Voor jullie ook, worden jullie weer ongerust enzoquote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef Jipje het volgende:
En pas je op als je de kabel eruit van de telefoon? Dalijk is je internet weg, dat zou zelfmoord zijn voor jou
Dat laatste heb ik nou ook. Ik zou er volgens mij zelf depressief van worden als je echt een kloteverhaal te horen krijgt.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Als het je ligt zou ik het zeker aanraden. Het 1e jaar is suf, maar 2e en vooral 3e jaar machtig interessant. Stage lopen is heerlijk en geweldig leerzaam.
En het idee dat mensen jou zo in vertrouwen nemen en je er ook daadwerkelijk iets mee kan, ze een stapje (of bij sommigen echt een grote stap) vooruit kan helpen is echt 1 van de beste gevoelens die je kan hebben!
Maar er zijn ook mensen die je niet kan helpen. Of mensen met de daarnet genoemde beerput. En dat vind ik best heel zwaar, merk dan ook na zo'n dag dat ik savonds maar weinig kan hebben en eigenlijk ook het liefst even alleen thuis zit of iets.
Helemaal geen stagairquote:
Hij heeft dus een secretaresse die ik moet bellenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
Welkom antisociaal
Ik heb net de schooldirecteur gemailt voor een afspraak en toen ik op verzenden had gedrukt, bedacht ik me dat directeuren misschien wel mensen hebben die afspraken VOOR hun maken...Mja het is een hele lieve open en vriendelijke man dus misschien doet hij z'n eigen afspraken wel
*aaioverdebolgeeftsmilie...quote:
Juni? Ja, heb het nog wel in planning in ieder gevalquote:Op maandag 2 juni 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Aaaaahhh![]()
Wij jou ook
Je komt de 27e nog wel naar de meet toch?
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juni? Ja, heb het nog wel in planning in ieder geval
Jij bent nog een slag erger, niet eens stagiair geweestquote:
en wij missen jou!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |