Wat dacht je vanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
zo beter dan ? :
1 Allochtone mannen zijn zes keer crimineler dan autochtone mannen
2 Allochtone vrouwen zijn zes keer crimineler dan autochtone vrouwen
Knappe stelling.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dacht je van
1. Mannen zijn negen keer zo crimineel als mannen
Los eerst die balk maar eens op voor je over een splinter begint, ok?
Een schrijffoutje attribueer jij aan mijn gebrekkige mathematische kennis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Knappe stelling.![]()
Vroeger geen wiskunde gehad ?
nouja schrijffoutje ....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een schrijffoutje attribueer jij aan mijn gebrekkige mathematische kennis?
Ach "Mannen" en 'mannen' kunnen twee verschillende variabelen zijn aangezien de namen verschillen, dus het is wiskundig gezien niet noodzakelijkerwijs incorrect.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Knappe stelling.![]()
Vroeger geen wiskunde gehad ?
Ga je gang.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar helpt het ook als ik zeg dat honden gevaarlijker zijn kan katten![]()
Want mijn stelling blijft gewoon overeind hoor.![]()
Floripas heeft zeker een punt als ze de genderdiscrepantie noemt, maar afgeven op mannen is lang niet zo interessant natuurlijk!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:
En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing en integratie van doen.
Niet weglopen voor de feiten, Floripas.
Okay, linkse boomknuffelaar. Ik wens je veel plezier in Nederland, ik ben hier weg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan onze allochtone vriendin in dit topic ook wel tegen jou zeggen, kaaskop.
Je gaat tussen de buitenlanders wonen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Okay, linkse boomknuffelaar. Ik wens je veel plezier in Nederland, ik ben hier weg.
Mensen die armlastig zijn, vreten zich niet vol.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
nou ik vind het wel armlastig als dat alleen voor jou Kerst is.![]()
Nou. Heb je Prem gisteren gezien met zijn gezeur over Zwarte Piet. Hij vindt het denigrerend dat een blanke Sinterklaas Zwarte knechten heeft. Alsof dat slaven zijn, of zo, die zwaar onderdrukt worden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef milagro het volgende:
Belachelijke ontwikkeling natuurlijk, temeer omdat Kerst voor het gros helemaal geen religieuze lading meer heeft, of iig amper, zoals dat ook het geval is met Pasen , het daarom juist een feest voor een ieder is, en deze zet van een walgelijke dhimmitude getuigt.
maar goed, eerst moet het Sinterklaasfeest er nog aan geloven natuurlijk, de negerzoenen zijn al aangepakt, met succes, nu zwarte piet nog!
Ik verwacht dat het hier om een dergelijk iets gaat. 't Zal bij een bedrijf niet gaan om een hoogmis, gok ik.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over? Welke bedrijven hebben eigenlijk nog een door het bedrijf gesponserd kerstfeest?
Hier hebben we wel een kerstborrel, maar die wordt georganiseerd door het personeel bestemd voor geintresseerden. Heeft verder weinig met kerst te maken en meer met zuipen. Vanuit ons bedrijf hebben we wel een goede nieuwjaarsborrel.
Gewoon een bezuinigingsmaatregel om de winst te maximaliseren is mijn eerste gedachte
Wat voor hinder had jij daar dan van?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn we eindelijk van dat gristelijke zeikfeest af.
Die kutnaalden, die vreselijke muziek, verplicht dineren op het werk/school, winkels dicht, en vechtpartijen in september om dan al vast vrij te kunnen regelen.quote:
Kerstdiners op werk zijn niet verplicht, je hoeft geen kerstboom te zetten, wat muziek betreft: smaken verschillen (ik houd niet van R & B), en jij hoeft geen vrij dus ook niet mee te vechten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kutnaalden, die vreselijke muziek, verplicht dineren op het werk/school, winkels dicht, en vechtpartijen in september om dan al vast vrij te kunnen regelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |