!!!!!!!!!!!!!!!!! JUISTquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef behangplakker het volgende:
Kuijt is door zijn werkkracht de meest overschatte voetballer naast Joris Mathijsen![]()
Ik vind hem een topmentaliteit hebben, laten we daar niet over praten. Maar in de voetbalwereld moet je ook kunnen voetballen, daar ontbreekt het bij hem nog wel is aan.. Op het moment supreme altijd falen, naast sommige dingen die hij goed doet (wat al niet bijzonder veel is), maakt hij een ongelofelijke dosis fouten.
Het is dat hij bij Liverpool speelt dat hij meegaat, maar ik vind hem de grap van de selectie
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar je schrijft als een mongool, brengt je standpunt als een mongool en argumenteert als een mongool, dus trek je conclusie, mongool.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:13 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
schelden kunnen die doorgefokte katwijkers wel
quote:Op donderdag 5 juni 2008 05:59 schreef blonchi het volgende:
Check hier een onafhankelijke reportage over Kuijt (zij het wat minder recent)
From England
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Pannekoekje het volgende:
Kuyt gaat temminste 100 % voor zijn club zoals andere in dit topic zeggen maar zalk nog is iets zeggen liverpool wilt kuyt niet kwijt en ze hebben gezegd in kranten dat hij een toppertje is metje praatjes over headless chicken niet zoveel topics lezen van manc united kerelniet goed voor je hersens
Ik ben bang dat dit het was.quote:
Gewoon zowat heel de CL. Na het constant meeverdedigen en het storen van de opbouw hebben spelers zoals Torres en Gerard ruimte kunnen krijgen om te voetballen. Je hoeft geen flitsende acties te hebben om voor waarde te zijn voor je team. Met alleen technisch begaafde spelers win je geen EK. Dat is nog geen enkel land gelukt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
neem eens 1 wedstrijd aub waarin die tomeloze inzet van kuyt zijn vruchten heeft afgewerpt ? meestal werd een afzichtelijke pomp wedstrijd met halve kansen nadat ome kuyt erin kwam
Van Basten laat Affelay ook echt niet beginnen morgen hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef Kriegel het volgende:
Ze kunnen beter Kuyt opstellen en dan Sneijder of Van der Vaart op links, Affelay wordt compleet onder de voet gelopen door die casanovas terwijl Kuyt zich er misschien nog wel doorheen kan worstelen. Bovendien heb je aan hem verdedigend veel meer dan aan Ibi.
Van Basten achter ik er wel toe in staatquote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Van Basten laat Affelay ook echt niet beginnen morgen hoor.
Maar kan wel belangrijk voorbereidend werk doen. Dat verwacht ik tenminste wel van hem. Af en toe pakt hij trouwens zijn goaltje mee.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:01 schreef StrayDog het volgende:
Kuijt is inderdaad een harde werker, maar komt tekort ((handelings)snelheid, techniek) voor de echte top en zal daardoor ook geen wedstrijden op het EK kunnen beslissen op de momenten dat een echte topper dat wel doet.
Hoeft normaal gesproken dus ook niet opgesteld te worden wat mij betreft.
ik heb nog nooit een man utd topic gelezen, dus je weet niet waar je het over hebt. Wat die laatste zin van jou ook irrelevant maakt...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Pannekoekje het volgende:
Kuyt gaat temminste 100 % voor zijn club zoals andere in dit topic zeggen maar zalk nog is iets zeggen liverpool wilt kuyt niet kwijt en ze hebben gezegd in kranten dat hij een toppertje is metje praatjes over headless chicken niet zoveel topics lezen van manc united kerelniet goed voor je hersens
Niet technisch? Heb jij zeker naar wat anders zitten kijken? Zijn eerste actie was Van Nistelrooy vrij voor de keeper zetten met een sublieme steekbal.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:39 schreef LSS het volgende:
Er is er maar 1 die nog liever het gras opvreet dan verliest en dat is Dirk Kuijt. Wat was ie geweldig tegen die Italianen. Misschien niet de meest technische voetballer die Oranje rijk is, maar wel gezegend met een ongekende vechtersmentaliteit. Altijd jagen, storen, hard het duel in, bal veroveren en afspelen. Nooit zelfzuchtig, altijd in dienst van het elftal en heel sportief.
Op de BBC site na Sneijder en vBronkhorst als derde beste ge-rate, vlak voor VDS en RVNquote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben op verschillende internationale voetbal forums geweest, Dirk wordt overal uitermate gewaardeerd.
hij was echt slecht vanavond he.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:48 schreef Kriegel het volgende:
Zo, en ie er nou ooit nog twijfelt aan Kuyt kom ik persoonlijk z'n hersens inrammen!
100% mee eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij maakte zijn basisplaats meer dan waar, wat was ik blij dat hij in de basis stond!
Volgens mij heb jij een andere wedstrijd zitten kijken want kuyt was zowat overal op het veld en dat is ook goed ook want dat was namelijk kuyt zijn taak alles onder controle houden, en kuyt heeft ook hele mooie assisten gegeven dus ik weet niet welke wedstrijd je hebt gekeken maar hou voortaan maar je commentaar voor je als je nog geen eens weet waar je over praat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:20 schreef Merkie het volgende:
Ik vond Kuyt de slechtste man op het veld. Iedereen op het veld leek te denken "twee of drie Italianen, maakt me niet uit ik pwn ze toch wel", terwijl Kuyt meer dacht van "waar ben ik, watskebeurt".
Wie danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:30 schreef Ulreazj het volgende:
En weer moet er iemand zeiken over een speler.Elk ander land zou trots op hem zijn.
En zo is het, gisteren absoluut. Dat wordt nog lastig nu Van Persie terug is, want zou je Kuyt in deze vorm eruit moeten halen, zelfs al is het voor je sterspeler? Shit, luxeprobleem, ik denk dat Robin maar naar een andere positie moet verhuizen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |