Naar aanleiding van
Wat is de gekste/raarste blog die je ooit gelezen hebt? is er een favoriet uitgekomen: Vreemd Vogeltje.
http://hetvreemdevogeltje.web-log.nl/het_vreemde_vogeltje_blog/quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:53 schreef Locusta het volgende:Oh-mijn-God!
Ik ben echt volkomen geboeid door de in en in trieste persoonlijkheid van de caviafokkende, hoogbegaafde (

!!), achterlijke trut
Dit moet wel nep zijn.... ik kan me niet voorstellen dat zo'n persoon echt bestaat
En idd, meer info.... hyves, anyone.... ?
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef kthxbye het volgende:Ik hou op met quoten, echt elke dag is er weer iets om kapot om te gaan

Wat een vreselijke jankzak [
afbeelding ] maar o zo verslavend om te blijven lezen..
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef Strychnine het volgende:Ik lag echt dubbel om dat vogeltje

Ik ken veel mensen met problemen en issues, en ik ken ook aardig wat aanstellers, maar vogeltje staat echt met stip op 1. Boehoehoehoe. Alles en iedereen is tegen haar, wat is ze toch zielig. Schop onder d'r kont moet ze krijgen, stop met janken en maak wat van je leven. Of zoek een psychiater

Ik ben hoogbegaafd (ja, alle mogelijke onderzoeken en tests heb ik gehad), en het denkpatroon dat zij ontwikkeld heeft is echt niet standaard voor mensen die hoogbegaafd zijn hoor

Maarja, het is natuurlijk leuiker om jezelf hoogbegaafdheid aan te praten dan toe te moeten geven dat je een neurotische aandachttrekkende meut bent waarbij een flink steekje los zit.
Wat een lachertje zeg.
quote:
Kleine indruk voor de nieuwkomers volgt in deze OP.
Ze is 21. Houdt intens van haar hamsters en eet elke dag yoghurt.
quote:
Vanochtend rond zeven uur opgestaan. Op de automatische piloot: Yoghurt, hamsters knuffelen, televisie (teletekst kijken), aankleden enzovoort
Ze krijgt met iedereen ruzie omdat zij naar eigen zeggen HoogBegaafd is (HB). Dit is nooit bewezen, maar zij vindt het en iedereen die het niet met haar eens is, is duidelijk NB (normaal begaafd, ja) want voor haar is het overduidelijk.
quote:
Ja oke, dat ik regelmatig bij het rechte eind heb, dat kan bedreigend werken voor haar. Ik kan mij voorstellen dat het rot voelt als jij ergens dagen/weken/maanden over doet en er komt een "snotneus" van 21 die alles binnen no-time feilloos weet, dat de lol er dan snel af is en dat rot kan voelen. Jaloers misschien wel? Daarom: Hoogbegaafd zijn is een vloek! Ik bedoel het echt niet rot dat ik het zo vaak bij het rechte eind heb. Maar wat moet ik dan? Liegen? Zwijgen? Dom doen?
Helaas voor ons, kreeg ze wat door:
quote:
Gister weer ruim 60 unieke bezoekers op de site. Leuk, maar spannend/eng. Waar komen de mensen vandaan ineens? En niemand reageert meer. Why?
Ze ontdekte Fok!
quote:
Opvallend dat ze ook allemaal praten over wat er mis met mij is. Borderline, autisme, ADHD, ik heb er vanalles voorbij zien komen. Ja wat is het nou....? Dát zou ik ook wel graag willen weten. Over een ding zijn ze het eens: Hoogbegaafdheid is het niet. Mochten jullie er uit zijn, dan hoor ik het wel he!
En d'r blog is toen weggehaald. Gelukkig zijn er volhardende Fokkers.
quote:
Als vervanging voor de blog is ze ook gesignaleerd op het high IQ-forum:
quote:
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef mighty_myte het volgende:heerlijk topic.
als deze vol is verwacht ik een 'Het vreemde vogeltje' topic.

Bij deze. Ik ben in elk geval fan!