quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Gert hoeft alleen t gas maar te betalen
[EK-Info] Poules, toernooischema, banners en selecties.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Maar wie spelen er dan?
Doe es een overzichtje want ik heb echt geen idee
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Gert hoeft alleen t gas maar te betalen
huh? je scharrelt toch met apk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind 'm gewoon lekker, stom he
Mijn dank is groot en eeuwigquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[EK-Info] Poules, toernooischema, banners en selecties.
Oh, ik had nog niet heel secuur gekekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, nou, alleen de poule-wedstrijden..
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, wist niet dat je zo scherp bent, deutscher
Kun je meer onthouden danquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, ik had nog niet heel secuur gekeken![]()
Tis ietwat overdreven inderdaad.
ach, het een vriendelijke geste van je naar nmns toe, dat teltquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, ik had nog niet heel secuur gekeken![]()
Tis ietwat overdreven inderdaad.
Ja precies. Ik ben de kwaadste niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, het een vriendelijke geste van je naar nmns toe, dat telt
Ja.....quote:
ach joh, niet zo lang terug deed moeders alle was nog op de hand inc. luiers. beetje relativeren..quote:
Trustenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....
Ik ga heeeeeeeeeeeeeerlijk dromen over maandag aanstaande.....veel voorbeschouwingen, veel napraten en daartussen in een wedstrijd.....![]()
![]()
![]()
Neuh, ik loop er gewoon omheen, maar soms schiet het me ineens te binnen... als je was zeg bevobbeld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach joh, niet zo lang terug deed moeders alle was nog op de hand inc. luiers. beetje relativeren..![]()
maar ga gerust je gang
slaap wel brothaaaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....
Ik ga heeeeeeeeeeeeeerlijk dromen over maandag aanstaande.....veel voorbeschouwingen, veel napraten en daar tussenin een wedstrijd.....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |