Dat mag niet meteen, toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik ben klaar met mijn kuur, nu moet ik chemische peelings doen om mijn huid weer litekenvrij te krijgen.
heeft dat nou echt zin dan... ik heb anderhalf jaar gelden een kuur gehad... werkte trouwens perfect maar toen /hadden ze het ook over een chemische peeling.. moet ik dat gewoon bij mijn dermatholoog aanvragen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik ben klaar met mijn kuur, nu moet ik chemische peelings doen om mijn huid weer litekenvrij te krijgen.
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben, Lupa. Blijkbaar kom ik alleen fotogenieke mensen tegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen ziet er fucking slecht uit met die miljoenen-pixel-camera's vandaag de dag.Élk vlekje wordt vastgelegd.
Maar ik maak geen plaatjes. Geen behoefte aan.
Ja, dat was ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:45 schreef eenmeissiiee het volgende:
Ik heb een paar delen terug gelezen dat een aantal van jullie een excel-sheet bijhouden? waarop je precies kan lezen, hoeveel dagen/weken je bezig bent en op hoeveel procent je zit e.d.
Kan iemand me vertellen hoe je dat aanmaakt?
en hoe bereken je precies het totale aantal mg?
Dan slik je neem ik aan minder dan 70mg per dag? Want volgens mij is het juist niet zo handig om alles in één keer te nemen, maar is verspreiden over de dag beter. Maar als je weinig slikt is dat niet heel erg van belang.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik slik ze altijd 's avonds, omdat je ze het beste bij een maaltijd met een hoog vetgehalte kunt nemen. Na het avondeten dus, of er tussendoor.
Ik slik idd 40 mg. Op de sticker van de apotheek staat 'Eenmaal per dag twee capsules'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:36 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Dan slik je neem ik aan minder dan 70mg per dag? Want volgens mij is het juist niet zo handig om alles in één keer te nemen, maar is verspreiden over de dag beter. Maar als je weinig slikt is dat niet heel erg van belang.
Hmm, ok. Ik wil het graag in 1 keer slikken want ik begin langzamerhand de 2e pil, aan het einde van de dag, te nemen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik slik ook 40. Op de sticker van de apotheek staat heel duidelijk 'eenmaal daags twee tabletten'.
Ja, maar dat is gewoon door jouw dermatoloog aangeraden. Het is niet zo dat dat de standaard is. Ik moest toen ik 40mg slikte het ook nog alleen 's avonds in nemen, maar bij een hogere dosis zul je het moeten verspreiden over dag.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik slik ook 40. Op de sticker van de apotheek staat heel duidelijk 'eenmaal daags twee tabletten'.
Eh... Dat klinkt niet gezond.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:20 schreef Sensation2 het volgende:
Owja over alcoholgebruik wil ik ook nog wat kwijt. In de eerste 12 weken heb ik geen druppel aangeraakt wat mij erg moeilijk viel.
Ik drink heel af en toe en ik heb nergens last van.quote:eigenlijk laten vallen. Bij een avondje stappen en in de kantine drink ik gewoon lekker mee. Het heeft geen invloed op de werking van de Roa (bij mij niet in ieder geval). Wel werkt het natuurlijk op je lever maar als je zelf in de gaten houdt hoe je je voelt, moet dit allemaal geen probleem zijn!
Ik heb het geprobeerd en ik was vrij snel van de puistjes af. Het is geloof ik beter het ook gewoon alleen de voorgeschreven 2 maanden te gebruiken (staat ook in het boekje erbij) vanwege de antibiotica. Daarna komt het helaas gewoon terug. Zoals Lupa al zei, Inderm is leuk zolang je het gebruikt. Stop je ermee, dan kun je de dagen aftellen tot de puistjes weer terugkomen, dat was bij mij dacht ik na 1 week.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:55 schreef Yildiz het volgende:
Ik moet zeggen, nu, na gebruik van consistent elke avond Inderm, dat het er flink opgeruimd uitziet
Misschien een tip, of hebben de meeste mensen dat al gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |