Idd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat weer een verschrikkelijk doodsaaie dag.
Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen nood ik ben dr weerquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dát helptquote:
Ja inderdaad. Gelukkig is het nu weekend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Ja inderdaad. Gelukkig is het nu weekend.
Ambtenarenquote:
je zult t maar mee moeten slepenquote:
Yuk...quote:
Tijd terug was er bij Jenny Jones een negerin met nog wat meer. Smerig.quote:
Daarom kijk ik ook niet meer, het is altijd wat. Dat zouden ze bij het voetbal moeten doen, dan zou het rellen in NL worden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering dat doen ze bij de NOS toch niet goed hoor![]()
Halve finale van een grand slamtoernooi, beslissende set, nog een kwartiertje spannend en hoogstaand tennis, nee hoor, de tijd is om, doei
Gepruts
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Halve finale van een grand slamtoernooi, beslissende set, nog een kwartiertje spannend en hoogstaand tennis, nee hoor, de tijd is om, doei
Gepruts
Tennis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Gepruts
D'r loopt leuker spul rond dan bij voetbalquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
De andere liveprogramma's lopen toch ook altijd uit
Voetbal boeit me ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
D'r loopt leuker spul rond dan bij voetbal![]()
Stelletje homo's
Meer kan niet, zij heeft het record volgens Guinessquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd terug was er bij Jenny Jones een negerin met nog wat meer. Smerig.
Guiness was er dan misschien niet bijquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Meer kan niet, zij heeft het record volgens Guiness
Nou dan is de eindregisseur een sufneusquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:05 schreef Ynske het volgende:
dat is de nos niet die dat doet
dat is de eindregisseur die beslist of ze uit mogen lopen of niet
Beetje hetzelfde als een prorailer die probeert goed te praten dat reizigerstreinen op goederentreinen moeten wachtenquote:en eerlijk gezegd vind ik het wel terrecht als dat gebeurt, want waarom zaken als sport wel altijd laten uitlopen en andere liveprogramma's niet?
Mja, en terwijl hij dat zegt scoren ze een puntquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Gepruts
en nu in t nederlands? ik volg je nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje hetzelfde als een prorailer die probeert goed te praten dat reizigerstreinen op goederentreinen moeten wachten
lamaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
en nu in t nederlands? ik volg je niet
Ik denk dat je ook best een Rotterdam-lijst aan kan leggenquote:
Ik zei niet dat het moest, maar dat die Rotterdammers zo stom zijn dat het vaak voorkomt en er ook een lijst voor gemaakt kan wordenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik blijf aan de gang.
Die lijst is er al,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Zaterdag:quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens pitten, komt een zwaar weekend aan
Dat waren tijdenquote:Op vrijdag 6 juni 200807:48 schreef leonieke het volgende:
Hallo [afbeelding]
En auw [afbeelding] [afbeelding]
Pas om 4u in mijn bed en om 6.15u er weeral uit... [afbeelding]
Maar het was fijn [afbeelding] en we hebben grandioos gewonnen met Trivial pursuit (terwijl we eigenlijk echt het slechtste team van de twee waren [afbeelding] )
Sowieso deed ik het niet doordeweeks. Alhoewel donderdagavond wel een stapavond was tijdens de studiequote:Op vrijdag 6 juni 200808:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
vroegAh deed ik zo'n dingen eigenlijk niet [afbeelding] Is pas sinds kort begonnen [afbeelding]
Wij hebben de donderdagavond als stapavond maar ingevoerd tijdens het werk. Maar aangezien we in een hogeschool werken, past dat wel een beetjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso deed ik het niet doordeweeks. Alhoewel donderdagavond wel een stapavond was tijdens de studie
Nu niet meer, ben vanochtend weer 10 minuten langer blijven liggen dan eigenlijk de bedoeling was/is
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso deed ik het niet doordeweeks. Alhoewel donderdagavond wel een stapavond was tijdens de studie
Nu niet meer, ben vanochtend weer 10 minuten langer blijven liggen dan eigenlijk de bedoeling was/is
Aggema Leut etquote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:48 schreef leonieke het volgende:
En auw![]()
![]()
Pas om 4u in mijn bed en om 6.15u er weeral uit...![]()
En terecht, gaat die maar lekker fietsenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
65. 6 juni 2008 Rijbewijs Tom Boonen opnieuw ingevorderd
Savonds een vent, sochtends een ventquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon jammer dat the day after altijd wat minder is
Ik zit toch aan mijn bureau?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Savonds een vent, sochtends een vent
Als je maar plezier hebtquote:
Plezier had ik herkendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebtIn goed Nederlands dan he
Het gaat nog redelijk eigenlijk.. ik heb gewoon niet veel fut, maar je ziet het niet aan mij (hoop ikquote:
Ik zie het iig nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat nog redelijk eigenlijk.. ik heb gewoon niet veel fut, maar je ziet het niet aan mij (hoop ik)
Geen zorgen, de Man met de Hamer komt na de lunchquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat nog redelijk eigenlijk.. ik heb gewoon niet veel fut, maar je ziet het niet aan mij (hoop ik)
Beejquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Ik vrees er ook voor. Nog een geluk dat ik om 10.30u al een afspraak heb en ik me voor de rest van de dag in mijn bureau kan 'opsluiten'.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen zorgen, de Man met de Hamer komt na de lunch
quote:
Hai.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:50 schreef Bengeltje het volgende:![]()
Och, weer zo'n dip dag.
Dus kom ik hier, jullie posts vrolijken me meestal wel weer op.
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb IK even een hip dingetje gekocht dan
[ afbeelding ]
Een GPSreceivert die ieere 5 seconden je locatie logt, en als je kaartje uit je digicam vol is kan je die er zo instoppen, hij plakt aan alle foto's meteen de juiste GPS-data. En dat kan dan automagisch ingelezen worden via Panoramio in Google Earth. Erg fijn als ik weer eens met driehonderd bordjes uit half Europa thuiskom
Ja, hij kan gewoon routes exporteren als .KML filequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ziet er leuk uit
Kan je dat ding ook uitlezen zonder foto's? Dus dat je weet waar je geweest bent?
Oeh waar te krijgen en voor hoeveel ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hij kan gewoon routes exporteren als .KML file
Hoiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Hier. 80 schamele pietersjonniesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh waar te krijgen en voor hoeveel ?
80 eurie voor dat dingetjequote:Op vrijdag 6 juni 200810:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier. 80 schamele pietersjonnies [afbeelding]
Ik vond het juist wel een schappelijk bedragquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind het veel geld voor zoiets, maar dat zegt nog niets of het wel/niet goed is
Je gaat nu fok uitleggen?quote:
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 6 juni 200811:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zeker als je het gaat gebruiken is dat toch een heel mooie prijs [afbeelding]
Mja, dan zal het inderdaad een nette prijs zijnquote:Op vrijdag 6 juni 200811:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel een schappelijk bedrag [afbeelding] GPS is best lachen natuurlijk, maar niet als dat meteen inhoudt dat je zo'n dure tomtom moet aanschaffen. En deze doet iets waarvan ik verwacht dat ik er veel gebruik van zal gaan maken [afbeelding]
Mensen geven anders wel meer uit hoor. Aan dingen om alleen maar naar te KIJKENquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, dan zal het inderdaad een nette prijs zijn. Ik zou het ook niet gebruiken, en vandaar dat ik het waarschijnlijk dan ook wel te duur vind voor zo'n dingetje.
Zoals Sjowhan aan zijn vriendin?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen geven anders wel meer uit hoor. Aan dingen om alleen maar naar te KIJKEN
Dat kan ik dus ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb IK even een hip dingetje gekocht dan
[ afbeelding ]
Een GPSreceivert die ieere 5 seconden je locatie logt, en als je kaartje uit je digicam vol is kan je die er zo instoppen, hij plakt aan alle foto's meteen de juiste GPS-data. En dat kan dan automagisch ingelezen worden via Panoramio in Google Earth. Erg fijn als ik weer eens met driehonderd bordjes uit half Europa thuiskom
Nee, alleen OV chauffeurs staken, ik doe geen OVquote:
Buschauffers staken en dat ben jij welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, alleen OV chauffeurs staken, ik doe geen OV
Klopt, GVU, GVB, RET en nog een paar staken niet, omdat die een andere CAO hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:04 schreef Ynske het volgende:
niet alle buschauffeurs staken, gvu rijd gewoon
Foute informatiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buschauffers staken en dat ben jij wel
gelukkig maar anders kon ik niet naar de stad zometeenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Klopt, GVU, GVB, RET en nog een paar staken niet, omdat die een andere CAO hebben.
Ah, dus je bent helemaal geen buschauffeurquote:
Het kan wel zijn dat de lijn die je moet nemen van Connexxion ofzo is he..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
gelukkig maar anders kon ik niet naar de stad zometeen
Touringcarchauffeurquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dus je bent helemaal geen buschauffeur
Wok not to Walk dus!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Collega is even Wok to Walk halen voor mijWant ik had geen zin om te lopen
Succes!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zwaait nog even snel
eerst mams ophalen op t station, dan lekker eten, en vervolgens naar de officiele opening
[ afbeelding ]
Das hetzelfde jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Touringcarchauffeur
Maar een touringcar is ook een bus, maar een bus niet altijd een touringcar!
Have funquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zwaait nog even snel
eerst mams ophalen op t station, dan lekker eten, en vervolgens naar de officiele opening
[ afbeelding ]
quote:
quote:Een touringcar verschilt van een stads- of streekbus o.a. op de volgende punten:
* De inrichting van de bus is meer gericht op comfort.
* De bus heeft een grote bagageruimte, meestal onder de vloer en daarmee een hoge instap.
preciesquote:
Gary Julesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dan was ik in de war met Claudia de Breij. Of misschien wel juist niet
ander onderwerp maar
Nee, da's wél een zangerquote:
Kartonnen opbergdozen gekocht met je moeder?quote:
Nee met me vriendinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kartonnen opbergdozen gekocht met je moeder?
Nee, johquote:
Daar is zulks ook voor bedoeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:45 schreef leonieke het volgende:
Ik had vandaag trouwens echt een krop in mijn keel toen ik keek naar het programma Samen met dré in concert toen zoon en dochter het liedje ik hou van jou brachten...
Ook gekeken?quote:
Nou, mazzelaar van een machinist. Nog een metertje door en hij rijdt de paal van de bovenleiding omverquote:
Neequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:02 schreef leonieke het volgende:
Ook gekeken?
Ja, maar leg het maar eens uit aan jouw baas dat je een trein hebt kapotgemaaktquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, mazzelaar van een machinist. Nog een metertje door en hij rijdt de paal van de bovenleiding omver
We waren aan het zappen en kwamen op die uitzending uit. Voor de rest weinig emo-gedoe eigenlijk. Enkel op het moment dat zoon een liedje alleen bracht en dan zoon en dochter (we hebben een deel gemist dus waarschijnlijk heeft de dochter ook alleen gezongen). En dan toen de zoon op het einde zijn moeder nog eens bedankte en zei dat hij van haar hield... Auwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemaar ik kan me er zo wat bij voorstellen. Ik moet niks hebben van dat emo gedoe
Inspectie Verkeer en Waterstaat stelt hier een minutieus onderzoek naar in wat over een half jaar of zo wel openbaar zal wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:15 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar leg het maar eens uit aan jouw baas dat je een trein hebt kapotgemaakt
Nee, in België botsen gewoon treinen op elkaar omdat spoorbeambten elkaar niet kunnen verstaan. Pécrot vergeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er in België al zo iemand een trein geparkeerd heeft
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, in België botsen gewoon treinen op elkaar omdat spoorbeambten elkaar niet kunnen verstaan. Pécrot vergeten?
Nee, dat is gewoon pats boem erbovenopquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef leonieke het volgende:
Waarschijnlijk
Maar dat is nog niet parkeren hé
soms pakt het plaatje niet wat er bij hoort. Als je je post edit en weer op invoeren drukt kan ie het soms wel doenquote:
hipquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
soms pakt het plaatje niet wat er bij hoort. Als je je post edit en weer op invoeren drukt kan ie het soms wel doen
Fok haalt de data op bij Youtube, en soms duurt het te lang en is fok alweer verder gegaan met het bericht plaatsenquote:
Dat is me idd ontgaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon pats boem erbovenop![]()
Inlezen jij
Als onderwijzer mag je best een beetje het nieuws bijhouden hoor. Foei stout billekoekquote:
Ik geef toch geen les meerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als onderwijzer mag je best een beetje het nieuws bijhouden hoor. Foei stout billekoek
mag je vindenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:09 schreef leonieke het volgende:
Ik vind "niet op de hoogte zijn van een bepaald feit" niet hetzelfde als "dom zijn"
Ik dacht gisteren dat Anouk op trad, maar ze hadden alleen een cd aangezetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:16 schreef Ynske het volgende:
zometeen foto's maken op night-fever-utrecht
Een CD van wie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren dat Anouk op trad, maar ze hadden alleen een cd aangezet
dat weet ik dus ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar precies is dat?
Tivoli of catacomben moet daar DICHTbij zijnquote:
hierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tivoli of catacomben moet daar DICHTbij zijn
Nee joh dat is heul ergens andersquote:
t pijltje staat niet goed, maar als je links op de kaart kijkt zie je de grachtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh dat is heul ergens andersDat is niet aan de gracht
OG 275 lees ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
t pijltje staat niet goed, maar als je links op de kaart kijkt zie je de gracht
maar waar is t dan volgens jou
Jupquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
Och jee, er staat weer wat in de fik.
En half fokkend utrecht ligt te dotteren.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En half fokkend utrecht ligt te dotteren.
http://www.hartstichting.nl/go/default.asp?mID=5546&rID=1905quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:46 schreef leonieke het volgende:
Wat is dotteren precies?
Yeah yeah we kennen je wat langer dan vandaag fenootjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ah, Ynske was me al voor
Met een korrel zout nemen graag
We gaan ynske met een korrel zout nemenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ah, Ynske was me al voor
Met een korrel zout nemen graag
die korrel zou lijkt me een detailquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan ynske met een korrel zout nemen
flauw, neem wat zoutquote:
We nemen Ynske al met wat zout hoor ik net. Is dat ook goed?quote:
helemaal erg als er geen ruk te doen is achter de bar iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:24 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk zo'n dienst achter de bar, maar als degene niet komt opdagen die je moest aflossen...
Gelukkig hebben 2 andere leden zich opgeofferd zodat ik naar huis kon
Dan gooi je m gewoon dicht natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
helemaal erg als er geen ruk te doen is achter de bar idd
Inderdaad. 't Was de laatste speeldag, dus weinig te doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
helemaal erg als er geen ruk te doen is achter de bar idd
Dat was mijn intentie, maarja, als er 2 anderen zich opofferen hoeft 't nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gooi je m gewoon dicht natuurlijk
Hmmmquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
't Was de laatste speeldag, dus weinig te doen
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. 't Was de laatste speeldag, dus weinig te doen
Lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]weinig te doen? Dan is het toch superdruk juist:? Met een groot feest erbij?
Komt omdat wij (mijn collega's en ik) er natuurlijk niet waren...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. 't Was de laatste speeldag, dus weinig te doen
Feest was vorige week al geweest, en misschien volgende week als ons eerste de promotiewedstrijd wint naar de hoofdklassequote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]weinig te doen? Dan is het toch superdruk juist:? Met een groot feest erbij?
Dat ook. Omzet viel ook tegenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Komt omdat wij (mijn collega's en ik) er natuurlijk niet waren...
Logisch dat het nu rustig was danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Feest was vorige week al geweest, en misschien volgende week als ons eerste de promotiewedstrijd wint naar de hoofdklasse
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat kan die cafébaas waar wij bijna altijd gaan niet zeggen
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee gek, echt waar. Laatste speeldag van het seizoen. Het was rustig voor een zaterdag
Moet er ook wel spaghetti ofzo te eten zijn, want die mannen weten van geen ophouden en worden ambetant als ze geen eten krijgenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kom maar eens hierheen dan. Een beetje geld kunnen we wel gebruiken
Het korfbalseizoen loopt op zijn einde Flash. Enkel dus nog volgende week een beslissing en dan tot eind augustus nietsquote:
Wij hebben frietjes, snacks enzulks. Geen spaghettiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet er ook wel spaghetti ofzo te eten zijn, want die mannen weten van geen ophouden en worden ambetant als ze geen eten krijgen
Enjoyquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wij hebben frietjes, snacks enzulks. Geen spaghetti
Ben nu weg, vriendin sleurt me bijna op de bank![]()
Tjah... ik ga moeten overleggenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wij hebben frietjes, snacks enzulks. Geen spaghetti
Ben nu weg, vriendin sleurt me bijna op de bank![]()
niets?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het korfbalseizoen loopt op zijn einde Flash. Enkel dus nog volgende week een beslissing en dan tot eind augustus niets
Laat ze even bijkomen van het geneuk het hele seizoen jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niets?
geen zoentje, geen geknuffel, geen buitenechtelijke bevruchting?
Wat een saaie kutsport zeg![]()
Oh ja sjow zal wel wat billezalf op zn trekduwstang nodig hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze even bijkomen van het geneuk het hele seizoen ja
Ik heb al bijna een week geen alcohol gedronkenquote:
quote:
I sleep you!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |