Juist zo hoort het Deanquote:
wat doe jij daar dan? Ik dacht dat je ook maatschaapelijk werkster aan het worden was..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef Antisociaal het volgende:
Hehe nee. Ik vind het goed dat er maatschappelijk werkers zijn (duh, anders zou ik later geen baan hebben) maar zelf zou ik er niet snel naar 1 gaan. Veels te veel spitwerk in je leven.
Supervetquote:
Dat jij nou geen stagiair bent kan ik niks aan doenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef The_Dean het volgende:
Ga jij ook al, iedereen over een kam scheren
Ah waw, pinkpop. Ja, hoe was het?quote:
Went wel. Binnenkort kan je telefoneren en posten tegelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 16:13 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Ah waw, pinkpop. Ja, hoe was het?
(zoals al gezien: ik ben geen snelle reageerder. zit tussendoor nog half aan de telefoon en met een collega te ouwehoeren, gaat niet helemaal samen denk ik)
Daar gaat het hier veeeel te snel voorquote:Op maandag 2 juni 2008 16:13 schreef Antisociaal het volgende:
(zoals al gezien: ik ben geen snelle reageerder. zit tussendoor nog half aan de telefoon en met een collega te ouwehoeren, gaat niet helemaal samen denk ik)
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef jna het volgende:
Went wel. Binnenkort kan je telefoneren en posten tegelijk
Ben ik ook. Zelf vind ik het machtig interessant om in mensen hun leven te spitten en ze verder te helpen. Moet er alleen niet aan denken dat dat in mijn leven gebeurd. Bij sommige mensen trek je ook echt een beerput open (denk aan seksueel misbruik in het verleden, verwaarlozing, ouders die hun kind door gedragsproblemen bijna niet meer zouden willen)quote:Op maandag 2 juni 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat doe jij daar dan? Ik dacht dat je ook maatschaapelijk werkster aan het worden was..
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef nicomart het volgende:
nou mensjes.. ik ben weg. Nog veel plezier met werken allemaal
De ultieme vorm van multitasking.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Went wel. Binnenkort kan je telefoneren en posten tegelijk
Dank jequote:
En zo niet: dan ben ik behoorlijk vervelend af en toequote:meestal, als ie er zelf zin in heeft
Ik heb er ook nog aan zitten denken om zo een soort oplelding te gaan doen. Toch maar niet gedaan, hoewel een vriendin van me zegt dat ik het alsnog moet gaan doen omdat ik goed kan luisteren naar iemand.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:15 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Ben ik ook. Zelf vind ik het machtig interessant om in mensen hun leven te spitten en ze verder te helpen. Moet er alleen niet aan denken dat dat in mijn leven gebeurd. Bij sommige mensen trek je ook echt een beerput open (denk aan seksueel misbruik in het verleden, verwaarlozing, ouders die hun kind door gedragsproblemen bijna niet meer zouden willen)
Bedankt voor alle welkoms trouwens
Werk jij uberhaupt welquote:Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik als verslaafde leg gewoon de hoorn ernaast
Jij trekt de lijn er gewoon uitquote:Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik als verslaafde leg gewoon de hoorn ernaast
Dat lijkt me soms ook best wel moeilijk trouwens...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:15 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Ben ik ook. Zelf vind ik het machtig interessant om in mensen hun leven te spitten en ze verder te helpen. Moet er alleen niet aan denken dat dat in mijn leven gebeurd. Bij sommige mensen trek je ook echt een beerput open (denk aan seksueel misbruik in het verleden, verwaarlozing, ouders die hun kind door gedragsproblemen bijna niet meer zouden willen)
Bedankt voor alle welkoms trouwens
--
byee nicomart
Daar heb je niet eens een telefoonlijn. Geen 1 monteur durft daar een lijn te komen aanleggenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, niets over het archief. Valt me weer tegen van je
- Laat ook maar -quote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef jna het volgende:
Daar heb je niet eens een telefoonlijn. Geen 1 monteur durft daar een lijn te komen aanleggen
Tussen al die opblaaspoppen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Daar heb je niet eens een telefoonlijn. Geen 1 monteur durft daar een lijn te komen aanleggen
Als het je ligt zou ik het zeker aanraden. Het 1e jaar is suf, maar 2e en vooral 3e jaar machtig interessant. Stage lopen is heerlijk en geweldig leerzaam.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog aan zitten denken om zo een soort oplelding te gaan doen. Toch maar niet gedaan, hoewel een vriendin van me zegt dat ik het alsnog moet gaan doen omdat ik goed kan luisteren naar iemand.
Heb je die nummers nodig dan? Heb je geen fantasie?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
- Laat ook maar -
Ik hou mn coach liever tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |