Ik gooi de minst recente op slot. Bij mergen passen er nog maar iets van 30 reacties in.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kwam 'WK 2010 gaat alsnog naar Amerika' en WK 2010 mogelijk niet in Zuid-Afrika tegen. Ik heb de tweede gekicked. Eventueel nog een merge of 1'tje op slot?
Prima prima. Mooie OP trouwens.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef pfaf het volgende:
Gay et al. zou Het Serie B (en lager) topic #3 dicht mogen met verwijzing naar Serie B ( e serie minori ) 2008/2009 #1 Mercato! ? Het EK is immers voorbij en het grotemensen voetbal begint weer.
Dank en dank. Dat is het voordeel van afstuderen; je kan de halve ochtend aan nutteloze plaatjes besteden.quote:
Het kwam eerder van de andere kant.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfaf zat flink te trollen in het Heerenveen topic. Had ook wel tegen opgetreden mogen worden.
Is dat DAM?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:53 schreef MaxPower het volgende:
DAM is weer terug? (Peter_Europa)
Manier van argumenteren doet me denken aan DAM. "Jij hebt er kijk op" en dat soort domme kreten.quote:
Ok, ik heb nog maar een paar posts van hem gelezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Manier van argumenteren doet me denken aan DAM. "Jij hebt er kijk op" en dat soort domme kreten.
Heb hem nog niet in het Ajax-topic gezien en ook niemand die teksten als "helemaal niets in A'dam jelelelele" zien posten. Dus denk niet dat het Jorien isquote:
Klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb hem nog niet in het Ajax-topic gezien en ook niemand die teksten als "helemaal niets in A'dam jelelelele" zien posten. Dus denk niet dat het Jorien is
Niets mis met de overheid hequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat trouwens een onschuldige photoshop van het nieuwe Ajax shirt al niet meer mag in het PSV topic is wel triest
Lijkt de overheid wel hier, betutteling
Deze is nu ook dicht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Speculeer hier mee: wie wordt er bondscoach na 2010?
Die van Tennessee werd toen al snel - terecht - dicht gebonjourd.
De Ten Napel-kloon was een van de eerste VBL-naamklonen. Dus om die nou als voorbeeld te nemen...quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er kan zeker geen stop komen op de Van Halst, Maalderink, Ten Napels, etc klonen?
AFC Ajax Topic #1009 Zonder transfergeruchten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |