Misschien kun je bij de volgende DGK het weblog van de nieuwe Natasia gaan bijhoudenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Het moet wel heerlijk zijn om je zo te laten gaan zo nu en dan. Ik zou haast willen dat het waar was
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kun je bij de volgende DGK het weblog van de nieuwe Natasia gaan bijhouden![]()
Die gaan toch gewoon weg door er 's morgens overheen te pissen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ff naar de huisarts, rondje wrattenbestrijding.
Succesquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ff naar de huisarts, rondje wrattenbestrijding.
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef APK het volgende:
[..]Die gaan toch gewoon weg door er 's morgens overheen te pissen?
Ja, de huisarts...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??
Want eerst ergens anders in opvangen kan niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??
ik wil een t- shirt met NERD erop voor mijn zoonquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Met excuses voor Soury ...
Maar ... they're back!!!
All the girls standing in line for the bathroom
![]()
je mag er wel ééntje lenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
Ik ook. Voor mijn non-existing zoon.
Ik heb ze een paar jaar terug live gezien tijdens Rock Werchter en daarna bezweet in het gras neergestreken. En toen ben ik een week ziek geweest. Maar dat had ik er maar wát voor over.
Pharrell is zwaar okay, vooral in N*E*R*D.
En mag je daarna wel of niet douchen. Aangezien het elders over lichaamsgeur gaatquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... dat is ook een vrouw, zal wel weer een smeerboel worden dan
David & Goliath had o.a. shirts met NERD erop.... en nog een heleboel andere leuke shirtsquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil een t- shirt met NERD erop voor mijn zoon![]()
En ook dit is weer een lekker muziekje. Pharell voor president..
Wat lief dat je aan me dachtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Met excuses voor Soury ...
Maar ... they're back!!!
All the girls standing in line for the bathroom
![]()
Mijne ook, vandaag al 2 opquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
En perenijsjes zijn mijn favoriete ijsjes!
Heb ook nog rocketsquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef CarOnline het volgende:
Oh perenijsjes, bah![]()
Daar was ik tijdens mijn zwangerschap zó vreselijk aan verslaafd (een half pak per dag zeker) dat een vriend van mij op kraambezoek kwam, mijn dochter oppakte, snoof en zei: Ze rúikt zelfs naar perenijs![]()
Voor mij geen perenijs meer dus.
Ja, die at ik dan voor de afwisseling. Die lust ik dan ook nog wel.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die at ik dan voor de afwisseling. Die lust ik dan ook nog wel.
Staan er nog steeds van die suffe raadseltjes op de stokjes van de perenijsjes?
Heb er net één op en volgens mij stond daar Benny Lava for presidentquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die at ik dan voor de afwisseling. Die lust ik dan ook nog wel.
Staan er nog steeds van die suffe raadseltjes op de stokjes van de perenijsjes?
hoi.quote:
Ik snap um niet maar dat zal wel aan mij liggen. En ga ook maar liggen nuquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
my bun is fine benny lava..
[ afbeelding ]
lig lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap um niet maar dat zal wel aan mij liggen. En ga ook maar liggen nu![]()
Zie het nu pasquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel je loony bun hequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb er net één op en volgens mij stond daar Benny Lava for president
wat is er mis met heupenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
ik hoor net dat je niet te veel heupen moet hebben
ooh gelukkig maar, liefdesverdriet is best rot.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:19 schreef Polonium-120 het volgende:
neen cooldown van de DGK... mijn schatje en ik zijn zo
Ah niet teveel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
meiden moeten niet te veel heupen hebben, maar da's persoonlijk
mooi huis trouwens dat je laatst hier postte. beste kast ook. in duitsland, toch, of was dat een witz?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah niet teveel.
Maar zeker niet te weinig
Ja, Duitsland. Bijna klaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi huis trouwens dat je laatst hier postte. beste kast ook. in duitsland, toch, of was dat een witz?
Omdat daar de huizen groter en goedkoper zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en waarom daar als ik vragen mag? "nee dat mag je niet"haha
ach ja so. doe je goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat daar de huizen groter en goedkoper zijn.
Ik verhuis nu 14 km verderop, en heb nu voor (relatief) weinig geld een groter huis.
Das alles eigenlijk. Dus dan word ik een 'Pruus'.
Halve dan. Want ik zit nog te dicht bij NL om een hele te worden denk ik. Gevoelsmatig dan.
Ja aber natürlich bin ich für Hollandquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach ja so. doe je goed.
ben je dan straks wel voor nederland als ze in de finale tegen duitsland spelen (handbal natuurlijk, dat gaat mit voetbal niet lukken)?
geniet dan maar van die 2 wedstrijden dat het duurt..quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja aber natürlich bin ich für Holland
Mooi, dan hoeven ze ook niet op mijn verjaardag te spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geniet dan maar van die 2 wedstrijden dat het duurt..
hee nmnsquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef CarOnline het volgende:
En dan?
Dan moet ik vanaf zeven tot half negen minimaal drie keer plassen van de zenuwen....quote:
enneh, als apk komt logeren wel gewoon mee laten betalen aan gas/water en lichtquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeven ze ook niet op mijn verjaardag te spelen
WJ....quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee nmns![]()
mwah, lijkt me leuk ff te kijken, maar geef ze weinig kans. marrukko is er nog niet uit, beetje aan de late kant om succesvol te zijn tegen italie.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
enneh, als apk komt logeren wel gewoon mee laten betalen aan gas/water en licht
Uiteraard!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
enneh, als apk komt logeren wel gewoon mee laten betalen aan gas/water en licht
Echt? Maar wie spelen er dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet ik vanaf zeven tot half negen minimaal drie keer plassen van de zenuwen....![]()
Voetballuh....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Gert hoeft alleen t gas maar te betalen
[EK-Info] Poules, toernooischema, banners en selecties.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Maar wie spelen er dan?
Doe es een overzichtje want ik heb echt geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |