Dat mag niet meteen, toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik ben klaar met mijn kuurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., nu moet ik chemische peelings doen om mijn huid weer litekenvrij te krijgen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heeft dat nou echt zin dan... ik heb anderhalf jaar gelden een kuur gehad... werkte trouwens perfect maar toen /hadden ze het ook over een chemische peeling.. moet ik dat gewoon bij mijn dermatholoog aanvragen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik ben klaar met mijn kuurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., nu moet ik chemische peelings doen om mijn huid weer litekenvrij te krijgen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben, Lupa. Blijkbaar kom ik alleen fotogenieke mensen tegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen ziet er fucking slecht uit met die miljoenen-pixel-camera's vandaag de dag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Élk vlekje wordt vastgelegd.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik maak geen plaatjes. Geen behoefte aan.
Ja, dat was ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:45 schreef eenmeissiiee het volgende:
Ik heb een paar delen terug gelezen dat een aantal van jullie een excel-sheet bijhouden? waarop je precies kan lezen, hoeveel dagen/weken je bezig bent en op hoeveel procent je zit e.d.
Kan iemand me vertellen hoe je dat aanmaakt?
en hoe bereken je precies het totale aantal mg?
Dan slik je neem ik aan minder dan 70mg per dag? Want volgens mij is het juist niet zo handig om alles in één keer te nemen, maar is verspreiden over de dag beter. Maar als je weinig slikt is dat niet heel erg van belang.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik slik ze altijd 's avonds, omdat je ze het beste bij een maaltijd met een hoog vetgehalte kunt nemen. Na het avondeten dus, of er tussendoor.
Ik slik idd 40 mg. Op de sticker van de apotheek staat 'Eenmaal per dag twee capsules'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:36 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Dan slik je neem ik aan minder dan 70mg per dag? Want volgens mij is het juist niet zo handig om alles in één keer te nemen, maar is verspreiden over de dag beter. Maar als je weinig slikt is dat niet heel erg van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop