??? die van Xaverius1337 bedoel je??quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:59 schreef Mindstate het volgende:
oMinOusCRX die de foto van zijn neon laces weghaalt![]()
verkapte tvp dus eigenlijk
nee die staat er nogquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
??? die van Xaverius1337 bedoel je??
Ja ik weet niet wat hij bedoelt...maar goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
nee die staat er nog![]()
en wat jullie er nou van vinden../care
echt is met ch Geen sugaboy taal hier!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:36 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
wat is mis met mijn schoene ...??
Ja zoals ik al zei ik weet ook niet wat ik er zelf egt van vind :p
(mag ik ook als excuus dan gebruiken dat ik ziekjes ben en niet naar buiten gaat)
Stoer shirtje waar is die van?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:43 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
(ben er zelf nog niet uit wat ik er van vind)
Wauw!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Hoedje, sjaal en spijkerbroek van H&M, body met lage rug van American Apparel en schoenen van Invito.
(we kunnen je schoenen niet zien)quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef myrose1 het volgende:
een zwart jurkje
[ afbeelding ]
met een witte broek^^
[ afbeelding ]
Het kan beter.. maar morgen doe ik me roze skinny aan (A) laat ik die wel zien:P
Ik zal ze nog effe drbijdoen:pquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef vejay het volgende:
[..]
(we kunnen je schoenen niet zien)
Wel leuk hoor!
moordgriet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef myrose1 het volgende:
een zwart jurkje
[ afbeelding ]
met een witte broek^^
[ afbeelding ]
Het kan beter.. maar morgen doe ik me roze skinny aan (A) laat ik die wel zien:P
nee. wel sportief van de pogingquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef myrose1 het volgende:
óf je vind ze helemaal geweldig, of je vind het 3 keer niks
Ik vind ze supersweet![]()
7 cm hoog btw.. Word ik dan 187cm van :p
Haha..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoonlijk om hier te zeggen:quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
jij gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
Je mag gewoon eerlijk zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:13 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoonlijk om hier te zeggen:
Erg leuk, maaar...
Maaar.. daar doe ik niet aan :p
Ik vind t leuk
Ik zit er niet mee hoor dat jij ze niet leuk vindquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef fyah het volgende:
[..]
nee. wel sportief van de poging [ afbeelding ]
en zo hoort hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor dat jij ze niet leuk vind![]()
Ik trek aan wat ík leuk vind
En als ik eerlijk ben..quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Je mag gewoon eerlijk zijn![]()
hou niet van vrouwe die liegen :p
Jouw outfit is ook nice
maar probeer misschien meer totaal plaatje te maken
Waar die BB vandaan, en hoe duur?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
broek is 249 maar heb iets korting gekregenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:18 schreef vejay het volgende:
Mooi figuur inderdaad ook nu je het zegt.
Maareh, schoenen.. In combinatie met de rest van je outfit leuk, maar () niet mijn ding verder.
@oMiNoUsCRX: Gewoon vet. Die broek hoe duur/waar verkrijgbaar? Zekerrrr iets wat ik mooi vind.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Haha dankje;)
Ik vind het alleen niet zo leuk![]()
Kan veel leuker^^
Totaalplaatje word moeilijk met zo'n verrotte cam denk ik..
Maar, omdat jij het bent, zal ik t morgen proberen
Ik ga nu alvast kloten met dat ding incl roze broekquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Regel ff goeie cam dan
dank u dank uquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Ik ga nu alvast kloten met dat ding incl roze broek![]()
whaha..
Hoef ik dat morgen niet meer te doen^^
Maar die broek is idd errug vet..
die broek is coolquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef myrose1 het volgende:
Mijn roze broekie![]()
Heb me gewoon omgekleed wat een geak ben ik ook..
Maar t lukt gewoon niet een goede hele foto te nemen! spiegel ook niet, is net te ver weg..
Sorryyy (A)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjeequote:
GLD? Welk merk is dat?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
meestal loop ik als ik nog wakker ben in dit gevalltje :pquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef vejay het volgende:
3 outfits op één dag
Pyjama valt me wel tegen, had lingerie verwacht! ()
vejay jij ouwe geilneef.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef vejay het volgende:
3 outfits op één dag
Pyjama valt me wel tegen, had lingerie verwacht! ()
kai ^^quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:31 schreef vejay het volgende:
Nee hoor, valt wel mee.
Post kan op meerdere manieren worden opgevat, dubbelzijdig, dubbelzinnig, shit gaat diep, ju waait biatschj.
Je witte broek is echt zoveel vetterquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef myrose1 het volgende:
Mijn roze broekie![]()
Heb me gewoon omgekleed wat een geak ben ik ook..
Maar t lukt gewoon niet een goede hele foto te nemen! spiegel ook niet, is net te ver weg..
Sorryyy (A)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Straks ga je mij nog vertellen dat je voor Italië bent op het EK.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hehe dankje.
En mijn shirt is mooi, echt.
Ik vind het wel schattig, hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ben ik ook, Italië en Zweden.. ach.
Nu haat iedereen me, en iedereen lacht me uit. Ach ik heb nog alle vertrouwen in ze, als ze dinsdag gewoon winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |