Door deze post in de COS heeft Greet zich verraden!!quote:
Zonder bewijs geen zaak.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
Tape-gate was dus een dooie mus![]()
![]()
Zo zie je maar weer... zonder lobasca geen slowchat
Ja ok, dat je de SC tijdelijk doet opleven, doet idd af aan mijn stellingquote:
Daar ben je nú wel blij mee denk ik. Weer lekker fris met de pielemuis in de zon.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Door deze post in de COS heeft Greet zich verraden!!Maar wij SC-ers hadden dat gisteren al door. Niet?
![]()
Greet plays Huub.![]()
Ik heb een drankprobleem!!!![]()
Het is op.
Huh?quote:
Eikel !quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef Sieben_sieben het volgende:
ja klopt ik hou gertje goed in de gaten maar hij gebruikt geen kloons en post altijd als zichzelf
echt
Mwah, ik vind je Lekkker Simpel-act anders best ver doorgevoerd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ja jeutje, die wist ik![]()
ik ben gewoon te braaf.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voel me zeer vereerd dat je me tot zoiets in staat acht
Oeh... wat een scoopquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voel me zeer vereerd dat je me tot zoiets in staat acht
Dat moet haast wel, want je dommer voordoen dan je bent (Buuf turns LS) is vrij simpel, maar andersom is vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
Maar dat betekent dat debuurvrouw een onaantrekkelijke man is, gezien de foto's die er van LS/MrD rouleren?
Mijn droombeeld, wat doe je?
![]()
Of is het een stand-in van de plaatselijke sociale werkplaats?
Misschien kun je bij de volgende DGK het weblog van de nieuwe Natasia gaan bijhoudenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Het moet wel heerlijk zijn om je zo te laten gaan zo nu en dan. Ik zou haast willen dat het waar was
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kun je bij de volgende DGK het weblog van de nieuwe Natasia gaan bijhouden![]()
Die gaan toch gewoon weg door er 's morgens overheen te pissen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ff naar de huisarts, rondje wrattenbestrijding.
Succesquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ff naar de huisarts, rondje wrattenbestrijding.
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef APK het volgende:
[..]Die gaan toch gewoon weg door er 's morgens overheen te pissen?
Ja, de huisarts...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??
Want eerst ergens anders in opvangen kan niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Als je het zelf niet kunt raken moet een ander er dan overheen pissen??
ik wil een t- shirt met NERD erop voor mijn zoonquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Met excuses voor Soury ...
Maar ... they're back!!!
All the girls standing in line for the bathroom
![]()
je mag er wel ééntje lenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
Ik ook. Voor mijn non-existing zoon.
Ik heb ze een paar jaar terug live gezien tijdens Rock Werchter en daarna bezweet in het gras neergestreken. En toen ben ik een week ziek geweest. Maar dat had ik er maar wát voor over.
Pharrell is zwaar okay, vooral in N*E*R*D.
En mag je daarna wel of niet douchen. Aangezien het elders over lichaamsgeur gaatquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... dat is ook een vrouw, zal wel weer een smeerboel worden dan
David & Goliath had o.a. shirts met NERD erop.... en nog een heleboel andere leuke shirtsquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil een t- shirt met NERD erop voor mijn zoon![]()
En ook dit is weer een lekker muziekje. Pharell voor president..
Wat lief dat je aan me dachtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Met excuses voor Soury ...
Maar ... they're back!!!
All the girls standing in line for the bathroom
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |