Laat ze Jappie dan es snel teruggevenquote:
Die is in een puzzle gestikt.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:05 schreef PC eend het volgende:
Coos loopt waar als een geil hondje de verkeerde SC in
Tsja ik had wel een beetje verwacht dat het zo zou lopenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van de oogkleppen van de mods?
Nope, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
Zie ik iets verkeerd, of doelde je op iets anders
Ja, ik ben echt weer thuis.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja ik had wel een beetje verwacht dat het zo zou lopen
Volgens mij ageerde wij in het begin een beetje tegen de groupies, die daar niet zo goed tegen konden![]()
Veel gezeik volgde en na een discussie werd besloten dat iedereen welkom moest zijn dacht ik?
Nu zijn er bijna alleen nog groupies, en dat is nou juist enge gesloten kliek waarbij massaal in groepsverband andere meningen worden weggehoond, erger dan wij ooit gedaan hebben
Dus dat iedereen welkom waar het om begon lijkt met het daardoor binnenhalen van die kliek juist totaal de nek te zijn omgedraaid![]()
Maar je doet er niks tegen want de mods tot aan de hoogste admins zijn ook huubgroupies![]()
Zie ik iets verkeerd, of doelde je op iets anders
En het inhoudelijke gedeeltequote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, helemaal mee eens.![]()
Jammer dat met de invasie van de groupies ook de humor is verdwenen.
quote:
Ik ben onder invloed van een chemische drog.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het eng Coos en durfde je zo ver van huis?
Ja ok het klinkt misschien een beetje vreemd omdat het over dgk gaatquote:
Daar was ik het dus helemaal mee eens, schele.quote:
Losâh.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ok het klinkt misschien een beetje vreemd omdat het over dgk gaat
Maar toch...
Effe serieus, vind je dat soms niet eng?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:31 schreef Coos het volgende:
Ik ben onder invloed van een chemische drog.![]()
Dan durf je alles!!!
Wat? In de COS koomen?quote:
Pilletje verkeerd gevallenquote:
jij bent een nare user en speelt alleen maar op de manquote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Daar was ik het dus helemaal mee eens, schele.
Het is een love-drug!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |