Het werkt duidelijk bij iedereen anders, ik kan me tenminste niet herinneren dat ik zo'n erge last van m'n ogen had. Wat wel een feit is, is dat mijn huid permanent een stuk droger is geworden en dan bedoel ik niet alleen m'n gezicht. Je wilt niet weten hoeveel flessen bodylotion er hier per maand doorheen gaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand?
Ja tuurlijk ben ik bij een derm. Ik heb een afspraak over een maand nadat ik ben gestartquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Het werkt duidelijk bij iedereen anders, ik kan me tenminste niet herinneren dat ik zo'n erge last van m'n ogen had. Wat wel een feit is, is dat mijn huid permanent een stuk droger is geworden en dan bedoel ik niet alleen m'n gezicht. Je wilt niet weten hoeveel flessen bodylotion er hier per maand doorheen gaan![]()
Maar sta je niet onder toezicht van een Dermatoloog? Ik moest toen wekelijks of 2-wekelijks langs het ziekenhuis om bloed te laten afnemen voor tests en werd elke verandering/bijwerking nauwkeurig beoordeeld. Ik zou dit zeker aankaarten, in de OP staat tenslotte een link over blijvend oogletsel!
Suc6 met je kuurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:48 schreef meissie1981 het volgende:
Goed mensen, snelle reacties hier. Thanx ook voor de reacties.
Aangezien ik een vrij fanatieke blogger ben en ook gezocht heb naar wat uitgebreidere verhalen (maar nauwelijks tegengekomen) heb ik maar besloten om er een blogje over bij te houden. Ik sta tenslotte aan het begin (ik start maandag) en wie weet hebben er anderen er wat aan. En natuurlijk ben ik ook wel opzoek naar lotgenoten. Wie weet is behalve het forum zo'n logje ook wel een manier.
Hoewel iedere ervaring anders is, vind ik het prettig te lezen hoe anderen het ervaren hebben of het nou negatief of positief is. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval.
En wie me wil volgen:
http://roaccutane-dagboek.blogspot.com
(en dat zal groeien qua tekst mensen!)
Niet te lang wachten, als ik Kansloos' verhaal zo lees kan het dus ook erg fout gaan en van te droge oogbollen weet ik dat je door het kontakt met het ooglid schaafwondjes kunt krijgen, een schuurpapiereffect zeg maar!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik wacht het nog eens een paar dagen af, kijken hoe het gaat. Want het laatste wat ik wil is stoppen met mijn kuur![]()
Hou vol Ivy! Mijn ervaring is dat dit soort bijwerkingen wel bijtrekken, zoals ik al schreef! Vooral in het begin moet je lichaam even leren omgaan met dat spul en een nieuwe balans vinden. Mijn lippen waren de eerste weken bijvoorbeeld ook compleet naar de klote, er viel niet tegen te smeren. Maar na 1 a 2 maanden werd dat een stuk beter. Gewoon even doorzetten dus, die droge ogen dat is zeer waarschijnlijk tijdelijk en blijft echt geen 6 maanden.quote:vraag;
Is dit nou iets wat ook weer wegtrekt na een week ofzo, misschien nog een beetje wennen.... of is dit nu toch wel dagelijkse kost? (ja ik ben al aan het druppelen maar dat lijkt niks uit te halen)
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:36 schreef A_J_ het volgende:
Het zit er op,
Ik ben heel blij.
Een gladde kop,
Geen puistjes er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |