??? die van Xaverius1337 bedoel je??quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:59 schreef Mindstate het volgende:
oMinOusCRX die de foto van zijn neon laces weghaalt![]()
verkapte tvp dus eigenlijk
nee die staat er nogquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
??? die van Xaverius1337 bedoel je??
Ja ik weet niet wat hij bedoelt...maar goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
nee die staat er nog![]()
en wat jullie er nou van vinden../care
echt is met ch Geen sugaboy taal hier!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:36 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
wat is mis met mijn schoene ...??
Ja zoals ik al zei ik weet ook niet wat ik er zelf egt van vind :p
(mag ik ook als excuus dan gebruiken dat ik ziekjes ben en niet naar buiten gaat)
Stoer shirtje waar is die van?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:43 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
(ben er zelf nog niet uit wat ik er van vind)
Wauw!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Hoedje, sjaal en spijkerbroek van H&M, body met lage rug van American Apparel en schoenen van Invito.
(we kunnen je schoenen niet zien)quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef myrose1 het volgende:
een zwart jurkje
[ afbeelding ]
met een witte broek^^
[ afbeelding ]
Het kan beter.. maar morgen doe ik me roze skinny aan (A) laat ik die wel zien:P
Ik zal ze nog effe drbijdoen:pquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef vejay het volgende:
[..]
(we kunnen je schoenen niet zien)
Wel leuk hoor!
moordgriet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef myrose1 het volgende:
een zwart jurkje
[ afbeelding ]
met een witte broek^^
[ afbeelding ]
Het kan beter.. maar morgen doe ik me roze skinny aan (A) laat ik die wel zien:P
nee. wel sportief van de pogingquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef myrose1 het volgende:
óf je vind ze helemaal geweldig, of je vind het 3 keer niks
Ik vind ze supersweet![]()
7 cm hoog btw.. Word ik dan 187cm van :p
Haha..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoonlijk om hier te zeggen:quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
jij gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
Je mag gewoon eerlijk zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:13 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoonlijk om hier te zeggen:
Erg leuk, maaar...
Maaar.. daar doe ik niet aan :p
Ik vind t leuk
Ik zit er niet mee hoor dat jij ze niet leuk vindquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef fyah het volgende:
[..]
nee. wel sportief van de poging [ afbeelding ]
en zo hoort hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor dat jij ze niet leuk vind![]()
Ik trek aan wat ík leuk vind
En als ik eerlijk ben..quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Je mag gewoon eerlijk zijn![]()
hou niet van vrouwe die liegen :p
Jouw outfit is ook nice
maar probeer misschien meer totaal plaatje te maken
Waar die BB vandaan, en hoe duur?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
broek is 249 maar heb iets korting gekregenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:18 schreef vejay het volgende:
Mooi figuur inderdaad ook nu je het zegt.
Maareh, schoenen.. In combinatie met de rest van je outfit leuk, maar () niet mijn ding verder.
@oMiNoUsCRX: Gewoon vet. Die broek hoe duur/waar verkrijgbaar? Zekerrrr iets wat ik mooi vind.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Haha dankje;)
Ik vind het alleen niet zo leuk![]()
Kan veel leuker^^
Totaalplaatje word moeilijk met zo'n verrotte cam denk ik..
Maar, omdat jij het bent, zal ik t morgen proberen
Ik ga nu alvast kloten met dat ding incl roze broekquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Regel ff goeie cam dan
dank u dank uquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Ik ga nu alvast kloten met dat ding incl roze broek![]()
whaha..
Hoef ik dat morgen niet meer te doen^^
Maar die broek is idd errug vet..
die broek is coolquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef myrose1 het volgende:
Mijn roze broekie![]()
Heb me gewoon omgekleed wat een geak ben ik ook..
Maar t lukt gewoon niet een goede hele foto te nemen! spiegel ook niet, is net te ver weg..
Sorryyy (A)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjeequote:
GLD? Welk merk is dat?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
meestal loop ik als ik nog wakker ben in dit gevalltje :pquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef vejay het volgende:
3 outfits op één dag
Pyjama valt me wel tegen, had lingerie verwacht! ()
vejay jij ouwe geilneef.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef vejay het volgende:
3 outfits op één dag
Pyjama valt me wel tegen, had lingerie verwacht! ()
kai ^^quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:31 schreef vejay het volgende:
Nee hoor, valt wel mee.
Post kan op meerdere manieren worden opgevat, dubbelzijdig, dubbelzinnig, shit gaat diep, ju waait biatschj.
Je witte broek is echt zoveel vetterquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef myrose1 het volgende:
Mijn roze broekie![]()
Heb me gewoon omgekleed wat een geak ben ik ook..
Maar t lukt gewoon niet een goede hele foto te nemen! spiegel ook niet, is net te ver weg..
Sorryyy (A)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Straks ga je mij nog vertellen dat je voor Italië bent op het EK.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hehe dankje.
En mijn shirt is mooi, echt.
Ik vind het wel schattig, hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ben ik ook, Italië en Zweden.. ach.
Nu haat iedereen me, en iedereen lacht me uit. Ach ik heb nog alle vertrouwen in ze, als ze dinsdag gewoon winnen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:22 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Heb je een kicke avatar.....zien we je kicks nie :S
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt, blazert, leren rokje en legging van de H&M, heels van Zara.
Leuk!quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Superrr!quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, ik zou alleen investeren in een beter shirtje. Volgens mij is het bij die H&M shirtjes niet de bedoeling dat iemand ze ooit ziet. Oké om ergens onder te dragen, maar nu doet het afbreuk. Halsje en stof vind ik niet zo mooi.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Is een poster van bon JOvi hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:27 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Leuk, ik zou alleen investeren in een beter shirtje. Volgens mij is het bij die H&M shirtjes niet de bedoeling dat iemand ze ooit ziet. Oké om ergens onder te dragen, maar nu doet het afbreuk. Halsje en stof vind ik niet zo mooi.
En je Joy Division poster is vet!
zoooo tantoeharde disss negers deze boy is gevaarlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 19:38 schreef mercurial3 het volgende:
ligt het aan mij of zijn de mensen hier stijlloos
Ik zou je zo doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Is die jeans van blueblood of het tshirt? Ziet er goed uit. Bij bobs gekocht zo te zien aan je tas??quote:Op zondag 15 juni 2008 20:16 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag :p
Nudie
Blueblood![]()
Springcourt
Shirt is van Nudie en jeans van BB !!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is die jeans van blueblood of het tshirt? Ziet er goed uit. Bij bobs gekocht zo te zien aan je tas??
Precies. Iedereen vist natuurlijk naar complimentjes, waarom anders met je foto's op internet leuren? Omdat je de rest van fok zo graag wil laten zien wat je aan hebt vandaag? Lijkt me niet.quote:
Hehe is geen V hals maar gewoon rondquote:Op zondag 15 juni 2008 22:34 schreef vejay het volgende:
Daar doe je het voor he
@oMiNoUsCRX: T-shirt vind ik wat minder (haat v-hals), maar verder wel tof gematchet. Waar heb je het horloge vandaan en wat voor merk/hoe duur?
Welke mobiel?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:16 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
Nudie
Blueblood![]()
Springcourt
Nike Air Structure.quote:
Geile Blue Blood broek. Welk model is het?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:16 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
Nudie
Blueblood![]()
Springcourt
Style: focusquote:Op maandag 16 juni 2008 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geile Blue Blood broek. Welk model is het?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
aa fak dan hoef ik hem niet meer![]()
Iemand .... de eerste die 10 eur bied voor me BB
Hehe maar je woont niet zo ver van mij vandaan ( amersfoort)quote:Op maandag 16 juni 2008 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ach, als we elkaar nooit tegenkomen, boeit het niet.![]()
Leg ik een hoop geld neer voor een broek, heeft iemand anders hem ook.![]()
Hij zit trouwens wel gruwelijk goed.
Tevens een tvp voor vanavond, zodat ik m'n spanga outfit kan showaaah.
Aha, je Blue Blood zeker gekocht bij The Factory?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Hehe maar je woont niet zo ver van mij vandaan ( amersfoort)
Maar ben benieuwd
Nee niet eens :p Ik heb 1 x een nudie gekocht bij Factory ( hadden ze maat 29/30 en was nergens anders)quote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aha, je Blue Blood zeker gekocht bij The Factory?![]()
Zo ja, hebben ze daar een beetje een leuk aanbod qua BB?
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Krijgen we hier een amersfoortse clan??? Daar hoor ik dan ook nog bij. The Factory kan echt niet in de schaduw staan van BoB.
Ziet d'r netjes uit, Clownquote:
Moet mijn bajessleutelbos toch eens wat verkleinen eigenlijk. 16 sleutels zijn eigenlijk wat teveel van 't goede. Vooral als er van die ouderwetse langen bij zittenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Veel dingen in je broekzak is een fail.
jah ik weet 't. Heb altijd de sleutels van mijn ouders bij me, scheelt als ik daar weer 's strand dat ik (in tegenstelling tot mijn broertje) wél 't huis in kan, dan zijn alweer 6 sleutels...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
16 sleutels![]()
Ik heb altijd maar 3 sleutels bij me, en die stop ik altijd in m'n portemonnee.
Hmm erg vaag zoquote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen niet het witte shirtje enzo zeg maar.
en nu de achterkantquote:Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
speciaal voor oMiNoUsCRX
[ afbeelding ]
björkvin
cheap monday
gola
aaa wat lieff van jequote:Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
speciaal voor oMiNoUsCRX
[ afbeelding ]
björkvin
cheap monday
gola
Jouw match mag er ook wezenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Cross Colours
Levi's 504
Nike SB SOD
Brakke phone pics zijn dope
Jeetje mina, hoe strak wil je je broeken hebben? Het ziet er wel schattig uit hoor, daar niet van, maar lijkt me dat je er niet makkelijk in kan gaan zittenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
speciaal voor oMiNoUsCRX
[ afbeelding ]
björkvin
cheap monday
gola
ja valt wel mee, andere broek is strakkers haha, maar is ook een dryquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:41 schreef Ynge het volgende:
[..]
Jeetje mina, hoe strak wil je je broeken hebben? Het ziet er wel schattig uit hoor, daar niet van, maar lijkt me dat je er niet makkelijk in kan gaan zitten
tof!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen niet het witte shirtje enzo zeg maar.
kutfeuerwehrquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:29 schreef D.zire het volgende:
[..]
ziet der lekker uit![]()
![]()
lekkere turk van me
Nike Dunk Sweden, whoohoo trouwen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:15 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Monta Cap
Gio-Goi Loshang Track Jacket
Levi 501
Nike Dunk Sweden
American Apparel, we trouwen morgenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nike Dunk Sweden, whoohoo trouwen?![]()
Trek ik ze ook aan.. en ontopic;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shirt- AA
broek - paul frank
riem - element
schoenen - gola
thyraquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shirt- AA
broek - paul frank
riem - element
schoenen - gola
Trouwen, nee dankje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shirt- AA
broek - paul frank
riem - element
schoenen - gola
Die shirt heb ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shirt- AA
broek - paul frank
riem - element
schoenen - gola
ouiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:14 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Die shirt heb ik ookWas die unisex dan?
eensquote:
Doe dan gewoon een t-shirt. Maar geen overhemd met korte mouwenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:20 schreef harry2008 het volgende:
Korte mouwen: Tis warm
Jezelf verantwoorden en goedkeuring zoeken priceless.. Je draagt toch gewoon zelf wat je leuk vindquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:20 schreef harry2008 het volgende:
Handen helemaal in je broek: moe ze toch ergens laten
Riem die erg groot er uit ziet: 6 cm breed maar vin ik vet zon dikke riem
Jeans +1: mooi dak nog een puntje scoor
Username Harry2008 -12: kon niks beters verzinne
D'r zit een gat in je broek.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:48 schreef capibara het volgende:
A&F Shirt
A&F pants
relaxed om in en om het huis te hangen/liggen
[ afbeelding ]
Handen in je broekzak wijst op onzekerheid, absoluut een no-noquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:20 schreef harry2008 het volgende:
Handen helemaal in je broek: moe ze toch ergens laten
Riem die erg groot er uit ziet: 6 cm breed maar vin ik vet zon dikke riem
Jeans +1: mooi dak nog een puntje scoor
Username Harry2008 -12: kon niks beters verzinne
mooie combinatiequote:Op zondag 22 juni 2008 19:48 schreef capibara het volgende:
A&F Shirt
A&F pants
relaxed om in en om het huis te hangen/liggen
[ afbeelding ]
fail safequote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
cardigan - aa
topje - obey
broek - paul frank
schoenen - chuck's
quote:
Ja, ze zijn een beetje viesquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:19 schreef vejay het volgende:
Jammer van de schoenen verder wel tof. Wat kostte dat shirt nou?
Makkelijke vuistregel opzich : overhemd met korte mouw is not done.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:13 schreef harry2008 het volgende:
Spijkerbroek, riem, streepjesshirt. Pas allemaal nieuw gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Filippa K =quote:Op zondag 6 juli 2008 18:22 schreef Chindo het volgende:
Zonnebril; beetje Filippa K style, like it!
Dit heb ik aan. De foto's zijn alleen niet van vandaag, care..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tommy V-neck
Nudie TF dry ecru embo
Nudie original Jeanspaleis long wallet, jaja!!
Plimsolls achtige puntschoentjes van Shelly's @ London..
Die foto is gemaakt toen ik op de terugweg was van A'dam waar ik hem die dag had gekocht. Dat is denk ik ongeveer 2 of 3 mnd. terug. Je ziet nog niet echt veel. Heb een paar broeken die ik aan heb, Pace (P-006) o.a. en nog een thin finn die ik vaak aan heb. De rest ligt eigenlijk gewoon in de kast. Schiet hij bij jou op?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef Nozuka het volgende: schreef Nozuka het volgende:
Nice fit! Je hebt dezelfde broek als ik. Hoeveel maanden al?
[..]
Die top heb ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 14:48 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Leuk! Topshop is goed
[ afbeelding ]
Cardigan: Zenggi
Strokentop :H&M
Skinny :Girbaud
Pumps: Geen idee.
Heb de broek al 7 maanden, maar die draag ik niet zo vaak meer sinds ik een APC NS heb gekocht. Fade voor geen meter.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:56 schreef Chindo het volgende:
Die foto is gemaakt toen ik op de terugweg was van A'dam waar ik hem die dag had gekocht. Dat is denk ik ongeveer 2 of 3 mnd. terug. Je ziet nog niet echt veel. Heb een paar broeken die ik aan heb, Pace (P-006) o.a. en nog een thin finn die ik vaak aan heb. De rest ligt eigenlijk gewoon in de kast. Schiet hij bij jou op?
Nicequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef myrose1 het volgende:
een zwart jurkje
[ afbeelding ]
met een witte broek^^
[ afbeelding ]
Die broek is supervet.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:22 schreef Chindo het volgende:
Zonnebril; beetje Filippa K style, like it!
Dit heb ik aan. De foto's zijn alleen niet van vandaag, care..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tommy V-neck
Nudie TF dry ecru embo
Nudie original Jeanspaleis long wallet, jaja!!
Plimsolls achtige puntschoentjes van Shelly's @ London..
Haal die veters er eens heel snel uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:22 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
H&M
Cheap Monday
Nike St. Pauli QS
Ik vind het juist tof staan in combinatie met een casual look.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:55 schreef JAY-T het volgende:
Loose the tie..
Het is al een jaar of twee geleden dat het een 'populaire' accessoire was, en het ziet er bij een casual outfit 9 v/d 10 keer niet uit..
Ik kijk naar die foto en het eerste dat ik zie is een poster van Joy Divisionquote:
Sarlo!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:37 schreef sarlo het volgende:
Ik snap niet waarom mensen nog patsen met die nudie wallet. Heb hem zelf ook gehad als 1 van de eerste en heb hem weggedaan omdat hij gewoon totaal niet functioneel is wanneer je wat meerdere pasjes of papieren bij je wilt hebben
Je krijgt btw wel de hoofdprijs wanneer je hem verkoopt
[verkapte tvp]
Toffe Strat!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Chindo het volgende:
[..]
Sarlo!
Zit je ook op FOK! haha, dikke shit man! Long time no see..
En ik zit nog steeds met die wallet, en ik doe hem ook nooit weg, wel kan het zijn dat ik binnenkort naar een Red Moon of Flathead.
Oké nu mijn outfitje voor vandaag, ik had ruzie met m'n mobiele telefoon dus dat; je kan iig zien wat ik aanheb:
[ afbeelding ]
Tommy Hilfiger Heritage collection blazertje..
Blue Blood tee..
Wederom Nudie TF dry ecru Embo..
Goliath schoentjes..
voor de geïnteresseerden; De gitaar is een Fender 50th Anniversary Stratocaster met goudgeverfde finish @ hardware.
Ja wel mee eensquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:24 schreef eR1k_ het volgende:
Mooie jeans, alleen de stand van je voeten in die foto lijkt me niet echt comfortabel.
Ja, want ik dacht serieus dat mensen me heels chattig zouden vinden als ik dat deed en nu moet ik huilen want je doet gemeeeeeeenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja wel mee eens
Ik snap dat het cute is of er bij hoort of wat dan ook, maar je kan het ook overdrijven
serieus dat is een fijne houding?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht serieus dat mensen me heels chattig zouden vinden als ik dat deed en nu moet ik huilen want je doet gemeeeeeeen.
Oh nee wacht, dat staat gewoon fijn. Maat 41, je moet het toch ergens laten.
Nu doe je net alsof ik het zei om je zwaar te beledigen, en je om je reactie uit te lachen. Als ik daar mn plezier uit moet halenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht serieus dat mensen me heels chattig zouden vinden als ik dat deed en nu moet ik huilen want je doet gemeeeeeeen.
Oh nee wacht, dat staat gewoon fijn. Maat 41, je moet het toch ergens laten.
tip:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Winterse outfit met dit winterse weer..
Selected
Cheap Monday
Nike Dunk High
quote:
failquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:41 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
tip:
gooi die stropdas, schoenen en horloge onmiddelijk in de prullebak en buy yourself some van bommels.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:03 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
adidas
bershka
replay
swears
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |