quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef __________ het volgende:
Ach man wat zeur je. Op Fok leest Danny alle PM's.
Het gebeurt anders nog steeds.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
* rudedeltadude mompelt iets over oude koeien en een sloot
Echtquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand zn fotos alleen voor vrienden zichtbaar heeft maar die vriend geeft een linkje door dan kan je vervolgends de hele map bekijkennog zon goede beveiliging
En wat in de naam van Satans groene penis schiet je daar mee op?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef kloas_wokkel het volgende:
moet je uitloggen naar je profiel gaan en beetje op F5 lopen rammen..
hoevaak je bent "bekeken" schiet omhoog
hoax of link per pmquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef Impala-neuker het volgende:
Seau, die foto's in haar gmail! Minderjarig bloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattig.quote:Lieve allemaal,
Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes nadat mijn bericht vanavond per ongeluk naar heel veel mensen op hyves is verstuurd...
Ik wilde net mijn wachtwoord veranderen maar nou heeft iemand anders dat al gedaan!! Nu kan ik niet meer bij mijn oude email!
Zou iemand me kunnen helpen?? Wie heeft het veranderd??? Asjeblieft via hyves sturen, of naar mn nieuwe adres vera.vd.swaan@gmail.com
Alvast bedankt!!!!!
(k) vera
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |