hoezo eerst naar almelo en dan door naar hengeloquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Rumille het volgende:
Eind zomer.
En dan aub Almelo (en van daaruit naar Hengelo of iets dergelijks).
Dan ben ik ook al 16 --> Legaal bier.
Ik ook namelijk, dan woon ik in Enschedequote:Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo eerst naar almelo en dan door naar hengelo
dan zou ik dubbel op moeten reizen.
oow, peters handje vast houdenquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, peters David's handje vast houden
Synthus naar Almelo, vanaf Almelo intercity of stoptreinquote:Op zondag 8 juni 2008 22:05 schreef Rumille het volgende:Ja, maar ik moet anders van Vroomshoop helemaal naar Hengelo
.
Je haalt me de woorden uit het toetsenbordquote:Op zondag 8 juni 2008 22:24 schreef bobsqaud het volgende:
Volgende meet idd na de zfomervakantie lijkt me veel handiger was al veel te druk om op het forum te kijken had niet eens door dat er vandaag een meet wasmaaruh gewoon weer hengelo aanhouden lijkt me ligt voor heel veel mensen redelijk centraal en dat is toch het belangrijkste wil je zoveel mogeijk mensen op de meet hebben. Ik zal er iig volgende keer zekers bij zijn
quote:
Onterecht moggel, t was al millagquote:
Skijt.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Onterecht moggel, t was al millag! Weekendje naar Limburg geweest, goed vermaakt.. Dit weekend ook alweer met selectie van de voetbal op pad
Jups! Mag weekend meelopen, gewonnen via Rabobankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |