Denk na.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een precedent is het scheppen van een situatie waar anderen in vergelijkbare gevallen een rechtsclaim op kunnen doen. Hoe is dat in Godsnaam het zelfde als dit?
hopelijk alle anderen van welquote:...en je overtuigt niemand.
Ik heb het over mannen. Weleens Opsporing verzocht gezien? Alleen maar mannen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:44 schreef Oksel het volgende:
Ja, want het percentage criminelen is onder allochtonen niet hoger dan onder autochtonen Floripas! Dus volledig reeel, je vergelijking!
Jij kan niet weten wat er achter de schermen heeft plaatsgevonden. En hoe dat besluit precies tot stand is gekomen. Als het een pure bezuinigingsmaatregel zou zijn en dat allochtonen als drogreden worden opgevoerd dan zou ik dat betreuren. Maar dat betwijfel ik ten zeerste. Mensen zijn tenslotte niet gek. OR moet zijn werk ook doen uiteraard......om hier klaarheid in te krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is blijkbaar langs je heengegaan dat dit niet een actie is geweest van allochtonen?
Ik zal het doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb het over mannen. Weleens Opsporing verzocht gezien? Alleen maar mannen.
Wij vrouwen worden collectief slachtoffer van jullie. Waarom ga je niet eens met je soortgenoten praten?
Dat / zij het officieus / daar anderen ook dat abjecte recht aan gaan ontlenen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leg het me maar uit, het was jouw woord.
Ja, dat jullie de Dutrouxs, Holleeders, Hitlers en hoerenmoordenaars leveren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat Floripas geen Opsporing Verzocht kijkt. Want dan zou ze beter kunnen weten.
Zoals wie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat / zij het officieus / daar anderen ook dat abjecte recht aan gaan ontlenen.
Dat kan onze allochtone vriendin in dit topic ook wel tegen jou zeggen, kaaskop.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zal het doen.
Wil jij dan met je soortgenoten praten over het feit dat jullie allemaal zeikerts zijn? Zou fijn zijn!
Nee, schiet nou niet in de emotie Floripas. Je moet eerlijk zijn. Het is alom bekent dat allochtonen relatief veel vaker de mist in gaan. Het is bekend dat de populatie gevangenen uit meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Als je dat afzet dat er zes tegen 1 autochtonen die hier leven, dan zeg ik het voorzichtig dat ze dus minstens zes keer crimineler zijn.......Niet omdat ik het leuk vind, integendeel.... En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing en integratie van doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat jullie de Dutrouxs, Holleeders, Hitlers en hoerenmoordenaars leveren.
Wanneer komen er eigenlijk excuses deze kant op?
Loop jij dan ook niet weg voor de feiten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, schiet nou niet in de emotie Floripas. Je moet eerlijk zijn. Het is alom bekent dat allochtonen relatief veel vaker de mist in gaan. Het is bekend dat de populatie gevangenen uit meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Als je dat afzet dat er zes tegen 1 autochtonen die hier leven, dan zeg ik het voorzichtig dat ze dus minstens zes keer crimineler zijn.......Niet omdat ik het leuk vind, integendeel.... En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing en integratie van doen.
Niet weglopen voor de feiten, Floripas.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Loop jij dan ook niet weg voor de feiten.
Je moet eerlijk zijn. Het is alom bekend dat mannen relatief veel vaker de mist in gaan. Het is bekend dat de populatie gevangenen uit meer dan 90% uit mannen bestaat. Als je dat afzet dat er negen tegen 1 vrouwen die hier leven, dan zeg ik het voorzichtig dat ze dus minstens negen keer crimineler zijn.......Niet omdat ik het leuk vind, integendeel.... En dat is niet omdat ze SLECHTER zijn dan ons, maar dat alles heeft puur met gebrek aanpassing aan vrouwelijke waarden van doen.
Waarom mag jij er wel allochtonen collectief voor verantwoordelijk houden en ik niet mannen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Leuk, maar doet dat wat af aan het de feiten die ik presenteerde![]()
Zo kan ik toch ook zeggen dat de onderklasse vaker de mist in gaat dan de bovenklasse ?
toch ook kut op dirk om dat als tegenwerping te gebruiken ?![]()
Ja, leuk weer eens van ene oudgediende te vernemen. Ik miste je welquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht laat ik eens op het verzoekje van de TS ingaan
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom mag jij er wel allochtonen collectief voor verantwoordelijk houden en ik niet mannen?
Waarom niet, EchtGaaf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |