quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:22 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Heb je een kicke avatar.....zien we je kicks nie :S
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt, blazert, leren rokje en legging van de H&M, heels van Zara.
Leuk!quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Superrr!quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, ik zou alleen investeren in een beter shirtje. Volgens mij is het bij die H&M shirtjes niet de bedoeling dat iemand ze ooit ziet. Oké om ergens onder te dragen, maar nu doet het afbreuk. Halsje en stof vind ik niet zo mooi.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Is een poster van bon JOvi hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:27 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Leuk, ik zou alleen investeren in een beter shirtje. Volgens mij is het bij die H&M shirtjes niet de bedoeling dat iemand ze ooit ziet. Oké om ergens onder te dragen, maar nu doet het afbreuk. Halsje en stof vind ik niet zo mooi.
En je Joy Division poster is vet!
zoooo tantoeharde disss negers deze boy is gevaarlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 19:38 schreef mercurial3 het volgende:
ligt het aan mij of zijn de mensen hier stijlloos
Ik zou je zo doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Is die jeans van blueblood of het tshirt? Ziet er goed uit. Bij bobs gekocht zo te zien aan je tas??quote:Op zondag 15 juni 2008 20:16 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag :p
Nudie
Blueblood![]()
Springcourt
Shirt is van Nudie en jeans van BB !!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is die jeans van blueblood of het tshirt? Ziet er goed uit. Bij bobs gekocht zo te zien aan je tas??
Precies. Iedereen vist natuurlijk naar complimentjes, waarom anders met je foto's op internet leuren? Omdat je de rest van fok zo graag wil laten zien wat je aan hebt vandaag? Lijkt me niet.quote:
Hehe is geen V hals maar gewoon rondquote:Op zondag 15 juni 2008 22:34 schreef vejay het volgende:
Daar doe je het voor he
@oMiNoUsCRX: T-shirt vind ik wat minder (haat v-hals), maar verder wel tof gematchet. Waar heb je het horloge vandaan en wat voor merk/hoe duur?
Welke mobiel?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:16 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
Nudie
Blueblood![]()
Springcourt
Nike Air Structure.quote:
Geile Blue Blood broek. Welk model is het?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:16 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
Nudie
Blueblood![]()
Springcourt
Style: focusquote:Op maandag 16 juni 2008 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geile Blue Blood broek. Welk model is het?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
aa fak dan hoef ik hem niet meer![]()
Iemand .... de eerste die 10 eur bied voor me BB
Hehe maar je woont niet zo ver van mij vandaan ( amersfoort)quote:Op maandag 16 juni 2008 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ach, als we elkaar nooit tegenkomen, boeit het niet.![]()
Leg ik een hoop geld neer voor een broek, heeft iemand anders hem ook.![]()
Hij zit trouwens wel gruwelijk goed.
Tevens een tvp voor vanavond, zodat ik m'n spanga outfit kan showaaah.
Aha, je Blue Blood zeker gekocht bij The Factory?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Hehe maar je woont niet zo ver van mij vandaan ( amersfoort)
Maar ben benieuwd
Nee niet eens :p Ik heb 1 x een nudie gekocht bij Factory ( hadden ze maat 29/30 en was nergens anders)quote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aha, je Blue Blood zeker gekocht bij The Factory?![]()
Zo ja, hebben ze daar een beetje een leuk aanbod qua BB?
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Krijgen we hier een amersfoortse clan??? Daar hoor ik dan ook nog bij. The Factory kan echt niet in de schaduw staan van BoB.
Ziet d'r netjes uit, Clownquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |