quote:Op maandag 2 juni 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
Grijs.
Geen zuchtje wind te bekennen, compleet windstil.
Vogels staken het fluiten, ramen gaan dicht.
Nederland maakt zich op, voor de donder en de bliksemschicht.
Niemand, die meer naar buiten wil.
Hier is het licht grijs.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier begint het mooi donker te worden en we beginnen nu in het midden van de onweer te komen![]()
![]()
Laat die foto's maar komen
nee, want de zon gaat nog niet onder nu.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef nicomart het volgende:
Hier steekt huist de wint op en wordt het steeds donkerder en dreigender. Duurt niet lang voordat het gaat losbarsten.
Donker worden kan natuurlijk ook aan het vallen van de avond liggen
Half 9 geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:05 schreef nicomart het volgende:
hoe laat knallen we er nou uit?
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed
weltrusten allemaal en tot morgenavond
Slaapsequote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten allemaal en tot morgenavond
Waar is hier ook al weerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Het onweer hier trouwens flink...
Tussen Rotterdam en Den Haagquote:Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is hier ook al weer
Maar hier op Schouwen-Duiveland ook wel redelijk, maar niet echt spannend
In Limburg wel, stroom uitgevallen enzo
Ah, ok. Wist niet dat het al zo hoog zatquote:
Als ze naar Hoek van Holland zouden gaan.. dan hebben ze allicht een klein probleemquote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ok. Wist niet dat het al zo hoog zat
Zouden Bart en Yenice nog lekker aan het wandelen zijn
Je moet maar zin hebben om met die weer weg te gaanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze naar Hoek van Holland zouden gaan.. dan hebben ze allicht een klein probleem
Met een flinke storm op HvH staan is leuk, met onweer is het ook wel gaaf.. als je maar een beetje veilig zit.. in een huis ofzoquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet maar zin hebben om met die weer weg te gaan
Ik hang nu liever op de bank voor de tv ofzo
Of gewoon op Fok, zoals nu
Hier in het Westland is het aardig bezig, maar het wordt al een stuk minder...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef jna het volgende:
Nou dat onweer stelde ook reet voor hier (Den Haag)
Avond trouwens
Jaaaaa hoewel, ik ging 1 keer spieken maar toen was ie precies downquote:Op maandag 2 juni 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Fok was een tijdje down hè
Heb je het overleeft?
Het is hier wegquote:Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
Oeh, volgens de buienradart komt er wel een badass motherfucker deze kant op.
Dik in het rood, over om en nabij 20 minuten.
We'll see
Onweer
Snoeiruige regen
Mand
Volgende bui is onderwegquote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is hier wegFlitsen waren echt super
Maar geen herrie
En de herrie is altijd het leukst
Die is nu hier.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
Ik wacht eigenlijk stiekem met m'n camera tot de bliksem inslaat in de zendmast hier vlakbij
Staat jou mand op de vensterbank???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |