Honden zijn eng.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij hadden vroeger een Sint-Bernard hond! Mooie beesten
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij hadden vroeger een Sint-Bernard hond! Mooie beesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Lekker looooooooooohoooooooooooooooooooos!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Stienn het volgende:
Hoever staat het eigenlijk met de 3 musketiers in Enschede? Is die al bijna los?
gezusters bedoel je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Stienn het volgende:
Hoever staat het eigenlijk met de 3 musketiers in Enschede? Is die al bijna los?
Anders lijkt hij mij jouw beste maat ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
Beste maat is geslaagdAls ie me maar wel uitnodigt voor z'n feest
Zou wel een grap zijn zeg...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
fijne maat heb je danquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
ik moest lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat Peter daarom kan lachen eigenlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kroatië op 1-0
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]het is niet mooi dat kroatië 1-0 voor staat. maar dat duitsland 0-1 achter staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kroatië op 1-0
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Juist!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is niet mooi dat kroatië 1-0 voor staat. maar dat duitsland 0-1 achter staat
n3rd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:53 schreef Rumille het volgende:
Ik snap jullie niet maar goed.
Hij houdt in de zomervakantie weer een lan-party dus dat komt wel goed. Een gamer met skills als die van mij kan natuurlijk niet ontbreken.
Ok, directe fail. Óf je doet nu normaal, óf je wordt uit ToF! verbannenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:55 schreef Rumille het volgende:
I prefer the term 'gamer'. Of computerfreak. Maar n3rd vind ik zo beledigend.
I am da 1337 h4x0rz, im gonna tellz the adminz on u11!1einzroflol!1
Ik krijg morgen trouwens brulshirt. Jajaja, een brulshirt, oranje hoed, oranje bril en oranje jack. Tsjongejongejonge wat een klasbak!
wasdat?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo.. net een Grolsch Juich- T-shirt gekregen bij een krat beugels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |