Derde wereld COSquote:
Altijd nog beter dan een Libelle SCquote:
Oeps don't mind the Germansquote:
Ja kan ergerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een Libelle SC
Niks soddyquote:
Nee hij zich waarschijnlijk laten verifieren als de echte, en zijn account aan iemand uitbesteed die die de verdere klantenbinding doet, met het spammen van zijn sitequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een complot, het zijn vast Noekje en Gert die samen de zaak opblazen.....
Denk letterlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik weet niet waar Huub op doelt met "Mensen willen bij de benen genomen worden", misschien op het spel in DGK? Nah, dat was al bekend toch.....
Ja, om eerlijk te zijn dacht ik ook dat hij het niet was. Z'n welbespraaktheid, daar vind je op het forum totaal niets van terug. Korte berichtjes, ander taalgebruik dan in DGK......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hij zich waarschijnlijk laten verifieren als de echte, en zijn account aan iemand uitbesteed die die de verdere klantenbinding doet, met het spammen van zijn site![]()
Het is me bij oud-BBers wel eens opgevallen, dat ze op het forum meestal iets 'welbespraakter' overkomen dan op tv, bij hem heb ik een beetje het omgekeerde, dus het zou zomaar kunnen kloppen![]()
Ben ik niet de enige die para is dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn dacht ik ook dat hij het niet was. Z'n welbespraaktheid, daar vind je op het forum totaal niets van terug. Korte berichtjes, ander taalgebruik dan in DGK......
Kan ook hé, veel groter is hij niet, om bij je tieten te kunnen komen heeft hij al een trapje nodig.....quote:
Nope, op mij komt hij over als een ietwat bescheiden en timide puber.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die para is dus.
Nou 14 jarige kousenpissers zijn wel een goed doelwit wat dat betreft, alhoewel die gasten worden ook steeds langerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ook hé, veel groter is hij niet, om bij je tieten te kunnen komen heeft hij al een trapje nodig.....
Dus de hele tijd roepen dat de wereld bedrogen wil worden is een soort van disclaimerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, op mij komt hij over als een ietwat bescheiden en timide puber.....
Vind mijn avatar toch een stuk mooier Pietje....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT
Ik vind de hele Huub wel een soort van disclaimer.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus de hele tijd roepen dat de wereld bedrogen wil worden is een soort van disclaimer
Oh fuck vergat de echte doelgroep.. (40-45) Er is zelfs een plein naar genoemdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou 14 jarige kousenpissers zijn wel een goed doelwit wat dat betreft, alhoewel die gasten worden ook steeds langer
Schijnt dat ze dan ook langer leven......de wereld gaat echt naar de kloten...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou 14 jarige kousenpissers zijn wel een goed doelwit wat dat betreft, alhoewel die gasten worden ook steeds langer
Volgens mij was dat een grasveld....Margratenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fuck vergat de echte doelgroep.. (40-45) Er is zelfs een plein naar genoemd
Mooi heb ik nog ff te gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnt dat ze dan ook langer leven......de wereld gaat echt naar de kloten...
Volgens mij is het gemiddeld langer worden alvast een aanpassing aan de stijging van de zeespiegel....kunnen ze straks toch nog het hoofd boven water houden...quote:
Oh daar ook al. Nee hier in A'damquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een grasveld....Margraten(we blijven in de Huub stijl)
Dan moeten ze toch wel ff beter hun best doen. En ik zit op 4 hoog nog wel droogquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is het gemiddeld langer worden alvast een aanpassing aan de stijging van de zeespiegel....kunnen ze straks toch nog het hoofd boven water houden...
Zag gisteren op Discovery, tussen de bedrijven door, een documentaire over smeltende ijskappen.....goffer, heb vandaag gelijk raketjes gehaald.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch wel ff beter hun best doen. En ik zit op 4 hoog nog wel droog
Hahaha lekker he? Heb een la vol en festine peren ijsjesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zag gisteren op Discovery, tussen de bedrijven door, een documentaire over smeltende ijskappen.....goffer, heb vandaag gelijk raketjes gehaald.....
Nee joh, gewoon die drie-kleuren dingen....en dan snel naar het "geel" toewerkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha lekker he? Heb een la vol en festine peren ijsjes
Dat is de andere helft van het vriesvak Oei ik voel een foto opkomen .. Raketten. Maar ze lijken stukken kleiner als ik in gedachte hadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon die drie-kleuren dingen....en dan snel naar het "geel" toewerken
Hahahaha dat is het lekkerste iidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon die drie-kleuren dingen....en dan snel naar het "geel" toewerken
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de andere helft van het vriesvak Oei ik voel een foto opkomen .. Raketten. Maar ze lijken stukken kleiner als ik in gedachte had
Ze liggen peer to peer dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom je opeens een peer tegen in je ijsje [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:18 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
En die verpakking van raketten bevalt me ook niet
Tis ook jeugd sentiment .. En wat was er mis met de oudjes . En Rocket Ieuwwwwwquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]mijn la ziet er ongeveer hetzelfde uit.....
Wat is er mis met die verpakking, die eet je toch niet op
Er is nix mis met oudjes.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook jeugd sentiment .. En wat was er mis met de oudjes . En Rocket Ieuwwwww
Slaap lekker, ga ik ook zo doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is nix mis met oudjes.....
En nu is het heerlijk afgekoeld, en gaan we een heerlijke lange nacht maken....![]()
![]()
Dank Gaat lukkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, afgelopen nacht maar 4 uurtjes gehad......![]()
Enne succes morgen muis.......
Door deze post in de COS heeft Greet zich verraden!!quote:
Zonder bewijs geen zaak.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
Tape-gate was dus een dooie mus![]()
![]()
Zo zie je maar weer... zonder lobasca geen slowchat
Ja ok, dat je de SC tijdelijk doet opleven, doet idd af aan mijn stellingquote:
Daar ben je nú wel blij mee denk ik. Weer lekker fris met de pielemuis in de zon.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Door deze post in de COS heeft Greet zich verraden!!Maar wij SC-ers hadden dat gisteren al door. Niet?
![]()
Greet plays Huub.![]()
Ik heb een drankprobleem!!!![]()
Het is op.
Huh?quote:
Eikel !quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef Sieben_sieben het volgende:
ja klopt ik hou gertje goed in de gaten maar hij gebruikt geen kloons en post altijd als zichzelf
echt
Mwah, ik vind je Lekkker Simpel-act anders best ver doorgevoerd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ja jeutje, die wist ik![]()
ik ben gewoon te braaf.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voel me zeer vereerd dat je me tot zoiets in staat acht
Oeh... wat een scoopquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voel me zeer vereerd dat je me tot zoiets in staat acht
Dat moet haast wel, want je dommer voordoen dan je bent (Buuf turns LS) is vrij simpel, maar andersom is vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
Maar dat betekent dat debuurvrouw een onaantrekkelijke man is, gezien de foto's die er van LS/MrD rouleren?
Mijn droombeeld, wat doe je?
![]()
Of is het een stand-in van de plaatselijke sociale werkplaats?
Misschien kun je bij de volgende DGK het weblog van de nieuwe Natasia gaan bijhoudenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Het moet wel heerlijk zijn om je zo te laten gaan zo nu en dan. Ik zou haast willen dat het waar was
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kun je bij de volgende DGK het weblog van de nieuwe Natasia gaan bijhouden![]()
Die gaan toch gewoon weg door er 's morgens overheen te pissen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ff naar de huisarts, rondje wrattenbestrijding.
Succesquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ff naar de huisarts, rondje wrattenbestrijding.
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef APK het volgende:
[..]Die gaan toch gewoon weg door er 's morgens overheen te pissen?
Ja, de huisarts...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??
Want eerst ergens anders in opvangen kan niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??
ik wil een t- shirt met NERD erop voor mijn zoonquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Met excuses voor Soury ...
Maar ... they're back!!!
All the girls standing in line for the bathroom
![]()
je mag er wel ééntje lenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
Ik ook. Voor mijn non-existing zoon.
Ik heb ze een paar jaar terug live gezien tijdens Rock Werchter en daarna bezweet in het gras neergestreken. En toen ben ik een week ziek geweest. Maar dat had ik er maar wát voor over.
Pharrell is zwaar okay, vooral in N*E*R*D.
En mag je daarna wel of niet douchen. Aangezien het elders over lichaamsgeur gaatquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... dat is ook een vrouw, zal wel weer een smeerboel worden dan
David & Goliath had o.a. shirts met NERD erop.... en nog een heleboel andere leuke shirtsquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil een t- shirt met NERD erop voor mijn zoon![]()
En ook dit is weer een lekker muziekje. Pharell voor president..
Wat lief dat je aan me dachtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Met excuses voor Soury ...
Maar ... they're back!!!
All the girls standing in line for the bathroom
![]()
Mijne ook, vandaag al 2 opquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
En perenijsjes zijn mijn favoriete ijsjes!
Heb ook nog rocketsquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef CarOnline het volgende:
Oh perenijsjes, bah![]()
Daar was ik tijdens mijn zwangerschap zó vreselijk aan verslaafd (een half pak per dag zeker) dat een vriend van mij op kraambezoek kwam, mijn dochter oppakte, snoof en zei: Ze rúikt zelfs naar perenijs![]()
Voor mij geen perenijs meer dus.
Ja, die at ik dan voor de afwisseling. Die lust ik dan ook nog wel.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die at ik dan voor de afwisseling. Die lust ik dan ook nog wel.
Staan er nog steeds van die suffe raadseltjes op de stokjes van de perenijsjes?
Heb er net één op en volgens mij stond daar Benny Lava for presidentquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die at ik dan voor de afwisseling. Die lust ik dan ook nog wel.
Staan er nog steeds van die suffe raadseltjes op de stokjes van de perenijsjes?
hoi.quote:
Ik snap um niet maar dat zal wel aan mij liggen. En ga ook maar liggen nuquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
my bun is fine benny lava..
[ afbeelding ]
lig lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap um niet maar dat zal wel aan mij liggen. En ga ook maar liggen nu![]()
Zie het nu pasquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel je loony bun hequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb er net één op en volgens mij stond daar Benny Lava for president
wat is er mis met heupenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
ik hoor net dat je niet te veel heupen moet hebben
ooh gelukkig maar, liefdesverdriet is best rot.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:19 schreef Polonium-120 het volgende:
neen cooldown van de DGK... mijn schatje en ik zijn zo
Ah niet teveel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
meiden moeten niet te veel heupen hebben, maar da's persoonlijk
mooi huis trouwens dat je laatst hier postte. beste kast ook. in duitsland, toch, of was dat een witz?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah niet teveel.
Maar zeker niet te weinig
Ja, Duitsland. Bijna klaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi huis trouwens dat je laatst hier postte. beste kast ook. in duitsland, toch, of was dat een witz?
Omdat daar de huizen groter en goedkoper zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en waarom daar als ik vragen mag? "nee dat mag je niet"haha
ach ja so. doe je goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat daar de huizen groter en goedkoper zijn.
Ik verhuis nu 14 km verderop, en heb nu voor (relatief) weinig geld een groter huis.
Das alles eigenlijk. Dus dan word ik een 'Pruus'.
Halve dan. Want ik zit nog te dicht bij NL om een hele te worden denk ik. Gevoelsmatig dan.
Ja aber natürlich bin ich für Hollandquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach ja so. doe je goed.
ben je dan straks wel voor nederland als ze in de finale tegen duitsland spelen (handbal natuurlijk, dat gaat mit voetbal niet lukken)?
geniet dan maar van die 2 wedstrijden dat het duurt..quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja aber natürlich bin ich für Holland
Mooi, dan hoeven ze ook niet op mijn verjaardag te spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geniet dan maar van die 2 wedstrijden dat het duurt..
hee nmnsquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef CarOnline het volgende:
En dan?
Dan moet ik vanaf zeven tot half negen minimaal drie keer plassen van de zenuwen....quote:
enneh, als apk komt logeren wel gewoon mee laten betalen aan gas/water en lichtquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeven ze ook niet op mijn verjaardag te spelen
WJ....quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee nmns![]()
mwah, lijkt me leuk ff te kijken, maar geef ze weinig kans. marrukko is er nog niet uit, beetje aan de late kant om succesvol te zijn tegen italie.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
enneh, als apk komt logeren wel gewoon mee laten betalen aan gas/water en licht
Uiteraard!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
enneh, als apk komt logeren wel gewoon mee laten betalen aan gas/water en licht
Echt? Maar wie spelen er dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet ik vanaf zeven tot half negen minimaal drie keer plassen van de zenuwen....![]()
Voetballuh....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Gert hoeft alleen t gas maar te betalen
[EK-Info] Poules, toernooischema, banners en selecties.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Maar wie spelen er dan?
Doe es een overzichtje want ik heb echt geen idee
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Gert hoeft alleen t gas maar te betalen
huh? je scharrelt toch met apk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind 'm gewoon lekker, stom he
Mijn dank is groot en eeuwigquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[EK-Info] Poules, toernooischema, banners en selecties.
Oh, ik had nog niet heel secuur gekekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, nou, alleen de poule-wedstrijden..
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, wist niet dat je zo scherp bent, deutscher
Kun je meer onthouden danquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, ik had nog niet heel secuur gekeken![]()
Tis ietwat overdreven inderdaad.
ach, het een vriendelijke geste van je naar nmns toe, dat teltquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, ik had nog niet heel secuur gekeken![]()
Tis ietwat overdreven inderdaad.
Ja precies. Ik ben de kwaadste niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, het een vriendelijke geste van je naar nmns toe, dat telt
Ja.....quote:
ach joh, niet zo lang terug deed moeders alle was nog op de hand inc. luiers. beetje relativeren..quote:
Trustenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....
Ik ga heeeeeeeeeeeeeerlijk dromen over maandag aanstaande.....veel voorbeschouwingen, veel napraten en daartussen in een wedstrijd.....![]()
![]()
![]()
Neuh, ik loop er gewoon omheen, maar soms schiet het me ineens te binnen... als je was zeg bevobbeld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach joh, niet zo lang terug deed moeders alle was nog op de hand inc. luiers. beetje relativeren..![]()
maar ga gerust je gang
slaap wel brothaaaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....
Ik ga heeeeeeeeeeeeeerlijk dromen over maandag aanstaande.....veel voorbeschouwingen, veel napraten en daar tussenin een wedstrijd.....![]()
![]()
![]()
en binnenkort ga je over, overlopert?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neuh, ik loop er gewoon omheen, maar soms schiet het me ineens te binnen... als je was zeg bevobbeld.
En dan schrik ik weer even. Maar nu gaat het weer.
Ja. Maar in mn hartje blijf ik jullie trouw hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en binnenkort ga je over, overlopert?
haha, da's fijn te wetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Maar in mn hartje blijf ik jullie trouw hoor
Nou dat risico durf ik wel te nemen, hah!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
jawel, maar ehh alles kan tegen je gebruikt worden haha
ik wel, denk ik, maar we zijn niet allen nsb-ers/overloperts, dus ik laat het achterwege, moffenh****quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik heb geen idee waar die op slaat eigenlijk
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wel, denk ik, maar we zijn niet allen nsb-ers/overloperts, dus ik laat het achterwege, moffenh****
en dan willekeurige lyrics?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
nou, gooi jij er dan effe iets in dat lekker mee neuriet..
is hier sprake van een poging tot haremuitbreiding uwerzijds?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:03 schreef CarOnline het volgende:
L is for the way you look at me,
O is for the only one I see,
V is very, very extraordinary,
E is even more than anyone that you adore can love.
is all that I can give to you,
love is more than just a game for two.
Two in love can make it,
take my heart but please don't break it.
Love was made for me and you...
Yeah L is for the way you look, you're looking at me
And O is for the only one I see, V is so very, very extra ordinary
Now E is even more than any-any-anyone that you adore
Can love, is all that I'm gonna give to you, oh love
Is more than just a game for two, two in love can make it
Take my heart but please don't you break it, cause love
Was made for me and you, love was made for me and you, don't you know that love
Was made for me and you...
Oh niet direkt nee, maar doe eens een leuk voorstelquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is hier sprake van een poging tot haremuitbreiding uwerzijds?![]()
zingt lekker weg btw
voor 1 van je scharrels met tekst:quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
Oh deze bovenstaande zijn nog redelijk orgineel.
Straks wel even voor Coos Bohemian Rhapsody doen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voor 1 van je scharrels met tekst:
Where you can hear a country song from far
And someone play the honky-tonk guitar
Where all the lights will go out one by one
The people join the song
And the wind takes it away
Where the Mississippi rolls down to the sea
And lovers found the place they'd like to be
How many times before the song was ending
Love and understanding
Everywhere around
Mississippi, I'll remember you
Whenever I should go away
I'll be longing for the day
That I will be in Grennville again
Mississippi, you'll be on my mind
Everytime I hear this song
Mississippi roll along
Until the end of time
Now the country song for ever lost its soul
When the guitar player turned to rock & roll
And everytime when summer nights are falling
I will always be calling, dreams of yesterday
Mississippi, I'll remember you
Whenever I should go away
Ja, je moet het opbouwen he, anders is iedereen in de war.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
haha, die was wel te doen eigenlijk
Ohquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
kutzooi, het concept is van ons, maar joling en sbs zullen er wel weer een hit mee scoren, zo gaat dat altijd.
uuhhh..moet ik me nog dommer gaan voordoen? best moeilijk op dit tijdstip..perenijsje dan maar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou dan. Zo moeilijk is dat toch niet?
Bedankt voor de TIP. Ga ik morgen eens proberen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:18 schreef Lobasca het volgende:
En o, ja..de rode bieten met ui, van de ah zijn smerig
Je doet het al heel aardig. Roze knopje niet doordrukken he. Moet nog langer mee namelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uuhhh..moet ik me nog dommer gaan voordoen? best moeilijk op dit tijdstip..perenijsje dan maar?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bedankt voor de TIP. Ga ik morgen eens proberen.
de mijne is roodquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je doet het al heel aardig. Roze knopje niet doordrukken he. Moet nog langer mee namelijk.
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:24 schreef Lobasca het volgende:
Had jij je grijze bak alweer binnen gehaald?
Neeeeeeeeeeeeeeeeee?!!! Die truc ga ik morgen ook proberenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, maar mooiste van alles. Hij was leeg.
Groente, Fruit en Tuinellende..maar dat heb jij niet, pizza op je balkonvreterquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Groene? Wat gaat daar ook al weer in?
Groente en Fruit? Hoezo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:31 schreef Lobasca het volgende:
GFK
[..]
Groente, Fruit en Tuinellende..maar dat heb jij niet, pizza op je balkonvreter
Sex ontroert vooral.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:34 schreef Lobasca het volgende:
sexsucks, maar dan omgedraaid Tipsch, we gaan snurkie snurkie doenTata
Die bakken zit bij mij barstensvol..sinaasappelschillen, bloemkoolbladeren en onkruidquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Groente en Fruit? Hoezo.![]()
Voor dat ene stinkende stronkje van de brocolli of boerenkool. Klokhuis, dus.![]()
Lui die dat verzonnen hebben, sporen gewoon niet.
Smelt het dan nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 05:36 schreef PC eend het volgende:
Ik pleur mijn perenijs altijd in de groene bak
Ik had toch liever bloemen gehad.quote:
Best wel.quote:
Ssst, dat is ons geheimpje.quote:
Whats up ?quote:
En weer up. And down.quote:
Ik heb straf en ga maar wat anders doenquote:
je vloerkleed fotograferen?quote:
Heb ik niet sorryquote:
Laat ze Jappie dan es snel teruggevenquote:
Die is in een puzzle gestikt.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:05 schreef PC eend het volgende:
Coos loopt waar als een geil hondje de verkeerde SC in
Tsja ik had wel een beetje verwacht dat het zo zou lopenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van de oogkleppen van de mods?
Nope, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
Zie ik iets verkeerd, of doelde je op iets anders
Ja, ik ben echt weer thuis.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja ik had wel een beetje verwacht dat het zo zou lopen
Volgens mij ageerde wij in het begin een beetje tegen de groupies, die daar niet zo goed tegen konden![]()
Veel gezeik volgde en na een discussie werd besloten dat iedereen welkom moest zijn dacht ik?
Nu zijn er bijna alleen nog groupies, en dat is nou juist enge gesloten kliek waarbij massaal in groepsverband andere meningen worden weggehoond, erger dan wij ooit gedaan hebben
Dus dat iedereen welkom waar het om begon lijkt met het daardoor binnenhalen van die kliek juist totaal de nek te zijn omgedraaid![]()
Maar je doet er niks tegen want de mods tot aan de hoogste admins zijn ook huubgroupies![]()
Zie ik iets verkeerd, of doelde je op iets anders
En het inhoudelijke gedeeltequote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, helemaal mee eens.![]()
Jammer dat met de invasie van de groupies ook de humor is verdwenen.
quote:
Ik ben onder invloed van een chemische drog.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het eng Coos en durfde je zo ver van huis?
Ja ok het klinkt misschien een beetje vreemd omdat het over dgk gaatquote:
Daar was ik het dus helemaal mee eens, schele.quote:
Losâh.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ok het klinkt misschien een beetje vreemd omdat het over dgk gaat
Maar toch...
Effe serieus, vind je dat soms niet eng?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:31 schreef Coos het volgende:
Ik ben onder invloed van een chemische drog.![]()
Dan durf je alles!!!
Wat? In de COS koomen?quote:
Pilletje verkeerd gevallenquote:
jij bent een nare user en speelt alleen maar op de manquote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Daar was ik het dus helemaal mee eens, schele.
Het is een love-drug!!quote:
Moet je wel een hele harde hebbenquote:
Dat was vroehâh!!quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat was vroehâh!!![]()
Toen kon ik er een raam mee inslaan
en nu kan ik er een raam mee zemen!
eg nie........quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben de verkeerde "love drug" aan je verpatst......je bent er weer eens ingestonken...
Double check!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:45 schreef patjuh001 het volgende:
Check!
Je staat om 10 voor 4 in de nacht je ramen te zemenquote:
Dat is toch een stuk beter dan rond die tijd je ruiten ingooien......lijkt mij....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je staat om 10 voor 4 in de nacht je ramen te zemen![]()
Je kan beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je staat om 10 voor 4 in de nacht je ramen te zemen![]()
Roep eens heel hard Mohammed uit je raam.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Psst Coos, waar kun je shit kopen......
Bij de kapperquote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Psst Coos, waar kun je die shit kopen......
Ik wil ook schone ramen...die werksters van tegenwoordig....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Roep eens heel hard Mohammed uit je raam.
Het is net "de lamp van Aladin".
Durft ie niet, die heeft geen gebit.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij de kapper
Zeem es wat vaker de spiegel van de kapper
Oké Anniequote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:01 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff bijlezen
Ik schijn 3835 delen van de COOSreeks gemist te hebben![]()
Oh shit...die gast is droog en gek.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:01 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff bijlezen
Ik schijn 3835 delen van de COOSreeks gemist te hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |