RAD-wet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:26 schreef Samzz het volgende:
De RAD-wet is afgeschaft![]()
![]()
![]()
Schijt, drukte heb ik er wel voor over! Ik moet die assessments gewoon doenKlaar.
Regeling Agressieve Dierenquote:
In het kort: Het houden van Pitbull's en pitbull achtigen (American Stafford enz. enz) mag weerquote:
Ooh, coolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het kort: Het houden van Pitbull's en pitbull achtigen (American Stafford enz. enz) mag weerDe dieren worden nu aan een karakter test onderworpen en niet meteen op hun uiterlijk afgemaakt!
Ik wil later heel graag een Staf! Nu mag ik dus ook een pitbull houdenDie honden vind ik zó tof!!
In Overijssel rijden ze nog niet geld alleen voor friesland, groningen en drenthe. Helaas heb ik er niks meer aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:45 schreef Samzz het volgende:
De bussen gaan weer rijden in de spitsWHOEJA! Kan ik iig maandag gewoon mijn assessment doen zonder me zorgen te moeten maken over de bussen
Ik heb nog:quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:39 schreef rulerofdeath het volgende:
wat voor tentamens heb je nog dan?
en wanneer ga je verhuizen?
dat zijn geen vakken voor mijquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb nog:
- Sociale Zekerheid
- SCB
- Engels Leesvaardigheid
- Recht
kee dan. dan kom je denk ik nog behoorlijk wat pröttel tegenquote:Maandag gaan we beginnen met verhuizen
Ieder z'n opleiding hequote:
Weet ik wel zekerquote:kee dan. dan kom je denk ik nog behoorlijk wat pröttel tegen
Knetter hard werkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:34 schreef rulerofdeath het volgende:
nog grote plannen voor vandaag?
quote:
Moet je toch de krant beter lezen denk ik... Ze gaan in heel het land weer rijden in de spits, tenzij de krant gewoon leugens loopt te verkondigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 07:41 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
In Overijssel rijden ze nog niet geld alleen voor friesland, groningen en drenthe. Helaas heb ik er niks meer aanVandaag laatste dag school nog 2 toetsen en stageverslag inleveren en daarna mooi vakantie
Sorry in de Tubantie staat dat ze waarschijnlijk weer gaan rijden ja. Hoop het wel kan ik morgen mooi naar het zwembad toequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je toch de krant beter lezen denk ik... Ze gaan in heel het land weer rijden in de spits, tenzij de krant gewoon leugens loopt te verkondigen
Zolang ze niet door de achterpoten zakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 06:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, cool
Duitse Herders blijven toch de coolste![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang ze niet door de achterpoten zakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |