Dat is waar. Het is enkel wachten of die blog uberhaupt weer opent. Maar idd, jammer dat ze geen hyves o.i.d. heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:38 schreef OreoAddict het volgende:
En eerlijk gezegd is het ook een beetje nutteloos als we toch verder niks nieuws van haar lezen.....
Wel balen dat we nooit zullen weten hoe ze eruit ziet, was ik echt zo benieuwd naar!
OMG hyves? Wat is dat nou voor achterlijke rage... Voor no-lifesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is enkel wachten of die blog uberhaupt weer opent. Maar idd, jammer dat ze geen hyves o.i.d. heeft.
Weten we wel zeker dat ze stiekum toch geen hyves heeft? Het zou natuurlijk best kunnen dat ze ZO ontzettend hoogbegaafd is dat ze het voor ons kan verbergen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is enkel wachten of die blog uberhaupt weer opent. Maar idd, jammer dat ze geen hyves o.i.d. heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saluut Vreemde Vogeltje, ik heb daadwerkelijk genoten van je weblog en je reactie op de forums. Ik wens je dan ook de beste en succes met je leven
edit: typoWith money you can buy a clock, but not time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |