Ik denk dat Selang in werkelijkheid idd links is en op deze manier, door dit soort quasi-serieuze topics dus, de rechtsjes een oor probeert aan te naaien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De titel van dit topic had volgens mij beter kunnen zijn: Waarom is SeLang inmiddels een parodie van zichzelf? - Dit gezien de nog steeds groeiende lijst van linksen-topics die je al hebt geopend.
Je komt met een absurde openingspost, waarin je stelt dat 'linksen' altijd van die verzuurde mensen zijn. Een nogal stompzinnige generalisatie, waar dan ook de nodige geïrriteerde reacties op komen. Die jij dan weer misbruikt als een 'bevestiging' van je statement.
Tja, wat moet je daar dan nog op zeggen....
Volgens mij staat dat er op zich los van. Mensen zullen ietwat variërende associaties hebben met die termen, maar op zich is er voldoende overlap in die associaties om het er blijkbaar steeds weer over te hebben. Ook degenen die van nietlinks, nietrechts zijn, want die zijn in de regel antilinks.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:18 schreef eriksd het volgende:
Kom eerst eens met een eenduidige definitie van links en rechts waarin iedereen zich kan vinden.
Als je je handen met de palmen naar beneden op tafel legt is links die kant waar de duim aan de rechterzijde zit, en rechts waar de duim aan de linkerzijde zit. Oftewel: Links en rechts zijn beide relatief en worden door elkaar gedefinieerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef Salvad0R het volgende:
Zolang niemand me het definitieve verschil kan uitleggen tussen "links" en "rechts", acht ik dit soort discussies zinloos.
Volgens mij ben je vergeten te melden dat ze hun met hard werken verdiende centjes in moeten leveren, ik zou dat er zeker nog een keer bij zetten iig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je je handen met de palmen naar beneden op tafel legt is links die kant waar de duim aan de rechterzijde zit, en rechts waar de duim aan de linkerzijde zit. Oftewel: Links en rechts zijn beide relatief en worden door elkaar gedefinieerd.
Overigens, er van uit gaande dat dit geen lemming is (heb niet het hele topic gelezen): Hier op Fok! zijn het juist de mensen met een politiek rechtse insteek (dus daar waar de duim links zit) die nogal "zuur" overkomen en constant zeuren over hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, het "grote" aantal buitenlanders, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, de files, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, hoge huizenprijzen, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, hoge benzineprijzen, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren, "overdadige" solidariteit van Nederland met landen in ontwikkeling, hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren en de inperking van eigen verantwoordelijkheden en ontplooiingsmogelijkheden.
Had ik "hun met hard werken verdiende centjes die ze in moeten leveren" al genoemd?
Verzuring zie je eigenlijk ook wel in meer of mindere mate bij iedereen. Van mezelf wil ik best toegeven dat ik nogal een verzuurde blik heb op de overheid maar voor de rest zie ik mezelf als een optimist.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:27 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens zijn het de anti-lui, die echt verzuurd zijn natuurlijk.
Dat zie je bij antirechts, maar tegenwoordig veelvuldiger bij de antilinksjes.
Wat dan klopt met wat ik zeg: 'antidenken' zorgt in principe voor verzuring, toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Verzuring zie je eigenlijk ook wel in meer of mindere mate bij iedereen. Van mezelf wil ik best toegeven dat ik nogal een verzuurde blik heb op de overheid maar voor de rest zie ik mezelf als een optimist.
Ja met als voetnoot dat verzuring niet per definitie slecht hoeft te zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat dan klopt met wat ik zeg: 'antidenken' zorgt in principe voor verzuring, toch?
Als mensen erdoor verbitterd raken, onprettig in de omgang worden of obsessief dan wel wrs.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja met als voetnoot dat verzuring niet per definitie slecht hoeft te zijn.
De spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Omdat linksen leven in een utopie. De realiteit maakt ze verzuurd.
Dat is negatief maar zuur kan ook lekker zijn zoals Selang ook wel hoort te weten gezien zijn ervaringen in Azie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als mensen erdoor verbitterd raken, onprettig in de omgang worden of obsessief dan wel wrs.
Qua voedsel, bedoel je nu?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is negatief maar zuur kan ook lekker zijn zoals Selang ook wel hoort te weten gezien zijn ervaringen in Azie.
Edoch door dit soort socratische vraag en antwoordspelletjes kun je dichterbij het begrip van zaken geraken hoor...quote:nu vind ik het wel weer genoeg in dit topic
Ze doen veel aan sport, zou ad remmer zijn geweest imho.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
Omdat Hitler het loodje heeft gelegd.
Ik denk eerder dat het zo is dat linkse mensen vroeger niet pestten of mee pestten met de zwakke meelopers.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:22 schreef zoalshetis het volgende:
linksmensen zijn idd veel gepest vroeger. en als je denkt dat die gepestte mensen later niet gepest worden? forget it. hun hele leven zullen ze moeten onderdoen voor de niet-linkse mensch. vandaar dat ze zich hebben weten te groeperen en pesten ze nu elkaar.
gelukkig begint links aan terrein te verliezen, want al die zielige mensen maakt me derpri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |