Daar is zulks ook voor bedoeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:45 schreef leonieke het volgende:
Ik had vandaag trouwens echt een krop in mijn keel toen ik keek naar het programma Samen met dré in concert toen zoon en dochter het liedje ik hou van jou brachten...
Ook gekeken?quote:
Nou, mazzelaar van een machinist. Nog een metertje door en hij rijdt de paal van de bovenleiding omverquote:
Neequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:02 schreef leonieke het volgende:
Ook gekeken?
Ja, maar leg het maar eens uit aan jouw baas dat je een trein hebt kapotgemaaktquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, mazzelaar van een machinist. Nog een metertje door en hij rijdt de paal van de bovenleiding omver
We waren aan het zappen en kwamen op die uitzending uit. Voor de rest weinig emo-gedoe eigenlijk. Enkel op het moment dat zoon een liedje alleen bracht en dan zoon en dochter (we hebben een deel gemist dus waarschijnlijk heeft de dochter ook alleen gezongen). En dan toen de zoon op het einde zijn moeder nog eens bedankte en zei dat hij van haar hield... Auwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemaar ik kan me er zo wat bij voorstellen. Ik moet niks hebben van dat emo gedoe
Inspectie Verkeer en Waterstaat stelt hier een minutieus onderzoek naar in wat over een half jaar of zo wel openbaar zal wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:15 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar leg het maar eens uit aan jouw baas dat je een trein hebt kapotgemaakt
Nee, in België botsen gewoon treinen op elkaar omdat spoorbeambten elkaar niet kunnen verstaan. Pécrot vergeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:18 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er in België al zo iemand een trein geparkeerd heeft
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, in België botsen gewoon treinen op elkaar omdat spoorbeambten elkaar niet kunnen verstaan. Pécrot vergeten?
Nee, dat is gewoon pats boem erbovenopquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef leonieke het volgende:
Waarschijnlijk
Maar dat is nog niet parkeren hé
soms pakt het plaatje niet wat er bij hoort. Als je je post edit en weer op invoeren drukt kan ie het soms wel doenquote:
hipquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
soms pakt het plaatje niet wat er bij hoort. Als je je post edit en weer op invoeren drukt kan ie het soms wel doen
Fok haalt de data op bij Youtube, en soms duurt het te lang en is fok alweer verder gegaan met het bericht plaatsenquote:
Dat is me idd ontgaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon pats boem erbovenop![]()
Inlezen jij
Als onderwijzer mag je best een beetje het nieuws bijhouden hoor. Foei stout billekoekquote:
Ik geef toch geen les meerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als onderwijzer mag je best een beetje het nieuws bijhouden hoor. Foei stout billekoek
mag je vindenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:09 schreef leonieke het volgende:
Ik vind "niet op de hoogte zijn van een bepaald feit" niet hetzelfde als "dom zijn"
Ik dacht gisteren dat Anouk op trad, maar ze hadden alleen een cd aangezetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:16 schreef Ynske het volgende:
zometeen foto's maken op night-fever-utrecht
Een CD van wie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren dat Anouk op trad, maar ze hadden alleen een cd aangezet
dat weet ik dus ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar precies is dat?
Tivoli of catacomben moet daar DICHTbij zijnquote:
hierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tivoli of catacomben moet daar DICHTbij zijn
Nee joh dat is heul ergens andersquote:
t pijltje staat niet goed, maar als je links op de kaart kijkt zie je de grachtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh dat is heul ergens andersDat is niet aan de gracht
OG 275 lees ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
t pijltje staat niet goed, maar als je links op de kaart kijkt zie je de gracht
maar waar is t dan volgens jou
Jupquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
Och jee, er staat weer wat in de fik.
En half fokkend utrecht ligt te dotteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |