Je moet je vriendin ook niet frituren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat vind ik ook zo kut. Of dat er zon vies bebloed stukje textiel in zit die je vervolgens uit de hete olie moet vissen.
xquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:49 schreef snorfiets het volgende:
leuk, zoveel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt!
ik voel echt gewoon gewoon op het moment dat ik deze reacties lees!!!
x
Wat moet ik anders met het lichaam?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je moet je vriendin ook niet frituren.
gooi ik er altijd pas bij als het gehakt bruin isquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Manono het volgende:
Geen uitje, geen kruidje, geen teentje, geen eitje?
TS kan nie koken
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef snorfiets het volgende:
[..]
gooi ik er altijd pas bij als het gehakt bruin is
x
Die zijn nog erger ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Karina het volgende:
Ranzig is dat ja, net een vies maandverbandje, bah! Is me ook wel eens overkomen trouwens.
Tomatensap op café bestellen en op de bodem van je glas een tampon vinden, dat is pas ranzig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Karina het volgende:
Ranzig is dat ja, net een vies maandverbandje, bah! Is me ook wel eens overkomen trouwens.
Wel een aidstest gedaan achteraf? Of was het een ongebruikte..quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Tomatensap op café bestellen en op de bodem van je glas een tampon vinden, dat is pas ranzig!![]()
Kan jaren later nog geen tomatensap drinken zonder dat iemand vraagt "met of zonder?".
Ben je nu zwanger?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Tomatensap op café bestellen en op de bodem van je glas een tampon vinden, dat is pas ranzig!![]()
Kan jaren later nog geen tomatensap drinken zonder dat iemand vraagt "met of zonder?".
Grapje van de cafébaas...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel een aidstest gedaan achteraf? Of was het een ongebruikte..
Ik voorzie nieuwe nachtmerries in je toekomst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Grapje van de cafébaas...![]()
Ik hoop tenminste dat ie ongebruikt was!
Wereldvreemd zijn die lui die zo'n smerig vel onder het gehakt verstoppen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:38 schreef Darkomen het volgende:
Jesus, TS kan niet eens gehakt bakken.
Wereldvreemd?
Ohhh nooosss... je benuttigde de soep dus? Anders zou je je er toch niet om bekommeren?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Grapje van de cafébaas...![]()
Ik hoop tenminste dat ie ongebruikt was!
Hoax. Gehakt kun je altijd eten, ook zonder het te bakken, braden of koken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef Repeat het volgende:
Ik wilde dus mn gehakt bakken, of braden, of koken. Iig dat je het kon eten.
Vooral doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hoax. Gehakt kun je altijd eten, ook zonder het te bakken, braden of koken.
Ken mensen die hun spek rauw eten.quote:
men halen het gehakt het uit de verpakking en verwijderen plastic en papier.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef Repeat het volgende:
Ik wilde dus mn gehakt bakken, of braden, of koken. Iig dat je het kon eten. Dus ik kiep het om in mn pan en ga weer fokken
Kom ik even later terug is het helemaal smerig enz, bleek dat er onderin de gehaktverpakking een papiertje zat, wat vastgevroren was aan het gehakt en nu helemaal meegebakken was.
Smerig, moet ik het er helemaal tussenuit gaan vissen
flink brok boter in de wokpan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:21 schreef henkway het volgende:
[..]
men halen het gehakt het uit de verpakking en verwijderen plastic en papier.
Doe het in de pan en doe er twee eieren, gehaktkruiden en een beschuitje bij.
vervolgens maken we er mooie kleine balletjes van.
Doe de bak en braad in de pan en laat het even bruin worden.
Vervolgens doen we de balletjes erin en een fijngesneden uitje bij.
na twee minuten op een hoog vuur de balletjes keren en dan heel zachtjes nog vijf minuten laten braden.
Klaar!!! En lekker !!!!![]()
![]()
Het grappige is, dat het van hetzelfde materiaal wordt gemaakt als ultradun (Always e.d.) maandverband.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef snorfiets het volgende:
hierna ziet de spagettie er bij mij meestal aardig uit. om te checken even met een vork een paar slierten pakken en tegen de muur achter het fornuis gooien, als de slierten blijven plakken is het goed.
Ja het duurt wel even voordat zo'n klomp ijs ontdooit is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:13 schreef Isegrim het volgende:
Iets in de pan flikkeren en er dan bij weglopen?
Bevroren gehakt bakken is ook niet zo handig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja het duurt wel even voordat zo'n klomp ijs ontdooit is.
Doe de volgende keer maar eens eerst ontdooien, gewoon es proberen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:07 schreef Repeat het volgende:
Waarom niet? Gaat prima.
Ja, atijd als ik besluit iets te koken met gehakt, is het al te laat om het nog te ontdooien...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe de volgende keer maar eens eerst ontdooien, gewoon es proberen!
Ontdooistand op de magnetron misschien?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:28 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Ja, atijd als ik besluit iets te koken met gehakt, is het al te laat om het nog te ontdooien...
Ja waarom?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe de volgende keer maar eens eerst ontdooien, gewoon es proberen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |