Tja, het is makkelijk om een ieder die zonder afgrijzen een blik werpt op het verleden af te doen als een bekrompen utopist.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:47 schreef Monolith het volgende:
Ik doelde meer op onze user die hier continu zijn conservatieve opvattinkjes over de ideale tijd waarin nog orde en tucht heerste als feiten poneert.
Hoppa nog een generalisatie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is dan ook intelligenter dan wat er uit de gemiddelde D66'er komt.
Tsja, het was natuurlijk een beetje bedoeld om je te laten happen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:49 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Tja, het is makkelijk om een ieder die zonder afgrijzen een blik werpt op het verleden af te doen als een bekrompen utopist.
Ja, want over D66 niks dan goeds, he Rock?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoppa nog een generalisatie.
Het was al een sneu topic, grappige is het ook al niet.
Ook
Net als het makkelijk is om iedereen met een andere mening als onrealist neer te zetten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:49 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Tja, het is makkelijk om een ieder die zonder afgrijzen een blik werpt op het verleden af te doen als een bekrompen utopist.
Nee natuurlijk niet. Weer een generalisatie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, want over D66 niks dan goeds, he Rock?Over liberaal gesproken...
Geenszins. Ik weet hoe jij met de edit-knop omgaat als D66 besproken wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee natuurlijk niet. Weer een generalisatie.
Je wordt nu wel erg sneu, Pjo. Het valt me van je tegen dat je dit durft te beweren. Dat meen ik serieus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geenszins. Ik weet hoe jij met de edit-knop omgaat als D66 besproken wordt.
Ik beweer het omdat het zo is. En ik ben niet de enige die het opgemerkt heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je wordt nu wel erg sneu, Pjo. Het valt me van je tegen dat je dit durft te beweren. Dat meen ik serieus.
Wie heeft daar dan wel wat over te zeggen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Daar zit niets persoonlijks in. Goed en kwaad liggen dan wel besloten in de menselijke natuur zelf, maar het individu heeft daar weinig over te zeggen.
Ach , het is utopistisch. Dan ook meteen maar ophouden met het streven naar een betere wereld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een mensheid die harmonieus samenleeftEen links utopisch waanidee dat miljoenen doden tot gevolg heeft gehad.
De gedachte dat wij als mensheid harmonieus kunnen samenleven is achterlijk. Het zal nooit gebeuren. Er naar streven door bijv. pacifisme zorgt alleen maar voor meer geweld. Wij kunnen niet anders doen dan lijden verminderen. Het is en blijft doorbaggeren.
Boze-appeltaart!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:51 schreef Tamaki het volgende:
[..]
Hij zou in ieder geval zelf mogen weten wat hij met zijn taart doet. Hij kan hun bijvoorbeeld ook een stukje geven, als hij dat gezellig vindt.
En niet zoals het nu is, dat hij gedwongen 45% van zijn taart af moet staan
Een wereld die bestaat uit apparatchiks als Herfkens, veel en hoge belastingen, leugens over het milieu, het in het zadel houden van slagers, buigen voor elke religieuze fundamentalist en vooral heel veel domme regeltjes en weinig vrijheid, is zeker niet beter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ach , het is utopistisch. Dan ook meteen maar ophouden met het streven naar een betere wereld.
Leuk he? Alles wat een ander zegt op je eigen manier interpreteren zodat je alles wat diegene zegt onderuit kunt halen en jij je superieur kunt voelen. Bravo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:57 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Onzin. Zijn linksen socialer omdat ze sociaal-zijn door de overheid willen laten afdwingen? Zie ontwikkelingshulp: links verplicht iedereen mee te doen aan deze vrijgevigheid, het komt nog geen eens bij hen op dat mensen ook zelf kunnen beslissen over waar hun geld heengaat.
[..]
Utopie. Kan en zal nooit bereikt worden, daar de mens van nature een kwaadaardig en gewelddadig wezen is. Zie de gehele militaire en politieke geschiedenis van de Peloponnesische Oorlog tot Irak.
[..]
Alsof kwaad en strijd veroorzaakt worden door asociale debielen. Mijn beste jongeman, het kwaad zit in ieder mens. Een ieder is in staat tot de grootste wandaden.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je je handen met de palmen naar beneden op tafel legt is links die kant waar de duim aan de rechterzijde zit, en rechts waar de duim aan de linkerzijde zit. Oftewel: Links en rechts zijn beide relatief en worden door elkaar gedefinieerd.
Overigens, er van uit gaande dat dit geen lemming is (heb niet het hele topic gelezen): Hier op Fok! zijn het juist de mensen met een politiek rechtse insteek (dus daar waar de duim links zit) die nogal "zuur" overkomen en constant zeuren over hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, het "grote" aantal buitenlanders, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, de files, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, hoge huizenprijzen, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, hoge benzineprijzen, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, "overdadige" solidariteit van Nederland met landen in ontwikkeling, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren en de inperking van eigen verantwoordelijkheden en ontplooiingsmogelijkheden.
Had ik "hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren" al genoemd?
Wij als mensheid zouden nooit harmonieus kunnen samenleven omdat dat in het verleden ook niet gebeurde? Wat een kut argument. In het verleden hebben we nooit vliegende auto's gehad dus zal dat in de toekomst ook nooit gebeuren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een mensheid die harmonieus samenleeftEen links utopisch waanidee dat miljoenen doden tot gevolg heeft gehad.
De gedachte dat wij als mensheid harmonieus kunnen samenleven is achterlijk. Het zal nooit gebeuren. Er naar streven door bijv. pacifisme zorgt alleen maar voor meer geweld. Wij kunnen niet anders doen dan lijden verminderen. Het is en blijft doorbaggeren.
Of het verwijderen van je oogkleppen en de enorme plaat voor je kop.quote:
Ik hallucineer tenminste niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Of het verwijderen van je oogkleppen en de enorme plaat voor je kop.
Makkelijk, want humor hebben ze op links niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik stel nu voor het aantal zure reakties van linksen te tellen vs. de zure reakties van rechtsen.
Nou, PvdA op 16 zetels, das best humor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Makkelijk, want humor hebben ze op links niet.
Mariette Hamer, dat vind ik pas een giller!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou, PvdA op 16 zetels, das best humor.
Aan weerszijden voorzien van sletjes Vogelaar en Cramer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mariette Hamer, dat vind ik pas een giller!
En dan een choreograaf er op loslaten!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Aan weerszijden voorzien van sletjes Vogelaar en Cramer.
Meer dan dat jezelf doorhebtquote:
quote:
Als je zuur reageert, lach je toch niet?quote:
Dan ken jij Femke Halsema nog niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als je zuur reageert, lach je toch niet?
Ik wou net zeggen, d'r kunnen nog heel wat alkalines in onze olijke drugsgebruiker gegoten worden.quote:
Bemoei je niet met ons speelkwartiertjequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:21 schreef DolleMina het volgende:
Ik vind het knap dat TS in dit topic tot nu toe maar 5 keer heeft gepost(waarvan alleen de eerste inhoud had) en de rest nu allemaal af zit te maken(links of rechts, maakt niet uit)...
Ja, maar die lacht alleen als een boer(in) met kiespijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan ken jij Femke Halsema nog niet.
Wilders, Verdonk en hun aanhang zijn niet verzuurd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef SeLang het volgende:
Het valt mij op dat linksen altijd van die verzuurde mensen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |