quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt, blazert, leren rokje en legging van de H&M, heels van Zara.
Filippa K =quote:Op zondag 6 juli 2008 18:22 schreef Chindo het volgende:
Zonnebril; beetje Filippa K style, like it!
Dit heb ik aan. De foto's zijn alleen niet van vandaag, care..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tommy V-neck
Nudie TF dry ecru embo
Nudie original Jeanspaleis long wallet, jaja!!
Plimsolls achtige puntschoentjes van Shelly's @ London..
Die foto is gemaakt toen ik op de terugweg was van A'dam waar ik hem die dag had gekocht. Dat is denk ik ongeveer 2 of 3 mnd. terug. Je ziet nog niet echt veel. Heb een paar broeken die ik aan heb, Pace (P-006) o.a. en nog een thin finn die ik vaak aan heb. De rest ligt eigenlijk gewoon in de kast. Schiet hij bij jou op?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef Nozuka het volgende: schreef Nozuka het volgende:
Nice fit! Je hebt dezelfde broek als ik. Hoeveel maanden al?
[..]
Die top heb ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 14:48 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Leuk! Topshop is goed
[ afbeelding ]
Cardigan: Zenggi
Strokentop :H&M
Skinny :Girbaud
Pumps: Geen idee.
Heb de broek al 7 maanden, maar die draag ik niet zo vaak meer sinds ik een APC NS heb gekocht. Fade voor geen meter.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:56 schreef Chindo het volgende:
Die foto is gemaakt toen ik op de terugweg was van A'dam waar ik hem die dag had gekocht. Dat is denk ik ongeveer 2 of 3 mnd. terug. Je ziet nog niet echt veel. Heb een paar broeken die ik aan heb, Pace (P-006) o.a. en nog een thin finn die ik vaak aan heb. De rest ligt eigenlijk gewoon in de kast. Schiet hij bij jou op?
Nicequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef myrose1 het volgende:
een zwart jurkje
[ afbeelding ]
met een witte broek^^
[ afbeelding ]
Het kan beter.. maar morgen doe ik me roze skinny aan (A) laat ik die wel zien:P
Die broek is supervet.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:22 schreef Chindo het volgende:
Zonnebril; beetje Filippa K style, like it!
Dit heb ik aan. De foto's zijn alleen niet van vandaag, care..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tommy V-neck
Nudie TF dry ecru embo
Nudie original Jeanspaleis long wallet, jaja!!
Plimsolls achtige puntschoentjes van Shelly's @ London..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |