Eh...allochtonen doen bij ons gewoon mee aan de nieuwjaarsborrel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als er al van aanpassen moet wordt gesproken, dan begint dat op zijn minst met wederigheid. Ik stel vast dat dit grosso modo ontbreekt, vooral aan de zijde van allochtonen.
Nou, dat niet, maar jij en ik wel, als ik die post zo lees, en EchtGaaf met een zwarte kous.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:31 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Ik ben geen gast, ik ben Nederlands staatsburger. Ik mag van de wet mijn leven zelf invullen zoals ik het wil en binnen de grenzen van de wet blijf. En ja, ik vier andere feestdagen dan de gemiddelde Nederlander, daar neem ik vakantiedagen voor op. Daar hoor je mij niet over klagen, ik vind het ook leuk als ik met kerst vrij ben, of met Koninginnedag, of met pasen.
[..]
Hou je jezelf nu voor de gek? Je zou binnen de kortste keren met je satelliet op Nederland gericht je boterhammetjes met geïmporteerde Calvé pindakaas vreten.
Bovendien ben ik geen "ze" of "hun". Ik ben gewoon een mens, net als jij, net als ieder ander. Jij en ik hebben waarschijnlijk meer met elkaar gemeen dan jij en een gereformeerde zwarte kous.
Weet jij wel wat een precedent is?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er ligt een misselijk precedent op de loer voor het geval dat het je ontgaat.![]()
[..]
Maar echt discussieren doe je ook niet echt. Je komt maar met dezelfdee oneliners en je negeert de helft van wat ik zeg.quote:Schelden helpt niet, beloon ik niet![]()
Hey, een normale allochtoon, die kan communiceren. Tof. Eindelijk. Ze bestaan. Kun je misschien je boodschap overbrengen op je soortgenoten?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:31 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Ik ben geen gast, ik ben Nederlands staatsburger. Ik mag van de wet mijn leven zelf invullen zoals ik het wil en binnen de grenzen van de wet blijf. En ja, ik vier andere feestdagen dan de gemiddelde Nederlander, daar neem ik vakantiedagen voor op. Daar hoor je mij niet over klagen, ik vind het ook leuk als ik met kerst vrij ben, of met Koninginnedag, of met pasen.
[..]
Hou je jezelf nu voor de gek? Je zou binnen de kortste keren met je satelliet op Nederland gericht je boterhammetjes met geïmporteerde Calvé pindakaas vreten.
Bovendien ben ik geen "ze" of "hun". Ik ben gewoon een mens, net als jij, net als ieder ander. Jij en ik hebben waarschijnlijk meer met elkaar gemeen dan jij en een gereformeerde zwarte kous.
Nou ik vrees toch wel dat het zo langzamerhand toch die kant opgaat. Bespottelijk gewoon.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach volgens mij zijn er wel vaker van dit soort initiatieven geweest. Ik geloof niet dat die een kettingreactie hebben veroorzaakt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar jij en ik wel, als ik die post zo lees, en EchtGaaf met een zwarte kous.
Ja, waarom zou ik het niet wetenquote:
Ik ga over mijn antwoordenquote:Maar echt discussieren doe je ook niet echt. Je komt maar met dezelfdee oneliners en je negeert de helft van wat ik zeg.
En waarom zouden ze dan niet aan Kerstfeest mee kunnen doen ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh...allochtonen doen bij ons gewoon mee aan de nieuwjaarsborrel.
Hee, een normale man. Kun jij je boodschap even overbrengen aan je soortgenoten: ik wens geen domme oorlogen meer, geen verkrachtingen, geen pedofilie, geen straatroof, geen zinloos geweld. Daar zijn jullie natuurlijk collectief verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hey, een normale allochtoon, die kan communiceren. Tof. Eindelijk. Ze bestaan. Kun je misschien je boodschap overbrengen op je soortgenoten?
Ja, ik zal nu eventjes de grote allochtonenconferentie samenroepen, ik moet alleen nog even Achmeds telefoonnummer zoeken, die jongen heeft z'n nummer alweer veranderd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:35 schreef Oksel het volgende:
Hey, een normale allochtoon, die kan communiceren. Tof. Eindelijk. Ze bestaan. Kun je misschien je boodschap overbrengen op je soortgenoten?
Kun je het ook nog onderbouwen of blijft het bij gemeenplaatsen als deze?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ik vrees toch wel dat het zo langzamerhand toch die kant opgaat.
Hij is tegen vrouwen in het arbeidsleven, voor ongefundeerd nationalisme, conservatief en kleinburgerlijk. Eigenlijk lijkt hij meer op imam Fawaz dan op jou en mij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Ik ken z'n postgeschiedenis ook niet verder. In dat geval zou EchtGaaf zich maar voor een integratiecursus moeten aanmelden.
Nou prima toch ? als bedrijven maar niet onder druk van allochtonen ons Kerstfeest gaan afschaffen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:31 schreef desaparacido het volgende:
[..]
zolang dat privé thuis gebeurt, so whatquote:Hou je jezelf nu voor de gek? Je zou binnen de kortste keren met je satelliet op Nederland gericht je boterhammetjes met geïmporteerde Calvé pindakaas vreten.
Ja, prima. Ik heb voor de duidelijkheid NIETS tegen allochtonen. Als ze zich tenminste aanpassen. En daar schort het teveel aan wmb.quote:Bovendien ben ik geen "ze" of "hun". Ik ben gewoon een mens, net als jij, net als ieder ander. Jij en ik hebben waarschijnlijk meer met elkaar gemeen dan jij en een gereformeerde zwarte kous.
Ik zeker niet gereformeerd oid. Helaas voor je.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar jij en ik wel, als ik die post zo lees, en EchtGaaf met een zwarte kous.
Een precedent is het scheppen van een situatie waar anderen in vergelijkbare gevallen een rechtsclaim op kunnen doen. Hoe is dat in Godsnaam het zelfde als dit?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik het niet weten![]()
[..]
...en je overtuigt niemand.quote:Ik ga over mijn antwoorden
Ik vrees dat Floripas geen Opsporing Verzocht kijkt. Want dan zou ze beter kunnen weten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:44 schreef Oksel het volgende:
Ja, want het percentage criminelen is onder allochtonen niet hoger dan onder autochtonen Floripas! Dus volledig reeel, je vergelijking!
Het is blijkbaar langs je heengegaan dat dit niet een actie is geweest van allochtonen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou prima toch ? als bedrijven maar niet onder druk van allochtonen ons Kerstfeest gaan afschaffen.
[..]
zolang dat privé thuis gebeurt, so whatdit gaat over de werksituatie, deelnemen an het maatschappelijk verkeer in Nederland
[..]
Ja, prima. Ik heb voor de duidelijkheid NIETS tegen allochtonen. Als ze zich tenminste aanpassen. En daar schort het teveel aan wmb.
Denk na.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een precedent is het scheppen van een situatie waar anderen in vergelijkbare gevallen een rechtsclaim op kunnen doen. Hoe is dat in Godsnaam het zelfde als dit?
hopelijk alle anderen van welquote:...en je overtuigt niemand.
Ik heb het over mannen. Weleens Opsporing verzocht gezien? Alleen maar mannen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:44 schreef Oksel het volgende:
Ja, want het percentage criminelen is onder allochtonen niet hoger dan onder autochtonen Floripas! Dus volledig reeel, je vergelijking!
Jij kan niet weten wat er achter de schermen heeft plaatsgevonden. En hoe dat besluit precies tot stand is gekomen. Als het een pure bezuinigingsmaatregel zou zijn en dat allochtonen als drogreden worden opgevoerd dan zou ik dat betreuren. Maar dat betwijfel ik ten zeerste. Mensen zijn tenslotte niet gek. OR moet zijn werk ook doen uiteraard......om hier klaarheid in te krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is blijkbaar langs je heengegaan dat dit niet een actie is geweest van allochtonen?
Ik zal het doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb het over mannen. Weleens Opsporing verzocht gezien? Alleen maar mannen.
Wij vrouwen worden collectief slachtoffer van jullie. Waarom ga je niet eens met je soortgenoten praten?
Dat / zij het officieus / daar anderen ook dat abjecte recht aan gaan ontlenen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leg het me maar uit, het was jouw woord.
Ja, dat jullie de Dutrouxs, Holleeders, Hitlers en hoerenmoordenaars leveren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat Floripas geen Opsporing Verzocht kijkt. Want dan zou ze beter kunnen weten.
Zoals wie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat / zij het officieus / daar anderen ook dat abjecte recht aan gaan ontlenen.
Dat kan onze allochtone vriendin in dit topic ook wel tegen jou zeggen, kaaskop.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zal het doen.
Wil jij dan met je soortgenoten praten over het feit dat jullie allemaal zeikerts zijn? Zou fijn zijn!
Nee, schiet nou niet in de emotie Floripas. Je moet eerlijk zijn. Het is alom bekent dat allochtonen relatief veel vaker de mist in gaan. Het is bekend dat de populatie gevangenen uit meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Als je dat afzet dat er zes tegen 1 autochtonen die hier leven, dan zeg ik het voorzichtig dat ze dus minstens zes keer crimineler zijn.......Niet omdat ik het leuk vind, integendeel.... En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing en integratie van doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat jullie de Dutrouxs, Holleeders, Hitlers en hoerenmoordenaars leveren.
Wanneer komen er eigenlijk excuses deze kant op?
Loop jij dan ook niet weg voor de feiten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, schiet nou niet in de emotie Floripas. Je moet eerlijk zijn. Het is alom bekent dat allochtonen relatief veel vaker de mist in gaan. Het is bekend dat de populatie gevangenen uit meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Als je dat afzet dat er zes tegen 1 autochtonen die hier leven, dan zeg ik het voorzichtig dat ze dus minstens zes keer crimineler zijn.......Niet omdat ik het leuk vind, integendeel.... En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing en integratie van doen.
Niet weglopen voor de feiten, Floripas.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Loop jij dan ook niet weg voor de feiten.
Je moet eerlijk zijn. Het is alom bekend dat mannen relatief veel vaker de mist in gaan. Het is bekend dat de populatie gevangenen uit meer dan 90% uit mannen bestaat. Als je dat afzet dat er negen tegen 1 vrouwen die hier leven, dan zeg ik het voorzichtig dat ze dus minstens negen keer crimineler zijn.......Niet omdat ik het leuk vind, integendeel.... En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing aan vrouwelijke waarden van doen.
Waarom mag jij er wel allochtonen collectief voor verantwoordelijk houden en ik niet mannen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Leuk, maar doet dat wat af aan het de feiten die ik presenteerde![]()
Zo kan ik toch ook zeggen dat de onderklasse vaker de mist in gaat dan de bovenklasse ?
toch ook kut op dirk om dat als tegenwerping te gebruiken ?![]()
Ja, leuk weer eens van ene oudgediende te vernemen. Ik miste je welquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht laat ik eens op het verzoekje van de TS ingaan
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom mag jij er wel allochtonen collectief voor verantwoordelijk houden en ik niet mannen?
Waarom niet, EchtGaaf?
Wat dacht je vanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
zo beter dan ? :
1 Allochtone mannen zijn zes keer crimineler dan autochtone mannen
2 Allochtone vrouwen zijn zes keer crimineler dan autochtone vrouwen
Knappe stelling.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dacht je van
1. Mannen zijn negen keer zo crimineel als mannen
Los eerst die balk maar eens op voor je over een splinter begint, ok?
Een schrijffoutje attribueer jij aan mijn gebrekkige mathematische kennis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Knappe stelling.![]()
Vroeger geen wiskunde gehad ?
nouja schrijffoutje ....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een schrijffoutje attribueer jij aan mijn gebrekkige mathematische kennis?
Ach "Mannen" en 'mannen' kunnen twee verschillende variabelen zijn aangezien de namen verschillen, dus het is wiskundig gezien niet noodzakelijkerwijs incorrect.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Knappe stelling.![]()
Vroeger geen wiskunde gehad ?
Ga je gang.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar helpt het ook als ik zeg dat honden gevaarlijker zijn kan katten![]()
Want mijn stelling blijft gewoon overeind hoor.![]()
Floripas heeft zeker een punt als ze de genderdiscrepantie noemt, maar afgeven op mannen is lang niet zo interessant natuurlijk!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:
En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing en integratie van doen.
Niet weglopen voor de feiten, Floripas.
Okay, linkse boomknuffelaar. Ik wens je veel plezier in Nederland, ik ben hier weg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan onze allochtone vriendin in dit topic ook wel tegen jou zeggen, kaaskop.
Je gaat tussen de buitenlanders wonen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Okay, linkse boomknuffelaar. Ik wens je veel plezier in Nederland, ik ben hier weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |