Als je Aquaphor zoekt, ik heb eventueel nieuwe tube-tjes voor je.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef Alsmere het volgende:
Hoi Jeltos,
Weet je al wat meer over die aquaphor?
Haha, klopt, in het begin heb ik op veel forums over roa gepost, ik was toen erg op zoek naar info, ervaringen etc en een goed forum waar ze elkaar tips geven etc. Uiteindelijk is fok! toch de beste vind ik :-)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:07 schreef AfromA het volgende:
WOUW! DE BEROEMDE MARJENDA
Nee grapje, dit alleen omdat ik je werkelijk waar op IEDER forum m.b.t. Roaccutane tegenkom. Trouwens, mooi dat het zo goed gaat, houden zo he
Ik hoop niet dat ik nog een kuur moet volgen na m'n kuur van 3 maanden die ik net een week heb afgerond (ja, ik weet dat het niet lang is voor een Roa-kuur, maar toch)
iig, succes allen !
Fijn dat ze goed zijn aangekomen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:24 schreef Alsmere het volgende:
Dank je Marjenda, ik heb de Aquaphor binnen!!
dankjewelquote:Op zondag 15 juni 2008 22:08 schreef AfromA het volgende:
@ GolfMarcel, dat van die mee-eters: Je zei dat ik bijna elke porie een mee-eter zit, maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat je gewoon een erg(!) vette huid heb, net zoals ik.
iig, ik hoop 't beste voor je
succes allen
Zal ik het hier eens opvrolijken dan 2,5 maand bezig 2de kuur roa 40 mg.quote:
Was bij mijn eerste kuur ook toen kwam resultaat pas na 5 maanden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Alsmere het volgende:
Zelf heb ik geen foto's, maar bij mij is het er na 2.5 maand roa 40 mg alleen maar erger op geworden!
Maar ik geef niet op, nog ca 6 maanden te gaan...
Niet dat ik weet, maar het zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:19 schreef AfromA het volgende:
@ Ome_G: Jow, ben ik jou niet op eerdere forums van Fok tegengekomen? jaartje geleden? of iets langer? iig, die schilfers komen door de Roa ja, ik had 't ook, met gemilimeterd haar kan dat misschien vervelend zijn, maar ik had er geen last van.
Hey Jeltos,quote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Zal ik het hier eens opvrolijken dan 2,5 maand bezig 2de kuur roa 40 mg.
Gaat 3x zo snel als eerste kuur maar we gaan gewoon door geen zin in 3de kuur![]()
Foto begin roa kuur
[ afbeelding ]
Vanmorgen na 2,5 maand 40 mg gaat erg goed nog wat vlekjes die moeten weg trekken maar ik ga er vanuit dat ik nog wel even bezig ben![]()
[ afbeelding ]
Hoi,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Alsmere het volgende:
Zelf heb ik geen foto's, maar bij mij is het er na 2.5 maand roa 40 mg alleen maar erger op geworden!
Maar ik geef niet op, nog ca 6 maanden te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |