Idd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat weer een verschrikkelijk doodsaaie dag.
Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen nood ik ben dr weerquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dát helptquote:
Ja inderdaad. Gelukkig is het nu weekend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Ja inderdaad. Gelukkig is het nu weekend.
Ambtenarenquote:
je zult t maar mee moeten slepenquote:
Yuk...quote:
Tijd terug was er bij Jenny Jones een negerin met nog wat meer. Smerig.quote:
Daarom kijk ik ook niet meer, het is altijd wat. Dat zouden ze bij het voetbal moeten doen, dan zou het rellen in NL worden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering dat doen ze bij de NOS toch niet goed hoor![]()
Halve finale van een grand slamtoernooi, beslissende set, nog een kwartiertje spannend en hoogstaand tennis, nee hoor, de tijd is om, doei
Gepruts
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Halve finale van een grand slamtoernooi, beslissende set, nog een kwartiertje spannend en hoogstaand tennis, nee hoor, de tijd is om, doei
Gepruts
Tennis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Gepruts
D'r loopt leuker spul rond dan bij voetbalquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
De andere liveprogramma's lopen toch ook altijd uit
Voetbal boeit me ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
D'r loopt leuker spul rond dan bij voetbal![]()
Stelletje homo's
Meer kan niet, zij heeft het record volgens Guinessquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd terug was er bij Jenny Jones een negerin met nog wat meer. Smerig.
Guiness was er dan misschien niet bijquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Meer kan niet, zij heeft het record volgens Guiness
Nou dan is de eindregisseur een sufneusquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:05 schreef Ynske het volgende:
dat is de nos niet die dat doet
dat is de eindregisseur die beslist of ze uit mogen lopen of niet
Beetje hetzelfde als een prorailer die probeert goed te praten dat reizigerstreinen op goederentreinen moeten wachtenquote:en eerlijk gezegd vind ik het wel terrecht als dat gebeurt, want waarom zaken als sport wel altijd laten uitlopen en andere liveprogramma's niet?
Mja, en terwijl hij dat zegt scoren ze een puntquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Gepruts
en nu in t nederlands? ik volg je nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje hetzelfde als een prorailer die probeert goed te praten dat reizigerstreinen op goederentreinen moeten wachten
lamaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
en nu in t nederlands? ik volg je niet
Ik denk dat je ook best een Rotterdam-lijst aan kan leggenquote:
Ik zei niet dat het moest, maar dat die Rotterdammers zo stom zijn dat het vaak voorkomt en er ook een lijst voor gemaakt kan wordenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik blijf aan de gang.
Die lijst is er al,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Zaterdag:quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens pitten, komt een zwaar weekend aan
Dat waren tijdenquote:Op vrijdag 6 juni 200807:48 schreef leonieke het volgende:
Hallo [afbeelding]
En auw [afbeelding] [afbeelding]
Pas om 4u in mijn bed en om 6.15u er weeral uit... [afbeelding]
Maar het was fijn [afbeelding] en we hebben grandioos gewonnen met Trivial pursuit (terwijl we eigenlijk echt het slechtste team van de twee waren [afbeelding] )
Sowieso deed ik het niet doordeweeks. Alhoewel donderdagavond wel een stapavond was tijdens de studiequote:Op vrijdag 6 juni 200808:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
vroegAh deed ik zo'n dingen eigenlijk niet [afbeelding] Is pas sinds kort begonnen [afbeelding]
Wij hebben de donderdagavond als stapavond maar ingevoerd tijdens het werk. Maar aangezien we in een hogeschool werken, past dat wel een beetjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso deed ik het niet doordeweeks. Alhoewel donderdagavond wel een stapavond was tijdens de studie
Nu niet meer, ben vanochtend weer 10 minuten langer blijven liggen dan eigenlijk de bedoeling was/is
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso deed ik het niet doordeweeks. Alhoewel donderdagavond wel een stapavond was tijdens de studie
Nu niet meer, ben vanochtend weer 10 minuten langer blijven liggen dan eigenlijk de bedoeling was/is
Aggema Leut etquote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:48 schreef leonieke het volgende:
En auw![]()
![]()
Pas om 4u in mijn bed en om 6.15u er weeral uit...![]()
En terecht, gaat die maar lekker fietsenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
65. 6 juni 2008 Rijbewijs Tom Boonen opnieuw ingevorderd
Savonds een vent, sochtends een ventquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon jammer dat the day after altijd wat minder is
Ik zit toch aan mijn bureau?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Savonds een vent, sochtends een vent
Als je maar plezier hebtquote:
Plezier had ik herkendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebtIn goed Nederlands dan he
Het gaat nog redelijk eigenlijk.. ik heb gewoon niet veel fut, maar je ziet het niet aan mij (hoop ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |