Redbull?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
wodka redbull
nu slaap ik vast weeer niet voor 4uur, en ik heb zo'n tof koopje op mn werk gescoord
Dat zeg ik! (en Jason)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit in mijn tuin, hangend in een lounge-bank met dikke kussens, omgeven door talloze felgekleurde kaarsjes, draadloos te FOK!ken. En zometeen ga ik bedenken in welke witte wijn ik het meeste zin heb.
Wat is het leven toch goed (als je genadeloze mazzel hebt)
Ik hou dus juist van dat bittere in wijn. Hoewel ik dankzij de proeverijen her en der langzaamaan iets leer over het genot van zoete dessertwijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:56 schreef Oblivion het volgende:
Grappig ben in ieder geval consequent!![]()
[CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!![]()
Is gewoon ordinaire pruimen wijn, dude...![]()
Te krijgen bij toko's.
Zoet, zoet en zoet!
Maar anders dat zoete witte wijn...![]()
Nah, nog 1 sigaretje dan...
Werkse Isa, in Assenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker voor iedereen die naar bed gaat!
Truste Bluezzquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat wonderful slapen, trusten dudes
Werkze Isa
Nou ja, wijn heeft nogal wat schakeringen. Een chardonnay drink je (desnoods met wat ijs) heerlijk weg op een terras. Vergelijk het met een witbiertje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik vind wijn bij het eten lekker, maar om gewoon zomaar als drankje tussendoor te drinken vind ik het niets.
Dan blijf ik consequent toch maar aan de frisdrank of de whisky.
Trusteh, Obli.quote:
Nou, ik was met mijn collega's aan het kletsen over alternatieve geneeswijzen...quote:
quote:
Je kent het welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:53 schreef Isabeau het volgende:maar eh, wat doen jullie nog/al wakker? Hobje weer in Arnhem?
Hier fluiten de vogeltjes al vanaf 3:45 en de zon schijnt prachtig.quote:Maaltijdsalade met worst
Ingrediënten
1 ui
150 gram runderbraadworst of -saucijsjes
1 pakje voorgekookte aardappelpartjes of krieltjes (±450 gram)
kleine krop andijvie (± 250 gram)
1 bos radijs
1-2 eetlepels azijn
2 theelepels mosterd
peper
Bereiding
Maak de ui schoon en snijd hem in snippers.
Snijd de worst in plakken van ca. 2 cm.
Verwarm een koekenpan met een anti aanbakbodem en doe er de worst in.
Voeg als er wat vet uitsmelt, de ui en de aardappelpartjes bij. Bak de aardappelpartjes en de worst onder af en toe omscheppen in ca. 8 minuten gaar en bruin.
Was de andijvie en snijd de groente in smalle reepjes.
Maak de radijs schoon en snijd ze in plakken.
Meng de groente en verdeel het over 2 borden.
Schep er het aardappel-worstmengsel op.
Roer 4 eetlepels water, wat azijn en de mosterd in de koekenpan en roer het aanbaksel los. Voeg eventueel nog wat peper toe.
Schep deze dressing over de salade. Eet de salade lauw.
Iedereen rijdt gewoon door en gaat verder met waar hij mee bezig was.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn mensen soms toch eigenaardige wezens...dit is een week geleden gebeurd en ik kan me niet voorstellen dat ik zo zou reageren (lees: niet reageren).
Mee eens, leuk zo'n berichtje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:14 schreef Oblivion het volgende:
Hatsjoe!
Goedemorgen!![]()
Isa, dat dag menu is...![]()
En dat filmpje is helemaal schandalig! Geen woorden voor.
Wel leuk de weetjes en het weer!
Dank daarvoor!
Euh, een ondersteboven erin gephotoshoppede (quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:18 schreef latislos het volgende:
waar kijkt die jongen nou naar?![]()
[ afbeelding ]
Ja, was over nagedacht!quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euh, een ondersteboven erin gephotoshoppede () PP?
Echt?quote:
Geen plannen vandaag. Ik moet nog studeren en Bert gaat zo boodschappen doen en daarna vliegeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, was over nagedacht!![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Moet je dan weer boodschappen doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:55 schreef Pheno het volgende:
Zuurdesembrood met brie en honing. En dan is het op
Ja, zo rond 18.00 zal het heerlijk rustig zijn.quote:
Ik ga het zien. Hoewel het eigenlijk geen ontbijt meer is nu. Ben al wel even wakker.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo rond 18.00 zal het heerlijk rustig zijn.
Ooit kan ik dit ook zeggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef Tezz het volgende:
Koekjes bakken met dochterlief it is vandaag.
Maak kroketten!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef Tezz het volgende:
Koekjes bakken met dochterlief it is vandaag.
Brunch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga het zien. Hoewel het eigenlijk geen ontbijt meer is nu. Ben al wel even wakker.
Nee, dat heeft meer met de toestand van mijn darmen te maken. Ik eet het al een half jaar, als ik normaal brood eet, nou ja, laat ik maar niet in gore details tredenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Vandaar dat je zuurdesembrood eet..
Vandaar dequote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heeft meer met de toestand van mijn darmen te maken. Ik eet het al een half jaar, als ik normaal brood eet, nou ja, laat ik maar niet in gore details treden
Oh interessant. Ik kan alleen nog tegen 1 bepaald licht meergranenbrood en dan alleen als ik het niet te vaak eet, de rest gaat mis. Dus ik ben hard op zoek naar alternatieven.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heeft meer met de toestand van mijn darmen te maken. Ik eet het al een half jaar, als ik normaal brood eet, nou ja, laat ik maar niet in gore details treden
Met je nieuwe spulletjes van IKEA?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het in ieder geval leuk om te maken die rijst. Ik houd ervan om dingen heel dun te snijden.
quote:
magneetjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Leuk kastje M-M! Je zou heb eventueel ook nog kunnen pimpen, dan zie je helemaal niks meer van die krasjes.
Of kaal schuren met een staalborstel.quote:
Truttebosje?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of kaal schuren met een staalborstel.Dat heeft hoe-heet-ze-ook-alweer-uit-K&W (SOL? Help eens.) ook gedaan en dat gaf een heel leuk effect.
En gij geleufd dat?quote:
afval-wattes?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:02 schreef SHE het volgende:
afval-trutto's
echt, ik haat ze. En op fok! zijn ze zeker het allerdomst.
Dus.
Mooi weer vandaag
Waarom vraag je het dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |