Kan samengaan. Ik vond school ook altijd makkelijk en voerde daarom geen reet uit, daar werd ik lui van en heb ik ook weinig doorzettingsvermogen. Basisschool en VWO kostten geen moeite.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:26 schreef -Six- het volgende:
[..]
Een veel gehoorde klacht bij mensen zonder doorzettingsvermogen.
Maar, maar, maar...wij begrijpen haar allemaal niet!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:45 schreef jusdOrange het volgende:
Waarom meldt die rare vogel zich hier niet aan, zodat ze haar gal hier kan spuien? Een nóg groter forum, nóg meer mensen die haar niet begrijpen.
Hoe meer mensen haar niet begrijpen des te duidelijker het wordt hoe hoogbegaafd ze is!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:52 schreef OreoAddict het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...wij begrijpen haar allemaal niet!![]()
gewoon om te knuffelenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?p=215329&highlight=#215329
Die is echt perfecht voor dit topic! Moet in de OP van VV-adoratie topic!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Daar kreeg ik het volgende gevoel bij:
[ afbeelding ]
Alhoewel VV nog een stapje erger is.
"Allergoloog" is een bestaand woordquote:
Ik ben dit nu aan het lezen, ongelofelijk...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:23 schreef Liesj_ro het volgende:
http://www.narviq.be/forum/showthread.php?tid=1077
Van mij hoeft dat niet zo. Deze VVhype was ook niet echt mijn bedoeling. ..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:54 schreef Smash-it het volgende:
Nou.. hij is alweer dichtgegooid. Maakt iemand dan maar een #2 van deze? Gaan we daar verder..
Dat is waar. Het is enkel wachten of die blog uberhaupt weer opent. Maar idd, jammer dat ze geen hyves o.i.d. heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:38 schreef OreoAddict het volgende:
En eerlijk gezegd is het ook een beetje nutteloos als we toch verder niks nieuws van haar lezen.....
Wel balen dat we nooit zullen weten hoe ze eruit ziet, was ik echt zo benieuwd naar!
OMG hyves? Wat is dat nou voor achterlijke rage... Voor no-lifesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is enkel wachten of die blog uberhaupt weer opent. Maar idd, jammer dat ze geen hyves o.i.d. heeft.
Weten we wel zeker dat ze stiekum toch geen hyves heeft? Het zou natuurlijk best kunnen dat ze ZO ontzettend hoogbegaafd is dat ze het voor ons kan verbergen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is enkel wachten of die blog uberhaupt weer opent. Maar idd, jammer dat ze geen hyves o.i.d. heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saluut Vreemde Vogeltje, ik heb daadwerkelijk genoten van je weblog en je reactie op de forums. Ik wens je dan ook de beste en succes met je leven
edit: typoWith money you can buy a clock, but not time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |