(nadat ze suggesteerde een apart forum gedeelte over hamsters te maken bijhet hoogbegaafde forum)quote:Maar jullie mening is me weer volkomen duidelijk.
Tijd voor mij om te kappen hier op hiq. Kennelijk hoor ik hier niet.
OMGquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:42 schreef mooieadriana het volgende:
LOL!! Hahahahaha!! check deze! http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?t=10957&postdays=0&postorder=asc&start=0
[..]
(nadat ze suggesteerde een apart forum gedeelte over hamsters te maken bijhet hoogbegaafde forum)
check ook de gestoorde reply helemaal onderaan
typo! onze briljante vogeltje had het als volgt geschrevenquote:
Wtf is dat ook voor forumquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:42 schreef mooieadriana het volgende:
LOL!! Hahahahaha!! check deze! http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?t=10957&postdays=0&postorder=asc&start=0
[..]
(nadat ze suggesteerde een apart forum gedeelte over hamsters te maken bijhet hoogbegaafde forum)
check ook de gestoorde reply helemaal onderaan
check de signature van zo'n figuur:quote:
quote:Als je niet sterk bent, moet je slim zijn.
Dus als je niet slim bent, moet je sterk zijn.
Ben je dan zwak als je wel slim bent?
10.7 jaar, VWO 1
quote:- Hoe ga je om met taalniveau - Pas je je taal aan aan "normaal begaafden", hoe doe je dat, waar merk je aan dat je te ingewikkeld uitlegt enz.
- Hoe ga je om met normaal begaafden die zeggen dat ze hb begrijpen? Terwijl hb iets is dat boven hun niveau ligt, dus wat ze (denk ik persoonlijk) niet kúnnen begrijpen/plaatsen...
Jep, kan met google cache hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef kthxbye het volgende:
Maar toch was het reuzeinteressant en ik wil het graag chronologisch teruglezen! Is dat niet mogelijk met Google?
quote:Daarna wilde Jody naar een winkel haar bank laten zien. Het was al 20 min voor de les. "Ja het is dichtbij", nou ik weet niet wat normaal begaafden daar mee bedoelen, maar het was aan de andere kant van de megastores in den Haag. Dat is vet groot.
Daar kreeg ik het volgende gevoel bij:quote:
quote:Prima, niet iedereen hoeft zo "slim" te zijn als ik, maar een kalender maken is toch niet zo moeilijk?
Geweldig weerquote:
Ik neem het ff voor VV op hoor. Niet iedereen met HB doet VWO. Het kan allenaal tegenzitten. En soms is het HBO écht te makkelijk. Ik trok het daarom ook niet!quote:[b]Op dinsdag 24 juni 2008 12:43 schreef
1. Dan zou ze waarschijnlijk wel hoger dan vmbo hebben gedaan. Makkelijk gymnasium of vwo
2. Ze zou met gemak het HBO aan kunnen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:43 schreef mooieadriana het volgende:
Vind je het ook niet héél toevallig dat níemand met jou om gaat, en het is wel héél toevallig dat steeds als je een vriendin krijgt of iemand die je aardig vind, weer verdwijnt uit je leven? Goh, zou dat nou al ál die mensen liggen, ze moeten állemaal jou hebben zeker. Hou op met in de slachtofferrol zitten en doen alsof de hele wereld tegen jou is. Ga hulp zoeken en sta er EEN KEERTJE voor open!
Een veel gehoorde klacht bij mensen zonder doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
En soms is het HBO écht te makkelijk. Ik trok het daarom ook niet!
Ik ben wel een beetje geschrokken van deze VV hype. Een hype creeren was niet mijn bedoeling, zeker niet met iemand die zo kewetsbaar is..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef mighty_myte het volgende:
heerlijk topic.
als deze vol is verwacht ik een 'Het vreemde vogeltje' topic.
Gelukkig is dat vermogen er wel op de uni. Bij mij dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:26 schreef -Six- het volgende:
[..]
Een veel gehoorde klacht bij mensen zonder doorzettingsvermogen.
Dus jou doorzettingsvermogen is afhankelijk van of je op de uni zit of niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Gelukkig is dat vermogen er wel op de uni. Bij mij dan.
als je deze post niet had geschreven, zou ik bijna denken dat je zelf Vreemde Vogeltje bentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:43 schreef mooieadriana het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen?
...
Ga hulp zoeken en sta er EEN KEERTJE voor open!
Of de opleiding bij mij past of niet. Het is iig wel aanwezig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:47 schreef -Six- het volgende:
[..]
Dus jou doorzettingsvermogen is afhankelijk van of je op de uni zit of niet?
Kan samengaan. Ik vond school ook altijd makkelijk en voerde daarom geen reet uit, daar werd ik lui van en heb ik ook weinig doorzettingsvermogen. Basisschool en VWO kostten geen moeite.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:26 schreef -Six- het volgende:
[..]
Een veel gehoorde klacht bij mensen zonder doorzettingsvermogen.
Maar, maar, maar...wij begrijpen haar allemaal niet!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:45 schreef jusdOrange het volgende:
Waarom meldt die rare vogel zich hier niet aan, zodat ze haar gal hier kan spuien? Een nóg groter forum, nóg meer mensen die haar niet begrijpen.
Hoe meer mensen haar niet begrijpen des te duidelijker het wordt hoe hoogbegaafd ze is!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:52 schreef OreoAddict het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...wij begrijpen haar allemaal niet!![]()
gewoon om te knuffelenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?p=215329&highlight=#215329
Die is echt perfecht voor dit topic! Moet in de OP van VV-adoratie topic!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Daar kreeg ik het volgende gevoel bij:
[ afbeelding ]
Alhoewel VV nog een stapje erger is.
"Allergoloog" is een bestaand woordquote:
Ik ben dit nu aan het lezen, ongelofelijk...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:23 schreef Liesj_ro het volgende:
http://www.narviq.be/forum/showthread.php?tid=1077
Van mij hoeft dat niet zo. Deze VVhype was ook niet echt mijn bedoeling. ..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:54 schreef Smash-it het volgende:
Nou.. hij is alweer dichtgegooid. Maakt iemand dan maar een #2 van deze? Gaan we daar verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |