Je moet je vriendin ook niet frituren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat vind ik ook zo kut. Of dat er zon vies bebloed stukje textiel in zit die je vervolgens uit de hete olie moet vissen.
xquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:49 schreef snorfiets het volgende:
leuk, zoveel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt!
ik voel echt gewoon gewoon op het moment dat ik deze reacties lees!!!
x
Wat moet ik anders met het lichaam?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je moet je vriendin ook niet frituren.
gooi ik er altijd pas bij als het gehakt bruin isquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Manono het volgende:
Geen uitje, geen kruidje, geen teentje, geen eitje?
TS kan nie koken
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef snorfiets het volgende:
[..]
gooi ik er altijd pas bij als het gehakt bruin is
x
Die zijn nog erger ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Karina het volgende:
Ranzig is dat ja, net een vies maandverbandje, bah! Is me ook wel eens overkomen trouwens.
Tomatensap op café bestellen en op de bodem van je glas een tampon vinden, dat is pas ranzig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Karina het volgende:
Ranzig is dat ja, net een vies maandverbandje, bah! Is me ook wel eens overkomen trouwens.
Wel een aidstest gedaan achteraf? Of was het een ongebruikte..quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Tomatensap op café bestellen en op de bodem van je glas een tampon vinden, dat is pas ranzig!![]()
Kan jaren later nog geen tomatensap drinken zonder dat iemand vraagt "met of zonder?".
Ben je nu zwanger?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Tomatensap op café bestellen en op de bodem van je glas een tampon vinden, dat is pas ranzig!![]()
Kan jaren later nog geen tomatensap drinken zonder dat iemand vraagt "met of zonder?".
Grapje van de cafébaas...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel een aidstest gedaan achteraf? Of was het een ongebruikte..
Ik voorzie nieuwe nachtmerries in je toekomst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Grapje van de cafébaas...![]()
Ik hoop tenminste dat ie ongebruikt was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |