abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:26:05 #141
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59142752
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:08 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

zo beter dan ? :

1 Allochtone mannen zijn zes keer crimineler dan autochtone mannen
2 Allochtone vrouwen zijn zes keer crimineler dan autochtone vrouwen

Wat dacht je van

1. Mannen zijn negen keer zo crimineel als vrouwen

Los eerst die balk maar eens op voor je over een splinter begint, ok?

[ Bericht 0% gewijzigd door Floripas op 05-06-2008 13:34:14 ]
pi_59142935
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat dacht je van

1. Mannen zijn negen keer zo crimineel als mannen

Los eerst die balk maar eens op voor je over een splinter begint, ok?
Knappe stelling.

Vroeger geen wiskunde gehad ?
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:33:56 #143
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59142968
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Knappe stelling.

Een schrijffoutje attribueer jij aan mijn gebrekkige mathematische kennis?
pi_59142990
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Een schrijffoutje attribueer jij aan mijn gebrekkige mathematische kennis?
nouja schrijffoutje ....
pi_59143007
Maar helpt het ook als ik zeg dat honden gevaarlijker zijn kan katten

Want mijn stelling blijft gewoon overeind hoor.
pi_59143040
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Knappe stelling.

Ach "Mannen" en 'mannen' kunnen twee verschillende variabelen zijn aangezien de namen verschillen, dus het is wiskundig gezien niet noodzakelijkerwijs incorrect.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:39:33 #147
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59143152
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar helpt het ook als ik zeg dat honden gevaarlijker zijn kan katten

Want mijn stelling blijft gewoon overeind hoor.
Ga je gang.

Jouw stelling is het collectief verantwoordelijk houden van een gigantische groep mensen voor wat individuen uit die groep doen. Je gooit Turkse plattelandsintoleranten, GVB-werknemers die ongevraagd de schuld krijgen van het afschaffen van het kerstfeest, islamitische vrouwen en immigranten gewoon moeiteloos op een hoop.

Als jij dat doet, mag ik dat ook: dan ben jij ook Dutroux, Hitler en de Unabomber.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:05:10 #148
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_59147715
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:

En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing en integratie van doen.

Niet weglopen voor de feiten, Floripas.
Floripas heeft zeker een punt als ze de genderdiscrepantie noemt, maar afgeven op mannen is lang niet zo interessant natuurlijk!

Jongen, je hebt het antwoord al klaar liggen, hè. Ren maar direct met je conclusies naar de eerste de beste universiteit om je stelling te verdedigen. Als het je lukt heb je de overtegenwoordiging van allochtonen in de criminaliteit verklaard, als er iets de heilige graal in de sociale wetenschappen te noemen valt is dat er toch wel één van.

Feit is, niemand weet precies een oorzaak te noemen. Lagere sociaal-economische status speelt een grote rol (ook bij deviant gedrag van autochtonen trouwens), schoolverlating, leeftijd (jongeren gaan véél vaker de fout in). Als ál die factoren weggestreept worden, blijkt dat het verschil tussen allochtonen en autochtonen minimaal wordt. Dus al die dingen spelen wel degelijk een flinke rol (maar hebben geen fuck met integratie te maken).

Dan is er ook nog een wereld van verschil tussen migrantengroepen onderling, Antillianen, Marokkanen, Turken, Joegoslaven, Surinamers hebben allemaal andere cijfers (Antillianen en Marokkanen voeren de lijstjes aan, geloof ik) en zijn oververtegenwoordigd in verschillende soorten misdrijven. Aziaten doen het daarentegen over het algemeen véél beter dan autochtonen. De meeste 1e generatie Chinezen kun je nu niet bepaald het toonbeeld van integratie noemen.

2e generatie doet het weer over het algemeen beter dan de 1e generatie behalve Marokkanen en Joegoslaven ( ik begin me af te vragen waarom ík nog niet in de bak zit, zal zeker wel zijn omdat ik een meisje ben). Tweede generatie Joegoslaven worden over het algemeen als vrij geïntegreerd gezien, dus ik denk eerlijk gezegd niet dat je stelling klopt.

Ik zou zeggen, schrijf je in bij Sociologie, dan kun je je stelling onderzoeken We hebben hier op de faculteit nog leuke stapels datasets liggen
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:43:18 #149
58560 Oksel
Gezellig.
pi_59148725
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat kan onze allochtone vriendin in dit topic ook wel tegen jou zeggen, kaaskop.
Okay, linkse boomknuffelaar. Ik wens je veel plezier in Nederland, ik ben hier weg.
pi_59148829
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:43 schreef Oksel het volgende:

[..]

Okay, linkse boomknuffelaar. Ik wens je veel plezier in Nederland, ik ben hier weg.
Je gaat tussen de buitenlanders wonen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59149107
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

nou ik vind het wel armlastig als dat alleen voor jou Kerst is.
Mensen die armlastig zijn, vreten zich niet vol.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_59149209
Waar gaat dit eigenlijk over? Welke bedrijven hebben eigenlijk nog een door het bedrijf gesponserd kerstfeest?
Hier hebben we wel een kerstborrel, maar die wordt georganiseerd door het personeel bestemd voor geintresseerden. Heeft verder weinig met kerst te maken en meer met zuipen. Vanuit ons bedrijf hebben we wel een goede nieuwjaarsborrel.

Gewoon een bezuinigingsmaatregel om de winst te maximaliseren is mijn eerste gedachte
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:13:28 #153
3542 Gia
User under construction
pi_59149557
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef milagro het volgende:
Belachelijke ontwikkeling natuurlijk, temeer omdat Kerst voor het gros helemaal geen religieuze lading meer heeft, of iig amper, zoals dat ook het geval is met Pasen , het daarom juist een feest voor een ieder is, en deze zet van een walgelijke dhimmitude getuigt.

maar goed, eerst moet het Sinterklaasfeest er nog aan geloven natuurlijk, de negerzoenen zijn al aangepakt, met succes, nu zwarte piet nog!
Nou. Heb je Prem gisteren gezien met zijn gezeur over Zwarte Piet. Hij vindt het denigrerend dat een blanke Sinterklaas Zwarte knechten heeft. Alsof dat slaven zijn, of zo, die zwaar onderdrukt worden.

Dit is ook weer zo'n gezeur. Wat is het volgende? Kerst mag niet meer op Christelijke scholen gevierd worden als er allochtoontjes in de klas zitten?

Vorig jaar was er toch ook ergens zo'n ophef over kerstbomen op een luchthaven? Mocht ook al niet om allochtone reizigers niet voor het hoofd te stoten.

Het gaat maar door.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:16:38 #154
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59149631
Zijn we eindelijk van dat gristelijke zeikfeest af.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:19:59 #155
3542 Gia
User under construction
pi_59149718
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over? Welke bedrijven hebben eigenlijk nog een door het bedrijf gesponserd kerstfeest?
Hier hebben we wel een kerstborrel, maar die wordt georganiseerd door het personeel bestemd voor geintresseerden. Heeft verder weinig met kerst te maken en meer met zuipen. Vanuit ons bedrijf hebben we wel een goede nieuwjaarsborrel.

Gewoon een bezuinigingsmaatregel om de winst te maximaliseren is mijn eerste gedachte
Ik verwacht dat het hier om een dergelijk iets gaat. 't Zal bij een bedrijf niet gaan om een hoogmis, gok ik.

Oftewel, die kerstborrel mag niet meer, tenzij buiten het bedrijf en compleet op eigen kosten, en een kerstboompje op de hoek van je bureau mag ook niet meer. Want daarmee stoot je je moslimcollega's tegen het hoofd.

Kijk, dat snap ik nu niet, hè? Wat stoort die mensen nu eigenlijk aan het zien van een kerstboompje? Dat je er niks mee hebt, okay, maar andere mensen wel. Wij moeten ook wel tegen zaken aankijken waar wij niks mee hebben, zoals theedoeken en wandelende tenten. Maar zogauw dat ergens niet is toegestaan komen er rechtzaken van. Als je er op straat iets van zegt, ben je een racist. Maar een kerstboom moet verboden worden.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:21:04 #156
3542 Gia
User under construction
pi_59149745
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn we eindelijk van dat gristelijke zeikfeest af.
Wat voor hinder had jij daar dan van?
pi_59149879
Welk bedrijf -naast de RK en PKN- viert er nu kerstfeest? Ik ken wel veel bedrijven waar een kerstborrel is, als afsluiting van het jaar. Maar dat heeft niets met kerst van doen, dat is gewoon zuipen op kosten van de baas.

Ga je fabeltjeskrantonzin maar lekker thuis doen.
pi_59149904
Goed plan. Laten we wel wezen, het christendom staat voor slavernij en repressie (zie de behandeling van wicca's en Afrikanen). Nederland is nu een seculier land, we hebben die jezusaliban niet meer nodig.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:37:11 #159
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59150084
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat voor hinder had jij daar dan van?
Die kutnaalden, die vreselijke muziek, verplicht dineren op het werk/school, winkels dicht, en vechtpartijen in september om dan al vast vrij te kunnen regelen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:52:51 #160
3542 Gia
User under construction
pi_59150378
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die kutnaalden, die vreselijke muziek, verplicht dineren op het werk/school, winkels dicht, en vechtpartijen in september om dan al vast vrij te kunnen regelen.
Kerstdiners op werk zijn niet verplicht, je hoeft geen kerstboom te zetten, wat muziek betreft: smaken verschillen (ik houd niet van R & B), en jij hoeft geen vrij dus ook niet mee te vechten.

Winkels dicht vind ik ook niet fijn, maar daarentegen zijn er nu ook meer koopzondagen en koopavonden dan vroeger, dus dat heft dat wel weer op.

Maar goed, dit zijn niet de redenen waarom het niet meer mag op die werkplek. Die mensen blijven thuis gewoon kerst vieren en willen dus nog steeds vrij. Daarbij, kunnen die moslims toch allemaal mooi werken met de kerst.
De reden is dat het moslims voor het hoofd stoot. Heeft niks te maken met naalden of smaak van muziek, maar puur en alleen je ergeren aan het zien van een kerstboom. En dat snap ik dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')