Beroerd weer!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:18 schreef Blawh het volgende:
Middag.
Ook wel druk maar leuk weekendje gehad, wel gelachen. Jammer dat ik nu weer zo kut te passe ben.![]()
Ik ben er ook wel geweest hoor, terugweg duurde weer meer dan een uur.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben je niet naar de Waag geweest? Krake, Thijs en Jorrug wel?
WOOOW! Mag ik mee?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jups! Mag weekend meelopen, gewonnen via Rabobank![]()
K zit ook op t bankje met mijn Oranje shirtje aan.. COME ON BOYSquote:Op maandag 9 juni 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Mensen, veel plezier bij het kijken, ik ben (in oranje outfit) beneden.
haha jaa he, ongelofelijk man! Had dit totaal maar dan ook totaal niet verwacht! Was nogal sceptisch maar dit overtrof echt mijn verwachtingenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:06 schreef Rumille het volgende:
T is nu een beetje tot me gekomen. Godverdomme wat speelden we goed. Heb altijd al gezegd dat we konden winnen, maar zo?
RAD-wet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:26 schreef Samzz het volgende:
De RAD-wet is afgeschaft![]()
![]()
![]()
Schijt, drukte heb ik er wel voor over! Ik moet die assessments gewoon doenKlaar.
Regeling Agressieve Dierenquote:
In het kort: Het houden van Pitbull's en pitbull achtigen (American Stafford enz. enz) mag weerquote:
Ooh, coolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het kort: Het houden van Pitbull's en pitbull achtigen (American Stafford enz. enz) mag weerDe dieren worden nu aan een karakter test onderworpen en niet meteen op hun uiterlijk afgemaakt!
Ik wil later heel graag een Staf! Nu mag ik dus ook een pitbull houdenDie honden vind ik zó tof!!
In Overijssel rijden ze nog niet geld alleen voor friesland, groningen en drenthe. Helaas heb ik er niks meer aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:45 schreef Samzz het volgende:
De bussen gaan weer rijden in de spitsWHOEJA! Kan ik iig maandag gewoon mijn assessment doen zonder me zorgen te moeten maken over de bussen
Ik heb nog:quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:39 schreef rulerofdeath het volgende:
wat voor tentamens heb je nog dan?
en wanneer ga je verhuizen?
dat zijn geen vakken voor mijquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb nog:
- Sociale Zekerheid
- SCB
- Engels Leesvaardigheid
- Recht
kee dan. dan kom je denk ik nog behoorlijk wat pröttel tegenquote:Maandag gaan we beginnen met verhuizen
Ieder z'n opleiding hequote:
Weet ik wel zekerquote:kee dan. dan kom je denk ik nog behoorlijk wat pröttel tegen
Knetter hard werkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:34 schreef rulerofdeath het volgende:
nog grote plannen voor vandaag?
quote:
Moet je toch de krant beter lezen denk ik... Ze gaan in heel het land weer rijden in de spits, tenzij de krant gewoon leugens loopt te verkondigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 07:41 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
In Overijssel rijden ze nog niet geld alleen voor friesland, groningen en drenthe. Helaas heb ik er niks meer aanVandaag laatste dag school nog 2 toetsen en stageverslag inleveren en daarna mooi vakantie
Sorry in de Tubantie staat dat ze waarschijnlijk weer gaan rijden ja. Hoop het wel kan ik morgen mooi naar het zwembad toequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je toch de krant beter lezen denk ik... Ze gaan in heel het land weer rijden in de spits, tenzij de krant gewoon leugens loopt te verkondigen
Zolang ze niet door de achterpoten zakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 06:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, cool
Duitse Herders blijven toch de coolste![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang ze niet door de achterpoten zakken
Honden zijn eng.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij hadden vroeger een Sint-Bernard hond! Mooie beesten
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij hadden vroeger een Sint-Bernard hond! Mooie beesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Lekker looooooooooohoooooooooooooooooooos!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Stienn het volgende:
Hoever staat het eigenlijk met de 3 musketiers in Enschede? Is die al bijna los?
gezusters bedoel je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Stienn het volgende:
Hoever staat het eigenlijk met de 3 musketiers in Enschede? Is die al bijna los?
Anders lijkt hij mij jouw beste maat ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
Beste maat is geslaagdAls ie me maar wel uitnodigt voor z'n feest
Zou wel een grap zijn zeg...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
fijne maat heb je danquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
ik moest lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat Peter daarom kan lachen eigenlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kroatië op 1-0
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]het is niet mooi dat kroatië 1-0 voor staat. maar dat duitsland 0-1 achter staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kroatië op 1-0
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Juist!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is niet mooi dat kroatië 1-0 voor staat. maar dat duitsland 0-1 achter staat
n3rd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:53 schreef Rumille het volgende:
Ik snap jullie niet maar goed.
Hij houdt in de zomervakantie weer een lan-party dus dat komt wel goed. Een gamer met skills als die van mij kan natuurlijk niet ontbreken.
Ok, directe fail. Óf je doet nu normaal, óf je wordt uit ToF! verbannenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:55 schreef Rumille het volgende:
I prefer the term 'gamer'. Of computerfreak. Maar n3rd vind ik zo beledigend.
I am da 1337 h4x0rz, im gonna tellz the adminz on u11!1einzroflol!1
Ik krijg morgen trouwens brulshirt. Jajaja, een brulshirt, oranje hoed, oranje bril en oranje jack. Tsjongejongejonge wat een klasbak!
wasdat?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo.. net een Grolsch Juich- T-shirt gekregen bij een krat beugels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |