quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Leuk en aardig voor op vakantie, maar tegen Italië gaan we geen voetvolley spelen. Als hij echt zo een goede techniek heeft, weet ie het op het veld erg goed verborgen te houden. Hij heeft bijna geen schijnbewegingen in huis en zijn aannames zijn vrij slecht. Daarbij heeft ie een slechte passing. Het enige wat ie wel heeft is werklust. Maar dat is wat mij betreft niet genoeg.
Het klopt dat ie bij Feyenoord veel scoorde, wat knap van hem was. Maar bij Liverpool heeft ie niet zo veel gescoord. Namelijk in 66 competitie wedstrijden 15 goals. Wat dat betreft kan je hem niet vergelijken met bijv. vNistelrooij omdat Kuijt dit seizoen veel op rechts heeft gespeeld. Maar van Persie speelt bij Arsenal ook vanaf het middenveld en die scoort elke twee wedstrijden één goal in de premiership de laatste twee seizoenen.
idd en die scherpe voorzet in de 16 waarvan hij achteraf zei ik verwachtte hem niet :S wat voor spits ben je dan als je een bal niet in de 16 verwachtquote:
zou je dat schelden achterwege willen latenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef Kriegel het volgende:
TS is een kortzichtige mongool. Als Kuyt echt niks zou kunnen was ie niet belangrijk geweest voor een ploeg als Liverpool. Hij is geen man van de actie en de goal, maar wel een uitstekende klassieke waterdrager die inderdaad op pure strijdlust de bal mee naar voren kan slepen en bovendien altijd wel ergens vrijloopt als aanspeelpunt.
De wat ongracieuze manier waarop hij dat doet gecombineerd met z'n eindeloze longinhoud zorgt voor dat predikaat van 'werkt hard', en hoewel bashers dit er altijd weer gekscherend bijgrijpen om een stok te hebben om mee te slaan, is het gewoon een erg nuttige kwaliteit die echt niet zomaar uit de lucht komt vallen omdat "Dirk zo'n fijne jongen is" of omdat "Dirk altijd zo onvermoeibaar ronddraaft", het betekent dat wat Dirk doet bevorderend is voor de prestaties van zijn elftal, en sinds hij op rechts is gezet en niet meer geketend wordt door een rol als afmaker (wat niet zijn sterke punt is) blijkt datgene wat hij doet ook nog eens beter uit de verf te komen dan voorheen.
Geloof me, een speler als hij wil iedere coach in zijn selectie hebben, niet omdat hij een complete voetballer is (dat is hij niet), maar juist omdat hij dingen kan die lang niet iedereen kan. Unieke kwaliteiten dus. Daarom gaat Kuyt mee met Oranje, niet per sé voor in de basis, maar zie maar eens een betere Nederlander te vinden in situaties dat er gewoon zonder bullshit geknokt en gezeuld moet worden omdat verfijnd spel niet blijkt te werken.
neem eens 1 wedstrijd aub waarin die tomeloze inzet van kuyt zijn vruchten heeft afgewerpt ? meestal werd een afzichtelijke pomp wedstrijd met halve kansen nadat ome kuyt erin kwamquote:
schelden kunnen die doorgefokte katwijkers welquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Aan de andere kant is die Pirlo lutser natuurlijk ook gewoon een compleet argumentatieloze randdebiel die niet veel meer woorden verdient.
!!!!!!!!!!!!!!!!! JUISTquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef behangplakker het volgende:
Kuijt is door zijn werkkracht de meest overschatte voetballer naast Joris Mathijsen![]()
Ik vind hem een topmentaliteit hebben, laten we daar niet over praten. Maar in de voetbalwereld moet je ook kunnen voetballen, daar ontbreekt het bij hem nog wel is aan.. Op het moment supreme altijd falen, naast sommige dingen die hij goed doet (wat al niet bijzonder veel is), maakt hij een ongelofelijke dosis fouten.
Het is dat hij bij Liverpool speelt dat hij meegaat, maar ik vind hem de grap van de selectie
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar je schrijft als een mongool, brengt je standpunt als een mongool en argumenteert als een mongool, dus trek je conclusie, mongool.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:13 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
schelden kunnen die doorgefokte katwijkers wel
quote:Op donderdag 5 juni 2008 05:59 schreef blonchi het volgende:
Check hier een onafhankelijke reportage over Kuijt (zij het wat minder recent)
From England
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Pannekoekje het volgende:
Kuyt gaat temminste 100 % voor zijn club zoals andere in dit topic zeggen maar zalk nog is iets zeggen liverpool wilt kuyt niet kwijt en ze hebben gezegd in kranten dat hij een toppertje is metje praatjes over headless chicken niet zoveel topics lezen van manc united kerelniet goed voor je hersens
Ik ben bang dat dit het was.quote:
Gewoon zowat heel de CL. Na het constant meeverdedigen en het storen van de opbouw hebben spelers zoals Torres en Gerard ruimte kunnen krijgen om te voetballen. Je hoeft geen flitsende acties te hebben om voor waarde te zijn voor je team. Met alleen technisch begaafde spelers win je geen EK. Dat is nog geen enkel land gelukt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
neem eens 1 wedstrijd aub waarin die tomeloze inzet van kuyt zijn vruchten heeft afgewerpt ? meestal werd een afzichtelijke pomp wedstrijd met halve kansen nadat ome kuyt erin kwam
Van Basten laat Affelay ook echt niet beginnen morgen hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef Kriegel het volgende:
Ze kunnen beter Kuyt opstellen en dan Sneijder of Van der Vaart op links, Affelay wordt compleet onder de voet gelopen door die casanovas terwijl Kuyt zich er misschien nog wel doorheen kan worstelen. Bovendien heb je aan hem verdedigend veel meer dan aan Ibi.
Van Basten achter ik er wel toe in staatquote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Van Basten laat Affelay ook echt niet beginnen morgen hoor.
Maar kan wel belangrijk voorbereidend werk doen. Dat verwacht ik tenminste wel van hem. Af en toe pakt hij trouwens zijn goaltje mee.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:01 schreef StrayDog het volgende:
Kuijt is inderdaad een harde werker, maar komt tekort ((handelings)snelheid, techniek) voor de echte top en zal daardoor ook geen wedstrijden op het EK kunnen beslissen op de momenten dat een echte topper dat wel doet.
Hoeft normaal gesproken dus ook niet opgesteld te worden wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |