Dat heb je gewoon zelf toegevoegdquote:Op maandag 2 juni 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geeuwen
Zo, en het schijnt ook nog een erotische functie te hebben
Ik ben niet zo creabea als het zo snel moet...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
Wat een nette TT trouwens, en dat voor dit onderwerp
nou... stil jij!!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon zelf toegevoegd
Ik heb je wel door
vluggertjes zijn bij jou dus niet origineel?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creabea als het zo snel moet...
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
vluggertjes zijn bij jou dus niet origineel?
Presteren is soms lastig onder drukquote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creabea als het zo snel moet...
Doe ik niet aanquote:Op maandag 2 juni 2008 14:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
vluggertjes zijn bij jou dus niet origineel?
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Presteren is soms lastig onder druk
Als Nico het mag, mag ik het ook
beetje lichaamsbeweging kan geen kwaadquote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je laat me helemaal voor niks naar het archief rennen
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je laat me helemaal voor niks naar het archief rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Nee. Dan hou je het de volgende keer weer langer volquote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
beetje lichaamsbeweging kan geen kwaad
Wat voor gesprek?quote:
Shit, hij heeft ons weer gevondenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:01 schreef jna het volgende:
heeeeeeeyyyy
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:58 schreef Jipje het volgende:
Jij doet het toch wel, of het nou mag of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel goed schatjequote:![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij doet het toch wel, of het nou mag of niet
En wie is die vent dan wel nietquote:Op maandag 2 juni 2008 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die vent begrijpt mij niet en ik begrijp hem niet en hij vergeet altijd ALLES.
Moet je het opschrijven voor em. Dan heeft ie de volgende keer de notulen waar alles in staat...quote:Op maandag 2 juni 2008 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die vent begrijpt mij niet en ik begrijp hem niet en hij vergeet altijd ALLES.
Komt nog welquote:Op maandag 2 juni 2008 15:05 schreef Jipje het volgende:
ik heb dan ook geen imago, en geen coach die me tegenhoudt![]()
Ging toch snel vandaagquote:
Ik heb echt totaal geen zin meer...quote:Op maandag 2 juni 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt nog wel![]()
![]()
[..]
Ging toch snel vandaag
Nu die 2 uur nog doorkomen
niet?quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet?![]()
Af toe is dat toch best fijn?
of is dat weer iets mannelijks?
ok duidelijk.. bedankt voor de info.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:14 schreef Jipje het volgende:
[..]Kan best fijn zijn ja... Je moet er alleen wel voor in de mood zijn
is niet specifiek iets mannelijks hoor... vrouwen kunnen dat ook fijn vinden![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:12 schreef Jipje het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin meer...En het is pas maandag!
![]()
![]()
Toch nog iets nuttigs vandaagquote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef nicomart het volgende:
Weer een beetje extra informatie in het eindeloze traject van het begrijpen van vrouwen
Eensquote:Op maandag 2 juni 2008 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En wat is het vervelend, benauwd en vies weer.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Doch eens
[..]
Toch nog iets nuttigs vandaag
Ik mocht lekker troep inpakken in dozen, en dat met een graad of 25 in het kantoor en geen beetje wind te vinden. Maar ja, straks maar even lekker onder de douche gaan staan.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens.. en dan nog in een volle trein zitten.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
Is er vanavond trouwens nog iemand online, ivm Hedenavond rond 20:30 downtime FOK!
Zolang kan ik niet zonder jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Regel iets buiten Fok!?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
Is er vanavond trouwens nog iemand online, ivm Hedenavond rond 20:30 downtime FOK!
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, genoeg te doen vanavondquote:Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Yesse het volgende:
Regel iets buiten Fok!?quote:*gaat naar strand![]()
Hey Milou
Lekker bezig geweest![]()
![]()
Dat is best veel, dat red ik meestal niet in 1 dagquote:Op maandag 2 juni 2008 15:20 schreef Milou__ het volgende:
Was ik weer!
Vandaag 2 verslagen afgerond![]()
Nog 4 te gaan, maar daar begin ik vandaag lekker niet aan
Strandquote:Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Regel iets buiten Fok!?
*gaat naar strand
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Welnee, genoeg te doen vanavond
[..]![]()
Hey Milou
Lekker bezig geweest![]()
Aan video van feest beginnen, nieuwe website voor de camping maken, gamen, tv/Friends kijken.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
Wat ga je doen dan?
Ja, ik sta er zelf ook versteld van.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is best veel, dat red ik meestal niet in 1 dag
Ja maar. Ik wil veel liever naar het strand...quote:
good luck!quote:
Zeeland is niet de enige provincie met strand!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan wil ik ook![]()
Zie je dat de meet hier in Zeeland nog niet zo'n slecht idee is
Wel met het mooiste strandquote:Op maandag 2 juni 2008 15:27 schreef Jipje het volgende:
Zeeland is niet de enige provincie met strand!
quote:zelfs in Eindhoven hebben we een beachclub met een 'echt' strand![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel met het mooiste strand![]()
[..]![]()
Aan zo'n vies meertje zeker
Zal wel zoiets zijn als Strand aan de Maas (wat wel leuk is)quote:Op maandag 2 juni 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel met het mooiste strand![]()
[..]![]()
Aan zo'n vies meertje zeker
Leuk is het zeker:quote:Op maandag 2 juni 2008 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Zal wel zoiets zijn als Strand aan de Maas (wat wel leuk is)
Het eerste ken ik, het tweede moest ik opzoekenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:33 schreef Californium het volgende:
Ik ben de manus...Dus net even een wasje gedraait en een autoclaafje erin gegooid
Nee!quote:
Pas op voor een hernia he, als je dalijk niet meer recht kunt lopen wens je dat je eerder naar ons geluisterd had!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
Oeeh, ik moet echt naar de dokter met mn rug![]()
Als ik zit kan ik mn been niet eens meer strekken van de pijn![]()
Dan ben ik aan het trainen.. mits het niet ontweertquote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
quote:
Ik wel tochquote:Op maandag 2 juni 2008 15:36 schreef Bravebart het volgende:
Nee!
Doe me eens niet zo bang makenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:36 schreef Jipje het volgende:
Pas op voor een hernia he, als je dalijk niet meer recht kunt lopen wens je dat je eerder naar ons geluisterd had!
Ik zou inderdaad maar eens gaan dan, en zo snel mogelijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
Oeeh, ik moet echt naar de dokter met mn rug![]()
Als ik zit kan ik mn been niet eens meer strekken van de pijn![]()
Ik wil je niet bang maken, ik wil je alleen maar waarschuwen...quote:Op maandag 2 juni 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel toch![]()
[..]
Doe me eens niet zo bang maken![]()
Morgen maar eens bellen
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:39 schreef Jipje het volgende:
Ik wil je niet bang maken, ik wil je alleen maar waarschuwen...![]()
quote:En morgen ga jij gewoon naar de dokter! *belerende vinger opsteekt*
quote:
Mits aangelijnd.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Mits aangelijnd.
Je denkt dat je los mag?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je wel mn rubber bal meenemen voor als ik even los mag![]()
quote:
Bindt em gewoon vast aan zo'n strandpaal en leg die bal net ver genoeg dat ie er net niet bij kanquote:
Wat ben je ook een gemeen krengquote:Op maandag 2 juni 2008 15:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Bindt em gewoon vast aan zo'n strandpaal en leg die bal net ver genoeg dat ie er net niet bij kan![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Bindt em gewoon vast aan zo'n strandpaal en leg die bal net ver genoeg dat ie er net niet bij kan![]()
Jajajajaquote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Als Yesse erbij is wel
Ik luister niet naar jou, maar wel naar mn coach![]()
En dan pak bal roepenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Blijft leuk hè, Pilesje pestenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:46 schreef Bravebart het volgende:Ok, jij mag mee voor de creatieve input
Af en toe danquote:Jajajaja
Je ziet het ook helemaal voor je?quote:
Ja, maar je weet dat ik het niet zo meenquote:
Tuuuuurlijk, dat weet ik bij iedereen hierquote:Op maandag 2 juni 2008 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat ik het niet zo meen
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:53 schreef jna het volgende:
nog een uur.
quote:hou vol Piles, hou vol
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijft leuk hè, Pilesje pesten![]()
[..]
Af en toe dan
[..]
Je ziet het ook helemaal voor je?
Dat is niet Eindhoven! Dat is Bestquote:
Heej, en nieuwelingquote:Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef Antisociaal het volgende:
PffWeekend ligt nog zwaar, motivatie is laag.
En dat terwijl ik me had verslapen en dus al een uur later ben begonnen. Kijken of ik straks eerder weg kan 8)
En jij bent?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef Antisociaal het volgende:
En dat terwijl ik me had verslapen en dus al een uur later ben begonnen. Kijken of ik straks eerder weg kan 8)
WOEHOE!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ok, jij mag mee voor de creatieve input
[..]
JAAAAAAquote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Nadine
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Opleiding: MWD
Beroep:
Hobbies/interesses:
Hoeft ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Ik mag ze niet afschrikken zeker?1 dagje meeposten hier en ze weet genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Zo, die komt hier ook nooit meerquote:
Daar heeft ze vast geen dag voor nodigquote:Op maandag 2 juni 2008 16:02 schreef jna het volgende:
1 dagje meeposten hier en ze weet genoeg.
Komt goed schatjequote:Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef Antisociaal het volgende:
Hahaaaquote:
met als scherpe terugreactie: "Ja, vanavond weer met mijn vriend".quote:Op maandag 2 juni 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien had ik beter kunnen beginnen met: "Hoi, neuken?"
Nachtdienstquote:
Dus je hebt eigenlijk een maatschakkelijk werker nodig die je op dagen als deze telefonisch bij kan staan om telefoontjes te plegenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
HahaaaIk word bang.
Maar oke, naast het stukje dat jna dus al mooi van mn profiel had gehaald.
Ik loop een maatschappelijk werk stage, 32 uur per week voor 10 maanden (nog 1 te gaan!).
Leuke stage, maar op dagen als deze verveel ik me de knetter omdat ik me niet kan aanzetten om allerlei telefoontjes te plegen
Je moet vooral bang zijn voor Pilesquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
HahaaaIk word bang.
Ik loop een maatschappelijk werk stage, 32 uur per week voor 10 maanden (nog 1 te gaan!).
Leuke stage, maar op dagen als deze verveel ik me de knetter omdat ik me niet kan aanzetten om allerlei telefoontjes te plegen
Piles beschermt je welquote:
Wij vervelen ons ookquote:Ik loop een maatschappelijk werk stage, 32 uur per week voor 10 maanden (nog 1 te gaan!).
Verpest het nou niet gelijk voor mequote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
met als scherpe terugreactie: "Ja, vanavond weer met mijn vriend".
En jij ook nietquote:
Hey, niet iedereen over een kam scheren hèquote:Op maandag 2 juni 2008 16:06 schreef Antisociaal het volgende:
Stelletje roddelaars.
Hoe was Pinkpop en het werken ernaquote:
Welkomquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
HahaaaIk word bang.
Ga jij ook al, iedereen over een kam scherenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
Wij vervelen ons ook
Dus je zit hier goed
Ik hoop dat je tegen dubbelzinnige en sexistische opmerkingen kunt
Wat hang jij nou opeens de heilige uitquote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga jij ook al, iedereen over een kam scheren
Juist zo hoort het Deanquote:
wat doe jij daar dan? Ik dacht dat je ook maatschaapelijk werkster aan het worden was..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef Antisociaal het volgende:
Hehe nee. Ik vind het goed dat er maatschappelijk werkers zijn (duh, anders zou ik later geen baan hebben) maar zelf zou ik er niet snel naar 1 gaan. Veels te veel spitwerk in je leven.
Supervetquote:
Dat jij nou geen stagiair bent kan ik niks aan doenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef The_Dean het volgende:
Ga jij ook al, iedereen over een kam scheren
Ah waw, pinkpop. Ja, hoe was het?quote:
Went wel. Binnenkort kan je telefoneren en posten tegelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 16:13 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Ah waw, pinkpop. Ja, hoe was het?
(zoals al gezien: ik ben geen snelle reageerder. zit tussendoor nog half aan de telefoon en met een collega te ouwehoeren, gaat niet helemaal samen denk ik)
Daar gaat het hier veeeel te snel voorquote:Op maandag 2 juni 2008 16:13 schreef Antisociaal het volgende:
(zoals al gezien: ik ben geen snelle reageerder. zit tussendoor nog half aan de telefoon en met een collega te ouwehoeren, gaat niet helemaal samen denk ik)
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef jna het volgende:
Went wel. Binnenkort kan je telefoneren en posten tegelijk
Ben ik ook. Zelf vind ik het machtig interessant om in mensen hun leven te spitten en ze verder te helpen. Moet er alleen niet aan denken dat dat in mijn leven gebeurd. Bij sommige mensen trek je ook echt een beerput open (denk aan seksueel misbruik in het verleden, verwaarlozing, ouders die hun kind door gedragsproblemen bijna niet meer zouden willen)quote:Op maandag 2 juni 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat doe jij daar dan? Ik dacht dat je ook maatschaapelijk werkster aan het worden was..
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef nicomart het volgende:
nou mensjes.. ik ben weg. Nog veel plezier met werken allemaal
De ultieme vorm van multitasking.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Went wel. Binnenkort kan je telefoneren en posten tegelijk
Dank jequote:
En zo niet: dan ben ik behoorlijk vervelend af en toequote:meestal, als ie er zelf zin in heeft
Ik heb er ook nog aan zitten denken om zo een soort oplelding te gaan doen. Toch maar niet gedaan, hoewel een vriendin van me zegt dat ik het alsnog moet gaan doen omdat ik goed kan luisteren naar iemand.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:15 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Ben ik ook. Zelf vind ik het machtig interessant om in mensen hun leven te spitten en ze verder te helpen. Moet er alleen niet aan denken dat dat in mijn leven gebeurd. Bij sommige mensen trek je ook echt een beerput open (denk aan seksueel misbruik in het verleden, verwaarlozing, ouders die hun kind door gedragsproblemen bijna niet meer zouden willen)
Bedankt voor alle welkoms trouwens
Werk jij uberhaupt welquote:Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik als verslaafde leg gewoon de hoorn ernaast
Jij trekt de lijn er gewoon uitquote:Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik als verslaafde leg gewoon de hoorn ernaast
Dat lijkt me soms ook best wel moeilijk trouwens...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:15 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Ben ik ook. Zelf vind ik het machtig interessant om in mensen hun leven te spitten en ze verder te helpen. Moet er alleen niet aan denken dat dat in mijn leven gebeurd. Bij sommige mensen trek je ook echt een beerput open (denk aan seksueel misbruik in het verleden, verwaarlozing, ouders die hun kind door gedragsproblemen bijna niet meer zouden willen)
Bedankt voor alle welkoms trouwens
--
byee nicomart
Daar heb je niet eens een telefoonlijn. Geen 1 monteur durft daar een lijn te komen aanleggenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, niets over het archief. Valt me weer tegen van je
- Laat ook maar -quote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef jna het volgende:
Daar heb je niet eens een telefoonlijn. Geen 1 monteur durft daar een lijn te komen aanleggen
Tussen al die opblaaspoppen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Daar heb je niet eens een telefoonlijn. Geen 1 monteur durft daar een lijn te komen aanleggen
Als het je ligt zou ik het zeker aanraden. Het 1e jaar is suf, maar 2e en vooral 3e jaar machtig interessant. Stage lopen is heerlijk en geweldig leerzaam.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog aan zitten denken om zo een soort oplelding te gaan doen. Toch maar niet gedaan, hoewel een vriendin van me zegt dat ik het alsnog moet gaan doen omdat ik goed kan luisteren naar iemand.
Heb je die nummers nodig dan? Heb je geen fantasie?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
- Laat ook maar -
Ik hou mn coach liever tevreden
Voor jullie ook, worden jullie weer ongerust enzoquote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef Jipje het volgende:
En pas je op als je de kabel eruit van de telefoon? Dalijk is je internet weg, dat zou zelfmoord zijn voor jou
Dat laatste heb ik nou ook. Ik zou er volgens mij zelf depressief van worden als je echt een kloteverhaal te horen krijgt.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Als het je ligt zou ik het zeker aanraden. Het 1e jaar is suf, maar 2e en vooral 3e jaar machtig interessant. Stage lopen is heerlijk en geweldig leerzaam.
En het idee dat mensen jou zo in vertrouwen nemen en je er ook daadwerkelijk iets mee kan, ze een stapje (of bij sommigen echt een grote stap) vooruit kan helpen is echt 1 van de beste gevoelens die je kan hebben!
Maar er zijn ook mensen die je niet kan helpen. Of mensen met de daarnet genoemde beerput. En dat vind ik best heel zwaar, merk dan ook na zo'n dag dat ik savonds maar weinig kan hebben en eigenlijk ook het liefst even alleen thuis zit of iets.
Helemaal geen stagairquote:
Hij heeft dus een secretaresse die ik moet bellenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
Welkom antisociaal
Ik heb net de schooldirecteur gemailt voor een afspraak en toen ik op verzenden had gedrukt, bedacht ik me dat directeuren misschien wel mensen hebben die afspraken VOOR hun maken...Mja het is een hele lieve open en vriendelijke man dus misschien doet hij z'n eigen afspraken wel
*aaioverdebolgeeftsmilie...quote:
Juni? Ja, heb het nog wel in planning in ieder gevalquote:Op maandag 2 juni 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Aaaaahhh![]()
Wij jou ook
Je komt de 27e nog wel naar de meet toch?
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juni? Ja, heb het nog wel in planning in ieder geval
Jij bent nog een slag erger, niet eens stagiair geweestquote:
en wij missen jou!!!quote:
Nog nietquote:Op maandag 2 juni 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent nog een slag erger, niet eens stagiair geweest
Ik ben er zoquote:Op maandag 2 juni 2008 16:48 schreef PieterBas het volgende:
en ik mis de strijd voor de eerste plaats in Stage SC
quote:
De meeste blijven hier achteraf hangen, jij vantevorenquote:
Dan moet ik de andere nick weer gebruiken... maar om dat apart voor dit topic te doen...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en wij missen jou!!!
en ik mis de strijd voor de eerste plaats in Stage SC
Idd, dus jullie hebben nog wel een jaar of 2 last van mequote:Op maandag 2 juni 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste blijven hier achteraf hangen, jij vantevoren
Altijd dwars hè
Kijken hoelang ik hier nog mag blijvenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:54 schreef Bravebart het volgende:
Idd, dus jullie hebben nog wel een jaar of 2 last van me
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
En ik moest nog even zeggen dat Piles lief was, dus bij deze
Mijn F5-knop is Previous Trackquote:Op maandag 2 juni 2008 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent snel
Zeggen ze wat van mijn F5-knop
quote:
Ga je nog naar het strand trouwens? Of een overdekt strand?quote:
Overdekt, duhquote:Op maandag 2 juni 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je nog naar het strand trouwens? Of een overdekt strand?
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
KNMI waarschuwt voor heftig onweer
Nee, we houden van op het randje levenquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, we houden van op het randje leven
Straks trainen op een open veld...quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, we houden van op het randje leven
Nou, jeujquote:Op maandag 2 juni 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog even wat jeej-nieuws: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=27753
Nog nooit gezien, maar dat kwam omdat ik toen in Zweden zat..quote:
Ja, zit ook vol spannig te wachten op het volgende seizoenquote:
heyquote:
eet smakelijkquote:Ook
Hier is het al aan het regenen, en soms zit er ook een donderklap bij.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
Net gegeten...
Toch maar even de buienradar checken en voor weerman spelen.
Je hebt buienradar geslooptquote:Op maandag 2 juni 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
Net gegeten...
Ben me ook aan het afvragen of we niet beter de andere kant op kunnen reizenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het al aan het regenen, en soms zit er ook een donderklap bij.
Dit komt allemaal jullie kant op
Buienradar doet het hier niet. Meer mensen willen weten wanneer het gaat onweren denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
Net gegeten...
Groningen en Friesland hadden de minste kansquote:Op maandag 2 juni 2008 18:39 schreef Yesse het volgende:
Ben me ook aan het afvragen of we niet beter de andere kant op kunnen reizen
Ja, want ik moet nog hardlopen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Buienradar doet het hier niet. Meer mensen willen weten wanneer het gaat onweren denk ik.
Volgens buienradar net zou het ongeveer om 20:10 gaan regenen in Zuid-Holland maar nog wel zonder onweer.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Buienradar doet het hier niet. Meer mensen willen weten wanneer het gaat onweren denk ik.
Het is volgens buienrader 29.4 graden in groningenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Groningen en Friesland hadden de minste kans
Dus veel plezier, en doe Dean de groeten![]()
Jaaaajaaaa.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Groningen en Friesland hadden de minste kans
Dus veel plezier, en doe Dean de groeten![]()
Ik wil ook eten, verdomme. Als het niet opschiet ga ik zelf wel koken. Ik heb vandaag nog niks gegeten, dus begin nu toch wel eens honger te krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, want ik moet nog hardlopen.
Wel care, ik ga ook wel gewoon maar hou het liever droog.
Zit nu te eten dus pas over minimaal een uur ga ik.
Wie moet er koken en waarom doet ie het nietquote:Op maandag 2 juni 2008 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil ook eten, verdomme. Als het niet opschiet ga ik zelf wel koken. Ik heb vandaag nog niks gegeten, dus begin nu toch wel eens honger te krijgen.
Jawel! Mooi is maar subjectief.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, ik zou liever zeggen dat het hier het mooiste weer is
Maar dat is nou eenmaal niet zo
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Doet het wel
Ik geloof dat mijn moeder zou gaan koken. En inderdaad, als het niet opschiet ga ik lekker voor mezelf koken. Blijkbaar ben ik de enige met honger, anders werd er wel gekookt.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie moet er koken en waarom doet ie het niet
Alleen voor jezelf koken dan
onweer is een stuk mooier om naar te kijken dan die saaie bewolkingquote:Op maandag 2 juni 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je eens aan je moeder vragen wanneer jullie gaan eten.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn moeder zou gaan koken. En inderdaad, als het niet opschiet ga ik lekker voor mezelf koken. Blijkbaar ben ik de enige met honger, anders werd er wel gekookt.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
True
Het is hier het mooiste weer voor witte t-shirts
www.thuisbezorgd.nl en snoeihard vol blijven houden dat je zelf gekookt hebt.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn moeder zou gaan koken. En inderdaad, als het niet opschiet ga ik lekker voor mezelf koken. Blijkbaar ben ik de enige met honger, anders werd er wel gekookt.
Onweer als je in bed ligtquote:Op maandag 2 juni 2008 18:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja maar ik bedoel, ik doe niets liever dan binnen naar onweer kijken
Het liefst nog als het 's nachts is en ik in mn bed lig
![]()
Maarja, ik ben ook een beetje raar
you mean:quote:Op maandag 2 juni 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
True
Het is hier het mooiste weer voor witte t-shirts
Ik vind onweer ook mooi als het na zonsovergang is, en dan die flitsenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja maar ik bedoel, ik doe niets liever dan binnen naar onweer kijken
Het liefst nog als het 's nachts is en ik in mn bed lig
![]()
Maarja, ik ben ook een beetje raar
Of meer dit:quote:Op maandag 2 juni 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ons huis kraakt altijd zo mooi als het dondert
[..]
Bijvoorbeeld
Muaha, auto's ftw!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 2 juni 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ons huis kraakt altijd zo mooi als het dondert
[..]
Bijvoorbeeld
Ligt dat niet ergens anders aan?quote:
Google is your friendquote:Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo is het wel weer genoeg hè. Heb geen archief thuis![]()
![]()
[..]
Komt Yesse hierheen?quote:Dus je komt deze kant op?![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of op deze site : http://foto.telenet.be/2831694235
Neen, Vlaardingen heeft genoeg mooie kantenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo is het wel weer genoeg hè. Heb geen archief thuis![]()
![]()
[..]
Dus je komt deze kant op?![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* ff grote boodschap doen en ff F1-blad lezen![]()
quote:
' Effe F1 blad lezen' had genoeg geweestquote:Op maandag 2 juni 2008 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat mijn bed soms trilt heeft verscheidene oorzaken.quote:
Hoe kun je daar ooit zo lang over doen, heb ik nooit begrepenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij poept dan ook niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe kun je daar ooit zo lang over doen, heb ik nooit begrepen
Nee maar de mannen waar ik ooit in 1 huis heb samengeleefd voor meer dan 2 dagen (dan moeten ze toch wel een keer) waren altijd binnen 5 minuten klaarquote:
5quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Yesse het volgende:
Nee maar de mannen waar ik ooit in 1 huis heb samengeleefd voor meer dan 2 dagen (dan moeten ze toch wel een keer) waren altijd binnen 5 minuten klaar
Soms haal ik dat wel maar doorgaans zit ik wel effequote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar de mannen waar ik ooit in 1 huis heb samengeleefd voor meer dan 2 dagen (dan moeten ze toch wel een keer) waren altijd binnen 5 minuten klaar
Hier nog niet.quote:
op het toilet word je niet gestoord, dus kun je in alle rust lekker lezenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe kun je daar ooit zo lang over doen, heb ik nooit begrepen
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
Grijs.
Geen zuchtje wind te bekennen, compleet windstil.
Vogels staken het fluiten, ramen gaan dicht.
Nederland maakt zich op, voor de donder en de bliksemschicht.
Niemand, die meer naar buiten wil.
Hier is het licht grijs.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier begint het mooi donker te worden en we beginnen nu in het midden van de onweer te komen![]()
![]()
Laat die foto's maar komen
nee, want de zon gaat nog niet onder nu.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef nicomart het volgende:
Hier steekt huist de wint op en wordt het steeds donkerder en dreigender. Duurt niet lang voordat het gaat losbarsten.
Donker worden kan natuurlijk ook aan het vallen van de avond liggen
Half 9 geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:05 schreef nicomart het volgende:
hoe laat knallen we er nou uit?
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed
weltrusten allemaal en tot morgenavond
Slaapsequote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten allemaal en tot morgenavond
Waar is hier ook al weerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Het onweer hier trouwens flink...
Tussen Rotterdam en Den Haagquote:Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is hier ook al weer
Maar hier op Schouwen-Duiveland ook wel redelijk, maar niet echt spannend
In Limburg wel, stroom uitgevallen enzo
Ah, ok. Wist niet dat het al zo hoog zatquote:
Als ze naar Hoek van Holland zouden gaan.. dan hebben ze allicht een klein probleemquote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ok. Wist niet dat het al zo hoog zat
Zouden Bart en Yenice nog lekker aan het wandelen zijn
Je moet maar zin hebben om met die weer weg te gaanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze naar Hoek van Holland zouden gaan.. dan hebben ze allicht een klein probleem
Met een flinke storm op HvH staan is leuk, met onweer is het ook wel gaaf.. als je maar een beetje veilig zit.. in een huis ofzoquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet maar zin hebben om met die weer weg te gaan
Ik hang nu liever op de bank voor de tv ofzo
Of gewoon op Fok, zoals nu
Hier in het Westland is het aardig bezig, maar het wordt al een stuk minder...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef jna het volgende:
Nou dat onweer stelde ook reet voor hier (Den Haag)
Avond trouwens
Jaaaaa hoewel, ik ging 1 keer spieken maar toen was ie precies downquote:Op maandag 2 juni 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Fok was een tijdje down hè
Heb je het overleeft?
Het is hier wegquote:Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
Oeh, volgens de buienradart komt er wel een badass motherfucker deze kant op.
Dik in het rood, over om en nabij 20 minuten.
We'll see
Onweer
Snoeiruige regen
Mand
Volgende bui is onderwegquote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is hier wegFlitsen waren echt super
Maar geen herrie
En de herrie is altijd het leukst
Die is nu hier.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
Ik wacht eigenlijk stiekem met m'n camera tot de bliksem inslaat in de zendmast hier vlakbij
Staat jou mand op de vensterbank???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |