Honden zijn eng.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij hadden vroeger een Sint-Bernard hond! Mooie beesten
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij hadden vroeger een Sint-Bernard hond! Mooie beesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Lekker looooooooooohoooooooooooooooooooos!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Stienn het volgende:
Hoever staat het eigenlijk met de 3 musketiers in Enschede? Is die al bijna los?
gezusters bedoel je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Stienn het volgende:
Hoever staat het eigenlijk met de 3 musketiers in Enschede? Is die al bijna los?
Anders lijkt hij mij jouw beste maat ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
Beste maat is geslaagdAls ie me maar wel uitnodigt voor z'n feest
Zou wel een grap zijn zeg...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
fijne maat heb je danquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
ik moest lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat Peter daarom kan lachen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |