ik heb nog nooit een man utd topic gelezen, dus je weet niet waar je het over hebt. Wat die laatste zin van jou ook irrelevant maakt...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Pannekoekje het volgende:
Kuyt gaat temminste 100 % voor zijn club zoals andere in dit topic zeggen maar zalk nog is iets zeggen liverpool wilt kuyt niet kwijt en ze hebben gezegd in kranten dat hij een toppertje is metje praatjes over headless chicken niet zoveel topics lezen van manc united kerelniet goed voor je hersens
Niet technisch? Heb jij zeker naar wat anders zitten kijken? Zijn eerste actie was Van Nistelrooy vrij voor de keeper zetten met een sublieme steekbal.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:39 schreef LSS het volgende:
Er is er maar 1 die nog liever het gras opvreet dan verliest en dat is Dirk Kuijt. Wat was ie geweldig tegen die Italianen. Misschien niet de meest technische voetballer die Oranje rijk is, maar wel gezegend met een ongekende vechtersmentaliteit. Altijd jagen, storen, hard het duel in, bal veroveren en afspelen. Nooit zelfzuchtig, altijd in dienst van het elftal en heel sportief.
Op de BBC site na Sneijder en vBronkhorst als derde beste ge-rate, vlak voor VDS en RVNquote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben op verschillende internationale voetbal forums geweest, Dirk wordt overal uitermate gewaardeerd.
hij was echt slecht vanavond he.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:48 schreef Kriegel het volgende:
Zo, en ie er nou ooit nog twijfelt aan Kuyt kom ik persoonlijk z'n hersens inrammen!
100% mee eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij maakte zijn basisplaats meer dan waar, wat was ik blij dat hij in de basis stond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |