Het was dan ook geen grapjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:37 schreef ASroma het volgende:
[..]
sjezus lekker kort door de bocht allemaal
sarcasme komt niet over op het internetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het was dan ook geen grapje
als mijn auto het niet doet heb ik inderdaad de fiets en de benenwagenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je hebt ook nog een fiets of een benenwagen.
En moet je eens indenken dat de auto het ineens niet meer doet. Dan ben je ook afhankelijk, namelijk van de afstand tot het tankstation, de garagehouder of iemand anders die er verstand van heeft. Verder moet je dat ding parkeren, kan hij gejat worden en is het een grote ramp als er een krasje op komt (??)
Ik vind het niet erg als er een krasje op de tram zit. Bovendien wordt hij niet zo makkelijk gejat en hoef ik alleen maar m'n portemonnee mee te nemen wil ik ermee reizen.
Is gewoon pauper om op het platteland te wonen man, in de stad heb je echt geen last van de staking van het plattelands-OV.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
Geen rijbewijs hebben is gewoon pauper. Ja je kan wel op je werk komen met de trein, maar wil je een keer wat anders dan ben je gelijk de lul. Check het nu maar met de busstakingen
Ik vind dit wel een beetje erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
offtopic!
nee klopt, sommige denken daar al aan wanneer ze 15 zijn en dan beginnen ze met sparen. sparen van je krantje lopen wat natuurlijk al GEEN geld verdiend.
je kan legaal werken vanaf je 15e (sommige werkten al wat eerder)
dus in die 9 jaar kon jij nog geen geld voor een rijbewijs sparen? ok.
/offtopic
ontopic: natuurlijk knapt dat af als je als 24 jarige nog niks voor elkaar hebt
Mensen die denken dat afhankelijkheid bepaald wordt door het wel of niet niet hebben van een rijbewijs + autoquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Inderdaad, het gaat om onafhankelijkheid. Zonder auto ben je super afhankelijk. Je bent dan gewoon ontzettend beperkt in je vrijheden. Als een meisje dan geen rijbewijs heeft, dan zegt dat veel over hoe die persoon in het leven staat. En dat spreekt mij niet echt aan. Ik wil een meid die vrij, onafhankelijk wil zijn. Niet eentje die geen rijbewijs kan betalen en auto's en het verkeer maar eng vindt.
Volgens mij hebben bijna alle paupers wel een rijbewijs. In sommige milieus val je er als volwassen vent namelijk compleet buiten zonder verlaagde opel astra met sterwielen en een driedubbelde knalpijp.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
Geen rijbewijs hebben is gewoon pauper.
klopt, was ook hardstikke kort door de bocht, een overdreven reactie op zijn belachelijke voorbeeld! (niet iedereen krijgt van paps en mams het rijbewijs)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:14 schreef cmck het volgende:
Ik vind dit wel een beetje erg kort door de bocht.
Vergeet niet dat er veel studenten zijn wiens studiekosten niet altijd door papa en mama betaald worden. Ik spaarde ook wel hoor toen ik begon met werken, maar toen ik 18 werd moest ik dus aan school uitgeven
Dat is net zo goed waar iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle paupers wel een rijbewijs. In sommige milieus val je er als volwassen vent namelijk compleet buiten zonder verlaagde opel astra met sterwielen en een driedubbelde knalpijp.
Alleen met eenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
sarcasme komt niet over op het internet
Hoe wil jij nou op zaterdagavond een chickie oppikken om naar de biscoop te gaan, zonder glimmende automobiel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef J0ttem het volgende:
Ik ben 19 en heb ook geen rijbewijs. In tegenstelling tot mijn leeftijdsgenoten heb ik niet zo'n "OMG-IK-BEN-18-RIJBEWIJS-HALEN-NU!!!" drang.
Ik wil er natuurlijk ooit wel aan beginnen, maar op het moment heb ik er totaan geen behoefte aan, ik zie wel wanneer ik het in de toekomst evt. nodig heb
Ik heb die drang ook niet gehad. Ben nu 22 en werk ff om geld te verdienen. Dit jaar wil ik iig beginnen met lessen omdat ik nu de tijd en het geld heb daarvoor. Volgend jaar ga ik wss studeren en op kamers, en dan is het wel wat lastiger om te gaan lessen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef J0ttem het volgende:
Ik ben 19 en heb ook geen rijbewijs. In tegenstelling tot mijn leeftijdsgenoten heb ik niet zo'n "OMG-IK-BEN-18-RIJBEWIJS-HALEN-NU!!!" drang.
Ik wil er natuurlijk ooit wel aan beginnen, maar op het moment heb ik er totaan geen behoefte aan, ik zie wel wanneer ik het in de toekomst evt. nodig heb
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:01 schreef Zulon het volgende:
Ik ben een jongen van 24 en heb nog geen rijbewijs. Niet iedereen krijgt namelijk rijlessen betaald door hun ouders, bovendien studeer ik nog en kan ik me voorlopig toch geen auto veroorloven, daarnaast kan ik overal komen met fiets en openbaar vervoer, dus echt nodig heb ik het niet.
Nu merk ik dat sommige meiden hierop af lijken te knappen, of in elk geval laten blijken dat ze het nogal vreemd vinden. Dit geldt zowel voor vrouwen die zelf al een rijbewijs plus auto hebben, als voor wat jongere meisjes die net als ik nog nooit rijlessen hebben gehad.
Zelf kan het me echt niet schelen of een meisje waar ik mee date haar rijbewijs heeft of niet. Is het dan andersom wel zo, dat vrouwen dit blijkbaar van een man 'verwachten' en dat het een afknapper is als je als man geen rijbewijs hebt?
ja en een kwartje voor een zak patat!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:45 schreef Lovely..18 het volgende:
Mijn ouders betaalden vroeger 7 gulden, moet je voorstellen, this echt onmogelijk
Treffend.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle paupers wel een rijbewijs. In sommige milieus val je er als volwassen vent namelijk compleet buiten zonder verlaagde opel astra met sterwielen en een driedubbelde knalpijp.
Sommige mensen hebben WEL hobbiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Niks mis mee, ben inmiddels 35 en tot voor kort liet ik dat door moeders doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef honda1990 het volgende:
Het is toch ook makkelijk als mama de overhemden strijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |