abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:37:21 #81
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_59151295
Ik heb geen rijbewijs, mn vriend wel plus een auto.
En toch pakken we vaker het OV of de fiets dan de auto. .
Ik ben echt niet voor mn vriend gevallen omdat hij toevallig een rijbewijs en auto heeft. Zonder had ik hem net zo leuk gevonden.

Mijn ouders hebben nooit een auto gehad of een rijbewijs gehaald. Van huis uit weet ik niet beter.
Ik reis graag, en de trein heeft me naar veel plaatsen gebracht. Waarom zou ik nu dan opeens mn rijbewijs gaan halen?
Ik kom zonder auto overal waar ik wil zijn.
Een rijbewijs is wel makkelijk, maar niet nodig.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:21:26 #82
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59153586
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:29 schreef Amokzaaier het volgende:
Autorijden is gewoon een macho bezigheid. gasten die op hun 24e nog geen rijbewijs hebben zijn nerds/bang/lelijk/gay, meestal een combinatie.
Hier kan ik het deels mee eens zijn. Dat autorijden echt iets mannelijks is.
Mannen houden van voetbal en auto's.
Ik kan me indenken dat een bepaald type vrouw denkt van dat zoeen gast dan niet echt zo mannelijk is.
pi_59153698
Zolang jij in een grote stad woont zou ik me geen zorgen maken , Woon je in ergens tussen de koeien kan ik het best begrijpen.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:52:03 #84
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59154267
hmmm gaat meer over het idee van ontwikkeling en onafhankelijkheid denk ik.... een logische ontwikkeling in je leven is dat je rond de 18-22ste jaar je rijbewijs haalt, als je met 24 nog geen rijbewijs hebt zou dat de indruk kunnen geven dat je achterligt in je ontwikkeling en dat zou een afknapper kunnen zijn voor vrouwen. Lijkt me nogal logisch....
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:53:57 #85
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59154310
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik kom overal waar jij komt en waarschijnlijk in de helft van de tijd, je woont in Nederland... Niet in Amerika waar 4 uur reizen heel gewoon is, amper files, benzine gratis is en je een rijbewijs al op je 16de kan halen. In Hilversum ben je met de auto al een uur bezig om Hilversum uit te komen, net zoals Amsterdam en elke ander groot dorp. Hier heb je files, drempels, spelende kutkinderen op je weg, fietsers... Elk mogelijke hindernis, zelfs bejaarden in scootmobiels worden maar op de weg toegelaten om er speciaal voor te zorgen dat een auto in Nederland 1 uur doet over een stukje wat je in 5 minuten kan lopen.

In Nederland kan je alles binnen 2 uur bereiken met de OV/Taxi/tram/metro/fiets en voeten, en zo niet: Dan wil je er niet dood gevonden worden.

Daarnaast is het wel of niet aangaan van een relatie op basis van wel / niet rijbewijs oppervlakkig als de klere, in plaats van eens naar het totaal pakket te kijken en niet op 1 klein dingetje. Kijk je of iemand wel of niet mag toeteren op de openbare weg. Nee daar heb je veel aan: Ja Henk is een totale klootzak vergeleken met Richard, maar hij heeft wel een rijbewijs!

En dat vrijheid is ook de grootste onzin natuurlijk, je slaapt niet ineens onder de sterrenhemel en rijd niet met je paardje over de prairie zonder verantwoording te hoeven af leggen aan alles en iedereen...

Ik vind het eerder een beperking van je vrijheid: Je moet je aan regeltjes houden en zelfs op 5km te hard krijg je 20 euro boete, elk jaar je autotje testen (wat geld kost), je bezine betalen (wat geld kost), voor alles moet je geld neerleggen... Het is geen vrijheid dat elke mogelijke euro uit je getrokken word alsof je een melkkoe bent...

En je kan niet zeggen: Hoppah! Ik duik het weiland in van deze voor mij totaal onbekende boer en jaag lekker achter zijn koetjes aan in mijn gepimpte Lada. Nee je volgt elke keer een vastgestelde route, het enige wat je zelf mag doen is de bestemming bepalen en vertrektijd bepalen. Nee, echte vrijheid.
dude krijg meer de indruk dat je een beetje gefrustreerd bent omdat je zelf geen auto en alles eromheen kan betalen Lekker ouderwets stukje frustraties botvieren in de stukkie tekst van jou, ouwe!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:00:16 #86
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59154446
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:07 schreef Copycat het volgende:
Mijn beste vriend is rijbewijsloos, woont in een gehucht in Italië, heeft een baan waarvoor hij de hele wereld afreist en thuis rijdt hij lekker op z'n scootertje. Hij heeft wel eens lessen gehad, maar hij en auto's besturen, is gewoon geen goede combi.
En is ie hier, dan chauffeur ik 'm graag .

Voor mij is het niet hebben van een rijbewijs iig geen afknapper.
En hij woont tot zn 30e thuis
Het is toch ook makkelijk als mama de overhemden strijkt
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59154449
Jezus, wat een beweringen in dit topic zeg. Dus als ik voor m'n 25ste geen rijbewijs en geen eigen woning heb, ben ik per definitie maar afhankelijk? Soms is het gewoon handiger om bij je ouders te blijven wonen en je rijbewijs wat uit te stellen voor later. Natuurlijk zijn beiden een enorm gemak (privacy, mobiliteit), maar zodra vrouwen gaan zeiken op dat soort zaken kunnen ze toch mooi oprotten. Als mijn identiteit wordt bepaald door een roze papiertje en een woning dan houden mensen er wel een kortzichtige visie op na.

Overigens ben ik wel van plan om beide voor m'n dertigste te bezitten. Lijkt me wel zo handig.
pi_59154527
Even testen hoor.

Hoi, ik ben 45, woon nog bij mijn moeder (ze kan lekker koken ), ik heb geen rijbewijs (toch niet nodig want ik heb een uitkering).

Wie wil er met me daten?
pi_59155337
En wat als je als man alleen een motorrijbewijs hebt? (pas echt vrijheid )
Hou je wel trouwens de tutjes op afstand die naar de IKEA willen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_59155774
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Even testen hoor.

Hoi, ik ben 45, woon nog bij mijn moeder (ze kan lekker koken ), ik heb geen rijbewijs (toch niet nodig want ik heb een uitkering).

Wie wil er met me daten?
Da's natuurlijk niet eerlijk, we 'kennen' jou al. Natuurlijk willen alle vrouwen op fok met je daten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59155892
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, wat een beweringen in dit topic zeg. Dus als ik voor m'n 25ste geen rijbewijs en geen eigen woning heb, ben ik per definitie maar afhankelijk? Soms is het gewoon handiger om bij je ouders te blijven wonen en je rijbewijs wat uit te stellen voor later. Natuurlijk zijn beiden een enorm gemak (privacy, mobiliteit), maar zodra vrouwen gaan zeiken op dat soort zaken kunnen ze toch mooi oprotten. Als mijn identiteit wordt bepaald door een roze papiertje en een woning dan houden mensen er wel een kortzichtige visie op na.

Overigens ben ik wel van plan om beide voor m'n dertigste te bezitten. Lijkt me wel zo handig.
Het is niet de woning waar je dan op afgerekend wordt, maar het feit dat er ook nog andere mensen wonen waar je niet bij ieder bezoek mee geconfronteerd wil worden. Schoonouders zijn wel leuk hoor, die van mij tenminste, maar laat het alsjeblieft bij één keertje in de maand of zo blijven, en niet iedere keer als ik bij mijn partner langs ga, en laat ze er in de eerste maanden helemaal even buiten, als je elkaar nog leert kennen. Verder is het toch wel zo dat de meeste mensen die bij ouders wonen geen huur betalen, niet de de nodige dingen voor het huis hoeven te betalen en regelen, niet elke avond hun eigen kostje koken en niet vanuit de badkamer naakt door het huis gaan lopen en lekker luidruchtige seks gaan hebben. Nou ja, die laatste twee hebben dan misschien wat minder met zelfstandigheid te maken, wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar ja, het zijn ook belangrijke dingen
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_59156468
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:54 schreef As_33 het volgende:

[..]

Het is niet de woning waar je dan op afgerekend wordt, maar het feit dat er ook nog andere mensen wonen waar je niet bij ieder bezoek mee geconfronteerd wil worden. Schoonouders zijn wel leuk hoor, die van mij tenminste, maar laat het alsjeblieft bij één keertje in de maand of zo blijven, en niet iedere keer als ik bij mijn partner langs ga, en laat ze er in de eerste maanden helemaal even buiten, als je elkaar nog leert kennen. Verder is het toch wel zo dat de meeste mensen die bij ouders wonen geen huur betalen, niet de de nodige dingen voor het huis hoeven te betalen en regelen, niet elke avond hun eigen kostje koken en niet vanuit de badkamer naakt door het huis gaan lopen en lekker luidruchtige seks gaan hebben. Nou ja, die laatste twee hebben dan misschien wat minder met zelfstandigheid te maken, wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar ja, het zijn ook belangrijke dingen
Ik heb nergens beweerd dat er geen nadelen aan thuiswonen zitten, maar dat het simpelweg achterlijk is om het als selectiecriterium te stellen. Als je elkaar leuk vindt, wat boeit het dan nog wat voor of diegene thuis of op zichzelf woont, of diegene een rijbewijs, TV, telefoon, tweepersoonsbed, Hyvesprofiel of muzieksmaak heeft? Het is soms wat onhandig, maar om die onhandigheden te gaan verheffen tot criteria gaat mij een stap te ver. Die eisenlijstjes smijt je toch hopelijk hard de prullenbak in als je eens verliefd wordt.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:17:25 #93
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59156572
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:34 schreef Beach het volgende:
En wat als je als man alleen een motorrijbewijs hebt? (pas echt vrijheid )
Dan denken de vrouwtjes dat je in een midlifecrisis zit.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:21:19 #94
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_59156696
Heb niet alle reacties gelezen, maar ik ben 28 en heb geen rijbewijs. Ben deeltijdstudent en werk part-time bij een bedrijf waar je geen rijbewijs nodig hebt. Ben namelijk fietskoerier! Eigenlijk wil ik wel een rijbewijs, maar heb daar momenteel het geld niet voor. Een reden voor een rijbewijs is dat je makkelijk je fietsje achter in de auto kan stoppen om dan vervolgens naar een bos te rijden om lekker te kunnen mtb-en. Minder afhankelijk en meer vrij zeg maar. Maar dat het hebben van geen rijbewijs een afknapper zou zijn? Wat een onzin!
Anyway you want it, that's the way you need it.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:28:37 #95
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_59156918
Ik ben zelf al 2 keer gezakt, en mn vriendin heeft wel dr rijbewijs. Ze heeft het iig nog niet uitgemaakt, dus tot nu toe valt het mee met de ergernis kennelijk
Primum non nocere
pi_59156983
Ik ben 33 en heb nog nooit 1 rijles gehad. Kom gewoon niet uit een auto-minded gezin, wij deden alles met de fiets. En nu woon ik op 200m van een treinstation. Een man zonder rijbewijs mag fijn met de fiets naar me toe komen en op vakantie trekken we wel rond met lange-afstandsbussen

Ik denk dat het inderdaad vooral vrouwen zijn die er een issue van maken bij een man, zoals vrouwen sowieso meer een issue maken van materiele of statusverhogende dingen bij een man.

Maar eerlijk is eerlijk: op een bepaalde leeftijd nog thuiswonen of een eenpersoonsbed hebben zou mij dan wel weer de wenkbrauwen doen fronsen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:44:11 #97
81237 releaze
best of both worlds
pi_59157357
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat er geen nadelen aan thuiswonen zitten, maar dat het simpelweg achterlijk is om het als selectiecriterium te stellen. Als je elkaar leuk vindt, wat boeit het dan nog wat voor of diegene thuis of op zichzelf woont, of diegene een rijbewijs, TV, telefoon, tweepersoonsbed, Hyvesprofiel of muzieksmaak heeft? Het is soms wat onhandig, maar om die onhandigheden te gaan verheffen tot criteria gaat mij een stap te ver. Die eisenlijstjes smijt je toch hopelijk hard de prullenbak in als je eens verliefd wordt.
Been there done that. Nu word ik gewoonweg niet meer verliefd op iemand die nog thuis woont. Ik vind het net zo onaantrekkelijk als dat ik patsen onaantrekkelijk vind, er gaat bij mij gewoonweg niets harder kloppen. En in het hypothetische geval 'wat als je het nou niet weet?' dan weet ik het niet, maar doorgaans weet ik in het eerste gesprek met iemand of ie op zichzelf woont of niet, want voor mij is het een keihard selectiecriterium. ik wil het nooit meer mee maken.
pi_59157601
Ik vind dat ook iets anders dan de materiele dingen die worden genoemd (koophuis, auto). Op late leeftijd nog thuis wonen zegt gewoon iets over iemand (tenzij thuiswonend vanwege heel bijzondere omstandigheden), dat ie op veel vlakken toch wel een heel ander type is dan ik. Boven een bepaalde leeftijd een eenpersoonsbed hebben ook, WIL je soms gewoon echt geen vrouw in je leven?

Je zou dat over een rijbewijs ook wel kunnen zeggen: dat geeft vrijheid. Dat is niet alleen maar iets materieels. Maar dan nog denk ik daarbij: als je dan zo nodig lekker wilt kunnen rijden als vrouw, regel het dan gewoon zelf
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:58:43 #99
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59157745
Wat een grappig topic!
Mijn lief is 37 en heeft geen rijbewijs. Ook geen auto.
Ik wel. Hij had laatst wel een TomTom gekocht... En niet eens voor mij, maar voor zichzelf.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59157985
Ik heb een auto en een motor, met bijbehorende rijbewijzen.
Maar voor mij is het niet iets seksueels, mijn partner selecteer ik op andere kwaliteiten.
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:15:58 #101
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_59158278
Geen rijbewijs kan ik nog wel inkomen, maar géén auto?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_59158851
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:44 schreef releaze het volgende:

[..]

ik wil het nooit meer mee maken.
Je zegt het wel nogal stellig op deze manier. Wat was precies de vervelende ervaring voor je dan?
pi_59159006
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef mirannie het volgende:
Kan me best voorstellen dat het voor iemand een afknapper is eigenlijk. Ga je voor het eerst samen uit, komt hij je op de fiets halen. Sorry, maar na een bepaalde leeftijd heb je daar gewoon geen zin meer in.
Doos
pi_59159302
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef Moonah het volgende:
Wat een grappig topic!
Ik wel. Hij had laatst wel een TomTom gekocht... En niet eens voor mij, maar voor zichzelf.
En, kon-ie eindelijk het gaatje vinden?
pi_59159315
Wat een reacties ook weer

Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die hiervan een probleem heeft gemaakt. Maar misschien ligt dat anders over enkele jaren, op tram 3. Het zal wel met status te maken hebben: met een rijbewijs kom je onafhankelijker over, en onafhankelijke mannen hebben meer status.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:51:20 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59159331
quote:
Hij had laatst wel een TomTom gekocht... En niet eens voor mij, maar voor zichzelf.
Prijs jezelf gelukkig, dit had namelijk een enorme belediging kunnen zijn .
KuikenGuppy
pi_59159389
Denk dat die afknapper wel meevalt.. Maar een auto is natuurlijk wel relaxter, stijlvoller, en biedt meer mogelijkheden
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:53:39 #108
58063 uppie83
Sousousou
pi_59159407
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:01 schreef Zulon het volgende:
Ik ben een jongen van 24 en heb nog geen rijbewijs. Niet iedereen krijgt namelijk rijlessen betaald door hun ouders, bovendien studeer ik nog en kan ik me voorlopig toch geen auto veroorloven, daarnaast kan ik overal komen met fiets en openbaar vervoer, dus echt nodig heb ik het niet.

Nu merk ik dat sommige meiden hierop af lijken te knappen, of in elk geval laten blijken dat ze het nogal vreemd vinden. Dit geldt zowel voor vrouwen die zelf al een rijbewijs plus auto hebben, als voor wat jongere meisjes die net als ik nog nooit rijlessen hebben gehad.

Zelf kan het me echt niet schelen of een meisje waar ik mee date haar rijbewijs heeft of niet. Is het dan andersom wel zo, dat vrouwen dit blijkbaar van een man 'verwachten' en dat het een afknapper is als je als man geen rijbewijs hebt?
Zulke narrow-minded vrouwen moet je uberhaupt laten schieten.

En het halen van je rijbewijs is gewoon een kwestie van prioriteiten. Ik heb het ook geheel zelf moeten betalen. Ben inmiddels net 25, ook al jaren student, maar wel al in het bezit van 2 rijbewijzen. Voor mij was het echter wel een prioriteit omdat het mij gewoon heerlijk leek om te kunnen en mogen rijden, maar dat is iedereen zijn eigen ding.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_59159541
Nope .

Ik vind dat erg oppervlakkig. Misschien draaf ik soms een beetje door in 'het gaat me om wie de persoon is, niet wat-ie doet, gelooft, etc.' maar zo is het dus wel.

Als je zo'n wijf ontmoet die daar moeilijk over doet is ze narrowminded, zoals hierboven al werd gezegd en die moet je sowieso niet willen.
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_59159680
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Da's natuurlijk niet eerlijk, we 'kennen' jou al. Natuurlijk willen alle vrouwen op fok met je daten.
Hihi ik word er helemaal verlegen van
pi_59159849
Ik had altijd wel een rijbewijs, maar deed altijd net of dat niet zo was. Nog nooit een vrouw ontmoet die daar moeite mee had, ze reden me altijd fijn rond. Héérlijk
pi_59160120
Ik heb een auto + motorrijbewijs en ik heb een motor. autorijden doe ik ook wel eens.
mijn vriendin heeft een auto, dus ja samen staan we sterk zegmaar.

ik vind een rijbewijs totaal nietszeggend over iemand, elke mongool kan zijn rijbewijs halen. hoevaak je er ook voor naar het BNOR moet... uiteindelijk haal je `m wel.

Ik heb opzich best begrip voor mensen die anti autorijden zijn, als je al die idioten in hun eentje in de auto ziet zitten en in de file staan. Luiheid ten top als je het mij vraagt.

Ik begrijp het echt niet, een auto gebruiken om van en naar je werk te rijden... je sleept dus een ding mee van +/- 1500 kilo.. puur en alleen om je eigen +/- 70 kilo op de plaats van bestemming te brengen. Koop dan een scootertje ofzo... veel leuker ook nog.

Laat ik maar niet beginnen over luie kutten die hun `kids` constant van en naar school rijden... ik moest vroegah gewoon 12 kilometer fietsen naar school... over de hei.

Je hebt hier mensen in de straat die serieus 200 meter met de auto afleggen naar de supermarkt hier om de hoek.
pi_59160552
Ik ga ook wachten met mn rijbewijs.

Gelijk op je verjaardag de eerste les nemen
Wel heel leuk enzo, maar ik kom nog overal met de brommert.
Teringfiles overal, verzekering die duurder is, belasting, benzineprijs etc etc. Ik wacht er wel mee tot mn loon degelijk is . Met 6 euro per uur kom ik nergens (student, 17 jaar). Ik ga wel sparen, maar niet voor mn rijbewijs ofzo .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:02:29 #114
11102 knep
Mountainfreak
pi_59160735
Een meid die daar moeilijk over doet kan opzouten .
pi_59160853
Dat is echt een afknapper ja!! DUH!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_59160958
Ik heb twee auto's, wat heb ik daar aan als mijn vriendin niet eens een rijbewjis heeft het is voor mij wel van zeker belang dat ze het papiertje heeft (miss Bob)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:17:31 #117
82136 Xennia
gekroond
pi_59160969
Boeiend. Ik rijd mezelf wel. Heb alleen geen zin om dan iedere keer de bob te zijn
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:17:32 #118
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59160970
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:22 schreef Twin1983 het volgende:

Ik begrijp het echt niet, een auto gebruiken om van en naar je werk te rijden... je sleept dus een ding mee van +/- 1500 kilo.. puur en alleen om je eigen +/- 70 kilo op de plaats van bestemming te brengen. Koop dan een scootertje ofzo... veel leuker ook nog.

Laat ik maar niet beginnen over luie kutten die hun `kids` constant van en naar school rijden... ik moest vroegah gewoon 12 kilometer fietsen naar school... over de hei.

Je hebt hier mensen in de straat die serieus 200 meter met de auto afleggen naar de supermarkt hier om de hoek.
Elke dag (door regen/wind of net als nu met benauwde warmte) 50 km op een scooter naar het werk
En dan ook nog eens in m'n nette pak op een scooter het ganse land door klanten bezoeken

En het is niet erg handig om lopend of met de fiets allemaal boodschappen mee te sjouwen.
pi_59160990
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:17 schreef Xennia het volgende:
Boeiend. Ik rijd mezelf wel. Heb alleen geen zin om dan iedere keer de bob te zijn
Jij wilt ook gewoon een keer bereden worden toch?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_59161073
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb sinds m'n 18e al m'n rijbewijs. Op 3-4 lessen na helemaal zelf betaald terwijl ik wat langer over m'n VWO deed. Zonder rijbewijs ben je niks man Voor mij is het ook een afknapper als een meisje geen rijbewijs heeft. Zegt toch heel wat over een persoon, en dat is voor mij negatief.
Het feit dat jij vind dat het heel wat zegt over een persoon als iemand geen rijbewijs heeft... zegt heel wat over jou.
Als je iemand ontmoet moet het om de persoon gaan... hoe hij of zij is, of je goed met hem/haar op kan schieten etc. Ál het andere (rijbewijs, een een- of tweepersoonsbed etc.) is van uitermate ondergeschikt belang... sterker zelfs; als die ander zo leuk is zal het je werkelijk een worst wezen of ze een rijbewijs heeft of niet, en wat voor type bed ze heeft... Daar vind je wel wat op...
pi_59162337
Ik stoor me er in ieder geval niet aan. Het houd je gezond .

Wel is het verrekte handig als je vriend ook een rijbewijs heeft.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:07:55 #122
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_59163249
Het is handig, maar afknappen op iemand die er geen heeft? Nee.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_59163260
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Rijbewijs, geen criterium; dingen als hyvesprofiel of muzieksmaak, wat doen die er nou toe. Maar wel of niet op jezelf wonen zegt gewoon ook heel veel over je karakter en de manier waarop je in het leven staat, en die zou dan wel eens heel slecht kunnen passen bij die van mij.
Daarbij kan ik me gewoon echt niet voorstellen dat je iedere keer als je langsgaat bij je vlam, de ouders ook moet ontmoeten, daar zou ik echt voor bedanken.
pi_59163273
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:19 schreef Ooster het volgende:

[..]

Ik vind het gezellig om met z'n tweeën in de auto op zoek te gaan naar een stille camping zonder dat je van te voren weet waar je terecht komt. 's ochtends even met de auto brood halen in het dorp enz.

Misschien ben ik ook wel een romanticus

Voor de rest heb ik ook een broertje dood aan auto's overigens.
Kei romantisch, brood halen met de auto in het dorp
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:26:39 #125
81237 releaze
best of both worlds
pi_59163407
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je zegt het wel nogal stellig op deze manier. Wat was precies de vervelende ervaring voor je dan?
precies? er is niets 'precies' aan. Wat ik wel heb gemerkt is dat de mannen die ik tegenkwam die allemaal 30+ waren en nog bij papsenmams woonden allemaal mannen waren die dromen hadden, maar niks deden om die dromen wezenlijk te maken. dromen als coverup van hun eigen incompetentie. ze hadden een laag zelfbeeld, weinig doorzettingsvermogen, verbitterd naar zichzelf, durfde niet voor zichzelf op te komen en hadden gewoon totaal geen vaardigheden om denken naar doen te vertalen.
een van die jongens, waar ik toenertijd nog mee heb 'samengewoond' (bij zijn ouders ja, jezus) sprak ik laatst nog. Hij is nu 39, woont nogsteeds bij mams (pa is ondertussen al dood) heeft nogsteeds dezelfde lousy baan als wanneer ik hem voor het eerst ontmoette terwijl hij er toenertijd al een pleurishekel aan had. Wat heeft ie gedaan om het minder te maken? parttime gaan werken, voor de rest zit ie thuis bij zn moeder op zn luie krent, die nogsteeds de was voor hem doet, nogsteeds zn boterhammetjes maakt. Grow the fuck up.

Er zat geen enkele vorm van pit in die kerels.
En dat is voor mij echt noodzakelijk.
En ik zie het iedere keer terugkomen bij die mannen, als ik ze al tegenkom want gelukkig zijn het er niet zoveel. En ik zie ook dat wanneer mensen op zichzelf gaan wonen er zelfvertrouwen groeit. Je bent op jezelf aangewezen, er is niemand meer als backup, je eigen leven in eigen handen hebben dat doet veel mensen goed. (En sommige mensen minder, maar dan ben je zo instabiel dat de vonk helemaal niet overschiet)

Mijn eigen kinderen zijn ook voor hun 21e het huis uit. 21 is echt het maximum. Dat is net zo belangrijk als zindelijk zijn voor je 4e verjaardag.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:32:16 #126
81237 releaze
best of both worlds
pi_59163477
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:10 schreef As_33 het volgende:

[..]

Rijbewijs, geen criterium; dingen als hyvesprofiel of muzieksmaak, wat doen die er nou toe. Maar wel of niet op jezelf wonen zegt gewoon ook heel veel over je karakter en de manier waarop je in het leven staat, en die zou dan wel eens heel slecht kunnen passen bij die van mij.
Daarbij kan ik me gewoon echt niet voorstellen dat je iedere keer als je langsgaat bij je vlam, de ouders ook moet ontmoeten, daar zou ik echt voor bedanken.
neuken bij ouders, ook niets. sommige mensen zouden het spannend vinden en misschien is het dat ook wel eens in de zoveel tijd, maar iedere keer als je elkaar ziet.. neee. Nooit eens superspannende geile seks, elkaar alle hoeken van de kamer laten zien, enigszins luidruchtig genieten (of verzwaarde ademhaling) op willekeurige momenten het spel starten. Nouja, wat dat betreft is een studentenhuis ook niets.
Het is gewoon bijna 9 jaar aan stappen terug voor mij. Ik heb al 3 jaar een "eigen woning" (samenwonen) en ben daar zo superblij mee.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:54:32 #127
182728 honda1990
pi_59163757
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:32 schreef releaze het volgende:

[..]

neuken bij ouders, ook niets. sommige mensen zouden het spannend vinden en misschien is het dat ook wel eens in de zoveel tijd, maar iedere keer als je elkaar ziet.. neee. Nooit eens superspannende geile seks, elkaar alle hoeken van de kamer laten zien, enigszins luidruchtig genieten (of verzwaarde ademhaling) op willekeurige momenten het spel starten. Nouja, wat dat betreft is een studentenhuis ook niets.
Het is gewoon bijna 9 jaar aan stappen terug voor mij. Ik heb al 3 jaar een "eigen woning" (samenwonen) en ben daar zo superblij mee.
We weten idd hoe je er over denkt
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:56:14 #128
182728 honda1990
pi_59163785
Hij bedoelt natuurlijk
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb sinds m'n 18e al m'n rijbewijs. Op 3-4 lessen na helemaal zelf betaald terwijl ik wat langer over m'n VWO deed. Zonder rijbewijs ben ik niks man Voor mij is het ook een afknapper als een meisje geen rijbewijs heeft. Zegt toch heel wat over een persoon, en dat is voor mij negatief.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:46:54 #129
81996 Bond
License to kill
pi_59164808
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:24 schreef elkravo het volgende:

[..]

Het feit dat jij vind dat het heel wat zegt over een persoon als iemand geen rijbewijs heeft... zegt heel wat over jou.
Als je iemand ontmoet moet het om de persoon gaan... hoe hij of zij is, of je goed met hem/haar op kan schieten etc. Ál het andere (rijbewijs, een een- of tweepersoonsbed etc.) is van uitermate ondergeschikt belang... sterker zelfs; als die ander zo leuk is zal het je werkelijk een worst wezen of ze een rijbewijs heeft of niet, en wat voor type bed ze heeft... Daar vind je wel wat op...
Iemand die dus niet zijn rijbewijs heeft, omdat pappie en mammie het niet voor hem willen betalen is dus top? Als je het brengt als: "ik heb geen rijbewijs, want niemand betaald dat voor mij", is dat toch dom! Gewoon zoals "iedereen" eerst sparen en dan uitgeven. Je krijgt niks cadeau. Ik zou dus echt wel afknappen op een vrouw die dat zegt. Ga zelf werken/sparen en doe het dan zelf.
Geen commentaar
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:51:25 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59164920
quote:
Wat een grappig topic!
Ik zat gisteravond ook nog aan jouw voorbeeld te denken.
Die TomTom mag je wat mij betreft snel weer gebruiken richting mij!

PM verder wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59164982
Zou voor mij geen afknapper zijn. Als ik ergens zijn moet, zorg ik zelf wel dat ik er kom. Daar heb ik nagenoeg nooit iemand bij nodig.
Maar mocht je een keer in puin liggen of iets dergelijks, dan is het handig als je partner ook een rijbewijs heeft.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:18:38 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59165509
Ik ben 24 en heb ook geen roze papiertje. Vooral omdat mijn talent mbt autorijden niet bepaald aangeboren is. Maar als stadsbewoner heb ik er weinig last mee.

Als een vrouw daar op afknapt dan zegt het genoeg over haar schrale persoonlijkheid. Maar eigenlijk heb ik nog niet meegemaakt dat er een vrouw moeilijk over deed.
pi_59165610
quote:

Nee, echt?
pi_59165744
Ik heb ook nog geen rijbewijs. Pappie en mammie hameren er op dat het wel ontieglijk belangrijk is dat ik er een haal, maar ik heb er nog geen behoefte aan, dus wacht ik er net zo lief nog even mee. Ik heb een OV-kaart en ik woon in de stad, dus een auto zou, buiten dat ik er toch geen geld voor heb, alleen maar onhandig zijn.
Als ik nu een rijbewijs haal, heb ik wel zo'n papiertje, maar zou ik er toch niets mee doen.
Momenteel heb ik geen tweepersoonsbed, maar dat ligt er vooral aan dat ik een tweepersoons niet kwijt had gekund op m'n kamertje. Iemand die nog thuis woont zou me wel minder aanspreken waarschijnlijk.
Dat van die onafhankelijkheid begrijp ik niet. Je moet dat ding voltanken, je moet hem parkeren, je moet oppassen dat ie niet gejat wordt...
Het mooi kotsende meisje.
pi_59165830
quote:
Wat een grappig topic!
Heb ook geen auto, maar kocht wel een auto radio, ook voor mezelf.
Mijn zus, je hebt heul geen auto man!!
Ik zo, waarom draag jij dan een bh?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:35:41 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59165949
Meestal halen stadsjongeren hun rijbewijs ook wat later dan plattelandsjongeren. Voor de laatste groep is het een stuk nuttiger.
pi_59166033
Ben man van 29 en heb ondanks 60 rijlessen mijn rijbewijs nog niet. De motor slaat nog vaak af bij het wegrijden, schakelen gaat vrij schokkerig (zet 'm ook nogal eens in de verkeerde versnelling) en bij een bocht naar rechts eindig ik wel eens op de linkerbaan. Op de snelweg ben ik nog niet geweest, het gaat ook wel erg hard daar.

Ik fiets dus alles, maar wel met zijwieltjes want anders val ik om, en in de stad gaat mijn moeder mee, die fietst dan voorop.

Vrouwen zie ik eigenlijk bijna nooit (alleen van ver af), dus of ze dit een afknapper vinden weet ik niet.
pi_59166099
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:39 schreef Soul79 het volgende:
Ben man van 29 en heb ondanks 60 rijlessen mijn rijbewijs nog niet. De motor slaat nog vaak af bij het wegrijden, schakelen gaat vrij schokkerig (zet 'm ook nogal eens in de verkeerde versnelling) en bij een bocht naar rechts eindig ik wel eens op de linkerbaan. Op de snelweg ben ik nog niet geweest, het gaat ook wel erg hard daar.

Ik fiets dus alles, maar wel met zijwieltjes want anders val ik om, en in de stad gaat mijn moeder mee, die fietst dan voorop.

Vrouwen zie ik eigenlijk bijna nooit (alleen van ver af), dus of ze dit een afknapper vinden weet ik niet.
Heb je wel een vlaggetje achterop? Wel zo veilig
pi_59166222
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:39 schreef Soul79 het volgende:

Na 60 lessen de snelweg nog niet op? Na 60 lessen de motor nog af laten slaan bij het wegrijden. Na 60 lessen nog schokkerig schakelen?

Ik wil niet veel zeggen, maar dat is wel heel erg veel. Heb je misschien faalangst oid?

EDIT: Ik geloof je niet

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 10:47:25 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:48:08 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59166261
Zelfs die zijwieltjes en meefietsende moeder doet het kwartje niet bij je vallen, Noel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59166357
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
Zelfs die zijwieltjes en meefietsende moeder doet het kwartje niet bij je vallen, Noel?
Ik las maar tot
quote:
Op de snelweg ben ik nog niet geweest, het gaat ook wel erg hard daar
pi_59167120
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik kom overal waar jij komt en waarschijnlijk in de helft van de tijd, je woont in Nederland... Niet in Amerika waar 4 uur reizen heel gewoon is, amper files, benzine gratis is en je een rijbewijs al op je 16de kan halen. In Hilversum ben je met de auto al een uur bezig om Hilversum uit te komen, net zoals Amsterdam en elke ander groot dorp.

Ik vind het eerder een beperking van je vrijheid: Je moet je aan regeltjes houden en zelfs op 5km te hard krijg je 20 euro boete, elk jaar je autotje testen (wat geld kost), je bezine betalen (wat geld kost), voor alles moet je geld neerleggen... Het is geen vrijheid dat elke mogelijke euro uit je getrokken word alsof je een melkkoe bent...

En je kan niet zeggen: Hoppah! Ik duik het weiland in van deze voor mij totaal onbekende boer en jaag lekker achter zijn koetjes aan in mijn gepimpte Lada. Nee je volgt elke keer een vastgestelde route, het enige wat je zelf mag doen is de bestemming bepalen en vertrektijd bepalen. Nee, echte vrijheid.

je kan zeggen wat je wilt maar de auto is sneller dan het ov. ja van purmerend naar amsterdam komen doe ik met ov sneller. maar vanaf mijn voordeur, naar de deur van mijn werk. doe ik met de auto echt sneller dan het ov. ook zit ik in de auto niet naast dat ongewassen aso figuur die wel naast me in de bus zou zitten.

in LA en New York e.d. heb je files die je nog nooit gezien hebt... dus in amerika geen files?

ook kan ik er niks aan doen dat jij er een uur over doet om uit hilversum te komen. mijn collega woont in hilversum en die is met ongeveer 1 a anderhalf uur hier op de zaak. (tijdens de spits NAAR amsterdam rijden)

en hoezo een beperking van je vrijheid? ben met de auto op vakantie geweest en ook met vliegtuig e.d.

die vrijheid die je met de auto hebt vind je nergens. en je rijd dan wel over vastgestelde routes maar je kan stoppen waar je wilt. parkeren en iets gaan doen oid...

zeg jij de machinist maar even dat je tussen amsterdam en haarlem ergens wilt stoppen. dat kan je vergeten...

enz enz enz
pi_59167295
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:22 schreef Twin1983 het volgende:

leuk op je scootertje 20 km naar je werk in de regen met je pak en nette schoentjes
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:33:16 #144
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59167462
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:50 schreef katerwater het volgende:
Wat een reacties ook weer

Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die hiervan een probleem heeft gemaakt. Maar misschien ligt dat anders over enkele jaren, op tram 3. Het zal wel met status te maken hebben: met een rijbewijs kom je onafhankelijker over, en onafhankelijke mannen hebben meer status.
zo status verhogend vind ik het niet, iedereen heeft tegenwoordig een rijbewijs....... het is meer het idee van ontwikkeling dat die lamme lul nog geen rijbewijs heeft gehaald onder andere omdat ie geen geld heeft Een rijbewijs is toch eerste waar je voor gaat sparen als je nog jong bent...... Nou is 24 niet hopeloos maar gaat wel opschieten

maar jah ieder zijn ding, in mijn opinie is een rijbewijs tegenwoordig gewoon een must.... zeker als je je horizon wat wilt verbreden.... jajaja openbaar vervoer openbaar vervoer...... daar sla je niet zo maar een zijweggetje mee in

ROADTRIPS!!!!
pi_59167526
Maakt mij echt geen reet uit, of een vent een rijbewijs heeft of niet. Ik heb er zelf ook geen, wel gelest, maar doordat ik een gevaar op de weg was maar even gestopt.

Als ik een vent zou willen met een rijbewijs omdat ik dat handig vind, moet ik zelf maar mijn rijbewijs halen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:41:01 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59167710
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef ASroma het volgende:

[..]

zo status verhogend vind ik het niet, iedereen heeft tegenwoordig een rijbewijs....... het is meer het idee van ontwikkeling dat die lamme lul nog geen rijbewijs heeft gehaald onder andere omdat ie geen geld heeft Een rijbewijs is toch eerste waar je voor gaat sparen als je nog jong bent......
Nee

De gemiddelde student heeft meestal andere prio's. Zeker als je in de stad woont kan het best wachten tot je het gewoon van je salaris kunt betalen.
quote:
maar jah ieder zijn ding, in mijn opinie is een rijbewijs tegenwoordig gewoon een must.... zeker als je je horizon wat wilt verbreden.... jajaja openbaar vervoer openbaar vervoer...... daar sla je niet zo maar een zijweggetje mee in
Je zult me niet horen zeggen dat een auto niet erg handig is op zijn tijd. Ik hoop het papiertje nog eens binnen te halen.

Maar het is helemaal niet zo'n ramp om er geen te hebben. Tenzij je in Lutjebroek wilt wonen. Maar over het algemeen verbreed ik mijn horizon niet met zijweggetjes die van god en alle mensen verlaten liggen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:05:21 #147
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59168376
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee

De gemiddelde student heeft meestal andere prio's. Zeker als je in de stad woont kan het best wachten tot je het gewoon van je salaris kunt betalen.
[..]

Je zult me niet horen zeggen dat een auto niet erg handig is op zijn tijd. Ik hoop het papiertje nog eens binnen te halen.

Maar het is helemaal niet zo'n ramp om er geen te hebben. Tenzij je in Lutjebroek wilt wonen. Maar over het algemeen verbreed ik mijn horizon niet met zijweggetjes die van god en alle mensen verlaten liggen.
goed als 16 of 17 bent ben je nog geen student of wat, maar heb je al wel een bijbaantje (mag ik althans hopen) en dan kun je toch mooi wat geld opzij leggen..... Als je na je studie een baan zoekt en werkt 40 uur in de week heb je inderdaad vast genoeg geld ervoor maar genoeg tijd dan weer niet. En bij de meeste werkgevers wordt toch ook wel gevraagd om een rijbewijs......

Laat ik voorop stellen dat geen rijbewijs hebben geen afknapper kan zijn, daar gaat het hier namelijk over. Maar persoonlijk vind ik het wel een blokkade van je ontwikkeling en bewegingsvrijheid als je er geen hebt....
pi_59168459
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef releaze het volgende:

[..]

precies? er is niets 'precies' aan. Wat ik wel heb gemerkt is dat de mannen die ik tegenkwam die allemaal 30+ waren en nog bij papsenmams woonden allemaal mannen waren die dromen hadden, maar niks deden om die dromen wezenlijk te maken. dromen als coverup van hun eigen incompetentie. ze hadden een laag zelfbeeld, weinig doorzettingsvermogen, verbitterd naar zichzelf, durfde niet voor zichzelf op te komen en hadden gewoon totaal geen vaardigheden om denken naar doen te vertalen.
een van die jongens, waar ik toenertijd nog mee heb 'samengewoond' (bij zijn ouders ja, jezus) sprak ik laatst nog. Hij is nu 39, woont nogsteeds bij mams (pa is ondertussen al dood) heeft nogsteeds dezelfde lousy baan als wanneer ik hem voor het eerst ontmoette terwijl hij er toenertijd al een pleurishekel aan had. Wat heeft ie gedaan om het minder te maken? parttime gaan werken, voor de rest zit ie thuis bij zn moeder op zn luie krent, die nogsteeds de was voor hem doet, nogsteeds zn boterhammetjes maakt. Grow the fuck up.

Er zat geen enkele vorm van pit in die kerels.
En dat is voor mij echt noodzakelijk.
En ik zie het iedere keer terugkomen bij die mannen, als ik ze al tegenkom want gelukkig zijn het er niet zoveel. En ik zie ook dat wanneer mensen op zichzelf gaan wonen er zelfvertrouwen groeit. Je bent op jezelf aangewezen, er is niemand meer als backup, je eigen leven in eigen handen hebben dat doet veel mensen goed. (En sommige mensen minder, maar dan ben je zo instabiel dat de vonk helemaal niet overschiet)

Mijn eigen kinderen zijn ook voor hun 21e het huis uit. 21 is echt het maximum. Dat is net zo belangrijk als zindelijk zijn voor je 4e verjaardag.
Dit heeft echt niets meer te maken met het hebben van een rijbewijs
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:27:16 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59168954
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:05 schreef ASroma het volgende:

[..]

goed als 16 of 17 bent ben je nog geen student of wat, maar heb je al wel een bijbaantje (mag ik althans hopen) en dan kun je toch mooi wat geld opzij leggen..... Als je na je studie een baan zoekt en werkt 40 uur in de week heb je inderdaad vast genoeg geld ervoor maar genoeg tijd dan weer niet. En bij de meeste werkgevers wordt toch ook wel gevraagd om een rijbewijs......
Nou nee, het is hoe belangrijk je het zelf vind om een auto te hebben of je ervoor gaat sparen. En de meeste rijscholen werken ook s' avonds zodat je mooi na je werk even een uurtje kan lessen.

En als je voor je werk een auto nodig hebt is het wel handig het te kunnen. Maar de meeste werkgevers zal het echt een worst zijn hoe je op je werk komt. Bij mijn type werk is een rijbewijs totaal irrelevant.
quote:
Laat ik voorop stellen dat geen rijbewijs hebben geen afknapper kan zijn, daar gaat het hier namelijk over. Maar persoonlijk vind ik het wel een blokkade van je ontwikkeling en bewegingsvrijheid als je er geen hebt....
Zoals ik al zei. Het is inderdaad best handig om een auto te hebben. Maar ik vraag me werkelijk af welke ontwikkeling je nou mis loopt. 99% van de locaties die ik in mijn leven moet bereiken gaan prima zonder auto. Het duurt soms misschien wat langer.
pi_59169002
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:08 schreef katerwater het volgende:

[..]

Dit heeft echt niets meer te maken met het hebben van een rijbewijs
Nee, maar zeg nou zelf, de discussie over het rijbewijs is niet echt bijster interessant, die over al dan niet bij ouders wonen is toch een stuk leuker
pi_59169098
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:29 schreef As_33 het volgende:

[..]

Nee, maar zeg nou zelf, de discussie over het rijbewijs is niet echt bijster interessant, die over al dan niet bij ouders wonen is toch een stuk leuker
Die over het rijbewijs gaat meer over materalistischere en op luxe gerichte mensen.
Die over niet-thuiswoners over onafhankelijke, wereldwijze supermensen.
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:42:51 #152
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59169348
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef releaze het volgende:

quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:32 schreef releaze het volgende:

Je hebt tot 3 jaar geleden, 21 jaar met je kinderen, bij je ouders gewoond?
pi_59169460
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:19 schreef rival het volgende:

[..]

je kan zeggen wat je wilt maar de auto is sneller dan het ov. ja van purmerend naar amsterdam komen doe ik met ov sneller. maar vanaf mijn voordeur, naar de deur van mijn werk. doe ik met de auto echt sneller dan het ov. ook zit ik in de auto niet naast dat ongewassen aso figuur die wel naast me in de bus zou zitten.
Gelukkig staan er meer stoelen in een bus, en door die domme opvatting dat je naast iemand moet zitten die stinkt is 99% van de bussen voor amper 50% gevuld. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een volle bus gezeten, en kon staan en zitten wat ik wou. Vrijheid dus.
quote:
in LA en New York e.d. heb je files die je nog nooit gezien hebt... dus in amerika geen files?
Ik hoop dat je geleerd hebt wat "amper" betekend? Of wou je ook nog gaan beweren dat verhoudings gewijs er hetzelfde aantal files in USA zijn als in Nederland?
quote:
ook kan ik er niks aan doen dat jij er een uur over doet om uit hilversum te komen. mijn collega woont in hilversum en die is met ongeveer 1 a anderhalf uur hier op de zaak. (tijdens de spits NAAR amsterdam rijden)
Kortom jouw collega doet er 1 uur a anderhalf uur over... Ik IN DE SPITS 25 minuten. Nu jij weer.
quote:
en hoezo een beperking van je vrijheid? ben met de auto op vakantie geweest en ook met vliegtuig e.d.
Zowieso is met de auto op vakantie gaan iets voor tokkie volk van de camping. Een beetje ontwikkelde reiziger neemt het vliegtuig naar een mooi hotel.
quote:
die vrijheid die je met de auto hebt vind je nergens. en je rijd dan wel over vastgestelde routes maar je kan stoppen waar je wilt. parkeren en iets gaan doen oid...
Joh, je kan onderweg stoppen en iets gaan doen. Ooit van een stop trein gehoord? Kan je ook uitstappen en "iets" gaan doen. Maar nog beter, je kan in de trein je ogen dicht doen en lekker ongestoord een uur pitten.
quote:
zeg jij de machinist maar even dat je tussen amsterdam en haarlem ergens wilt stoppen. dat kan je vergeten...
Nogmaals stoptrein
quote:
enz enz enz
Elk van je argumenten sloeg nergens op, maar je mag nogmaals proberen hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 12:48:23 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:50:17 #154
149703 Frosting
So Jazzy!
pi_59169553
Als ik eerlijk ben is dat toch een minpunt. Het is niet van als de man in kwestie geen rijbewijs hebt ik er niks mee zou beginnen.

Maar ik vind het eigenlijk wel zeker een pluspunt als die jongen een rijbewijs heeft en een auto. Omdat ik ook zelf kan rijden en geen zin heb om hem in de rondte te rijden.
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_59169632
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:47 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Gelukkig staan er meer stoelen in een bus, en door die domme opvatting dat je naast iemand moet zitten die stinkt is 99% van de bussen voor amper 50% gevuld. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een volle bus gezeten, en kon staan en zitten wat ik wou. Vrijheid dus.
[..]

Ik hoop dat je geleerd hebt wat "amper" betekend? Of wou je ook nog gaan beweren dat verhoudings gewijs er hetzelfde aantal files in USA zijn als in Nederland?
[..]

Kortom jouw collega doet er 1 uur a anderhalf uur over... Ik IN DE SPITS 25 minuten. Nu jij weer.
[..]

Zowieso is met de auto op vakantie gaan iets voor tokkie volk van de camping. Een beetje ontwikkelde reiziger neemt het vliegtuig naar een mooi hotel.
[..]

Joh, je kan onderweg stoppen en iets gaan doen. Ooit van een stop trein gehoord? Kan je ook uitstappen en "iets" gaan doen. Maar nog beter, je kan in de trein je ogen dicht doen en lekker ongestoord een uur pitten.
[..]

Nogmaals stoptrein
[..]

Gelukkig sta jij wel sterk met je argumenten .
quote:
Dit slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, dat besef je zelf ook wel, mag ik hopen?
pi_59169878
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Gelukkig sta jij wel sterk met je argumenten .
[..]

Dit slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, dat besef je zelf ook wel, mag ik hopen?
Ik heb ijzersterke argumenten, zeg maar dat ze niet waar zijn. Dan zeg ik dat je liegt.

En ik kan niet zeggen dat ik een prof. of hoog opgeleide bank directeur ooit heb horen zeggen: Ah dit weekend weer lekker naar de caravan in Almelo.
pi_59169900
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:47 schreef Aneurism het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nogmaals stoptrein
[..]

elke bus zit hier in de spits zo vol dat je gebruik moet maken van de staanplaatsen. dat jij nou in een lege bus zit, hulde. maar hier wonen meer mensen dan alleen ik. de bus is altijd vol. (tijdens spits)

verhoudingsgewijs staan er zeker minder files in amerika. maar in delen waar het net zo opgepropt is als nederland, verschillen die cijfers niet veel hoor. ik hoop dat je begrijpt dat je in amerika bv steden hebt met meerdere miljoenen mensen. daar staan de files. ergens een route 45 door de woestijn wat 2 staten met elkaar verbind, ja, daar zal geen file staan

je kan niet in de spits met 25 minuten vanuit hilversum hier op de zaak zijn. de treinrit van hilversum naar amsterdam duurt namelijk al 20 minuten. dat is van centraal naar centraal! reken daar de tijden nog maar even bij op die je nodig hebt om van huis naar station te komen, en van station op je werk. en de tijd die je extra neemt om zeker op tijd te zijn voor de trein. en dan nog de extra minuten omdat de trein weer later is.
ook als jij 10 seconde te laat bent op station, zal je pas een half uur later op je werk zijn. (want de trein wacht niet) dit heb ik niet als ik de auto 10 seconde later instap

en mjijn huis en werk zitten niet direct naast een station dus dan zou ik ook nog moeten bussen/fietsen/lopen en daar heb ik geen zin in

mijn vorige vakantie ben ik met de auto van stad naar stad gegaan. en heb in hotels geslapen van 4 sterren en meer. (4 sterren hotel in cannes om maar iets te noemen) als jij dat pauper vind, oke, dan weet ik niet hoe ik een niet-pauper vakantie moet houden

ik heb weleens van een stoptrein gehoort. maar die stopt toch echt niet ergens anders dan een station. en wil je mij vertellen dat je meer stations hebt dan plekken om je auto neer te zetten? nee ik dacht het niet.

en dat mijn argumenten in JOUW belevingswereld nerges op slaan kan ik niks aan doen. ik val je niet aan oid. ik probeer gewoon de andere kant aan je te laten zien. hoop dat je nu iets meer inzicht hebt
pi_59169923
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik heb ijzersterke argumenten, zeg maar dat ze niet waar zijn. Dan zeg ik dat je liegt.

En ik kan niet zeggen dat ik een prof. of hoog opgeleide bank directeur ooit heb horen zeggen: Ah dit weekend weer lekker naar de caravan in Almelo.
Ik denk nou niet dat een hoge opleiding/hoge functie in het bedrijfsleven van invloed is op de vakantiekeuzes.

Mijn baas (bankdirecteur) gaat ook met de auto in Frankrijk kamperen.
pi_59169971
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Aneurism het volgende:

bv in monaco...ben daar in gesprek geweest met mafkezen die vanuit saudie arabie met 3!! bentley's daarheen zijn gaan rijden!

dat jij bij autovakantie meteen aan de camping denkt zegt meer over jou dan over mij.

ik kon in mijn vaakntie de ene dag in milaan zitten, en zo de volgende in rimini. om ff later weer in venetie te zitten in een ander hotel. dat wil ik je weleens zien doen met je vliegvakantie! (busvakantie om in jouw termen te blijven )
pi_59170060
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:05 schreef rival het volgende:

[..]

ben daar in gesprek geweest met mafkezen die vanuit saudie arabie met 3!! bentley's daarheen zijn gaan rijden!

dat jij bij autovakantie meteen aan de camping denkt zegt meer over jou dan over mij.

ik kon in mijn vaakntie de ene dag in milaan zitten, en zo de volgende in rimini. om ff later weer in venetie te zitten in een ander hotel. dat wil ik je weleens zien doen met je vliegvakantie! (busvakantie om in jouw termen te blijven )
Ik dacht toch echt dat ik het over vliegen had gehad. Tja en van milaan naar rimini, naar venetie is ook prima met de trein te doen hoor, geen enkel probleem mee gehad destijds.

En een beetje Bentley rijder kan ook export en transport kosten ophoesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')