeft isa van het huisdier van dude?
Was Darkwolf niet zo'n huisdierenfluisteraar?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]jeetje, ik zit er helemaal niet mee hoor, echt niet. Het is maar een rood streepje en jullie hadden al gezegd dat poes een beetje onvoorspelbaar was. Verder vond ik het een prima beestje. Zijn er geen kattenfluisteraars die je kunnen vertellen wat het dier dwars zit haha En 'toetakeling' is wel een hele heftige benaming voor die paar krasjes
Slaap lekker!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
op die manier.
Begin redelijk moe te worden dus duik mn nest eens in. Slaap lekker alvast allemaal en Isa werkze
O dat doet me toch wel goed, dat jij er niet zo heel erg mee zit. Ik kon wel door de grond gaan toen.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]jeetje, ik zit er helemaal niet mee hoor, echt niet. Het is maar een rood streepje en jullie hadden al gezegd dat poes een beetje onvoorspelbaar was. Verder vond ik het een prima beestje. Zijn er geen kattenfluisteraars die je kunnen vertellen wat het dier dwars zit haha En 'toetakeling' is wel een hele heftige benaming voor die paar krasjes
Welterusten!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
op die manier.
Begin redelijk moe te worden dus duik mn nest eens in. Slaap lekker alvast allemaal en Isa werkze
Ja duh!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was Darkwolf niet zo'n huisdierenfluisteraar?![]()
Wel verse gember he Dude, met geconfijte lijkt het me niet zo'n succes.![]()
Ik heb ijsblokjes in de vorm van amarettoflesjes in mijn wodka.Een overblijfsel van mijn dagen als slijter.
![]()
Ik ben mijn ijsblokjeszakjes kwijt dus ik heb de bakjes maar weer eens uit de kast getrokken.
Dat zeiden ze van onze hond ook maar dat ik na een aantal jaren toch aardig goed gekomen. Ze moest gewoon leren dat ze bij ons wel veilig was en dat wij niet zouden toestaan dat anderen haar iets zouden doen. Misschien dat die kat dus ook nog wel bijtrekt. Hoelang heb je d'r al?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat doet me toch wel goed, dat jij er niet zo heel erg mee zit. Ik kon wel door de grond gaan toen.
Ik heb een kattenfluisteraar (nou ja, ze noemt zichzelf 'kattentherapeut') over de vloer gehad, maar daar werd ik niet zo veel wijzer van. Zij is een betaalde kattenoppas die toevallig 'kattentherapie' erbij doet. Volgens haar is het beestje zwaar getraumatiseerd, maar dat wisten we zelf ook al. Misschien als we haar eerder hadden gehad (de kat, niet de therapeut! Hoewel..), dat er nog iets aan te doen was geweest, maar nu is het een verloren zaak.
Ergens ook wel doodzielig voor zo'n beest natuurlijk.
Je zou niet de eerste zijn die dat doet dus ik zeg het maar even. Ik bedoel er niks mee hoor!quote:
Katten en honden is ook weer verschillend. Een kat veranderen moet een soort levensvervulling zijn, wil het lukken. Er kan best wat, maar dan moet je er bijna fulltime mee bezig zijn. Het trauma wat hier speelt, is gewoon niet makkelijk op te lossen. Ik heb er ook niet naar gestreefd. Wat wél gelukt is, is dat ze zelf nu eindelijk tamelijk gelukkig is. Dat heeft ook de prioriteit. Maar een sociale kat zal het niet worden. De dame is nu een jaar of tien en dat komt niet meer goed.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van onze hond ook maar dat ik na een aantal jaren toch aardig goed gekomen. Ze moest gewoon leren dat ze bij ons wel veilig was en dat wij niet zouden toestaan dat anderen haar iets zouden doen. Misschien dat die kat dus ook nog wel bijtrekt. Hoelang heb je d'r al?
Het is je vergeven.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die dat doet dus ik zeg het maar even. Ik bedoel er niks mee hoor!![]()
Sorry.
Dat is ook wel aardig op leeftijd inderdaad, dat maakt het niet makkelijker.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Katten en honden is ook weer verschillend. Een kat veranderen moet een soort levensvervulling zijn, wil het lukken. Er kan best wat, maar dan moet je er bijna fulltime mee bezig zijn. Het trauma wat hier speelt, is gewoon niet makkelijk op te lossen. Ik heb er ook niet naar gestreefd. Wat wél gelukt is, is dat ze zelf nu eindelijk tamelijk gelukkig is. Dat heeft ook de prioriteit. Maar een sociale kat zal het niet worden. De dame is nu een jaar of tien en dat komt niet meer goed.
Zou dat niet hetzelfde effect zijn als dat mensen in hun vakantie ziek worden maar dan minder sterk?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:19 schreef Isabeau het volgende:
Welke film was het, golfer?
Wat is het hier belachelijk druk. Gisternacht niets te doen en nu loopt het storm. Raar hoor, dat mensen en masse ziek worden op zaterdagnacht, maar niet op vrijdagnacht.
Ja, dat komt ook voor.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Zou dat niet hetzelfde effect zijn als dat mensen in hun vakantie ziek worden maar dan minder sterk?
Ik heb tenminste wel eens gehoord dat het in de vakantie een bekend verschijnsel is.
Boel struikelpartijen?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:19 schreef Isabeau het volgende:
Welke film was het, golfer?
Wat is het hier belachelijk druk. Gisternacht niets te doen en nu loopt het storm. Raar hoor, dat mensen en masse ziek worden op zaterdagnacht, maar niet op vrijdagnacht.
quote:Op zondag 8 juni 2008 02:33 schreef Vork het volgende:
Hallo iedereen. De banoffie pie was hier ook een succes.en nu ben ik zat. Is er nog iemand wakker?
Ja goed... die kat is echt een slettebakquote:
Die is natuurlijk een trouwjurk uitzoekenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verloofde he
Sinds het aanzoek niet meer gesproken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |