Dat heb je gewoon zelf toegevoegdquote:Op maandag 2 juni 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geeuwen
Zo, en het schijnt ook nog een erotische functie te hebben
Ik ben niet zo creabea als het zo snel moet...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
Wat een nette TT trouwens, en dat voor dit onderwerp
nou... stil jij!!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon zelf toegevoegd
Ik heb je wel door
vluggertjes zijn bij jou dus niet origineel?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creabea als het zo snel moet...
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
vluggertjes zijn bij jou dus niet origineel?
Presteren is soms lastig onder drukquote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creabea als het zo snel moet...
Doe ik niet aanquote:Op maandag 2 juni 2008 14:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
vluggertjes zijn bij jou dus niet origineel?
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Presteren is soms lastig onder druk
Als Nico het mag, mag ik het ook
beetje lichaamsbeweging kan geen kwaadquote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je laat me helemaal voor niks naar het archief rennen
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je laat me helemaal voor niks naar het archief rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Nee. Dan hou je het de volgende keer weer langer volquote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
beetje lichaamsbeweging kan geen kwaad
Wat voor gesprek?quote:
Shit, hij heeft ons weer gevondenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:01 schreef jna het volgende:
heeeeeeeyyyy
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:58 schreef Jipje het volgende:
Jij doet het toch wel, of het nou mag of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel goed schatjequote:![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij doet het toch wel, of het nou mag of niet
En wie is die vent dan wel nietquote:Op maandag 2 juni 2008 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die vent begrijpt mij niet en ik begrijp hem niet en hij vergeet altijd ALLES.
Moet je het opschrijven voor em. Dan heeft ie de volgende keer de notulen waar alles in staat...quote:Op maandag 2 juni 2008 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die vent begrijpt mij niet en ik begrijp hem niet en hij vergeet altijd ALLES.
Komt nog welquote:Op maandag 2 juni 2008 15:05 schreef Jipje het volgende:
ik heb dan ook geen imago, en geen coach die me tegenhoudt![]()
Ging toch snel vandaagquote:
Ik heb echt totaal geen zin meer...quote:Op maandag 2 juni 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt nog wel![]()
![]()
[..]
Ging toch snel vandaag
Nu die 2 uur nog doorkomen
niet?quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet?![]()
Af toe is dat toch best fijn?
of is dat weer iets mannelijks?
ok duidelijk.. bedankt voor de info.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:14 schreef Jipje het volgende:
[..]Kan best fijn zijn ja... Je moet er alleen wel voor in de mood zijn
is niet specifiek iets mannelijks hoor... vrouwen kunnen dat ook fijn vinden![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:12 schreef Jipje het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin meer...En het is pas maandag!
![]()
![]()
Toch nog iets nuttigs vandaagquote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef nicomart het volgende:
Weer een beetje extra informatie in het eindeloze traject van het begrijpen van vrouwen
Eensquote:Op maandag 2 juni 2008 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En wat is het vervelend, benauwd en vies weer.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Doch eens
[..]
Toch nog iets nuttigs vandaag
Ik mocht lekker troep inpakken in dozen, en dat met een graad of 25 in het kantoor en geen beetje wind te vinden. Maar ja, straks maar even lekker onder de douche gaan staan.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens.. en dan nog in een volle trein zitten.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
Is er vanavond trouwens nog iemand online, ivm Hedenavond rond 20:30 downtime FOK!
Zolang kan ik niet zonder jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Regel iets buiten Fok!?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
Is er vanavond trouwens nog iemand online, ivm Hedenavond rond 20:30 downtime FOK!
Zolang kan ik niet zonder jullie![]()
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, genoeg te doen vanavondquote:Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Yesse het volgende:
Regel iets buiten Fok!?quote:*gaat naar strand![]()
Hey Milou
Lekker bezig geweest![]()
![]()
Dat is best veel, dat red ik meestal niet in 1 dagquote:Op maandag 2 juni 2008 15:20 schreef Milou__ het volgende:
Was ik weer!
Vandaag 2 verslagen afgerond![]()
Nog 4 te gaan, maar daar begin ik vandaag lekker niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |