abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59169098
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:29 schreef As_33 het volgende:

[..]

Nee, maar zeg nou zelf, de discussie over het rijbewijs is niet echt bijster interessant, die over al dan niet bij ouders wonen is toch een stuk leuker
Die over het rijbewijs gaat meer over materalistischere en op luxe gerichte mensen.
Die over niet-thuiswoners over onafhankelijke, wereldwijze supermensen.
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:42:51 #152
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59169348
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef releaze het volgende:

Mijn eigen kinderen zijn ook voor hun 21e het huis uit. 21 is echt het maximum. Dat is net zo belangrijk als zindelijk zijn voor je 4e verjaardag.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:32 schreef releaze het volgende:

Het is gewoon bijna 9 jaar aan stappen terug voor mij. Ik heb al 3 jaar een "eigen woning" (samenwonen) en ben daar zo superblij mee.
Je hebt tot 3 jaar geleden, 21 jaar met je kinderen, bij je ouders gewoond?
pi_59169460
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:19 schreef rival het volgende:

[..]

je kan zeggen wat je wilt maar de auto is sneller dan het ov. ja van purmerend naar amsterdam komen doe ik met ov sneller. maar vanaf mijn voordeur, naar de deur van mijn werk. doe ik met de auto echt sneller dan het ov. ook zit ik in de auto niet naast dat ongewassen aso figuur die wel naast me in de bus zou zitten.
Gelukkig staan er meer stoelen in een bus, en door die domme opvatting dat je naast iemand moet zitten die stinkt is 99% van de bussen voor amper 50% gevuld. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een volle bus gezeten, en kon staan en zitten wat ik wou. Vrijheid dus.
quote:
in LA en New York e.d. heb je files die je nog nooit gezien hebt... dus in amerika geen files?
Ik hoop dat je geleerd hebt wat "amper" betekend? Of wou je ook nog gaan beweren dat verhoudings gewijs er hetzelfde aantal files in USA zijn als in Nederland?
quote:
ook kan ik er niks aan doen dat jij er een uur over doet om uit hilversum te komen. mijn collega woont in hilversum en die is met ongeveer 1 a anderhalf uur hier op de zaak. (tijdens de spits NAAR amsterdam rijden)
Kortom jouw collega doet er 1 uur a anderhalf uur over... Ik IN DE SPITS 25 minuten. Nu jij weer.
quote:
en hoezo een beperking van je vrijheid? ben met de auto op vakantie geweest en ook met vliegtuig e.d.
Zowieso is met de auto op vakantie gaan iets voor tokkie volk van de camping. Een beetje ontwikkelde reiziger neemt het vliegtuig naar een mooi hotel.
quote:
die vrijheid die je met de auto hebt vind je nergens. en je rijd dan wel over vastgestelde routes maar je kan stoppen waar je wilt. parkeren en iets gaan doen oid...
Joh, je kan onderweg stoppen en iets gaan doen. Ooit van een stop trein gehoord? Kan je ook uitstappen en "iets" gaan doen. Maar nog beter, je kan in de trein je ogen dicht doen en lekker ongestoord een uur pitten.
quote:
zeg jij de machinist maar even dat je tussen amsterdam en haarlem ergens wilt stoppen. dat kan je vergeten...
Nogmaals stoptrein
quote:
enz enz enz
Elk van je argumenten sloeg nergens op, maar je mag nogmaals proberen hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 12:48:23 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:50:17 #154
149703 Frosting
So Jazzy!
pi_59169553
Als ik eerlijk ben is dat toch een minpunt. Het is niet van als de man in kwestie geen rijbewijs hebt ik er niks mee zou beginnen.

Maar ik vind het eigenlijk wel zeker een pluspunt als die jongen een rijbewijs heeft en een auto. Omdat ik ook zelf kan rijden en geen zin heb om hem in de rondte te rijden.
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_59169632
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:47 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Gelukkig staan er meer stoelen in een bus, en door die domme opvatting dat je naast iemand moet zitten die stinkt is 99% van de bussen voor amper 50% gevuld. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een volle bus gezeten, en kon staan en zitten wat ik wou. Vrijheid dus.
[..]

Ik hoop dat je geleerd hebt wat "amper" betekend? Of wou je ook nog gaan beweren dat verhoudings gewijs er hetzelfde aantal files in USA zijn als in Nederland?
[..]

Kortom jouw collega doet er 1 uur a anderhalf uur over... Ik IN DE SPITS 25 minuten. Nu jij weer.
[..]

Zowieso is met de auto op vakantie gaan iets voor tokkie volk van de camping. Een beetje ontwikkelde reiziger neemt het vliegtuig naar een mooi hotel.
[..]

Joh, je kan onderweg stoppen en iets gaan doen. Ooit van een stop trein gehoord? Kan je ook uitstappen en "iets" gaan doen. Maar nog beter, je kan in de trein je ogen dicht doen en lekker ongestoord een uur pitten.
[..]

Nogmaals stoptrein
[..]

Gelukkig sta jij wel sterk met je argumenten .
quote:
Dit slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, dat besef je zelf ook wel, mag ik hopen?
pi_59169878
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Gelukkig sta jij wel sterk met je argumenten .
[..]

Dit slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, dat besef je zelf ook wel, mag ik hopen?
Ik heb ijzersterke argumenten, zeg maar dat ze niet waar zijn. Dan zeg ik dat je liegt.

En ik kan niet zeggen dat ik een prof. of hoog opgeleide bank directeur ooit heb horen zeggen: Ah dit weekend weer lekker naar de caravan in Almelo.
pi_59169900
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:47 schreef Aneurism het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nogmaals stoptrein
[..]

elke bus zit hier in de spits zo vol dat je gebruik moet maken van de staanplaatsen. dat jij nou in een lege bus zit, hulde. maar hier wonen meer mensen dan alleen ik. de bus is altijd vol. (tijdens spits)

verhoudingsgewijs staan er zeker minder files in amerika. maar in delen waar het net zo opgepropt is als nederland, verschillen die cijfers niet veel hoor. ik hoop dat je begrijpt dat je in amerika bv steden hebt met meerdere miljoenen mensen. daar staan de files. ergens een route 45 door de woestijn wat 2 staten met elkaar verbind, ja, daar zal geen file staan

je kan niet in de spits met 25 minuten vanuit hilversum hier op de zaak zijn. de treinrit van hilversum naar amsterdam duurt namelijk al 20 minuten. dat is van centraal naar centraal! reken daar de tijden nog maar even bij op die je nodig hebt om van huis naar station te komen, en van station op je werk. en de tijd die je extra neemt om zeker op tijd te zijn voor de trein. en dan nog de extra minuten omdat de trein weer later is.
ook als jij 10 seconde te laat bent op station, zal je pas een half uur later op je werk zijn. (want de trein wacht niet) dit heb ik niet als ik de auto 10 seconde later instap

en mjijn huis en werk zitten niet direct naast een station dus dan zou ik ook nog moeten bussen/fietsen/lopen en daar heb ik geen zin in

mijn vorige vakantie ben ik met de auto van stad naar stad gegaan. en heb in hotels geslapen van 4 sterren en meer. (4 sterren hotel in cannes om maar iets te noemen) als jij dat pauper vind, oke, dan weet ik niet hoe ik een niet-pauper vakantie moet houden

ik heb weleens van een stoptrein gehoort. maar die stopt toch echt niet ergens anders dan een station. en wil je mij vertellen dat je meer stations hebt dan plekken om je auto neer te zetten? nee ik dacht het niet.

en dat mijn argumenten in JOUW belevingswereld nerges op slaan kan ik niks aan doen. ik val je niet aan oid. ik probeer gewoon de andere kant aan je te laten zien. hoop dat je nu iets meer inzicht hebt
pi_59169923
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik heb ijzersterke argumenten, zeg maar dat ze niet waar zijn. Dan zeg ik dat je liegt.

En ik kan niet zeggen dat ik een prof. of hoog opgeleide bank directeur ooit heb horen zeggen: Ah dit weekend weer lekker naar de caravan in Almelo.
Ik denk nou niet dat een hoge opleiding/hoge functie in het bedrijfsleven van invloed is op de vakantiekeuzes.

Mijn baas (bankdirecteur) gaat ook met de auto in Frankrijk kamperen.
pi_59169971
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Aneurism het volgende:

bv in monaco...ben daar in gesprek geweest met mafkezen die vanuit saudie arabie met 3!! bentley's daarheen zijn gaan rijden!

dat jij bij autovakantie meteen aan de camping denkt zegt meer over jou dan over mij.

ik kon in mijn vaakntie de ene dag in milaan zitten, en zo de volgende in rimini. om ff later weer in venetie te zitten in een ander hotel. dat wil ik je weleens zien doen met je vliegvakantie! (busvakantie om in jouw termen te blijven )
pi_59170060
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:05 schreef rival het volgende:

[..]

ben daar in gesprek geweest met mafkezen die vanuit saudie arabie met 3!! bentley's daarheen zijn gaan rijden!

dat jij bij autovakantie meteen aan de camping denkt zegt meer over jou dan over mij.

ik kon in mijn vaakntie de ene dag in milaan zitten, en zo de volgende in rimini. om ff later weer in venetie te zitten in een ander hotel. dat wil ik je weleens zien doen met je vliegvakantie! (busvakantie om in jouw termen te blijven )
Ik dacht toch echt dat ik het over vliegen had gehad. Tja en van milaan naar rimini, naar venetie is ook prima met de trein te doen hoor, geen enkel probleem mee gehad destijds.

En een beetje Bentley rijder kan ook export en transport kosten ophoesten.
pi_59170090
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik denk nou niet dat een hoge opleiding/hoge functie in het bedrijfsleven van invloed is op de vakantiekeuzes.

Mijn baas (bankdirecteur) gaat ook met de auto in Frankrijk kamperen.
De directeuren die ik zie en spreek rijden niet eens zelf, laat staan dat ze gaan kamperen. Misschien verschil in grote bank.
pi_59170110
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:08 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat ik het over vliegen had gehad. Tja en van milaan naar rimini, naar venetie is ook prima met de trein te doen hoor, geen enkel probleem mee gehad destijds.

En een beetje Bentley rijder kan ook export en transport kosten ophoesten.
ik ben blij dat je er niet meer tegenin gaat. gelukkig besef je nu ook dat niet alles is zoals jij dat in eerste instantie denkt

en ze kunnen export en transport betalen, maar dat willen ze niet? kan je dat begrijpen? dat sommige mensen juist voor de auto kiezen vanwege de vrijheid

en met de trein vond jij het geen probleem. ik wel. ik kom uit mij hotel en stap in de auto en rij weg met de airco aan...
anders moet ik nog vanaf het hotel naar het station zien te komen alwaar de trein gaat naar een andere stad. weer wachten, overstappen, benauwde shit zonder airco's e.d.!

als jij daar geen problemen mee hebt, vind ik echt goed. ik zou het helaas niet kunnen!
pi_59170159
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:11 schreef rival het volgende:

[..]

ik ben blij dat je er niet meer tegenin gaat. gelukkig besef je nu ook dat niet alles is zoals jij dat in eerste instantie denkt
Wat moet ik dan anders beseffen? Dat een auto vakantie een tokkie vakantie is? Ben nogsteeds van die mening, net als het selecteren van je partner op basis van rijbewijs.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 13:14:53 ]
pi_59170220
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:13 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wat moet ik dan anders beseffen? Dat een auto vakantie een tokkie vakantie is? Ben nogsteeds van die mening.
je bent net een klein kindje. als je in jouw hoofd je gelijk maar haalt

je zegt zelf dat je in italie van stad naar stad bent gegaan met de trein, hoe durf je iemand anders het woord pauper toe te schrijven?
pi_59170249
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:10 schreef Aneurism het volgende:

[..]

De directeuren die ik zie en spreek rijden niet eens zelf, laat staan dat ze gaan kamperen. Misschien verschil in grote bank.
Het is natuurlijk ook niet zo dat iedereen met een goede baan niet met de auto op vakantie gaat oid. Ligt ook aan de persoonlijkheid, hobby's, vrijetijdsbestedingen van die persoon.
pi_59170311
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:10 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Leuk, als je gezellig met vrouwtje en 2 kinderen op vakantie gaat. Die gaan heus wel eens gezellig met zijn 4'en met de auto een paar daagjes weg.
pi_59170347
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Leuk, als je gezellig met vrouwtje en 2 kinderen op vakantie gaat. Die gaan heus wel eens gezellig met zijn 4'en met de auto een paar daagjes weg.
niet zijn directeur, zijn directeur laat zich zelfs op dat soort dagen rijden!
hij denkt een beetje te zwart/wit
pi_59170373
Het wordt gekoppeld aan een mate van zelfstandigheid en kan zodanig als afknapper gelden.

In sommige situaties is dat onterecht, maar dat hou je. Dat noemt men uitzonderingen.
Verbaal terrorist
pi_59170417
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef rival het volgende:

[..]

niet zijn directeur, zijn directeur laat zich zelfs op dat soort dagen rijden!
hij denkt een beetje te zwart/wit
Ik geloof d'r geen snars van .

Wat een zwiemel.
pi_59170451
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:22 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het wordt gekoppeld aan een mate van zelfstandigheid en kan zodanig als afknapper gelden.

In sommige situaties is dat onterecht, maar dat hou je. Dat noemt men uitzonderingen.
Ik kan me alleen voorstellen dat het terecht minder zelfstandig is, wanneer iemand te lui/mensenschuw is om op tijd met een ander vervoersmiddel op de plek van bestemming te komen?
pi_59170519
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik kan me alleen voorstellen dat het terecht minder zelfstandig is, wanneer iemand te lui/mensenschuw is om op tijd met een ander vervoersmiddel op de plek van bestemming te komen?
als je gebruik maakt van OV ben je ALTIJD afhankelijk van de ander. dit heb je niet met de auto.
zo letterlijk genomen ben je met een rijbewijs/auto denk ik wel zelfstandiger!

neemt niet weg dat de dame uit et verhaal van TS gewoon een waardeloos persoon is
pi_59170524
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Uit huis gaan, een eigen huisje hebben en een auto voor de deur zit bij veel mensen in 1 adem. Geen auto hebben veronderstelt in zekere zin nog een afhankelijkheid. Dat is het natuurlijk ook, je komt minder snel overal.
Verbaal terrorist
pi_59170587
Je hebt ook nog een fiets of een benenwagen.
En moet je eens indenken dat de auto het ineens niet meer doet. Dan ben je ook afhankelijk, namelijk van de afstand tot het tankstation, de garagehouder of iemand anders die er verstand van heeft. Verder moet je dat ding parkeren, kan hij gejat worden en is het een grote ramp als er een krasje op komt (??)

Ik vind het niet erg als er een krasje op de tram zit. Bovendien wordt hij niet zo makkelijk gejat en hoef ik alleen maar m'n portemonnee mee te nemen wil ik ermee reizen.
pi_59170730
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En moet je eens indenken dat de auto het ineens niet meer doet. Dan ben je ook afhankelijk, namelijk van de afstand tot het tankstation, de garagehouder of iemand anders die er verstand van heeft. Verder moet je dat ding parkeren, kan hij gejat worden en is het een grote ramp als er een krasje op komt (??)

Ik vind het niet erg als er een krasje op de tram zit. Bovendien wordt hij niet zo makkelijk gejat en hoef ik alleen maar m'n portemonnee mee te nemen wil ik ermee reizen.
In je auto heb je geen last van marokkanen en antillianen, in de tram wel.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:37:28 #175
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59170774
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Die over het rijbewijs gaat meer over materalistischere en op luxe gerichte mensen.
Die over niet-thuiswoners over onafhankelijke, wereldwijze supermensen.
sjezus lekker kort door de bocht allemaal
pi_59170799
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef ASroma het volgende:

[..]

sjezus lekker kort door de bocht allemaal
Het was dan ook geen grapje
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:41:54 #177
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59170884
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het was dan ook geen grapje
sarcasme komt niet over op het internet
pi_59171227
Geen rijbewijs hebben is gewoon pauper. Ja je kan wel op je werk komen met de trein, maar wil je een keer wat anders dan ben je gelijk de lul. Check het nu maar met de busstakingen
pi_59171231
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

als mijn auto het niet doet heb ik inderdaad de fiets en de benenwagen die hebben beide partijen

mijn auto is all risk (lease) dus diefstal, krasjes e.d. doen mij niks

en bij pech ben ik afhankelijk van de persoon die met de vervangende auto aan komt rijden, dat klopt.
rij ik prive, dan ben ik niet afhankelijk dan duik ik er zelf onder

maar alle dingen waar je afhankelijk van bent tijdens gebruik van OV, gebeuren vaker dan dat mijn (nieuwe) auto er mee stopt
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:59:36 #180
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_59171403
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
Geen rijbewijs hebben is gewoon pauper. Ja je kan wel op je werk komen met de trein, maar wil je een keer wat anders dan ben je gelijk de lul. Check het nu maar met de busstakingen
Is gewoon pauper om op het platteland te wonen man, in de stad heb je echt geen last van de staking van het plattelands-OV.

En ja, als je op het platteland woont omdat je geen huis in een aantrekkelijke woonplaats hebt, dan is een rijbewijs wel handig om daar weg te komen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_59171796
Ik heb er geen probleem mee hoor. Ik zat in hetzelfde bootje. Ik ben nu 24 (net geworden), moest vanaf mijn 18de mijn eigen boontjes doppen en ben pas met rijlessen begonnen toen ik begon met werken. Ik heb hem nu bijna een jaar
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef rival het volgende:

[..]

offtopic!

nee klopt, sommige denken daar al aan wanneer ze 15 zijn en dan beginnen ze met sparen. sparen van je krantje lopen wat natuurlijk al GEEN geld verdiend.

je kan legaal werken vanaf je 15e (sommige werkten al wat eerder)

dus in die 9 jaar kon jij nog geen geld voor een rijbewijs sparen? ok.

/offtopic

ontopic: natuurlijk knapt dat af als je als 24 jarige nog niks voor elkaar hebt
Ik vind dit wel een beetje erg kort door de bocht.
Vergeet niet dat er veel studenten zijn wiens studiekosten niet altijd door papa en mama betaald worden. Ik spaarde ook wel hoor toen ik begon met werken, maar toen ik 18 werd moest ik dus aan school uitgeven
pi_59172023
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Inderdaad, het gaat om onafhankelijkheid. Zonder auto ben je super afhankelijk. Je bent dan gewoon ontzettend beperkt in je vrijheden. Als een meisje dan geen rijbewijs heeft, dan zegt dat veel over hoe die persoon in het leven staat. En dat spreekt mij niet echt aan. Ik wil een meid die vrij, onafhankelijk wil zijn. Niet eentje die geen rijbewijs kan betalen en auto's en het verkeer maar eng vindt.
Mensen die denken dat afhankelijkheid bepaald wordt door het wel of niet niet hebben van een rijbewijs + auto

Tuurlijk, in zekere zin is er wel sprake van een klein beetje afhankelijkheid. Je kan namelijk je eigen tijden bepalen als je een auto hebt. Dit in tegenstelling tot het OV, waarbij je met een beetje pech ook nog heel lang kan wachten omdat je net een bus/trein/tram gemist hebt. Maar als je daar zoveel problemen mee hebt moet je gaan fietsen.
pi_59172320
Je bent altijd afhankelijk van bepaalde zaken als je je verplaatst. Het ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uitgaat.
Ik ben trouwens wel van plan ooit m'n rijbewijs te gaan halen. Maar nu heb ik er geen behoefte aan en dat dingetje zou toch maar liggen te verstoffen in de kast of m'n portemonnee.
pi_59173073
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
Geen rijbewijs hebben is gewoon pauper.
Volgens mij hebben bijna alle paupers wel een rijbewijs. In sommige milieus val je er als volwassen vent namelijk compleet buiten zonder verlaagde opel astra met sterwielen en een driedubbelde knalpijp.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_59173349
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:14 schreef cmck het volgende:
Ik vind dit wel een beetje erg kort door de bocht.
Vergeet niet dat er veel studenten zijn wiens studiekosten niet altijd door papa en mama betaald worden. Ik spaarde ook wel hoor toen ik begon met werken, maar toen ik 18 werd moest ik dus aan school uitgeven
klopt, was ook hardstikke kort door de bocht, een overdreven reactie op zijn belachelijke voorbeeld! (niet iedereen krijgt van paps en mams het rijbewijs)
pi_59174658
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef nozem het volgende:

[..]

Volgens mij hebben bijna alle paupers wel een rijbewijs. In sommige milieus val je er als volwassen vent namelijk compleet buiten zonder verlaagde opel astra met sterwielen en een driedubbelde knalpijp.
Dat is net zo goed waar idd
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:05:27 #187
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_59175257
Ik ben 19 en heb ook geen rijbewijs. In tegenstelling tot mijn leeftijdsgenoten heb ik niet zo'n "OMG-IK-BEN-18-RIJBEWIJS-HALEN-NU!!!" drang.
Ik wil er natuurlijk ooit wel aan beginnen, maar op het moment heb ik er totaan geen behoefte aan, ik zie wel wanneer ik het in de toekomst evt. nodig heb
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_59175497
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef ASroma het volgende:

[..]

sarcasme komt niet over op het internet
Alleen met een

Tof he?
Verbaal terrorist
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:29:01 #189
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59176181
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef J0ttem het volgende:
Ik ben 19 en heb ook geen rijbewijs. In tegenstelling tot mijn leeftijdsgenoten heb ik niet zo'n "OMG-IK-BEN-18-RIJBEWIJS-HALEN-NU!!!" drang.
Ik wil er natuurlijk ooit wel aan beginnen, maar op het moment heb ik er totaan geen behoefte aan, ik zie wel wanneer ik het in de toekomst evt. nodig heb
Hoe wil jij nou op zaterdagavond een chickie oppikken om naar de biscoop te gaan, zonder glimmende automobiel.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:00:22 #190
97934 ASroma
Flamboyant
pi_59177186
uitstellen heeft ook vrij weinig zin.... als je toch van plan bent om hem ooit te halen... nu zul je meer tijd hebben dan straks, lijkt mij dan
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:10:20 #191
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59177407
Uit ervaring valt mij op dat meisjes er wel op kicken. Ik heb dan 2 maanden mijn rijbewijs en het gaat 2 maanden best voortreffelijk qua chicks die geïnteresseerd in je zijn Nou zijn dit ook meisjes van 14-16 he
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_59178070
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef J0ttem het volgende:
Ik heb die drang ook niet gehad. Ben nu 22 en werk ff om geld te verdienen. Dit jaar wil ik iig beginnen met lessen omdat ik nu de tijd en het geld heb daarvoor. Volgend jaar ga ik wss studeren en op kamers, en dan is het wel wat lastiger om te gaan lessen.

Een rijbewijs is sowieso handig om te hebben.
Children of the night. What music they make.
pi_59178208
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:01 schreef Zulon het volgende:
Ik ben een jongen van 24 en heb nog geen rijbewijs. Niet iedereen krijgt namelijk rijlessen betaald door hun ouders, bovendien studeer ik nog en kan ik me voorlopig toch geen auto veroorloven, daarnaast kan ik overal komen met fiets en openbaar vervoer, dus echt nodig heb ik het niet.

Nu merk ik dat sommige meiden hierop af lijken te knappen, of in elk geval laten blijken dat ze het nogal vreemd vinden. Dit geldt zowel voor vrouwen die zelf al een rijbewijs plus auto hebben, als voor wat jongere meisjes die net als ik nog nooit rijlessen hebben gehad.

Zelf kan het me echt niet schelen of een meisje waar ik mee date haar rijbewijs heeft of niet. Is het dan andersom wel zo, dat vrouwen dit blijkbaar van een man 'verwachten' en dat het een afknapper is als je als man geen rijbewijs hebt?

het is ook onbetaalbaar, echt belachelijk, ik ben 18 en heb heeeele erge geluk, en ik bedank me ouders hier echt wel mee!
Mijn ouders betaalden vroeger 7 gulden, moet je voorstellen, this echt onmogelijk
the world is my catwalk
pi_59178616
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:45 schreef Lovely..18 het volgende:

Mijn ouders betaalden vroeger 7 gulden, moet je voorstellen, this echt onmogelijk
ja en een kwartje voor een zak patat!

maar kregen die het minimumloon wat we nu hebben? nee ook niet natuurlijk

en als je vroeger een knaak kreeg voor je verjaardag was dat heel wat
pi_59179234
ik vind dat het niet uit moet maken, beetje normaal vrouwtje vraagt daar niet eens naar.

Heb zelf wel rijbewijs, en het heeft zijn voordelen ook weer natuurlijk, je kan net even wat makkelijker ergens komen en je zit niet tijdsgebonden aan bus taxi trein etc, maar daat gaat de vraag van de ts niet om.

boeid dus niet als je geen hebt
pi_59179274
Nee, het niet hebben van een rijbewijs is voor mij geen afknapper. Verantwoord reizen met de trein.
pi_59179313
quote:

[..]

Treffend.
pi_59183136
24? en nog geen rijbewijs? Een afknapper vind ik een groot woord maar het is wel raar.. Mijn ouders hebben mijn lessen ook nooit betaald.. Ok.. je studeert.. Maar je kunt er toch voor sparen? En wanneer je afgestudeerd bent.. En wanneer je op zoek gaat naar een baan... Zal je waarschijnlijk toch een rijbewijs nodig hebben... En om die dan nog eens te gaan halen...

Een auto kun je altijd nog gaan kopen.. maar een rijbewijs is gewoon heel praktisch...
pi_59183295
quote:

[..]

Sommige mensen hebben WEL hobbies
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:46:01 #200
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_59184177
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef honda1990 het volgende:

Het is toch ook makkelijk als mama de overhemden strijkt
Niks mis mee, ben inmiddels 35 en tot voor kort liet ik dat door moeders doen.
Inmiddels gaat dat niet meer aangezien er pak em beet 4000 km tussen zit met als gevolg dat ik de schoonmaakster van mijn appartement heb gevraagd of zij dat ook wou gaan doen.

Gelukkig zei ze ja
Neerkomen wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')