Da's natuurlijk niet eerlijk, we 'kennen' jou al. Natuurlijk willen alle vrouwen op fok met je daten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Even testen hoor.
Hoi, ik ben 45, woon nog bij mijn moeder (ze kan lekker koken), ik heb geen rijbewijs (toch niet nodig want ik heb een uitkering).
Wie wil er met me daten?
Het is niet de woning waar je dan op afgerekend wordt, maar het feit dat er ook nog andere mensen wonen waar je niet bij ieder bezoek mee geconfronteerd wil worden. Schoonouders zijn wel leuk hoor, die van mij tenminste, maar laat het alsjeblieft bij één keertje in de maand of zo blijven, en niet iedere keer als ik bij mijn partner langs ga, en laat ze er in de eerste maanden helemaal even buiten, als je elkaar nog leert kennen. Verder is het toch wel zo dat de meeste mensen die bij ouders wonen geen huur betalen, niet de de nodige dingen voor het huis hoeven te betalen en regelen, niet elke avond hun eigen kostje koken en niet vanuit de badkamer naakt door het huis gaan lopen en lekker luidruchtige seks gaan hebben. Nou ja, die laatste twee hebben dan misschien wat minder met zelfstandigheid te maken, wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar ja, het zijn ook belangrijke dingenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, wat een beweringen in dit topic zeg. Dus als ik voor m'n 25ste geen rijbewijs en geen eigen woning heb, ben ik per definitie maar afhankelijk?Soms is het gewoon handiger om bij je ouders te blijven wonen en je rijbewijs wat uit te stellen voor later. Natuurlijk zijn beiden een enorm gemak (privacy, mobiliteit), maar zodra vrouwen gaan zeiken op dat soort zaken kunnen ze toch mooi oprotten. Als mijn identiteit wordt bepaald door een roze papiertje en een woning dan houden mensen er wel een kortzichtige visie op na.
Overigens ben ik wel van plan om beide voor m'n dertigste te bezitten. Lijkt me wel zo handig.
Ik heb nergens beweerd dat er geen nadelen aan thuiswonen zitten, maar dat het simpelweg achterlijk is om het als selectiecriterium te stellen. Als je elkaar leuk vindt, wat boeit het dan nog wat voor of diegene thuis of op zichzelf woont, of diegene een rijbewijs, TV, telefoon, tweepersoonsbed, Hyvesprofiel of muzieksmaak heeft? Het is soms wat onhandig, maar om die onhandigheden te gaan verheffen tot criteria gaat mij een stap te ver. Die eisenlijstjes smijt je toch hopelijk hard de prullenbak in als je eens verliefd wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:54 schreef As_33 het volgende:
[..]
Het is niet de woning waar je dan op afgerekend wordt, maar het feit dat er ook nog andere mensen wonen waar je niet bij ieder bezoek mee geconfronteerd wil worden. Schoonouders zijn wel leuk hoor, die van mij tenminste, maar laat het alsjeblieft bij één keertje in de maand of zo blijven, en niet iedere keer als ik bij mijn partner langs ga, en laat ze er in de eerste maanden helemaal even buiten, als je elkaar nog leert kennen. Verder is het toch wel zo dat de meeste mensen die bij ouders wonen geen huur betalen, niet de de nodige dingen voor het huis hoeven te betalen en regelen, niet elke avond hun eigen kostje koken en niet vanuit de badkamer naakt door het huis gaan lopen en lekker luidruchtige seks gaan hebben. Nou ja, die laatste twee hebben dan misschien wat minder met zelfstandigheid te maken, wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar ja, het zijn ook belangrijke dingen
Dan denken de vrouwtjes dat je in een midlifecrisis zit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:34 schreef Beach het volgende:
En wat als je als man alleen een motorrijbewijs hebt? (pas echt vrijheid)
Been there done that. Nu word ik gewoonweg niet meer verliefd op iemand die nog thuis woont. Ik vind het net zo onaantrekkelijk als dat ik patsen onaantrekkelijk vind, er gaat bij mij gewoonweg niets harder kloppen. En in het hypothetische geval 'wat als je het nou niet weet?' dan weet ik het niet, maar doorgaans weet ik in het eerste gesprek met iemand of ie op zichzelf woont of niet, want voor mij is het een keihard selectiecriterium. ik wil het nooit meer mee maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat er geen nadelen aan thuiswonen zitten, maar dat het simpelweg achterlijk is om het als selectiecriterium te stellen. Als je elkaar leuk vindt, wat boeit het dan nog wat voor of diegene thuis of op zichzelf woont, of diegene een rijbewijs, TV, telefoon, tweepersoonsbed, Hyvesprofiel of muzieksmaak heeft? Het is soms wat onhandig, maar om die onhandigheden te gaan verheffen tot criteria gaat mij een stap te ver. Die eisenlijstjes smijt je toch hopelijk hard de prullenbak in als je eens verliefd wordt.
Je zegt het wel nogal stellig op deze manier. Wat was precies de vervelende ervaring voor je dan?quote:
Doosquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef mirannie het volgende:
Kan me best voorstellen dat het voor iemand een afknapper is eigenlijk. Ga je voor het eerst samen uit, komt hij je op de fiets halen. Sorry, maar na een bepaalde leeftijd heb je daar gewoon geen zin meer in.
En, kon-ie eindelijk het gaatje vinden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef Moonah het volgende:
Wat een grappig topic!
Mijn lief is 37 en heeft geen rijbewijs. Ook geen auto.
Ik wel. Hij had laatst wel een TomTom gekocht...En niet eens voor mij, maar voor zichzelf.
Prijs jezelf gelukkig, dit had namelijk een enorme belediging kunnen zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef Moonah het volgende:
Hij had laatst wel een TomTom gekocht...En niet eens voor mij, maar voor zichzelf.
Zulke narrow-minded vrouwen moet je uberhaupt laten schieten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:01 schreef Zulon het volgende:
Ik ben een jongen van 24 en heb nog geen rijbewijs. Niet iedereen krijgt namelijk rijlessen betaald door hun ouders, bovendien studeer ik nog en kan ik me voorlopig toch geen auto veroorloven, daarnaast kan ik overal komen met fiets en openbaar vervoer, dus echt nodig heb ik het niet.
Nu merk ik dat sommige meiden hierop af lijken te knappen, of in elk geval laten blijken dat ze het nogal vreemd vinden. Dit geldt zowel voor vrouwen die zelf al een rijbewijs plus auto hebben, als voor wat jongere meisjes die net als ik nog nooit rijlessen hebben gehad.
Zelf kan het me echt niet schelen of een meisje waar ik mee date haar rijbewijs heeft of niet. Is het dan andersom wel zo, dat vrouwen dit blijkbaar van een man 'verwachten' en dat het een afknapper is als je als man geen rijbewijs hebt?
Hihi ik word er helemaal verlegen vanquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet eerlijk, we 'kennen' jou al. Natuurlijk willen alle vrouwen op fok met je daten.
Elke dag (door regen/wind of net als nu met benauwde warmte) 50 km op een scooter naar het werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:22 schreef Twin1983 het volgende:
Ik begrijp het echt niet, een auto gebruiken om van en naar je werk te rijden... je sleept dus een ding mee van +/- 1500 kilo.. puur en alleen om je eigen +/- 70 kilo op de plaats van bestemming te brengen. Koop dan een scootertje ofzo... veel leuker ook nog.
Laat ik maar niet beginnen over luie kutten die hun `kids` constant van en naar school rijden... ik moest vroegah gewoon 12 kilometer fietsen naar school... over de hei.
Je hebt hier mensen in de straat die serieus 200 meter met de auto afleggen naar de supermarkt hier om de hoek.
Jij wilt ook gewoon een keer bereden worden toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:17 schreef Xennia het volgende:
Boeiend. Ik rijd mezelf wel. Heb alleen geen zin om dan iedere keer de bob te zijn
Het feit dat jij vind dat het heel wat zegt over een persoon als iemand geen rijbewijs heeft... zegt heel wat over jou.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb sinds m'n 18e al m'n rijbewijs. Op 3-4 lessen na helemaal zelf betaald terwijl ik wat langer over m'n VWO deed. Zonder rijbewijs ben je niks manVoor mij is het ook een afknapper als een meisje geen rijbewijs heeft. Zegt toch heel wat over een persoon, en dat is voor mij negatief.
Rijbewijs, geen criterium; dingen als hyvesprofiel of muzieksmaak, wat doen die er nou toe. Maar wel of niet op jezelf wonen zegt gewoon ook heel veel over je karakter en de manier waarop je in het leven staat, en die zou dan wel eens heel slecht kunnen passen bij die van mij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat er geen nadelen aan thuiswonen zitten, maar dat het simpelweg achterlijk is om het als selectiecriterium te stellen. Als je elkaar leuk vindt, wat boeit het dan nog wat voor of diegene thuis of op zichzelf woont, of diegene een rijbewijs, TV, telefoon, tweepersoonsbed, Hyvesprofiel of muzieksmaak heeft? Het is soms wat onhandig, maar om die onhandigheden te gaan verheffen tot criteria gaat mij een stap te ver. Die eisenlijstjes smijt je toch hopelijk hard de prullenbak in als je eens verliefd wordt.
Kei romantisch, brood halen met de auto in het dorpquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:19 schreef Ooster het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig om met z'n tweeën in de auto op zoek te gaan naar een stille camping zonder dat je van te voren weet waar je terecht komt. 's ochtends even met de auto brood halen in het dorp enz.
Misschien ben ik ook wel een romanticus![]()
Voor de rest heb ik ook een broertje dood aan auto's overigens.
precies? er is niets 'precies' aan. Wat ik wel heb gemerkt is dat de mannen die ik tegenkwam die allemaal 30+ waren en nog bij papsenmams woonden allemaal mannen waren die dromen hadden, maar niks deden om die dromen wezenlijk te maken. dromen als coverup van hun eigen incompetentie. ze hadden een laag zelfbeeld, weinig doorzettingsvermogen, verbitterd naar zichzelf, durfde niet voor zichzelf op te komen en hadden gewoon totaal geen vaardigheden om denken naar doen te vertalen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zegt het wel nogal stellig op deze manier. Wat was precies de vervelende ervaring voor je dan?
neuken bij ouders, ook niets. sommige mensen zouden het spannend vinden en misschien is het dat ook wel eens in de zoveel tijd, maar iedere keer als je elkaar ziet.. neee. Nooit eens superspannende geile seks, elkaar alle hoeken van de kamer laten zien, enigszins luidruchtig genieten (of verzwaarde ademhaling) op willekeurige momenten het spel starten. Nouja, wat dat betreft is een studentenhuis ook niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:10 schreef As_33 het volgende:
[..]
Rijbewijs, geen criterium; dingen als hyvesprofiel of muzieksmaak, wat doen die er nou toe. Maar wel of niet op jezelf wonen zegt gewoon ook heel veel over je karakter en de manier waarop je in het leven staat, en die zou dan wel eens heel slecht kunnen passen bij die van mij.
Daarbij kan ik me gewoon echt niet voorstellen dat je iedere keer als je langsgaat bij je vlam, de ouders ook moet ontmoeten, daar zou ik echt voor bedanken.
We weten idd hoe je er over denktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:32 schreef releaze het volgende:
[..]
neuken bij ouders, ook niets. sommige mensen zouden het spannend vinden en misschien is het dat ook wel eens in de zoveel tijd, maar iedere keer als je elkaar ziet.. neee. Nooit eens superspannende geile seks, elkaar alle hoeken van de kamer laten zien, enigszins luidruchtig genieten (of verzwaarde ademhaling) op willekeurige momenten het spel starten. Nouja, wat dat betreft is een studentenhuis ook niets.
Het is gewoon bijna 9 jaar aan stappen terug voor mij. Ik heb al 3 jaar een "eigen woning" (samenwonen) en ben daar zo superblij mee.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb sinds m'n 18e al m'n rijbewijs. Op 3-4 lessen na helemaal zelf betaald terwijl ik wat langer over m'n VWO deed. Zonder rijbewijs ben ik niks manVoor mij is het ook een afknapper als een meisje geen rijbewijs heeft. Zegt toch heel wat over een persoon, en dat is voor mij negatief.
Iemand die dus niet zijn rijbewijs heeft, omdat pappie en mammie het niet voor hem willen betalen is dus top? Als je het brengt als: "ik heb geen rijbewijs, want niemand betaald dat voor mij", is dat toch dom! Gewoon zoals "iedereen" eerst sparen en dan uitgeven. Je krijgt niks cadeau. Ik zou dus echt wel afknappen op een vrouw die dat zegt. Ga zelf werken/sparen en doe het dan zelf.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:24 schreef elkravo het volgende:
[..]
Het feit dat jij vind dat het heel wat zegt over een persoon als iemand geen rijbewijs heeft... zegt heel wat over jou.
Als je iemand ontmoet moet het om de persoon gaan... hoe hij of zij is, of je goed met hem/haar op kan schieten etc. Ál het andere (rijbewijs, een een- of tweepersoonsbed etc.) is van uitermate ondergeschikt belang... sterker zelfs; als die ander zo leuk is zal het je werkelijk een worst wezen of ze een rijbewijs heeft of niet, en wat voor type bed ze heeft... Daar vind je wel wat op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |